Kossu Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kauhu kuristaa kurkkua, en saa enää nukutuksikaan näköjään. En saa pakattua kaikkee, kaikkee on niin paljon, kaikki on niin pientä tavaraa, ja suurta.. Voiskin viedä pikkuhiljaa sinne uuteen roinaa pois kuleksimasta täältä, mutta kun ei se ole valmis, ei sinne voi mennä. Enkä mä kerkee salillekaan, mulla saattaa levitä lanttu tässä keskenkaiken, mitäs sitten tehdään. Olin sitten unohtanut maksaa ex-vuokralaisellenikin takuuvuokran takaisin. Stana, pääsis jo Hämikseen nollaan ja chillaan, jonkun hellään huomaan.
slam

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Kaljaa voisi juoda tänään, että huomenna jaksaisi lähteä pesemään tuuletusparvekelaseja...

Lepääminen on vain niin nautinnollista, että ei oikein jaksa painaa, kun ei ole edes pakko. Kiireetön kivuton työ.

Usein kun jaksaa vain aloittaa, niin jaksan painaa pidempäänkin... kun vaan jaksaisi lähtee... liian löysä fiilis.
slam

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

irmelianneli kirjoitti:Kauhu kuristaa kurkkua, en saa enää nukutuksikaan näköjään.
relaa ihmisolento. :)
bedlam

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tän päivän jälkeen alkaa pitkä viikonloppu. Jes!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

bedlam kirjoitti:Tän päivän jälkeen alkaa pitkä viikonloppu. Jes!
tosiaan, huomenna on kaikki kiinni. paineita ja paniikki.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ulkona tuoksuu ihanalle! :h:
irmelianneli kirjoitti:Kauhu kuristaa kurkkua, en saa enää nukutuksikaan näköjään.
Kyllä sä saat älä hätäänny. Mä haluisin auttaa sua niin kovin jos voisin! Ensi viikolla tullaan sinne Sinikan kanssa ja ollaan hyödyllisiä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kauhu kuristaa kurkkua, en saa enää nukutuksikaan näköjään.
Kyllä sä saat älä hätäänny. Mä haluisin auttaa sua niin kovin jos voisin! Ensi viikolla tullaan sinne Sinikan kanssa ja ollaan hyödyllisiä.
Joo hei mut saa kans huudella sitten muuttoavuksi!
killkill

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

par-sky kirjoitti:enkä muistuta :leuhka:
Oskilloskooppi-pics of STFU :D
slam

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

yskää riittää... syöntiä, lepoa, kaljaa... kait tämä tästä
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kauhu kuristaa kurkkua, en saa enää nukutuksikaan näköjään.
Kyllä sä saat älä hätäänny. Mä haluisin auttaa sua niin kovin jos voisin! Ensi viikolla tullaan sinne Sinikan kanssa ja ollaan hyödyllisiä.
bedlam kirjoitti:Joo hei mut saa kans huudella sitten muuttoavuksi!
Kiitos kullanmuruiset! Tietäis vaan koska sinne saa mennä riehumaan ja asettumaan, ja parketille kävelemään. Se helpottaisi niin kovin tätä kaaosta. I love deadlines.
Aito_Johanna

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

MaitoMaanantai
TeeTiistai
KossuKeskiviikko
TotiTorstai
PiimäPerjantai
LimuLauantai
SiideriSunnuntai

:beer:
swirl

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Äsken oli kuolema lähellä. Elämä vilisti kuvina silmissäin... meinasin hukkua teemukiini :oops:
slam

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Jaa, se on vittu hela paska huomenna... krooh, nukkumaan..
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Uhh,tänään on perselihakset hellänä.Oli se Wagner "hullu säveltäjä", kun kaikki oopperat kestää vähintään 5h30 min-6h,kyllähän siitä laulusta ja musiikista nauttii mutta olisi voinut tiivistää tarinointiaan :lol:

Kiva,mun lomaviikko ja pjerkele sataa koko ajan vettä,sit tietty ens vkon alusta ko työt alkaa,tulee hitonmoiset helteet :doh:

Perjantaina paljon tekemistä,verotoimisto,kela,ehkä työkkärikin vielä :!:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Kid

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:Äsken oli kuolema lähellä. Elämä vilisti kuvina silmissäin... meinasin hukkua teemukiini :oops:
Höpsöistä höpsöin nainen ketä tunnen!
1108

