Miehen ja naisen eroja?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

(joko eka tai toinen) naiset ja miehet vastatkoon omiin kohtiinsa

suunnitelmallisuus seksuaalisuudessa. koen haluja ja pyrin päämäärään (miehet vastaavat tähän)
2
33%
satunnainen hairahtaminen seksiin, se sattui olemaan siinä. (miehet vastaavat tähän)
3
50%
suunnitelmallisuus seksuaalisuudessa. koen haluja ja pyrin päämäärään (naiset vastaavat tähän, jos kokevat asian omakseen)
0
Ei ääniä
satunnainen hairahtaminen seksiin, se sattui olemaan siinä. (naiset vataavat tähän tai edelliseen)
1
17%
 
Ääniä yhteensä: 6

slam

Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja slam »

Kuinka toimitte? Yritän hahmottaa miehen ja naisen eroja. :)
Pehmis

Re: Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Minä yritän hahmottaa kysymyksenasettelua ja vastausvaihtoehtoja. Vastaan:

Täh?
Noriyumi

Re: Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Pehmis kirjoitti:Minä yritän hahmottaa kysymyksenasettelua ja vastausvaihtoehtoja. Vastaan:

Täh?
Niinpä. Siis MITÄ tällä kyselyllä tahdotaan tarkalleen ottaen tietää? :?:
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja ak »

Ei toimi, kun ei ymmärrä kysymystä. Saisiko sen myös suomeksi?
SikaMika

Re: Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Äänestin viimeistä. Miksikö? Samasta syystä kuin koira nuolee pallejaan: koska (vaihtoehtoihin liitetyistä rajoituksista huolimatta) pystyin siihen.

Muutenhan tässä hommassa ei tosiaankaan ole mitään järkeä. Tämä äänestys tuottaa vastausten sijaan pelkästään kysymyksiä - kysymyksiä, joihin en edes halua vastauksia.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Pehmis kirjoitti:
Täh?
Mä tykkään tästä vastausvaihtoehdosta. Sen mä ymmärrän, kun se on sillai lyhyt ja ytimekäs. Eli joo, mäkin vastaan että täh?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16673
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Mikä tässä nyt on niin vaikeaa? Miehille (kohdat 1 ja 2) ja naisille (3 ja 4) on kaksi vaihtoehtoa, joiden avulla luonnehtia seksin roolia elämässään. Yksinkertaistavaa ja mustavalkoista, mutta tämä on Kitinäkysely.

Koetko siis, että seksin tarve on elämääsi ja ihmissuhteitasi ohjaava vietti niin, että fyysisen seksin kaipuu ohjaa toimiasi siten, että muut toimesi ovat välineitä tämän päämäärän - seksin - saavuttamiseksi (miesten kohta 1 ja naisten 3)? Vai onko pikemminkin niin, että toimiasi ohjaavat ihan muut päämäärät, ja seksi on ikäänkuin toisinaan aukeava mahdollisuus, muiden toimien sivutuotteena tuleva lisä eikä niille merkitystä antava päämäärä sinänsä (kohdat 2 (miehet) ja 4 (naiset))?

Ihan kelpo kysely - 1:n tai 3:n valinneet tuomitaan parhaiden Kitinäperinteiden mukaisesti kypsymättömiksi seksiaddikteiksi jotka ajattelevat alempien eläinten tapaan jalkovälillään, 2:n tai 4:n valinneet ovat joko frigidejä ja saamattomia aseksuaalisia nörttejä tai, jos Hebulilta kysytään, omaa kuviteltua syvällisyyttään ja herkkyyttään teennäisesti korostavia teeskentelijöitä, jotka yrittävät vietellä palstan kilttejä runopoikia ja -tyttöjä.
Viimeksi muokannut urpiainen, 26.05.2006 15:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Turbohaltija

Re: Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Merkittävin ero on se, että minulla on pippeli.
slam

Re: Miehen ja naisen eroja?

Viesti Kirjoittaja slam »

Lilo kirjoitti:
Pehmis kirjoitti:
Täh?
Mä tykkään tästä vastausvaihtoehdosta. Sen mä ymmärrän, kun se on sillai lyhyt ja ytimekäs. Eli joo, mäkin vastaan että täh?
No ku puppeleille oli vielä lisäselosteet. Artvelin, miäs ei sellaasii kaipoo...

Urpiainen. Aivankin juuri noin. :lol:
Vastaa Viestiin