Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti:Ykkösolut on hyvä keksintö. Miksi mä vasta nyt olen sen tajunnut?
Kuka sä oot ja mihin oot jemmannu Irmelin?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Dumari kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ykkösolut on hyvä keksintö. Miksi mä vasta nyt olen sen tajunnut?
Kuka sä oot ja mihin oot jemmannu Irmelin?
anneli kulautti sen kurkusta alas
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

irmelianneli kirjoitti: anneli kulautti sen kurkusta alas
Anneli, prkl!!! (tahtoo irmelin takas!)
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi perhana. Pakko oli kokonaista kolme siideriä ottaa kaupasta tasoittavaksi, kaveri meinasi tulla luukuttamaan jotain hevimeteliä ja pää ei kyllä kestä ilman. Huh, ihan hiki tuli kauppareissulla. Jotenkin on hassu olo muutenkin. Ei tiä oikein mitenpäin tässä olis ja mitä häh.
ElanorRaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Voi röhnä mikä kettumainen päivä tänään oli. Rankaisin itseäni sitten kunnon urheilurääkillä, nyt on taas mukavan jyrätty olo. Loppuilta hevimetallia ja kotona himmailua.
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ompas boring fraidei... oleskelua ja peseytyä voisi + syödä... nukkua

Huomenna voisi melkein lähteä aamusta urheilemaan...! Hope sou ei sada vettä!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Höntihtävä olohko joooo, kettujen kettu ku on tylsäää!! Tulis jo klo kybä että alkais paskaBaari ja vois sit painua nuks. Huomenna urheilua pliis, tänään ollunna kauhia päivä hieman ja paljon.
bedlam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No nii. Kaveri män kaljakauppaan ja meinas tuoda puoli mäysteriä mullekin. Ei tästä tuu nyt mitään. En mä kyllä toisaalta ole kovin usein alkomahoolia nautiskellut viimeaikoina, kai tuota nyt pitkän viikonlopun kunniaksi saa 'pikkusen'....
SikaMika

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:Loppuilta hevimetallia ja kotona himmailua.
Indeed. And indoors.

Perkele, ilta meni ihan pokerin peluuksi. Hävisin melkein kaiken, sitten alkoi viivytystaistelu vääjäämätöntä tuhkatkin munista -ilmiötä vastaan. Mutta katso, muutaman tunnin hakattuani voitin sitten yhden hieman isommalla pöydällä pelatun turnauksen ja olen omillani. Nyt pelit nurkkaan pölyttymään ja tekemään jotain mitä olisi pitänyt tehdä koko illan.

Hyvää musiikkia tullut kuunneltua koko ilta, mm. Toolin n. koko tuotanto luukutettu läpi. Perkele kun en arvaa pitäisikä ostaa se lippu Turgusrokin sunnuntaipäivälippu nyt ihan puskan takaa, kun ei ole vielä majoituksestakaan varmuutta. Pakko kai se on hakea, nukun sitten vaikka sen puskan takana tai tulen vain sunnuntaiksi...*arpoo&pohtii*

En mä sitten näköjään lähtenyt katsomaan Lordia. En uskalla, törmään kuitenkin matkalla Lordin näköisiin viinanpiruihin.

*takin kääntö kesken viestin*

Lähdenkin tästä katsomaan Lordia!!! Hallelujaa...!
aimohaiku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Matkustin metrolla Itikseen. Ostin fillarin ja poljin Töölööseen. Nyt on aika palkita itseni kunnon ruualla ja muutamalla olusella. Näin tää homma etenee.

