Kossu Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voipi olla että piristyin millin kun äsken nukahdin sekunnin. Juuri kun ummistin tosin niin puhelimen sulosoinnut herättivät. Mut silti. Nytkö sitä jaksais sit lähtee huhkimaan..
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Sudenhenki kirjoitti:
1108 kirjoitti:Siis ei pjerse. 10 min homma vaihtaa cd-soittimen liittimestä kaksi piuhaa päikseen ja *zup* kaukoohjattu keskuslukitus alkoi vörkkiin ja asetukset alkoivat pysymään soittimessa. Voi vitun insinöörit kun teette kaikesta niin hankalaa...
Olenkin aina sanonut että insinöörit pitäisi pakottaa käyttämään omia kamojaan.
Sehän olisi julmaa! Tarkoitatko että arkkitehditkin pitäisi karkottaa Etelä-Helsingistä ja pakottaa muuttamaan itse piirtämiinsä laatikoihin?
Sudenhenki

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Vadim kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
1108 kirjoitti:Siis ei pjerse. 10 min homma vaihtaa cd-soittimen liittimestä kaksi piuhaa päikseen ja *zup* kaukoohjattu keskuslukitus alkoi vörkkiin ja asetukset alkoivat pysymään soittimessa. Voi vitun insinöörit kun teette kaikesta niin hankalaa...
Olenkin aina sanonut että insinöörit pitäisi pakottaa käyttämään omia kamojaan.
Sehän olisi julmaa! Tarkoitatko että arkkitehditkin pitäisi karkottaa Etelä-Helsingistä ja pakottaa muuttamaan itse piirtämiinsä laatikoihin?
Ehdottomasti!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vadim »

Hmm. Merkillinen päivä.

Aamu kului ärtyisissä merkeissä - rahoituspäätös jonka luulin jo saaneeni valmiiksi, ponnahti takaisin pääkonttorista. Hieman virkaintoinen heebo oli keksinyt tapoja "parantaa" tekstiä, vaikka osa muutoksista olisi vain huonontanut sitä. Kismitti, mä en ole mikään sihteeri, prkl.

Sitten suuntasinkin yhteen paikallishallintoa käsitelleeseen kokoukseen. Tyypit olivat tehneet ihan hyvän paperin, mut no. Koko tsydeemi on viheliäinen hässäkkä, johon tuskin saadaan järkeä tällä vuosituhannella. Huomasin adrenaliinin alkavan erittyä aina, kun kuulin sanan "coordination". Ei jukopliut!

Ruokaa saatuani lepyin hiukan. Kävin läpi yhden kehityskeskustelun, ja no, ei se ihan turha ollut. Saan ehkä ylennyksen tänä vuonna, mikä olisi vähintä, mitä firma voisi tehdä. Hallinto on käynyt melkoisesti hermoilleni tänä vuonna.

Joten tuuleni kääntyi, sain päätöksen valmiiksi ja harkitsin kotiinlähtöä. Sitä ennen kuitenkin katsastin, mitä suuressa maailmassa oli tapahtunut. Ja sieltä löytyi pieni uutinen, jossa kerrottiin erään varakuvernöörin kuolleen paikassa, jossa kävin pari kuukautta sitten. Hänet ammuttiin autoonsa, niinkuin tavallisesti; hän oli puheenjohtajana eräässä kehityskonferenssissa, jossa edustin rakasta työnantajaani, pidin vieläpä puheenkin. Ja nyt sitten hän on kuollut.

Ja istun pimeässä huoneessa ilman sähköä. Palaisivat jo.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Mitäs olen tänään saanut aikaiseksi? Katsotaas...

En mitään! Kurkkua kröhää nuha valuu ja paskahätäkin on.
Muuten kaikki tyyni ja huomenna firman pienet pirskeet :D


Ja käy Putansuuta sääliksi. Vaikka kuinka pyytää, niin aina pitää löytyä joku huoranpenikka lehdistön leivissä joka viisveisaa. Miksi tuntuu että juuri se ala on kaikista kieroin, ihmisarvoa vähiten kunnioittava ja mutenkin läpimätiä, toimittajiksi itseään kutsuvia, käveleviä paskakasoja täynnä?

