Töllö vai tiatsikka?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Tietsikka vs. töllö

tietokone
35
83%
tv
7
17%
 
Ääniä yhteensä: 42

silsakenraali™

Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Heräsi keskustelupalstaketjusta kysymys ajankäytöstämme. Jäin käsitykseen, että moni täällä käyttää aikaansa suhteellisen paljon "putken" äärellä. Onko pääasiallisesti internet syrjäyttänyt televiitsionin, kumpaan käytät enemmän aikaasi? Aikakäsitys tarkoittaa tässä vapaa-aikaa, toki myös työajalla suoritetut täsmäiskut lasketaan mukaan.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Eto-kone.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ehdottomasti tietokone.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Elukka

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Fifti-sixti.
Paljon tulee eto koneellakin rävellettyä, mutta kyllä huomattava osa vapaa-ajasta kuluu myös telkkusarjoja tai leffoja vahdaten.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Tietokone, voisin helposti elää ilman töllöä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
silsakenraali™

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mites sitten asia toiselta kannalta eli ovatko vaihtoehdot toisensa poissulkevia tai multitaskaatko? Joo. joo kyselyikä...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

aasi kirjoitti:Tietokone, voisin helposti elää ilman töllöä.
Mut jos ei ole intternettiä niin ainoa mahdollisuus tissien töllistelyyn ovat liebe sünde ja sex cities!
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Elukka

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Elukka »

silsakenraali™ kirjoitti:Mites sitten asia toiselta kannalta eli ovatko vaihtoehdot toisensa poissulkevia tai multitaskaatko? Joo. joo kyselyikä...
Järjestelysyistä toisensa poissulkevia: Töllö on olkkarissa, tietsikka makuuhuoneessa. :)
killkill

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Televisio on passiivisuudessaan tylsistyttävä. Vaikka iltaisin koneella tulee tehtyä paljon kaikenlaista hubihommaankin, aktivoi se yleensä edes muutaman aivosolun. Flegmaattinen telkkarin tuijottelu tekee ihan täysin zombieksi.
Patz

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Patz »

silsakenraali™ kirjoitti:multitaskaatko?
Älä poika puhu asioista joita et osaa!

Kyllä mulla veis voiton tiatsikka mutta ku ei se perkeleen nettiyhteys pelitä eikä kukaan tunnu osaavan auttaa!! Joudun kattelee iltasin 25-vuotta vanhaa töllöä, joka näyttää kaiken vihreänä ja jota saa lyödä kymmenen kertaa illassa nyrkillä päähän ku kuva katoaa. Stana!

Mutta kun millään en viitsisi raahata omaa töllötintä etelästä tänne susirajalle...
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Tietokone on pelikäytössä suuremmalla kulutuksella.
Rotan aivot valtasivat pääni.
silsakenraali™

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Patz kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:multitaskaatko?
Älä poika puhu asioista joita et osaa!
Viikkoraha-kortti on kovin kliseinen - en käytä sitä tässä pojittelun kontekstissa. Myönnänkin että kuulin termin alkujaan sinulta, näin muistelisin. Mutta mulla tuli jotenkin harmonisen yhteisöllinen olo, kun käytin sanaa. Ajattelin haiveniini hymistellen, että joku urpå ei termiä tunne ja tippuu jo alkumetreillä.
Noriyumi

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Patz kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:multitaskaatko?
Älä poika puhu asioista joita et osaa!

Kyllä mulla veis voiton tiatsikka mutta ku ei se perkeleen nettiyhteys pelitä eikä kukaan tunnu osaavan auttaa!! Joudun kattelee iltasin 25-vuotta vanhaa töllöä, joka näyttää kaiken vihreänä ja jota saa lyödä kymmenen kertaa illassa nyrkillä päähän ku kuva katoaa. Stana!