Vai mennäänkö baariin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bliss kirjoitti:Mun ukki on sairaalassa teholla, eikä todennäköisesti tule enää tajuihinsa :cry:
Piti vaan jollekin kertoa.
:boohoo:
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
aimohaiku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Bliss kirjoitti:Mun ukki on sairaalassa teholla, eikä todennäköisesti tule enää tajuihinsa :cry:
Piti vaan jollekin kertoa.
Surullista. Jaksamisia. :(
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

l,k,m ja n ... ovat kuluneet kohta olemattomiin näppäimistöstä... liikaa tekstiä... saa kohta hommata uuden näpikän...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä en ole lähdössä torille katselemaan ihmismassoja ja Lordin kunniaksi esiintyviä bändejä. Lihapullaranskalaiset paistuvat uunissa ja tiedossa on vielä hikisen ruumiini hieromista saippualla ja vedellä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
snowmen
Elämätön Kitisijä
Viestit: 283
Liittynyt: 14.08.2005 19:11
Paikkakunta: Itävaltava
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja snowmen »

slam kirjoitti:l,k,m ja n ... ovat kuluneet kohta olemattomiin näppäimistöstä... liikaa tekstiä... saa kohta hommata uuden näpikän...
Heh! Mä kun luulin et sulla on noi " p,i,l,u " näppäimet ne mitä sä oot eniten käyttännyt :lol:

Heippa vaan taas pitkästä aikaa!
-Eihän tuolla naamalla voi muuta tehdä, kuin kusta muuntajaan-
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Matti nykäsen pitäisi laulaa tänä viikonloppuna tuossa noin kilometrin päässä. Jotain pientä rytkettä on kuulunut sieltä ilman suunnalta pitkin iltaa... :lol:

en ole jaksanut käydä katsomassa... too lazy.. i am
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ai niin, puolueeton Kitinän ulkopuolinen taho kertoi minulle, että Keikauksen vinkki vahata sääret kuukautisten jälkeisellä viikolla, koska silloin on korkeampi kipukynnys, toimii. Siis, vahatkaa säärenne kuukautisten jälkeisellä viikolla, niin minäkin nyt aion tehdä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

snowmen kirjoitti: Heippa vaan taas pitkästä aikaa!
heippa. :lol: <- Liian naisellinen sana tälläisen karjun suuhun, mutta ehkä sillä naista houkuttelee... enwei
Aito_Johanna

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lolita kirjoitti:Ai niin, puolueeton Kitinän ulkopuolinen taho kertoi minulle, että Keikauksen vinkki vahata sääret kuukautisten jälkeisellä viikolla, koska silloin on korkeampi kipukynnys, toimii. Siis, vahatkaa säärenne kuukautisten jälkeisellä viikolla, niin minäkin nyt aion tehdä.
En vahaa sääriä, koska vahauksen voi tehdä vasta, kun säärikarvat ovat jo pitkät. Sääreni tahtovat olla aina karvattomat.
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

heippa, meen ny nukkumaan... Ramasookin kohtuudella. :)
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Tuli sit tipahettua saunan ja yhen oluen jäljiltä iha totaalisesti.
Muutama tunti katos jonnekki ja eiku lenkille. Tunnin lenkillä ehtii sopivasti eksymäänki tonne metikköön. Ny välietappi fåån luona ja viel pitäs kävellä takas kotio. Noh, mulla ei sentää oo lonkkavikaa, vielä, kuten tolla toisella.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Bliss kirjoitti:Mun ukki on sairaalassa teholla, eikä todennäköisesti tule enää tajuihinsa :cry:
Piti vaan jollekin kertoa.
:paijaa:
Noriyumi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustaenkeli kirjoitti:Ny välietappi fåån luona
Kiva kun kävitte :) Karvapötkylä oli söpö :h:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Mä jäin hevikaraoken jälkimainingeista ihan paitsi! Oli kyllä kivaa ja mulla ei kyllä ollu yhtään krapula, kummia ootte. Vähänkö oli hauskaa laulaa, mä kyllä vedin ihan jees pari biisiä. :o Vaikka ite sanonki. War Pigs meni kyllä kieltämättä ihan päin persettä, ehkä meitä siksi boikotoitiin loppuillasta. Perkeleet.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Vastaa Viestiin