Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

http://koti.phnet.fi/petripaavola/TrueVine.mp3

Ja nyt puhutaankin hyvästä Viinistä ...............
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

On se kännissä, Perkele!
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Gattaca kirjoitti:On se kännissä, Perkele!
On se Hengessä Pyhässä Jumalan armosta ....
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
slam

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja slam »

hyvän huijarin palkinnon saisi ojentaa korkeintaan, jos hän paljastuisi lordi faniksi...
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

slam kirjoitti:hyvän huijarin palkinnon saisi ojentaa korkeintaan, jos hän paljastuisi lordi faniksi...
Mä olen Lord fani ....... :)
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
slam

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja slam »

PetriFB kirjoitti:
slam kirjoitti:hyvän huijarin palkinnon saisi ojentaa korkeintaan, jos hän paljastuisi lordi faniksi...
Mä olen Lord fani ....... :)
Jumala, Jumala... eiköhän joskus ilmoita itsestään, jos tahtoo. haukotus* koitetaan nyt jaksaa taas eristyksissä tämäkin päivä, kuten ainakin itselläni...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olisiko liikaa vaadittu aloittaa keskustelu kokonaisella viestillä pelkän linkin sijaan? Linkki on hyvä lisuke, mutta jos vielä jonkinlaisen keskustelunaloituksen saisi kotisivujesi mainostuksen lisäksi. Esim. minä en oikeastaan koskaan availe näitä linkkejä keskusteluissa, siis kenenkään linkkejä.

Vai viinistä puhutaan. Viini on hyvää, kuohuviini erityisesti.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ElanorRaven

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Lolita kirjoitti:Olisiko liikaa vaadittu aloittaa keskustelu kokonaisella viestillä pelkän linkin sijaan? Linkki on hyvä lisuke, mutta jos vielä jonkinlaisen keskustelunaloituksen saisi kotisivujesi mainostuksen lisäksi. Esim. minä en oikeastaan koskaan availe näitä linkkejä keskusteluissa, siis kenenkään linkkejä.
Samoin - ehkä kerran olen tuollaisen linkin mennyt auki klikkaamaan, mutta kun takaa paljastui überscheisseä, niin eipä ole toista kertaa tullut kurkittua. Aika kehno keskustelunavaus.

Mutta viini on kyllä hyvää, puolikuiva valkkari mieluiten, roseekin maistuu toisinaan. Ja kuohari on toki mainiota.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Siedän vain valkkua. Punaviini on pahentunutta marjamehua.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
slam

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:Siedän vain valkkua. Punaviini on pahentunutta marjamehua.
Kyl, sitä ny elanorin kanssa voisi juoda, vaikka siideriäkin... :lol:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

slam kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Siedän vain valkkua. Punaviini on pahentunutta marjamehua.
Kyl, sitä ny elanorin kanssa voisi juoda, vaikka siideriäkin... :lol:
Älä vokottele "mun" hoitoja :D
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Turbohaltija

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

Ostan periaatteesta aina italialaista viiniä. Tosin muutkin viinit maistuvat. Olen viinien suhteen samoilla linjoilla kuin kahvin kanssa: Kunhan kahvi on kahvia ja viini on viiniä, sitä voi juoda. En ymmärrä hienostuneita makueroja. Italialaisesta viinistä tykkään, koska osaan lukea alkukieliset etiketit.

Sitten vielä Jeesus-asiaa: Mulla on sellainen hieno hopeinen krusifiksi, oikein tyylikäs. Näyttää hyvältä mustan t-paidan kanssa. Mietin toissapäivänä Taukobaarissa, että sitä pitää kantaa useamminkin, siellä kun on kaiken maailman mauttomia pakanariipuksia jengillä, heh heh. Joo, ja Tuskaan ehdottomasti päälle. Jos nyt menen koko Tuskaan.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Linkin takana on oikeastaan syvällisempi kertomus Viinipuusta......
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
slam

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:
slam kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Siedän vain valkkua. Punaviini on pahentunutta marjamehua.
Kyl, sitä ny elanorin kanssa voisi juoda, vaikka siideriäkin... :lol:
Älä vokottele "mun" hoitoja :D
Elanor on mun valittu messaijah... :roll: :lol: "okei ei paree liikaa ylistää pillunsaannin yritysmielessä."
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

PetriFB kirjoitti:Linkin takana on oikeastaan syvällisempi kertomus Viinipuusta......
Sun hörhöopeissa ei ole mitään syvällistä.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
ElanorRaven

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti:
slam kirjoitti:
Gattaca kirjoitti:Siedän vain valkkua. Punaviini on pahentunutta marjamehua.
Kyl, sitä ny elanorin kanssa voisi juoda, vaikka siideriäkin... :lol:
Älä vokottele "mun" hoitoja :D
Siideriä en juo, yök. Ja Gattaca voisi unohtaa tuollaiset omistussuhteet ihan täysin, minulla on asiat ihan tarpeeksi hyvin tällä hetkellä :P
slam

