Löördaagi

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Löördaagi

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Olis jo. Kotio mentävä koht.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
1108

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Meni jo
Noriyumi

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Väskättää...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aasi »

Noriyumi kirjoitti:Väskättää...
Mua ei kunnolla. Taisin kyllä viime yönä nukkuakin aika hyvin, yli kymmenen tuntia.

Tosin just kun kirjoitin nukkumisesta, haukottelin ja alkoi silmät lurpsahtamaan umpeen. Onpa tehokasta unilääkettä kitinään kirjoittaminen!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Noriyumi

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

aasi kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Väskättää...
Mua ei kunnolla. Taisin kyllä viime yönä nukkuakin aika hyvin, yli kymmenen tuntia.
Mä nukuin viime yönä vain muutaman tunnin. Koko päivän olen ollut hieman horroksessa.
aasi kirjoitti:Tosin just kun kirjoitin nukkumisesta, haukottelin ja alkoi silmät lurpsahtamaan umpeen. Onpa tehokasta unilääkettä kitinään kirjoittaminen!
Hassua. Mua väsyttää huonot puujalkavitsit. Enon antama saakelin vitsikirja onkin mulle oiva unilääke. *yawn*
tonttu

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Meni jo
Minne se meni?
Sua taitaa jänskättää.
bedlam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ajatukseni kohdistuvat osoitteeseen hyssss. Onko se vääryyttä, en tiedä, enkäpäs välitä. Tulipa juotua sitten taas kondikset, en sentään baariin lähtenyt mukaan vaan älysin oman parhaani. Mutta oli mukava porista pitkästä aikaa syvällisiä kaverin kanssa. Ja selvittää pää asioista. Elämä on liian lyhyt tällaisille mietinnöille. Jos tulee takkiin, niin tulee. Öitä.
SikaMika

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Just joo. Lordia oli aivan mahdoton nähdä, ihmisiä oli n. 100 000 liikaa. Kotiin pyöräillessäni jouduin vahingossa pelaamaan biljardia, join vahingossa muutaman tuopposen ja lainasin vahingossa n. 35cm mua pidemmältä kaveriltani yökerhoreleet niskaani ja eikun puariin! Olin hassun näköinen, mutta sentään (liian isot) housut jalassa. Porasin kaverilleni, etten enää koskaan ota sellaista naarasta mukaani, jonka vierestä herääminen aamulla vituttaisi liian paljon (pahoja muistoja männä viikolta). No, en sitten ottanut...

Hyvää yötä...
silsakenraali™

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Kasviaiheinen kysymys: Miksi banaani on tertussa? - No, se on ihan tertun oma asia!

Ja huomenta! Nukkukaa vaan, ainakin Tampereella pitäisi olla turvallista nukkua. Töitten jälkeen mökille rauhoittumaan. Pysyy mieli bälänssissä.
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Vadim »

aasi kirjoitti: Tosin just kun kirjoitin nukkumisesta, haukottelin ja alkoi silmät lurpsahtamaan umpeen. Onpa tehokasta unilääkettä kitinään kirjoittaminen!
Kitinän lukemisesta puhumattakaan.
safi

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja safi »

Huomenta! Kyllä tätä päivää on hartaasti ja pitkää odotettu...Solvalla ja Elitloppet taDaa täältä tullaan. Ilmat ei taida sielläkään suosia, mutta ei haittaa. Sadevarusteet pakattu päällimäiseksi...
Nyt pakkaamaan loput kamat, koirat hoitoon...junalla Helsinkiin ja viikon loma voi alkaa...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Uusi päivä. Luojan kiitos. Aurinko taivaalla. Siivoomaan taas kämppää pitäis lähtee ja sitten salille ja kauppaan. Ja sitten pakkailua, kuinkas muutenkaan. Joka kerta ku mä oon jankuttanu että tänään sitten taas pakkailemista ohjelmassa niin oon saanu ehkä kaks tavaraa laitettua johonkin pussiin.. :roll: Tyhjeneeköhän tää kämppä ikinä.
ninnithequeen

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Karmee olo. Nenä hienosti murtunna ja räkää pukkais. Mie en kestä. Samoin selkä paskana taas, ja viikko olis ainakin sairaslomaa. Tuli kyllä enemmän kuin tarpeeseen.
Nimim. sählännyt
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Karmee olo. Nenä hienosti murtunna ja räkää pukkais. Mie en kestä. Samoin selkä paskana taas, ja viikko olis ainakin sairaslomaa. Tuli kyllä enemmän kuin tarpeeseen.
Nimim. sählännyt
OMG, nokka säpäleinä, kuis? :shock:
slam

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja slam »

tonttu kirjoitti:
1108 kirjoitti:Meni jo
Minne se meni?
Sua taitaa jänskättää.
kattoon lens. ei kannata kylään mennä

heippa kaikille! Oli ihan makoisat unet, mutta jalkalihat melkein pahemmin taas kipeät...
AarneAnkka

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Laaaiska lauantai, loma jatkuu. Kummitäti anoo että tulisin Turkuun mutta emmä jaksa, mitäs meni perumaan sen Keski-Suomen reissun tana. Ottakoon läheisriippuvaisuusannoksensa joltain toiselta.

Päivän ohjelma on vapaa. Se kunnollinen olento minussa sanoo että päivään pitäisi sisältyä liiqntaa. Katotaan.
ninnithequeen

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:OMG, nokka säpäleinä, kuis? :shock:
Vetäsin turvalleni baarimme alakerrassa. Se on täynnä rojua eikä valoja. Kompastuin johonki saakutin terassinaitaan :doh:

Asiakkaat kyseli että onko äijäs vetäny sua turpaan....:lol:
AarneAnkka

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti:Vetäsin turvalleni baarimme alakerrassa.
Auts! :( Koita jaksaa. :paijaa:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:OMG, nokka säpäleinä, kuis? :shock:
Vetäsin turvalleni baarimme alakerrassa. Se on täynnä rojua eikä valoja. Kompastuin johonki saakutin terassinaitaan :doh:

Asiakkaat kyseli että onko äijäs vetäny sua turpaan....:lol:
Voi ei. Tekevälle sattuu!
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja par-sky »

ninnithequeen kirjoitti: Vetäsin turvalleni baarimme alakerrassa.
voi parkaa :(
Me transmitte sursum, Caledoni!
Dumari

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Dumari »

EEEEEKA TPK!
Huomennakin oon töissä, kyllä tää työnteko on ehanaa!
Jos illalla yrittäis pestä autoa ja pyykkejä, se olis riittävä päiväohjelma.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

No voi paska, nyt siellä sitte sataa vettä :x
mustakikkeli

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

irmelianneli kirjoitti:No voi paska, nyt siellä sitte sataa vettä :x
Eiku aurinko paistaa, ihan niinkuin eilen illallakin.

No swidu nyt on kämpän lattia lakattu pariin kertaan, ehkä nyt uskaltaa vihdoinkin alkaa kärrätä suurempia huonekaluja kämpille. Viikko kai siinä menee ennenkuin lakka on kuitenkaan kuivunut täysin kovaksi ja kestäväksi, eli malttia ja varovasti... Ostin eilen epähuomiossa vääränlaista lakkaa, onneksi huomasin jo Bauhausin pihalla, ja vaihtoon. Yhden nurkkauksen sain rikottua hiomakoneella ja listakin irtosi siitä kokonaan, pitänee kitata ja maalata se kohta kunhan jaksaa.

Jäi Loordeilut väliin, sää näytti kyllä suosivan mutta kuten otaksuin, ihan liikaa väkeä. Mitä sinne suotta änkeämään, näkihän sen tarvittaessa telkkarista (suuren saatanan YLEn kanavilta. YLE24:lta se taisi tulla pidempään kuin muilta). Ei tarvinnut edes lähteä ryyppäämään kun olo oli jo valmiiksi sekava lakkahöyryjen ansiosta. Sääliksi käy remppahemmot jotka joutuvat tuollaisia hommia tekemään työkseen, taitaa aivot sulaa pois kymmenessä vuodessa.

Jos nyt lähtisi sinne uimaan ja muihin aktiviteetteihin... Ps. Linux rokkaa, mihin helvettiin mä sitä Windows XP:täkään enää tarvitsen? Jos vielä tarkistaisi sen yhden ohjelman jolla kuulemma pystyy pelaamaan XP-pelejä Linuxissa varsin hyvällä menestyksellä.
Noriyumi

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Nonni. Päivä täynnä ohjelmaa kunhan vain saisi itsensä käyntiin. Kof... eiku kaffi auttaa :)
aimohaiku

Re: Löördaagi

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

Olipa erikoinen ilta eilen. Törmäsin kaveriin, joka väitti olevansa Hanoi Rocksin entinen kakkoskitaristi. Ehkä puhui tottakin. Todella epäselvä keskustelu, juttukaveri oli "hiukan" sekaisin.

Tänään olis uudet kujeet. Jotain liikuntaa tarvitsen. Ja kaupungissa olisi Kotiteollisuutta sekä Don Johnson Big Bandia.
Viimeksi muokannut aimohaiku, 27.05.2006 11:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin