Joskus sunnuntaisin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ai, kiitti vaan :lol:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Onks teillä joku juttu? Nyt ilmeisesti beddiksen tarttis pelastaa kirkuva nainen peiton huomaan?
Mulla on yhen illan juttu yhen kirkuvan naisen kanssa.
Hei, en mä kirkunut, toi on mun mielestä nyt liioittelua.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Ai, kiitti vaan :lol:
Mähän kun oon tällanen supliikkimies. Mutta huom, en sanonut että kumpaan tuo hulluna pitäminen kohdistui. Nii!
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ai, kiitti vaan :lol:
Mähän kun oon tällanen supliikkimies. Mutta huom, en sanonut että kumpaan tuo hulluna pitäminen kohdistui. Nii!
:think: äh, jatkakaa...
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Ai, kiitti vaan :lol:
Mähän kun oon tällanen supliikkimies. Mutta huom, en sanonut että kumpaan tuo hulluna pitäminen kohdistui. Nii!
:think: äh, jatkakaa...
Suakos se ärsytti joskus aiemminkin että oululaiset juttelee palstalla keskenään? Sikamaista rasismia joikhaavia poroja kohtaan. Menen pois.
Sannnu

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Aah, mulla taas kaksi yövuoroa eteenpäin. Ilta alkoi kuitenkin loistavasti kun täysin odottamatta tuottaja soitti ja antoi jättikehut. Nyt tuntuu lämpöiselle ja hyvälle. Sanotaan, että kissa ei elä kiitoksilla mutta tämä kissa ainakin nauttii niistä.
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ja vieläkin mää vaan roikun tässä. Mikä siinä on, että se nukkumaanmeno venyy sinne varttia vaille kahteentoista aina, vaikka kuinka jo aiemmin olisi sammumispisteessä.
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

bedlam kirjoitti:Suakos se ärsytti joskus aiemminkin että oululaiset juttelee palstalla keskenään? Sikamaista rasismia joikhaavia poroja kohtaan. Menen pois.
Kunhan pikkisen kiusasin, kun unimatti tais eksyä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Ja vieläkin mää vaan roikun tässä. Mikä siinä on, että se nukkumaanmeno venyy sinne varttia vaille kahteentoista aina, vaikka kuinka jo aiemmin olisi sammumispisteessä.
Voi venäjä, kello on tosiaan vaikka mitä!
Eihän täällä tosiaan saa tuolla tavalla toisilleen puhua, hävetkää!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Noi kissat yltyvät tappelemaan aina iltaisin. Siis oikein karvat pöllyää ja ulvotaan kovaan ääneen. Mun tekee oikein pahaa, mutta vielä on vammoilta säästytty. Kaikesta huolimatta me herättiin kaikki samasta sängystä aamulla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti: Kunhan pikkisen kiusasin, kun unimatti tais eksyä.
Unimatti oli tulossa kylään, mutta taisi salama hänet grillata juuri tuossa ikkunan takana.
Georgina kirjoitti:Eihän täällä tosiaan saa tuolla tavalla toisilleen puhua, hävetkää!
Ei saa. Lähes jo itken ja syvästi häpeillen pahoittelen. Mut nyt kyllä uni kutsuu, matin kanssa tai ilman.
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Äh, ny mua alkoi hämäämään toi uusin rekisteröityjä, hernemaissi. Miksi se ei ole hernemaissipaprika, niinku se pussimixi, mitä mä käytän usein Jasmin-riisin seassa? Kaikki maailman paprikat ovat varmaan ihan loukkiksia.
Tiikeriankka

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Ei kukaan sattuisi (Helsingin ympäristössä) harkitsemaan Creativen Zen Micron hommaamista? Luulin hävittäneeni omani ja tilasin uuden 6GB:n version ja sitten tietysti löysin "hävinneen". Perkele.
slam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja slam »

väsyttänyt koko päivän. Vedän täsä vielä yhden kaljan... joutessani. Ja sitten nukkumaan
1108

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Jos nukkuun, huomenna uudessa duunissa eka päivä. Ei jännitä.
slam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:Jos nukkuun, huomenna uudessa duunissa eka päivä. Ei jännitä.
jännäkakka housuissa on hyvä rokata :lol:
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Hmm.. Toiset ne vaan meinaa koko yön juopotella ja mä joudun sitten nukkumaan yksin kylmissäni. Ei oo ollenkaan reilu meininki. :cry:
1108 kirjoitti: Ei jännitä.
Et vaan uskalla myöntää :)
Save a horse, ride a cowboy
slam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja slam »

aydemir kirjoitti:Hmm.. Toiset ne vaan meinaa koko yön juopotella ja mä joudun sitten nukkumaan yksin kylmissäni.
yksin minäkin nukun laiskassa löysässä vuoteessani. ja siihen jään :lol:

vittu kun jaksaisi huomenna edes nousta ylös... laiskuus menee liian pitkälle. :lol:
Edith

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mua panettaa. (Mikä on toki kummallista.) Ja oraakkelikin sen kuin vittuilee, en kuulemma saa "välttämättä" viidenkään vuoden kuluessa.

Niin, onnistuin varmaan heterodiskoista ja niiden lieveilmiöistä juttelemalla pelottelemaan tuossa vielä tovi sitten erään asunnollani sijainneen herrahenkilönkin luulemaan, että olisin ollut juuri häneltä jotakin vailla. Vaikka en kyllä ollut. Mutta se varmaan luuli. Ihan varmaan. Nolottaa.
Vastaa Viestiin