Yleistys tietenkin... mutta silti.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Kävin Asiakkaan luona (peseydyin sitä varten) ja nyt juon Palkkaani. Metanolia?
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Tokavika päivä lomakylässä tädin luona! Kivaa on ollut, vaikka ei ole ilmoja pidellyt :roll: Saksanpaimenkoiria (hulluja!) on kaksi, jackrusseleita yksi, kissoja kaksi, hevosia kaksi ja sukulaisia kaksi. Hitonmoinen eläintarha verrattuna meidän apinaisiin menoihin Vuosaaressa. Huomenna takas kotiin :? Ei tolla miehellä taida olla edes ikävä!

Äsken astelin ulos tupakalle ja ihmettelin kun kuului niin kova ryske pihalta: hevoset tulleet aidan läpi ja nauttivat vihreän ruohon täyteisestä vapaudesta pitkin ja poikin. Tädin ja sedän kanssa metsästettiin niitä 10 min, kunnes kävin hakemassa viimeisen aseen: Kaurat. Ensin tuli läski ja perässä seurasi toinen läski, joskin sain osakseni pari 170cm korkean hevosen pirueteista (tuulen takia säpsyy), onneksi pysyin kiinni ettei riimunarun kanssa lähtenyt taas painalemaan pitkin peltoja.

Mutta nyt punaviinin ja television ääreen olohuoneen lämpöön. Terveisiä vaan landelta!! :yo: Grilliruokaa riittää, vaikkei olla tässä tuulessa päästy merelle.

Perjantaina äidin kanssa päiväristeilylle Tallinnaan, toivotaan parempaa säätä.

Nähdään maanantaina!
The great club outshines the individual, always and forever.
slam

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Ostin hp;eeseen tulostimeen mustekasetin. Oli kohtuullisen tyyris.
Bliss

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Pizza on uunissa, ostin kaupasta yhden oluen...
Elämä risaiseksi siis :D
Edith

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Miksi esim. huomiselle on ehdolla "Liikaa viinaa" -miittiä, muttei tälle päivälle? Vaikka saattaahan olla, että kunhan pesen pyykit ja luen hesarin ja kotiudun kunnolla päivän jäljiltä, olenkin valmis kymmeneltä nukkumaan. Joten turhaan pohtinen.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Edith kirjoitti:Miksi esim. huomiselle on ehdolla "Liikaa viinaa" -miittiä, muttei tälle päivälle? Vaikka saattaahan olla, että kunhan pesen pyykit ja luen hesarin ja kotiudun kunnolla päivän jäljiltä, olenkin valmis kymmeneltä nukkumaan. Joten turhaan pohtinen.
ei se ole huomiselle, se on tälle päivälle!

tajusin olleeni epäselvä :oops: ihmettelin vaan että miksi ketään ei kiinnosta
Me transmitte sursum, Caledoni!
Edith

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

par-sky kirjoitti:
ei se ole huomiselle, se on tälle päivälle!

tajusin olleeni epäselvä :oops: ihmettelin vaan että miksi ketään ei kiinnosta
Ei, kyllä sä olit ihan selvä. Mä vaan olin tooosi huolimaton lukija. Hmm, jos porukkaa ilmaantuu, voisin ehkä parin tunnin päästä olla jossain.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ei tunnu ilmaantuvan. kaipa jää mun osalta sitten väliin, kun pitäs lähteä nyt, niin olisin kymmeneltä kaupungissa, mutta kukaan ei ole vielä sanonut tulevansa
Me transmitte sursum, Caledoni!
Edith

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joo, ei näitä ehdotuksia ole edes lukenut varmaan monikaan. Pitäkööt elämänsä sitten.
ElanorRaven

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mulla on jotain epämääräistä hiusvärimössöä päässä. Lopputuloksen olisi kuitenkin tarkoitus olla upeahienomahtava, joten toivon mukaan onnistuu :D
huima

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Ärrimurri!

