todellinen torstai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Jaa, se on niinkun torstai vai. Eilinen ilta meni mukavasti äiteen pöperöiden ääressä ja tänään lähinnä kotosalla. Tein mä tunnin reippaan kävelylenkin. Ajattelin että se auttais tohon selän jumitukseen. Paskanmarjat. Pahensi vaan tilannetta ja nyt asento ku asento tuntuu pahalta.

Eniten sylettää se, että tänään ois päässyt keilaamaan hyvässä seurassa..En sit viittiny lähtee kiertää veistä haavassa ja kattoo ku muut pelaa.
Saas nähä mihin aikaan (kaippa ne keilaamisen jälkeen baariin jatkaa..) mies tulee kotiin ja missä kunnossa :P
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tissini kaipaavat toisen ihmisen kosketusta. Ei auta kun puristella vaan itse.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sinkkumatti kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Pitäis lähtee röökiä ostaan.
Jätä se sika.
Eiku se jättää mut jos mä en osta.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

1108 kirjoitti:Saanen korjata kirjoitustasi:
Herttua kirjoitti:Onnea pariutumiselle t:ikuinen paskaa lässyttävä tekokultturelli äitiänsä seksuaalisesti palvova mätäpaise jolle ainoa oikea lääke olisi 9mm luoti nautittuna ohimoon :)
Näin, nyt se kertoo paljon enemmän sinusta.

Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla Bla,kiviäkin kiinnostaa sun epätoivoiset WANHAT vittuiluyritykset kun et enää parempiakaan keksi,nainen vissiin syöny
viimeisetkin pisarat siitä taidosta,oot kopio entisestä ukko :!:
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

huima kirjoitti: Se on hassua miten joskus vaan yllättyy kuinka hyvältä jonkun seura tuntuukaan. Loistotyttö joka on asunut vuosia Lontoossa, oikeasti kiltti ja kunnollinen, hottis ja timmissä kunnossa, kultturelli ja pitää tennareita. My kind of girl!
Pakko vinoilla sen verran että ilo sopivasta naisestakin kuulostaa suustasi itsekehulta kun ilmoitat hänestä juuri ne ominaisuudet joita mainostat eniten itsessäsikin. Oikeasti Onnea!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Savukereissu onnistuneesti suoritettu. Kiva, oon nyt vasta tajunnu että onhan mulla tossa Hallituskadullakin Ärrä hyvänen jestas :roll: lähempänähän tuo on ku toi Anttilan viereinen. Avasin juuri kylmän keskioluenkin muuten.
aimohaiku

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

irmelianneli kirjoitti:Savukereissu onnistuneesti suoritettu. Kiva, oon nyt vasta tajunnu että onhan mulla tossa Hallituskadullakin Ärrä hyvänen jestas :roll: lähempänähän tuo on ku toi Anttilan viereinen. Avasin juuri kylmän keskioluenkin muuten.
Itse suoritin äsken karhunkaatomatkan lähiärrälle. Ja avasin juuri kylmän keskioluen. Huomenna töihin. :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aimohaiku kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Savukereissu onnistuneesti suoritettu. Kiva, oon nyt vasta tajunnu että onhan mulla tossa Hallituskadullakin Ärrä hyvänen jestas :roll: lähempänähän tuo on ku toi Anttilan viereinen. Avasin juuri kylmän keskioluenkin muuten.
Itse suoritin äsken karhunkaatomatkan lähiärrälle. Ja avasin juuri kylmän keskioluen. Huomenna töihin. :)
Ihanaa. Kylmä keskiolut on aina hyvä asia. Kohta hevikaraokeen :)
aimohaiku

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

irmelianneli kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Savukereissu onnistuneesti suoritettu. Kiva, oon nyt vasta tajunnu että onhan mulla tossa Hallituskadullakin Ärrä hyvänen jestas :roll: lähempänähän tuo on ku toi Anttilan viereinen. Avasin juuri kylmän keskioluenkin muuten.
Itse suoritin äsken karhunkaatomatkan lähiärrälle. Ja avasin juuri kylmän keskioluen. Huomenna töihin. :)
Ihanaa. Kylmä keskiolut on aina hyvä asia. Kohta hevikaraokeen :)
HEEEEIIII, missä mun hevikaraoke on???
1108

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herttua kirjoitti:nainen vissiin syöny viimeisetkin pisarat
Mistä arvasit? Otti kieltämättä poskeen heti aamusta, herätteli uuteen päivään. Mutta mitäpä sinä sellaisesta tietäisit...

On pitänyt jo aikaisemmin kysyä että mihin ne sinun aikoinaan cityssä mainostamasi bi-seksuaaliset halut on hävinneet? Taisit saada pakit kansallisteatterin huussissa välitauolla! Homo!

Miltä tuntuu kun ei kelpaa kenellekään?
Sinkkumatti

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

1108 kirjoitti:Miltä tuntuu kun ei kelpaa kenellekään?
Aika mautonta.
AarneAnkka

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mnh.

Siis alussahan se oli ihan kivaa, mennä tuttujen luo grillaamaan. Söinpä jopa elämässäni ekaa kertaa kengurua, olin löytänyt Sittarista kenguru-luupihvejä.

Mutta q mulle tarjottiin pari siideriä. Niistäkin tuli toki ensin ihan rento olo. Mutta sitten iski arvaamaton laskuhumaladepis. Tuli niin itseä ja kaikkea sosiaalisuutta inhoava olo ettei voinut kuin maata 2 tuntia sängyssä ja tuijottaa kattoon. Hitsi kun tämmöisiä aivokemiajuttuja ei voi arvata etukäteen. Taas meni nättiä iltaa hukkaan. :(
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

1108 kirjoitti:
Herttua kirjoitti:nainen vissiin syöny viimeisetkin pisarat
Mistä arvasit? Otti kieltämättä poskeen heti aamusta, herätteli uuteen päivään. Mutta mitäpä sinä sellaisesta tietäisit...

On pitänyt jo aikaisemmin kysyä että mihin ne sinun aikoinaan cityssä mainostamasi bi-seksuaaliset halut on hävinneet? Taisit saada pakit kansallisteatterin huussissa välitauolla! Homo!

Miltä tuntuu kun ei kelpaa kenellekään?
ei ne mihinkään ole hävinneet,jossain alitajunnassa,enkä edes ole niitä
piileviä kykyjä kokeillut,saati julkisia pakkeja missään saanut !

tuntuu erittäin hyvältä olla riippumaton toistaiseksi kenestäkään
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nähtävästi mun on nyt kokeiltava jotain valkovenäläisen tyyppistä ratkaisua, kun ei mulla tosiaan ollu ku toi yks keskiolut. Tylsääää, tyypit tulkaa tänne!
1108

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sinkkumatti kirjoitti:Aika mautonta.
Elämä on.
Kid

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Rupee pikkuhiljaa vituttaa tää selkä - varsinkin tänään. Miksi vitussa just tänään kun ois ollut kaikkee kivaa tiedossa??? Nyt mä vaan kökin tääl himas ja mietin ku muut pitää kivaa. Vittu vittu vittu.

Onneks tulee Lost ja mulla on voileivät uunissa. Ja paljon juustoa päällä. Nam.
Ehkä jopa repäsen ja juon noi kaks kaljaa jääkaapista kuleksimasta :twisted:
bedlam

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Nähtävästi mun on nyt kokeiltava jotain valkovenäläisen tyyppistä ratkaisua, kun ei mulla tosiaan ollu ku toi yks keskiolut. Tylsääää, tyypit tulkaa tänne!
Hyppään puolen bussiin. Juon tällä hetkellä ensimmäistä ja ainoata oluttani. Vähänkö olemme eurooppalaisen sivistyneitä.

Ps. Mä voin juoda sun viinat kyl.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Nähtävästi mun on nyt kokeiltava jotain valkovenäläisen tyyppistä ratkaisua, kun ei mulla tosiaan ollu ku toi yks keskiolut. Tylsääää, tyypit tulkaa tänne!
Hyppään puolen bussiin. Juon tällä hetkellä ensimmäistä ja ainoata oluttani. Vähänkö olemme eurooppalaisen sivistyneitä.

Ps. Mä voin juoda sun viinat kyl.
No vähänkö olette juu :) Mulla jo humahti huppuun vähä, kun mä otinkin tollasta viime talvista glögiviinijuttua, sen mä taisinkin unohtaa mainita aikaisemmin.

Ps. Viinaa on, mutta lantrinkina vaan Funlightia.
aimohaiku

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

irmelianneli kirjoitti:Nähtävästi mun on nyt kokeiltava jotain valkovenäläisen tyyppistä ratkaisua, kun ei mulla tosiaan ollu ku toi yks keskiolut. Tylsääää, tyypit tulkaa tänne!
Vieläköhän Ouluun menis koneita...? :)

Vastaus:
MENO
Helsinki - Oulu
to 25.05.2006
AY361 K
23:59 - 01:05 + 1 vrk

PALUU
Oulu - Helsinki
pe 26.05.2006
AY360 K
06:00 - 07:00
HINTATYYPPI:

Turisti

HINTA:
288,25 EUR
"Aamuksi töihin" vai miten se Finskin mainoslause menikään... :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

aimohaiku kirjoitti:Vieläköhän Ouluun menis koneita...? :)

"Aamuksi töihin" vai miten se Finskin mainoslause menikään... :)
Hianosti aimo ehit messiin vielä! :)
aimohaiku

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

irmelianneli kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Vieläköhän Ouluun menis koneita...? :)

"Aamuksi töihin" vai miten se Finskin mainoslause menikään... :)
Hianosti aimo ehit messiin vielä! :)
Ehkä joskus toiste kuitenkin... :)
Edith

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joosiis miksei helsinkiläiset kitinäläiset enää käy hevikraokessa?
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Humala!

Ei muuta raportoitavaa... ainakaan länsirintamalta.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Edith kirjoitti:Joosiis miksei helsinkiläiset kitinäläiset enää käy hevikraokessa?
Niin usein väsyttää niin paljon, että ei pysty eikä kykene? Kesän (ja loman) tullen täytyisi kyllä terästäytyä vähän.
Don't Panic!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: todellinen torstai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Joosiis miksei helsinkiläiset kitinäläiset enää käy hevikraokessa?
Kai se on nykyään jotenkin passé. Eikä siellä ole paljon muitakaan, ainakaan niitä parhaita laulajia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin