Perjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
1108

Perjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Näin on, lähden Kuopioon.

Over and out.
Noriyumi

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Jahas.
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Onnea matkaan.

Hiipuva humala riivaa ja vitun yskä jaksaa vaivata. Selässä hieman kipua.

vettä, vettä, janokin, kun on.
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kalja pierettää ja lihakset kipeytyi yllättäen siivouksesta, kun ei ole muuten jaksanut kuin maata...

korvatkin kipeät ja flunssa nyt vittuun!
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

pääkin kipeä. kait mä menen takasin nukkumaan. öitä puput. :lol:
ElanorRaven

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hiljaista täällä. Ajattelin kerrankin herätä ajoissa, ettei aina tarvitsisi leimata kellokorttia 07.06. Juuri kun olin saanut aamiaisen pöytään, jostain kuului joku epämääräinen purjoamisääni ja jihuu! - kissa oli laatoittanut kylppärin lattiaa hieman uudestaan. Tosin tietenkin matolle. No, sain sen siivottua, sitten puuron kimppuun ja nyt narskutan vihanneksia ja tsekkaan sähköpostit ja Kitinän. Ja sitten sinne töihin.
Mulli75

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

EKA Työpaikka Kitisijä

Huomenta !

Puolihuolimattomasti töihin ajaessani ajoin ko. liittymän ohi mistä pitäisi mennä työpaikalle.

Minä kiistän nukkuneeni ajon aikana koska ymmärsin mitä tapahtui.

Noin 2 km:n mutka tuli matkaan.
Bliss

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mulli75 kirjoitti:Puolihuolimattomasti töihin ajaessani ajoin ko. liittymän ohi mistä pitäisi mennä työpaikalle.
Auh :lol:
Mitähän sulla on mielessä pyörinyt :roll: :D

Huomenta kaikille tasapuolisesti. Tulin suihkusta, menen kahville.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Huomenta! Toka TPK.
Vesisateessa käyty jo puolkuus lainakoiruuden kaa lenkillä. Saa nähä, meinaako tuo ny majottaa ittensä mun kämpille kolmeksi päiväksi, viikoksi vai kuukaudeksi. Numero kolme kuitenki on aikas varma. Ettäpä näin.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Dryad
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 139
Liittynyt: 03.09.2005 21:03

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dryad »

TPK #3

Näyttää töissä käyneen pieni kato sitten keskiviikon... Hiljainen päivä (toivottavasti) tulossa. Kaikkia lihaksia jomottaa ja vihloo, huonosti nukuttu yö ja eilinen muutto vie veronsa.
Be a good animal, true to your animal instincts.
Dumari

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta, 4 TPK. Keleen kone alkoi heti vittuilemaan kun sen avas. Työkaverikin vaatis saada sävelradiota kuunnella :?
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja cardic »

voivoi... tulee piiiitka tyopaiva, ei oo meinaan juuri mitaan tekemista. puuh, ois nyt ees jotain hommaa niin menis aika nopeempaa
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Ebola

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Töihin matka käy. Iso urakka odottelee siellä, joten aika toiv menee nopsaan. Työkaveri lomalla (tylsää), pomo lomalla (jee, salatupakointi onnistuu ilman hikoilua). Tuntuu hyvältä päivältä, perjantailta! *koputtaa puuta*
aimohaiku

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Huomenta!

Iloista päivää kitinäläiset, mie lähden kohti työmaata miettien miksi tekstiviesti matkustaa Ranskaan puoli päivää... :shock:

Ja olo on.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenia. Niin turha päivä tiedossa, kiukuttaa et tänne piti edes raahautua näinkin väsyneenä. Ainoa työtehtävä minkä keksin tällä hetkellä itelleni ois änkee noin kolmesataa kirjettä kuoriin.. Haastavaa.
Ehkä voisinki vaan kityillä (siis kitistä) koko päivän..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
silsakenraali™

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Huomenta! Jaksuja elämän kolhimille! Joku tais jossain joskus huudella Kitinän jättäneen(?) rollon perään. Itse en muista miehestä juuri muuta kuin tämäntyyppiset lakonisen depsessiiviset kirjoitukset.

Ei se mitään, työviikonloppu edessä, varmaan kiirusta pitää. Futiskauden alkuun enää kolme päivää. Eilen kävin ostamassa uudet säärisuojat. Viime kauden päätteeksi ostin suojat, mutta huomasin vasta niitä käytettyäni, että ovat saman jalan suojat ja sisäterän toppaus toisessa jalassa potkua haittaavan iso. En edes tiennyt, että jotkut merkit tekevät eri jalan suojuksia, luulin että ne ovat aina symmetrisiä.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Joku TPK
Hoomenta. Väsyttäis tietysti, nää aamuvuorot ei sovi mulle. Tänään onkin toimistolla tosi hiljasta, mun lisäks paikalla kaks ihmistä ja asiakkaat todennäkösesti luulee et toimisto on kiinni (eivätkä siis soittele).
Hieroja tulee ysiltä! Jes!

Da Vinci koodi oli ihan viihdyttävä ja jännittävä, pitänee lukea kirja jotta saa tietää mitä leffasta oli jätetty pois.
Save a horse, ride a cowboy
mustanikki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustaenkeli kirjoitti: Saa nähä, meinaako tuo ny majottaa ittensä mun kämpille kolmeksi päiväksi, viikoksi vai kuukaudeksi. Numero kolme kuitenki on aikas varma.
Joo, mun kavereista tuntuu usein varmaan samalta. Voisitte keskustella asiasta yhdessä ;)

Sain tietää eilen jotain kovin huojentavaa, yks murehdittava asia vähemmän. Brekkieksi eilisiä lettuja ja vaikka ilma onkin kökkö niin lukumotivaatio on kova. Illalla Laardi, vaikka en edelleenkään ymmärrä miksi.. :shock: Lord works the mysterious ways..

novskuliini
AarneAnkka

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Hyvää perjantaita, jee. Tänään 1) pestään auto, 2) käsitellään auton ikkunat 5 Sateesta -tökötillä, 3) teetetään passiqvat, 4) painellaan Kilon Poliisille hakemaan pitkäaikaista ajokorttia tämän lyhytaikaisen tilalle. Loppuosa päivästä on suunnitelmiltaan toistaiseksi vapaa. 5) voisi olla jonkinmuotoisen liikunnan harrastamista.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Vittu, että mun pomo on perseestä. Mähän sanoin, että se nainen pitäis ampuu. Sen lisäksi, että se kohtelee mua ja kaikkia muita alaisiaan todella huonosti ja epäammattimaisesti, se kehtaa käydä höpisemään mun kollegoille, että mä muka valehtelisin täällä ympäriinsä jostain duunivuoroista. Ei muuten tosiaankaan pidä paikkaansa. Jos ja kun se kerran ite on ihan paska esimies, se ei todellakaan ole mun vika. Ja oli muuten viimeinen kerta, kun se syyttää mua (tai meitä) omista töppäilyistään.
Olin jo vähän kerenny leppyä sen viimekertasesta (tai toissakertasesta) mokasta, mut nyt alkaa taas oikeesti riittää.

*duuniavautuminen*
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

EDIT:
No vaik kiukuttaakin, ni eihän sitä nyt kahteen kertaan tartte samoja typeriä viestejä koodailla..
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
mustakikkeli

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

nowoasis kirjoitti:Sain tietää eilen jotain kovin huojentavaa, yks murehdittava asia vähemmän.
Menkat alkoivat sittenkin?

Lattialakka loppui eilen illalla kesken uusintalakkauksen, ärh! Noin litran tarvitsisi vielä, ja ainakaan juuri kyseistä lakkaa ei näkynyt Bauhausissa kuin vähintään 2,7L töniköissä. Pitänee ostaa jotain toista vastaavaa jos löytyy pienemmässä, puolihimmeetä (taitaa Loordi jäädä tänään väliin tämän takia). Yllättävän hyvältä se lattia eilen näytti amatöörin :yo: tekeleeksi, vaikka kaikki (työkaveri, siskon mies (=remonttireiska), isoveli, Nainen) niin varoittelivat ja kutsuivat hulluksi kun kuulivat että aion hioa lattian itse. Maksaa nyt jotain 500€ jotta joku toinen tekisi sen...

Jotenkin oli liikkuminen eilen vaikeaa kun kuntosalikierre alkoi taas pienen tauon jälkeen. Kylki ja selkä jomottavat.
slam

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:epämääräinen purjoamisääni ja jihuu! - kissa oli laatoittanut kylppärin lattiaa hieman uudestaan.
eikös kissa oksenna vain karvapalloja... turkin sukiminen rankka homma...

--------

...vitun yskä... hellittäisi jo...
mustanikki

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

mustakikkeli kirjoitti: Menkat alkoivat sittenkin?
Eivät alkaneet, joten immaculate conceptionin mahdollisuus on edelleen korkea!1
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Perjantai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Jaa-a. Pitäis vissiin aika nopeesti tästä parantua. Maanantaina ois viisaudenhampaitten leikkaus ja nyt vasta tuli mieleen ettei sinne saa mennä kuumeessa/kurkku kipeenä/pahassa flunssassa. No, kurkku ei sentään oo enää kipee. One down two to go, jei. Kuumeestakaan ei oo varmuutta kun kuumemittarista loppu eilen patterit.
Save a horse, ride a cowboy
Vastaa Viestiin