Löördaagi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja slam »

aimohaiku kirjoitti:Tänään olis Kotiteollisuutta kaupungissa. Ja Don Johnson Big Bandia.
väärässä kaupungissa...

jospa ruokailisi... on vaan niin laiska fiilis, että ei jaksa edes ruokaa kaivaa esille...
AarneAnkka

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Otin ja imuroin sohvani, ja spänkkäsin vielä sohvatyynyt parvekkeella. Ohhoh, enpäs arvannutkaan miten raikas siitä tuli. Ei tunnu enää yhtään tunkkaiselta istua siinä. Röörit aukes. Hoh. :shock:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hui, oikein ukkostaakin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ei jmlt, mä luulin ett mä oon seonnu :shock: Salamoi ja paiskoo rakeita!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Karmee olo. Nenä hienosti murtunna ja räkää pukkais. Mie en kestä. Samoin selkä paskana taas, ja viikko olis ainakin sairaslomaa.
Kuvia! Onko yhtä hieno panda-look kuin mulla kuvissa?
Ei kai sitä nenää jouduta oikomaan? Se oli kamalaa. Mutta paranemista sulle murusti, mun oli jo vähän ikävä, kun ei täällä eikä chätissä näkynyt.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Aamusta saakka jo ihan harmaa fiilis. Jossain välissä pitäis käydä töissä pyörähtämässä ja ruokakaupassakin. Ja kovasti sateiselta näyttää. Perkele.
huima

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja huima »

Duuniviikonloppu tiedossa.

Just kun olisi taas kaikkea ohjlemaa kaupungissa, pitää keskittyä toisiin juttuihin.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vihjeenä kaikille shoppailuhimoisille naisille: Malmin Prisman viereen on auennut Pierre Cavallon poistomyymälä, jossa on älyttömän halpaan hintaan PC:n ja Jaakko Selinin vaatteita. Tällä hetkellä ylläni on harmaa puolihame, ovh 49 euroa, alennettu hinta 5 euroa. En pahemmin tykkää PC:n mummoneuleista, mutta niin vaan löysin sieltä joukosta kaikenlaista kivaa riepua edullisesti. Jaakko Selinin vaatteet oli kivoja. Valikoima vaihtelee sitä mukaa kun tyttö saa siellä pahvilaatikoita purettua.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aasi »

irmelianneli kirjoitti:Ei jmlt, mä luulin ett mä oon seonnu :shock: Salamoi ja paiskoo rakeita!
Loskakeli toukokuussa! Vähänkö upeeta!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ElanorRaven

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kitinään sattumalta eksyvä saa varmaan etusivun perusteella tosi terveen kuvan foorumista:

Paskanjauhanta Lord:in sanoma..Yes......!!! PetriFB
Paskanjauhanta The God who wasn`t there. Haemaeraemies
Paskanjauhanta Nyt puhutaan VIINISTÄ! PetriFB
Erotiikka Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa? Gattaca
Paskanjauhanta Pitäisikö Gattacan ja Slamin muuttaa yhteen? 1108
slam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Kitinään sattumalta eksyvä saa varmaan etusivun perusteella tosi terveen kuvan foorumista:

Paskanjauhanta Lord:in sanoma..Yes......!!! PetriFB
Paskanjauhanta The God who wasn`t there. Haemaeraemies
Paskanjauhanta Nyt puhutaan VIINISTÄ! PetriFB
Erotiikka Tarviiko klittaa hiplata myös pannessa? Gattaca
Paskanjauhanta Pitäisikö Gattacan ja Slamin muuttaa yhteen? 1108
asiallisia kaikki. :lol:
1108

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Vetäsin turvalleni baarimme alakerrassa. Se on täynnä rojua eikä valoja. Kompastuin johonki saakutin terassinaitaan :doh:
Dah, olisit edes rehellinen. Kännissä remusit taas korkkareillas päin seiniä. Stanan juoppo, noin sitä käy kun on tiellä millä viimeisessä risteyksessä juodaan perhe.

Herra Jumala, SOITTAKAA nyt joku sosiaaliviranomaiselle!!!

Onko se lintu? Onko se lentokone? EI SE ON SOSSUN TÄTI!!!!!
slam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja slam »

jos mänis leppään
tonttu

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Suorastaan hurmaava olo. Yskin yöllä siihen malliin, että vedet tuli silmistä ja laattaa lensi. Ei yhdestä hinttilimsasta vielä voi laatta lentää.
Viimeinkin nukahdin sitten onneksi. Nyt hivenen parempi olo.

Jatkakaa.
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Saz »

tonttu kirjoitti: Suorastaan hurmaava olo. Yskin yöllä siihen malliin, että vedet tuli silmistä ja laattaa lensi. Ei yhdestä hinttilimsasta vielä voi laatta lentää.
Viimeinkin nukahdin sitten onneksi. Nyt hivenen parempi olo.
Raukkaparka. Hae apteekista pullo Mucovinia. Sen avulla mä olen nukkunut yöni aika hyvin.
tonttu

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Saz kirjoitti:Raukkaparka. Hae apteekista pullo Mucovinia. Sen avulla mä olen nukkunut yöni aika hyvin.
Mulla on punakolmio yskänlääkettä jääkaapissa. Eiköhän se sen avulla tokene. :)
Avatar
Saz
Elämätön Kitisijä
Viestit: 420
Liittynyt: 08.05.2006 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Saz »

tonttu kirjoitti:
Saz kirjoitti:Raukkaparka. Hae apteekista pullo Mucovinia. Sen avulla mä olen nukkunut yöni aika hyvin.
Mulla on punakolmio yskänlääkettä jääkaapissa. Eiköhän se sen avulla tokene. :)
Mucovinissakin on se ihana kolmio. Nukuttaa, irrottaa limaa ja lopettaa yskän. Huomasin, että päivällä ei kannata ottaa jos pitää jotain telkkarin katselua monimutkaisempaa tehdä. :)
slam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja slam »

nukkumaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slam kirjoitti:nukkumaan
Samoin. Vieraat tulevat aina heti kun on nukahtanut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Dumari kirjoitti:EEEEEKA TPK!
Kts. edellinen viestini...tosin en ilmoittanut asiaa yhtä selvästi ja näkyvästi kuin sinä, kiähkiäh!
Dumari

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

silsakenraali™ kirjoitti: Kts. edellinen viestini...tosin en ilmoittanut asiaa yhtä selvästi ja näkyvästi kuin sinä, kiähkiäh!
Ooma on häpeäs! :D Nyt kepap-hampurilainen naamariin ja shitten vika rupeama töisä.
Pehmis

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Kylläpäs on mielenkiintoinen koulu!

http://www.perse.cambs.sch.uk/

Anaalinen oppilaitos tytöille?
Bliss

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sain pari mielenkiintoista kirjaa, painettu 1948 WSOY:n kirjapainossa Porvoossa.... H.G.Wells - Julian Huxley "Elämän ihmeet"...
Aika mielenkiintoisia käsityksiä kehitysopista, perinnöllisyydestä ja sairauksista ollut siinä 60 vuotta sitten.
Tää on kuin parempaakin komediaa :D
aimohaiku

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Hyvin rullasi uusi Insera. Eihän se mikään huippufillari ole, mutta hyvin sille kettinki maistuu. Tein vähän yli 37 kilometrin lenkin akselilla Keskuspuisto-Pitkäkoski-Kannelmäki-Munkkiniemi-Lehtisaari-Lauttasaari-Töölö.

Nyt 1233 kcal köyhempänä on armoton NÄLÄKÄ. :)
bedlam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Onneksi nukuin kohtuullisen pitkään, jäi ukkoset ja raekuurot kokematta. Itse asiassa aurinko helotti noustessani...paitsi just nyt tätä kirjoittaessani kuului kyllä joku kumma jyrähdys. Se saattoi olla myös vatsani, tähän aikaan päivästä pitäisi kaiketi olla jo ravinteita nautittuna.
Vastaa Viestiin