Mutta kun millään en viitsisi raahata omaa töllötintä etelästä tänne susirajalle...
Vuokraa Expertiltä?
Patz

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Noriyumi kirjoitti:Vuokraa Expertiltä?
Ei kai ny telkkaria voi vuokrata? Vai voiko? Olenko muinaishistoriallinen jäänne(dinosaurus) ja ajastani jäljessä(jälkeenjäänyt)?
hermine

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja hermine »

Mä en jotenkin jaksa yhtään keskittyä telkkarin katsomiseen. Max. muutaman tunnin jaksan katsoa jos sieltä tulee jotain oikeasti hyvää, mutta en voisi kuvitellakaan jämähtäväni töllöttimen eteen koko päiväksi ohjelmavirran vietäväksi, paitsi TV-chattia jaksoin kyllä joskus kipeänä katsoa päiväkausia. Tietokoneella sensijaan tuhlaan aikaani kernaasti varmasti aivan yhtä turhiin juttuihin. Kai se on se, että tässä on muka sentään jonkinlaista vuorovaikutteisuutta ja kontrolli käyttäjällä, ei ohjelman lähettäjällä. Eikä tartte sopeutua kenenkään muun sanelemiin aikatauluihin, siitä saa töissä ja koulussa ihan tarpeeksi.

Mun on tosi vaikea uskoa, että ikinä tulen hankkimaan televisiota itselleni (jos se siis on vain minusta kiinni). Ihmiset ovat raahanneet minulle useita tv:n romuja, mutta aina olen jotenkin hankkiutunut niistä eroon.
Noriyumi

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Patz kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Vuokraa Expertiltä?
Ei kai ny telkkaria voi vuokrata? Vai voiko? Olenko muinaishistoriallinen jäänne(dinosaurus) ja ajastani jäljessä(jälkeenjäänyt)?
Ainakin kun asuin länsinaapurissa, vuokrasin siellä töllön. Ota selvää kodinkonevuokraamoista 8)
Patz

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Patz »

Noriyumi kirjoitti:Ota selvää kodinkonevuokraamoista 8)
No eipä ainakaan kuukkeli löydä... Yhyy, joudun tyytymään vihreisiin miehiin televisiossani! Tai eihän se edes ole mun...
Noriyumi

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

hitsi, mikä olikaan firman nimi josta vuokrasin... Ei ollut muuten Expert.. Äh.
slam

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja slam »

Onhan tietokoneinnoinissa osallistuminen mukavoa, että tv;een pesee 6-0... Vaikka jaksaahan tv;eetäkin josku päivän vahtia...
Noriyumi

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

No miten olisi jos ostat halvalla telkkarin? Joku opiskelija varmaan haluaa päästä eroon sellaisesta jos muuttaa pois. Surffaa yliopiston sivuille siellä...
slam

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:No miten olisi jos ostat halvalla telkkarin? Joku opiskelija varmaan haluaa päästä eroon sellaisesta jos muuttaa pois. Surffaa yliopiston sivuille siellä...
piä tv,vees
Edith

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Edith »

Muistan, että olen perustellut muutamille kitinäläisille televisiottomuuttani ihan livenä ihan oikeasti sillä, ettei minulla sitten enää olisi niin paljoa aikaa kityilemiseen. Olen sääliö.
Geetzu

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jos toisesta pitäisi luopua, olisi valinta helppo (hah): tietsikka.
Mitä tekisinkään jos jäisi vaikkapa tältä illalta Henkien meri katsomatta? :shock:
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Katson televisiosta lähinnä uutiset ja jotain asiaohjelmia.

Onhan todettu, että ihminen televisiota katsoessaan käyttää aivojaan vähemmän kuin ollessa täydessä lepotilassa.

Minulla on muuten muuton takia myynnissä täydellinen DVD-teatteri tv-järjestelmä edullisesti. Vastaanotavassa päässä on nimittäin sellainen jo valmiina.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ElanorRaven

Re: Töllö vai tiatsikka?

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Tietokone. Mulla ei edes ole telkkaria, enkä kaipaa sellaista mihinkään.
Vastaa Viestiin