Mulla oli suunnitelmissa vaan pitkän päivän jälkeen rentoutua ja ottaa kuuma kylpy. Mutta ei, ei vaan onnistu. Heti aletaan kinuamaan viihdyttämään ja tuoksumaan hyvältä.

Pakko siis pukea taas päälle ja lähteä liikkeelle.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Väsyttää... **tuttaa... taataataa...
Don't Panic!
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Vadim »

nexie kirjoitti:Väsyttää... **tuttaa... taataataa...
Nukkumaan siitä! Niin mäkin ajattelin tehdä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vadim kirjoitti:
nexie kirjoitti:Väsyttää... **tuttaa... taataataa...
Nukkumaan siitä! Niin mäkin ajattelin tehdä.
Voisihan tuota kokeilla. Tämän päivän täytteenä olleet elämän pienet vastoinkäymiset vaan antavat olettaa, että nyt niin hiljainen naapurusto muuttuu melumaailman keskukseksi heti kun suljen silmäni :maanantai:
Don't Panic!
Pikku-Akka

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Oon ollu tämän alkuviikon kotona PikkuMiehen kanssa, oon ts. kokeillu kotiäidin elämää pitkästä aikaa. Meille tuli la-su välisenä yönä vesirokko kylään joten siitä syystä oon ollu kotona. Ihan mukavaahan tämä on ollu, voisin vaikka ottaa tavaksi...

Ei oo kauhean kivaa tuo sairaan lapsenhoitoloman hakeminen. KVTESin mukaan sairaan lapsen takia saa vain kolme palkallista sairaslomapäivää. Taitaa olla muissakin TES:ssa noin, mutta ainakin kun miettii että vesirokko kestää 7-10 päivää, niin miksei saa palkkaa kun omasta saikustakin saa?

Tällaisin miettein. Iloisempia uutisia, että pääsen kylpylälomalle Pärnuun syksyllä. Ilmaiseksi!!!
silsakenraali™

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Nyt vituttaa, vittu että osaakin vituttaa. Miten vitutus löysi juuri minut, vittu kuka käräytti? Ja miksi, mitä vittua mä nyt oon tehnyt tai jättänyt tekemättä? Joo, osa arvasi oikein, ne vitun ihanat mutta välillä täysin tekemättömät naiset.
bedlam

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Perkele. Yritin maalailla "kotiteatteriani" katselukohdasta tasaisemmaksi, mutta ihan vituralleen män!

Kertokaas mikä ois helpoin konsti tasata valmiiksi kohtalaisen pieniröpelöisellä telalla maalatusta betoniseinästä valkokankaan kokoinen kohta vielä tasaisemmaksi hiomatta alta edellistä maalikerrosta pois?

Vaahtomuovitelalla kokeilin, yhtä röpöläinen tuli. Sellaisella käsituputtimella koetin tasoitella, toimi periaatteessa muuten, mutta ne töpöttimen vedoista tulevat raidat jäivät ikävästi näkösälle.
silsakenraali™

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Haluaako joku täyslaidallisen, mua ei tarttis nyt ärsyttää kuin inan?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

bedlam kirjoitti: Kertokaas mikä ois helpoin konsti tasata valmiiksi kohtalaisen pieniröpelöisellä telalla maalatusta betoniseinästä valkokankaan kokoinen kohta vielä tasaisemmaksi hiomatta alta edellistä maalikerrosta pois?

Vaahtomuovitelalla kokeilin, yhtä röpöläinen tuli. Sellaisella käsituputtimella koetin tasoitella, toimi periaatteessa muuten, mutta ne töpöttimen vedoista tulevat raidat jäivät ikävästi näkösälle.
sitä on olemassa semmosta maalia joka on paksumpaa kun normi maali, ohuempaa kuin betoni. sitä voi ihan telalla maalata. se tasoittaa ne röpöt pois, ihan sileäksi saat sen vedettyä semmoisella luiskalla (mikä hitto se on, sana katosi päästä?)
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Kossu Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kiitos, ois vaivannu koko yön
Me transmitte sursum, Caledoni!
Vastaa Viestiin