Löördaagi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Herttua »

Ei ihmeitä,tuli taas nukuttua 12:40 saakka tänään...keskiviikosta saakka ollut krooninen väsymys tai sit nukun vanhoja univelkoja poikkee että jaksaa aloittaa duunit ylihuomenna...ei muuta raportoitavaa.
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
AarneAnkka

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Ei liikuntaa... mutta hyötyliikuntaa ehkä. Olen imuroinut, puunannut ja tiskaillut uutterasti.

Ai niin joo, unohdin mainita että minulla on tänään peräti treffit. Odotukset eivät ole kauhean korkealla. Toisaalta, ehkä kyseessä onkin joku supernainen joka vaan tekstissä antaa itsestään kovin ei-mairittelevan kuvan. Tai sitten ei. Ei hajuakaan, joten ei odotuksiakaan. Ainakin poistun läävästäni hetkeksi, ja saan tämänkin asian pois päiväjärjestyksestä. Voin vain voittaa. Ynnä muita namipositiivisia latteuksia joilla voi tehdä emälänsä siedettäväksi.
slam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja slam »

Lolita kirjoitti:
slam kirjoitti:nukkumaan
Samoin. Vieraat tulevat aina heti kun on nukahtanut.
Uniin ainakin tulevat. Kummallisen unen näin vaihteeksi. Olin nukkumassa laiturilla ja siihen jäi kaksi muutakin. Mieshenkilö sen tähden, että ei pystynyt purjehtimaan voimakkaaseen vastatuuleen...

Mie nuolin toista henkilöä eli naista laiturin kulmassa. Molemmat meistä kiihottui kohtuudella ja aloin tutkimaan emäntintä, niin muija laukes niin kunnolla, että kauemmaksi nukkumaan jäänyt mies lähti soutuveneellä pois. :lol: Makuupussi oli aivan tahmassa ja laittelin sen kuivamaan.

porukkaa alkoi siirtymään uiden eri suuntiin ja heräsin kuumuuteen...

kait sitä voisi jatkaa lepäämistä.
Aito_Johanna

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Vaola kirjoitti:Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille. Ei ollut mitään järkeä lähteä torille...

:roll:
Huojentavaa kuulla, etten jäänyt mistään paitsi :wink:
Aito_Johanna

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

aimohaiku kirjoitti:Hyvin rullasi uusi Insera. Eihän se mikään huippufillari ole, mutta hyvin sille kettinki maistuu. Tein vähän yli 37 kilometrin lenkin akselilla Keskuspuisto-Pitkäkoski-Kannelmäki-Munkkiniemi-Lehtisaari-Lauttasaari-Töölö.

Nyt 1233 kcal köyhempänä on armoton NÄLÄKÄ. :)
Urheiluosastossa jo raportoin, mutta pyöräilin äsken lenkin Keskuspuisto-Pitkäkoski-takaisin! 40 km! Ehkä tultiin toisiamme vastaan!!!!!!111
Sinkkumatti

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

aimohaiku kirjoitti: kaupungissa olisi Kotiteollisuutta
PRRRRRRRRRKKKKKKKKLLLLLLLL!

Saakohan tonne lippuja ovelta kuin hyvin? Taitaa muuten mennä sohvaillan suunnitelma uusiksi.
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 27.05.2006 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja nexie »

En ole poistunut kotoa keskiviikon jälkeen ruokakauppaa kauemmaksi. Koiraakin olen lenkittänyt vain vakioreiteillä lähimaastossa. Olen kyllä saanut sekä luettua että nukuttua, mutta alkaa vähitellen mökkihöperyys vaivata...
Don't Panic!
aimohaiku

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sinkkumatti kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: kaupungissa olisi Kotiteollisuutta
Saakohan tonne lippuja ovelta kuin hyvin? Taitaa muuten mennä sohvaillan suunnitelma uusiksi.
Se on kuulemma aika iso paikka, joten ajattelin luottaa siihen että lipun saa vielä ovelta.

Jos nyt ylipäätään jaksan lähteä liikenteeseen. On ollut rairaita.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 27.05.2006 15:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
aimohaiku

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Aito_Johanna kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti:Keskuspuisto-Pitkäkoski-Kannelmäki-Munkkiniemi-Lehtisaari-Lauttasaari-Töölö.
Urheiluosastossa jo raportoin, mutta pyöräilin äsken lenkin Keskuspuisto-Pitkäkoski-takaisin! 40 km! Ehkä tultiin toisiamme vastaan!!!!!!111
Ehkä. :)
Sinkkumatti

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

aimohaiku kirjoitti:. On ollut rairaita.
Sama vika. Tuupppasi männa viikolla reilut 800 euroa suketouhuun, joten jostain kumman syystä tilillä näyttäs olevan pienoinen lovi..

Hmm, taitaakin olla viisaampi jäädä kotisohvalle :oops:
aimohaiku

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Sinkkumatti kirjoitti:
aimohaiku kirjoitti: On ollut rairaita.
Hmm, taitaakin olla viisaampi jäädä kotisohvalle :oops:
Sitä on tulossa vanhaksi. Ei tällaisia asioista tarvinnut ennen miettiä.
bedlam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Yyh ja krääh. Soittelemaan pitäisi pikkuhiljaa joutua, karsea väsymys ja pöhötys päällänsä. Varsinaista krapulaa ei enää kolmantena aamuna tunnu.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olipa aamulla pieni ylläri löytää vara-avaimella sisälle tullut kaveri olohuoneesta nukkumassa sikiöasennossa nojatuolissa, ja vielä ex-kämppiskin toisesta huoneesta vetämässä sikeitä.