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Voi vitalis, väärät tunnukset...
Viimeksi muokannut 1108, 24.05.2006 12:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
tonttu

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenet!
Eipä lähtenyt ääntä ollenkaan herätessäni. Saattaa olla enemmän jonkun onni kuin epäonni. :D
Jahas, sadetta tai ainakin pilvistä vielä pukkaa. No, ei sille mahda mitään. Voihan sitä sisälläkin tehdä kaikkea kivaa. Siis sisällä kodissa, senkin pervot.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

killkill kirjoitti:
par-sky kirjoitti:enkä muistuta :leuhka:
Oskilloskooppi-pics of STFU :D
emmä osaa noin hienoja sanoja :shock:
Me transmitte sursum, Caledoni!
swirl

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Buhuu, ihq wanha piisi "Twist in My Sobriety" on raiskattu! Piloilla! Radiosta tuli juuri kammottava laimeaäänisen - ainakin Tanita Tikaramiin verrattuna - eukon esittämä suomenkielinen versio :shock:
Sinkkumatti

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

swirl kirjoitti: "Twist in My Sobriety" on raiskattu!
Anna mä arvaan raiskaajan. Laura Voutilainen tai Marita Taavitsainen?


Daah. Viel pari tuntia ja sitten sukerompekaupoille. Tänään listalla Vyper ja ehkäpä jotain muutakin..
swirl

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

Sinkkumatti kirjoitti: Anna mä arvaan raiskaajan. Laura Voutilainen tai Marita Taavitsainen?
Google paljasti syylliseksi Anneli Mattilan.
www.findance.com kirjoitti:Uuden levyn toinen singlelohkaisu Rakkauden muistomerkki jatkaa suomalaisen iskelmän käännösbiisien perinnettä. Tällä kertaa vuoron saa Tanita Tikaramin Twist In My Sobriety. Alkuperäinen on sen verran legendaarinen, että monet syyttäisivät musiikin moniottelijan Turkka Malin suomentamaa versiota törkeäksi raiskaukseksi. Annelin versio ei missään nimessä ole huono, mutta Tanitan aiemmin saama vetovoimaisuus palautuu niin paljon mieleen, että Anneli jää kakkoseksi, eikä Rakkauden muistomerkki yllä hänen parhaiden biisiensä rankingin kärkisijoille.
1108

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

1108 kirjoitti:Voi vitalis, väärät tunnukset...
Kiitti tytsy, nyt kaikki luulee että mulla on tunnuksia vaikka muille jakaa.
killkill

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

par-sky kirjoitti:emmä osaa noin hienoja sanoja :shock:
Elektroninen laite, joka piirtää "äänestä kuvan"

Huoh. Vitsi oli mielestäni aluksi hauska, mutta laimeni olemattomiin näin selitettynä..
Elukka

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop, TPK MK V ja todellakin viikon viimeinen työpäivä. :)
Vähemmän positiivisena puolena toteamme, että laitumen aidat on näköjään pakko korjata viimeistään huomisesta alkavalla viikonlopulla, hyvä ettei päässeet hepat jo karkuun tänään...
Kohta kaNpukselle kyselemään AMK-opintojen hyväksiluvusta ja ohjelmoinnin harjoitustyön palaveriin. Näin se opiskeluhomma etenee.
swirl kirjoitti:Äsken oli kuolema lähellä. Elämä vilisti kuvina silmissäin... meinasin hukkua teemukiini :oops:
:shock: Mulle on sattunut varhaisteininä ihan samanlainen tapaus. Riitelin pikkusiskon kanssa ja sain valtavan tee"kuplan" henkitorveeni. Henki ei kulkenut enkä pystynyt puhumaan. Äidin suorittama avuton Heimlichin ote ei auttanut yhtään ja luulin jo kuolevani, kun se nestepallura viimein hajosi itsestään. Melko peloittavaa. :shock:
Kid

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Vähän omituinen päivä. Kamalan hiljasta töissä, mut silti muka kamalasti tekemistä. Tänään nään työkaverin vikaa kertaa kun se muuttaa puoleen väliin suomea. Hassu fiilis siitäkin. Ikävä taitaa tulla..

Tänään pääsee jo neljältä ja loppuviikko minullakin vapaata!!!
Vastaa Viestiin