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja slam »

PetriFB kirjoitti:Linkin takana on oikeastaan syvällisempi kertomus Viinipuusta......
Viikunapuu karistaa lehtensä ja kuollut oksa syövyttää puun polttopuuksi. Mutta miksi asia täytyy liittää ihmiseen, jollakin muotoa, vaikka voimme tietysti todeta sen asian, että tarkkailemme ympäristöä ja lähinnä imemme myös luonnosta paljon itseemme ja sekä olemme itse osa luontoa...

mutta puu on kuitenkin puu ja ihmisellä on pää... :lol:
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

ElanorRaven kirjoitti:Siideriä en juo, yök. Ja Gattaca voisi unohtaa tuollaiset omistussuhteet ihan täysin, minulla on asiat ihan tarpeeksi hyvin tällä hetkellä :P
Selviä nykyisestä, vanhene vähän niin unohdat ikärasismisi (SYNTYMÄPÄIVÄNI muuten nyt! :D ) ja otan JONOTUSNUMERON Sinulle :D
Viimeksi muokannut Gattaca, 27.05.2006 11:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

slam kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:Linkin takana on oikeastaan syvällisempi kertomus Viinipuusta......
Viikunapuu karistaa lehtensä ja kuollut oksa syövyttää puun polttopuuksi. Mutta miksi asia täytyy liittää ihmiseen, jollakin muotoa, vaikka voimme tietysti todeta sen asian, että tarkkailemme ympäristöä ja lähinnä imemme myös luonnosta paljon itseemme ja sekä olemme itse osa luontoa...

mutta puu on kuitenkin puu ja ihmisellä on pää... :lol:
Jeesus puhui paljon hienoja ja syvällisiä vertauksia ......
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
slam

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti: Siideriä en juo, yök.
Jep, sellaista sokerilientä nuo lonkerot ja siidet kaikki tyynni. Karhu kortti on nostettava tähän väliin.
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Gattaca kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Siideriä en juo, yök. Ja Gattaca voisi unohtaa tuollaiset omistussuhteet ihan täysin, minulla on asiat ihan tarpeeksi hyvin tällä hetkellä :P
Selviä nykyisestä, vanhene vähän niin unohdat ikärasismisi (SYNTYMÄPÄIVÄNI muuten nyt! :D ) ja otan JONOTUSNUMERON Sinulle :D
Paljon onnea Gattacalle ........ mun synttärit on 2.6 ....... eli lähipäivinä täytän 42 vuotta
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
ElanorRaven

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gattaca kirjoitti: Selviä nykyisestä, vanhene vähän niin unohdat ikärasismisi (SYNTYMÄPÄIVÄNI muuten nyt! :D ) ja otan JONOTUSNUMERON Sinulle :D
Olen ihan tyytyväinen elämääni tällä hetkellä :D Ja mistäs sinä sen tiedät, vaikka mulla olisikin 40-vuotias heviäijä seuraa pitämässä :D
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

Mä muuten kuuntelin nuorena heviä, en ollut silloin uskossa ...
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
Avatar
PetriFB
Kitisijä
Viestit: 1591
Liittynyt: 08.11.2005 15:37
Viesti:

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja PetriFB »

mun suosikkini olivat Deep Purlple ja Rainbow .......
Elämä hymyilee Hänen kanssaan!
slam

Re: Nyt puhutaan VIINISTÄ!

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti: Selviä nykyisestä, vanhene vähän niin unohdat ikärasismisi (SYNTYMÄPÄIVÄNI muuten nyt! :D ) ja otan JONOTUSNUMERON Sinulle :D
Turkulaisten poikien jono ylettyy hansan edestä elanorin ovelle. Eihän noin asiallista muijaa parane unohtaa jonottamatta 2 vuotta, kun onhan noita kaikenlaisia, jotka eivät esimerkiksi puhuisi edes Gattagan tai muiden kaltaisten riehakoiden kanssa.

Jeesuksen toiminnassa oli sellaista rentoa ylpeilemättömyyttä ja asiallista läpän heittoa muutenkin, että kait varmaan rento sälli oli. Ehkä hän oli saanut nuorena ja näsäviisaana pari kertaa turpaansa, että oppi ymmärtämään ihmisiä. Monet tuskin koskaan oppivat sellaista välitöntä suhtautumista, joka rokkaa ihan cool...

Toki kusipäillekin jesse oli kovis... asiaa sinänsä sekin... jonkinlainen aikansa nerorunoilija, jos taivaaseen kohosi, niin onneksi olkoon hänelle... Kyllä jessen kanssa läppää voisi pistää tulemaan... saapi tulla tervehtimään, mutta itseeni en ala uskomaan :lol:
Vastaa Viestiin