Päivän molemmat suunnitelmat menivätkin sitten uusiksi itsestä riippumattomista syistä, joten nyt vain ajattelin syödä, käydä saunassa ja juoda pari olutta. Sen verran epävakaista etten taida tänään uskaltautua liikkumaan.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Saattaa tulla kyllä pitkä ja boring night hieman ja paljon. Töllöstä ei tuu siis kertakaikkiaan yhtään mitään, ja pakatakaan en kyllä koko iltaa jaksa. Oikeestaan voisinkin laittaa tuon osalta jo pillit pussiin tältä päivältä. Pitäsköhän sit tänään kerrankin repästä ja käydä tossa Makuunissa.. Siitä onkin varmaan yli vuosi. Mut ku ne leffat on niin pitkiä aina pirulaiset.. ei jaksa kytätä, ja olla aloillaan niin kauan. Eikä mulla oo ees enää sohvaa..
SikaMika

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

irmelianneli kirjoitti:pakatakaan en kyllä koko iltaa jaksa.
Sun pakkaamisesi alkaa kuulostamaan samalta kuin mun opiskeluni: ikuisuusprojektilta!

Nyt minä lähden Aikuisten Miesten Lahjapuotiin ostamaan pullollisen syntymäpäivälahjaa ystävälleni Timolle, Timo täyttää tänään 30v. Itselleni taidan ostaa pullon puNkkua, vaika ilman sitä ja leipää pärjää ainakin laulun mukaan.

Bedlamb:

Olet aivan ylivertaisessa asemassa meihin amatööreihin verrattuna mitä tulee mahdollisuuteen ryypätä NELJÄ päivää putkeen!! Älä heitä mahdollisuutta oksennuksen ja aivojen mukana menemään vaan tartu tuumasta toimeen - tartu pulloon!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

:doh: Unohdin ilmoittaa: En pääse osallistumaan illalliselle. Jos joku osallistujista näkee, niin tiiätte sitten. Kiitos kutsusta kuitenkin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Pitäsköhän sit tänään kerrankin repästä ja käydä tossa Makuunissa.. Siitä onkin varmaan yli vuosi. Mut ku ne leffat on niin pitkiä aina pirulaiset.. ei jaksa kytätä, ja olla aloillaan niin kauan. Eikä mulla oo ees enää sohvaa..
Mää olin jo ajatellut, että tänään voisi istuskella iltaa leffaa tuijotellen, mutta unohdin sitten nuo treeninperkuleet. Niiden kesto taas riippuu vallitsevasta olotilasta. Toisaalta 100% jäsenistöstä on vetänyt eilen lärvit, joten tuskin tuolla kauaa jaksetaan veivata.
SikaMika kirjoitti: Bedlamb:

Olet aivan ylivertaisessa asemassa meihin amatööreihin verrattuna mitä tulee mahdollisuuteen ryypätä NELJÄ päivää putkeen!! Älä heitä mahdollisuutta oksennuksen ja aivojen mukana menemään vaan tartu tuumasta toimeen - tartu pulloon!
Ei vitsi, sää saat tuon kuulostamaan niin Coolilta. Melkein jo innostuin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

SikaMika kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:pakatakaan en kyllä koko iltaa jaksa.
Sun pakkaamisesi alkaa kuulostamaan samalta kuin mun opiskeluni: ikuisuusprojektilta!
Indeed! Tosin se ikuisuus loppuu keskiviikkona, että siihen malliin.. :apuva:

Edit: Niin ja sitäpaitsi huomenna jo siis lähtee puolet! Voihan että.
Viimeksi muokannut irmelianneli, 27.05.2006 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mulla olisi vielä yli puolet täytekakusta ja puolet kinkkupiirakasta jäljellä. Haluaako joku tulla kahville? Myös pullaa ja keksejä tarjolla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voi itkut! Mä en olekaan nyt ihan varma että tää kurkunkivistys on siitä torstaisesta kännehtimisestä vaan peräisin... Tukkoisuutta muutenkin ja ihme kuumehtimisen oloista ikävähköä fiilistä. Mä en SAA tulla kipeeksi JUST nyt! :evil: Mulla on muutto! Ja vajaa viikon päästä mun pitää olla jo Hämiksessäkin. Äkkiä tulikuumaa teetä ja nappia naamariin.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hyvä aimo! On sulla saitit... :D
aimohaiku

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

irmelianneli kirjoitti:
Hyvä aimo! On sulla saitit... :D
Ja todella vähän tekemistä... :)
huima

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja huima »

aimohaiku kirjoitti:Ja todella vähän tekemistä... :)
Repeilin tuolle artikkelille.

Hmm. Enpä ole saanut mitään aikaiseksi vielä.

Enkä saakaan. Katson puolisilmällä Mallratsia, Southparkin leffa tuli jo katsottua.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Olen nyt vain kuunnellut Katie Meluaa, maannut sängyllä selälläni ja tuijotellut kattoa, pohtien kaikenlaista. Noussut välillä, painanut "Katso lukemattomat viestit" nappia ja muutamaa muutakin, miettinyt jos kirjoittaisi jotain.

Saunavuoro.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin