Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Tänään pitäis lähtee siskon synttäreille, lähtisköhän Ginuski muks.. Tässähän vois alkaa jo pukeutua pikkuhiljaa. Kahvitkin on melkein jo juotu.
Ei se lähe, se nukku vähän turhan pitkään kun ei tarvinnu töihin... Paska mitä ajanhukkaa. Mutta keskustaan se vois lähtee teelle!
Joo, eiköhän lähetä! Hyvä vaan että sait kerrankin nukuttua!
swirl

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Voe perse... melkein kaikki firman nuoret naiset mua lukuunottamatta ovat raskaana. Kiva sitten istua niiden kanssa lounaalla, kun ei osata muusta puhua kuin äitiysvaatteista ja muusta vastaavasta :?
Sinkkumatti

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

No eiköhän laiteta talkoot pystyyn?
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 23.05.2006 11:55. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kid

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä en osaa käyttää mun gmail osotetta :roll: eikö sinne tosiaan saa kansioita? Kun enhän mä voi sieltä arkistosta mitään ettiä jos en muista lausettakaan jostain vanhasta viestistä..Hmph. Londi ei vaan osaa.

Kohta tulee kaveri mun duunipaikalle hakemaan mun sille ompelemat verhot. Pidän safkiksen samalla ni voidaan oikeen kunnolla juoruta. Ihanaa!
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

ElanorRaven kirjoitti:Olisikohan sen Anonyymit Kitinäholistit -yhdistyksen perustaminen oikeasti tarpeellinen? Seuraava miitti - AK ry. "Hei, olen Elanor. Olen kitinäholisti."
:rofl:


:cheer: Alustavasti löytötavaratsto-duuni vuoden sopparilla :cheer:


Voi vittu tota keliä :(
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Helkutti, mikä ärsyttävä päivä taas. Maailman paskin esimies oli taas tyriny, joten täällä ei ole tarpeeksi tuuraajia..eli oon kahdestaan yhen nuoren tytön kanssa täällä. Varsinainen blondikollektiivi taas. Vittu, mitään töitä rupee tekemään yhtään sen enempää ku mitä "mulle kuuluu"..en ainakaan näillä palkoilla. Ja jos saan pomon mokailujen takia potkut, lähetän sille kaikki laskut koko loppuvuodenajan pikapostilla.
*kiukkuaa*

Nojaa, voinhan toisaalta varmuuden vuoksi surffaa mollin sivuille. Eihän sitä koskaan tiedä, mistä se unelmaduuni tärppää. Yeah right.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:on hieman selkä ja niska jumissa eilisestä danssaamisesta.
Vaakamamboa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Dumari

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Joopajoo, lisähommia tiedossa. Sitten eräs esimiesasemassa oleva oli suositellut mua henkilöstöpäällikölle samaan hommaan tuuraajaksi. Mua on kuulemma kehuttu :roll: Joo ja liksaa ei taas tipu lisää niin kauan kuin mulla on tää tuotantorivimiehen työsoppari, joka on itse astiassa parempi kuin useimpien "oikeiden" konttorirottien, joten ei tässä taas tiedä mitenpäin olisi ja kenelle jotain sanoisi. Tahdon lomalle!!!!1
swirl

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sinkkumatti kirjoitti: No eiköhän laiteta talkoot pystyyn?
Kaunis ajatus, mutta suunnitelmissani siintää ihana lapseton tulevaisuus!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nukahtikohan se Ginkku uudestaan.... Pakko kai alkaa pakkaan sit tässä.

Edit: (Kaksi min myöhemmin..) No NYT se sit tietysti soitti! Voi noita naisia..
tonttu

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta!
Ihana ilma tosiaan, vettä sataa ja ropisee. Mä kyllä ihan tykkään sateestakin. Kumpparit jalkaan ja lätäköihin leikkimään. :D
Jospa se aurinkokin näyttäytyisi vielä tälläviikolla.
Mieheke meni käymään viimeistä kertaa töissä ja meni muuten uudella autolla, se kulkee kuin unelma. Se auto siis. :D
Huomenna nimet paperiin.
Sudenhenki

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

tonttu kirjoitti:Huomenta!
Ihana ilma tosiaan, vettä sataa ja ropisee. Mä kyllä ihan tykkään sateestakin. Kumpparit jalkaan ja lätäköihin leikkimään. :D
Jospa se aurinkokin näyttäytyisi vielä tälläviikolla.
Mieheke meni käymään viimeistä kertaa töissä ja meni muuten uudella autolla, se kulkee kuin unelma. Se auto siis. :D
Huomenna nimet paperiin.
Mikäs miehessä on vikana kun ei kulje kuin unelma? Sun täytyy selkeästi kyykyttää sitä lisää ettei se rupea ihan tyhjästä jo köhimään :D.

Sain muuten jotain tuomisiakin sieltä (Funeral Mistin ja hyvän mielen lisäksi), räkä roiskuu niin ettei pahemmasta väliä. Ja laittakeehan niitä kuvia tämän päivän aikana ettei tule turhaa nakuteltua tännekin.
tonttu

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sudenhenki kirjoitti: Mikäs miehessä on vikana kun ei kulje kuin unelma? Sun täytyy selkeästi kyykyttää sitä lisää ettei se rupea ihan tyhjästä jo köhimään :D.

