Juontajat - Euroviisut 2007

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Aito_Johanna

Re: Juontajat - Euroviisut 2007

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Sudenhenki kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:
Laattapiste kolleksiooon!
Tää ei nyt oikein auennut :?
Tahtoo kaiketi sanoa että Pirkka-kolmioleivät aiheuttavat toimintahäiriöitä soppatorvessa, eli laatta lentää.
Höh. Ei ne nyt NIIN pahoja ole. Ei pahoja ollenkaan, mutta eivät yhtä raikkaita kuin Lontoosta saatavat kolmioleivät.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat - Euroviisut 2007

Viesti Kirjoittaja Vadim »

brona kirjoitti:
Vadim kirjoitti:Kaipailen hapankorppua! Ja näkkäriä! Ja jälkiuunileipää!
Pannaan tulemaan. Riittääkö osoitteeksi: Vadim, Kabul, Afganistan?
No ei ihan. Pitäisköhän piruuttaan tuottaa niitä maahan dippapostissa? Posti vaan kohtelee lähetyksiä melko kaltoin, taitaisi korpuista olla jäljellä pelkkiä murusia...

Kiitos kuitenkin ajatuksesta. :P Loma-TJ on tosiaan enää viitisenkymmentä, odotan innolla tästä hullujenhuoneesta pääsyä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat - Euroviisut 2007

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Aito_Johanna kirjoitti: Mä tykkään kolmioleivistä! Lontoolainen take-away, jossa on kattava valikoima tuoreita, erilaisilla täytteillä täytettyjä kolmioleipiä, on parhautta. Joskus, kun mulla on ollut niitä ikävä, olen ostanut koti-Pikkolosta Pirkka-kolmioleivän, mutta ei se oo sama.
Ja mikä olisi parempaa kuin sofistikoitunut kolmioleipä eli Club Sandwich? Täytyykin oikein miettiä, missä olen saanut parhaan. Brysselin Conrad on kyllä vahva ehdokas, joskin lukuisten clubareiden lomaan osui joskus myös vähän nahkea sellainen.

Laajasta kokemuksestani huolimatta on sanottava, että odottelen edelleen tajunnanräjäyttävää, maatavavisuttavaa tapaamista elämäni Club Sandwichin kanssa.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Juontajat - Euroviisut 2007

Viesti Kirjoittaja Vadim »

:on:

Äänestän Kekkosta.

Jos Kekkosta ei jostaan syystä saataisi paikalle, ehdotan jotain Kekkosennäköistä, vaikkapa Juice Leskistä ja/tai Jaakko Iloniemeä. Hilpeään joukkoon voisi lisätä vielä Teemu Mäen ja Jyrki Lehtolan ja mahdollisesti muitakin, joita ei juuri nyt tule mieleen.
Vastaa Viestiin