Sain muuten jotain tuomisiakin sieltä (Funeral Mistin ja hyvän mielen lisäksi), räkä roiskuu niin ettei pahemmasta väliä. Ja laittakeehan niitä kuvia tämän päivän aikana ettei tule turhaa nakuteltua tännekin.
Taitaa tuo flunssa vielä vaivata. ;) No ei sentäs, ei ole miehessäkään mitään valittamista.
Räkä ei lennä täällä mutta kurkku on sitäkin enemmän kipeä.

Kuvia... juu illalla jos ehtii niin vois purkaa koneelle. Illalla ois tarkoitus myös viimein siivota...
Viimeksi muokannut tonttu, 23.05.2006 12:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sudenhenki

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

tonttu kirjoitti: Taitaa tuo flunssa vielä vaivata. ;) No ei sentäs, ei ole miehessäkään mitään valittamista.
Räkä ei lennä täällä mutta kurkku on sitäkin enemmän kipeä.

Kuvia... juu illalla jos ehtii niin vois purkaa koneelle. Illalla ois tarkoitus myös viimein siivota...
Erinomaista! :D Vaikka varmasti armahdankin tässä asiassa teitä kuitenkin, sillä tänään joudun kuitenkin teputtelemaan ylä-bronxiin hakemaan sitä maan mahtavaa Castlevaniaa, joka saattaa tarkoittaa pientä tukosta informaatiotulvassa :) .

Pääni on edelleen kuin se kuuluisa arbuusi, voi hellurei, ja liikkeessä tulee olla.
tonttu

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Sudenhenki kirjoitti: Erinomaista! :D Vaikka varmasti armahdankin tässä asiassa teitä kuitenkin, sillä tänään joudun kuitenkin teputtelemaan ylä-bronxiin hakemaan sitä maan mahtavaa Castlevaniaa, joka saattaa tarkoittaa pientä tukosta informaatiotulvassa :) .

Pääni on edelleen kuin se kuuluisa arbuusi, voi hellurei, ja liikkeessä tulee olla.
Ylä-bronxi ois kyllä nähtävä!

Mä oon tainnut nielaista arbuusin, sille ainakin tuntuu. Aamulla kähisin kuin pahanenkin 50-vuotta sauhutellut vanha ämmä.
Kid

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

McJanne kirjoitti: Ei varsinaisesti saa, mutta voit luoda 'otsikoita' ja liimata joka postiin eri tarran tai jopa useamman. Sit sinne vasemmalle tulee semmonen lista josta yksittäistä otsikkoa hivauttamalla saat näkyviin sen nimenomaisen tarran omaavat postit.

Selkee?
Ei.

Eikö niitä saa siitä etusivun postilaatikosta siirrettyä sit kokonaan sinne "otsikoiden"alle?
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Hyvinpä tuli taas nukuttua... Mukavat 12 tuntia :think:
Kid

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

McJanne kirjoitti: No, taikasana on käyttää 'Arkistoi' nappia, jolloin ne eivät näy muualla kuin 'kaikki postit' kohdassa (sen tarrallisen namiskan lisäksi toki).

TS. arkistoi = siirtää piiloon 'inboxista'
Kiits kiits kiits. Nyt näyttää taas hyvältä! Minen tykkää kun meilit pönöttää siinä etusivulla. Siistiä se olla pitää sähköpostilaatikossakin.
ElanorRaven

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Olenko minä ainoa, jolla Kitinä on tökkinyt aika pahasti viimeiset 2 tuntia tai jotain?
Kid

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

ElanorRaven kirjoitti:Olenko minä ainoa, jolla Kitinä on tökkinyt aika pahasti viimeiset 2 tuntia tai jotain?
Et ole. Tyhmää kun joutuu oikeesti tekee töitäkin välillä :P
ElanorRaven

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kid kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Olenko minä ainoa, jolla Kitinä on tökkinyt aika pahasti viimeiset 2 tuntia tai jotain?
Et ole. Tyhmää kun joutuu oikeesti tekee töitäkin välillä :P
Tyhmää kun mulla on vapaapäivä ja ulkona sataa ja Kitinä on oikeastaan ainoa varteenotettava aktiviteetti :D No, väsäsin sitten ajankuluksi tuon antikauneuskisan alkukarsintaäänestyksen.
slam

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

toimii, ei toimi, toimii... Ja rokki soi kajareissa. Vittu, kun ei jaksaisi siivoilla, mutta huomenna kait on mentävä.
swirl

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kamalasti särkee päätä ja jokaista muutakin kohtaa ja suklaatakin tekisi mieleni, mutta ei voi antaa periksi... vastapäisen offiisikompleksihässäkän aulassa oleva suklaa-automaatti huutaa mun nimeäni :cry:
ElanorRaven

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

swirl kirjoitti:Kamalasti särkee päätä ja jokaista muutakin kohtaa ja suklaatakin tekisi mieleni, mutta ei voi antaa periksi... vastapäisen offiisikompleksihässäkän aulassa oleva suklaa-automaatti huutaa mun nimeäni :cry:
EI SAA SANOA SUKLAA!!! Hitto, kohta uhmaan tuota sadetta ja hyppään vikuroivan pyörän selkään ja karautan kaatosateen läpi suklaanmetsästykseen... Miksei tänne landelle saisi vaikka kauppa-autoja? :evil:
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Totaalisen tukkoutunut tiistai

Viesti Kirjoittaja cardic »

en jaksa, haluun pois
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Vastaa Viestiin