Joskus sunnuntaisin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sanctus

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kun eilen lähdin, talomme Keskioluissa on kivointa -yhdistys vietti laatuaikaa vehreän piha-alueemme katetussa nurkassa, ja kuinka ollakaan! Kun tänään saavuin kotiin, yhdistyksen ydinryhmä kannattajajäsenineen keskustelivat edelleen todellisuuksista. Sitkeää ja heittäytyvää porukkaa.

Maailma Kylässä -festareilta sai järjestöjen standeilla tarjoiltujen tietoiskujen ohella myös erinomaista festariruokaa. Parhaat tuoksut ja maittavat maut löytyivät ehkä koripallokentän vieressä olevista kojuista. Vielä ehditte.
ninnithequeen

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:
Sinkkumatti kirjoitti:Ihme juttu, että ravintoloihin ei saa ammattitaitoista porukkaa nykyään millään.
Mä en ihmettele yhtään. Vaikka tunnenkin satunnaista kaipuuta tiskin taa, minua ei saisi kirveelläkään passaamaan kännisiä helsinkiläisiä idiootteja keskustaan.
Mä en vois enää enempää kompata tätä. :komp:

Nimim. had totally enough
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ovatko muut huomanneet, että YLE:n uudet nuoret miesjuontajat ovat järjestäen lässytilässytihomomaisia. Siis onko tämä nyt joku uusi linjaus tai tendenssi? Täytyykö miehen lässyttää ja elehtiä arkimukavan naismaisesti ollakseen pätevä juontaja? Mies pysyköön lestissään tai muuten pois kuuluttamasta. Yksi Marco riittää mulle.

Tämä ei ollut...tämän ei pitänyt olla mikään homovastainen kirjoitus, mutta korpeaa tommonen lässyttäminen.
millivanilli

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Nälkä nälkä nälkä nälkä.. niin joo nälkä...

Tässä on pari tuntia odoteltu, että avokin työkaveri toisi auton, jotta pääsisimme grillaamaan ja saunomaan "anopin" luokse. NÄLKÄ!!

Tuuulisch jo.
Tiikeriankka

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Hieman erilaisia nuo American Idolit. Aika hyviä jollottajia ovat.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsakenraali™ kirjoitti:Tämä ei ollut...tämän ei pitänyt olla mikään homovastainen kirjoitus, mutta korpeaa tommonen lässyttäminen.
Kultaseni, Manne Maalismaa on homo.

Z-lehti
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lolita kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Tämä ei ollut...tämän ei pitänyt olla mikään homovastainen kirjoitus, mutta korpeaa tommonen lässyttäminen.
Kultaseni, Manne Maalismaa on homo.

Z-lehti
Lutupuppelini, mites se yöntimo? Kai sekin on?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

silsakenraali™ kirjoitti:Lutupuppelini, mites se yöntimo? Kai sekin on?
En minä tiedä. Sinähän siellä Tampereella asut, käy Tohlopista kysymässä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aika avara ja tilava asunto mulla etten sanois.. Täällä on tietsikka, telkkari, videot, parit petauspatjat ja minä. Ja vähän cokista. Olisin kyllä ihan kadotukseen suorastaan joutunut ilman noita rakkaita, jotka ihan vapaaehtoisesti tarjosivat hauiksensa ynnä muut mun käyttöön, ja SINIKAN <3 KIITOS vielä! Oli kyllä melko nopea toimitus loppupeleissä? :) Nyt menen kyllä kuumaan suihkuun höyryhengittelemään hieman, jos sopii.
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
Nopea hommahan toi oli. Van höntti kun kuumeisena menit roudailemaan niitä kamoja siellä jo etukäteen. Kun mun oli puhe tulla avuksi, mutta kyyti-ilmoituksen jälkeen en ois enää bussilla kerennyt sen nopeemmin.

Jo lähes krooniseksi muuttunut krapulakin parani kokonaan tuossa touhuillessa. Hyvvää teki.
Viimeksi muokannut bedlam, 28.05.2006 20:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Lolita kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Lutupuppelini, mites se yöntimo? Kai sekin on?
En minä tiedä. Sinähän siellä Tampereella asut, käy Tohlopista kysymässä.
Hö, oisit nyt vaan tietänyt. Se tuli muuten just tänään työmatkalla vastaan, mut unohdin kysyä sukupuolisista mieltymyksistä. Yleensä kyllä kysyn heti nimen perään.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihanaa siis, nyt mä saan vihdoin olla tietokoneen kanssa sängyssä, tätä mä oon aina halunnut. Kun mun patjat on lattialla ja mun kone on lattialla, ni mä hiissasin nää vehkeet tähän 'sängyn' päätyyn ja nyt mä voin tässä pötkötellä ja näpytellä, vähänks siistiä. Sit mä voin vaan illalla sammuttaa koneen ja laittaa pään tyynyyn ja ruveta nukkumaan. Mutta lyhytaikainen ilohan tämä tulee olemaan toki. Hitto ku nenä tukossa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
Nopea hommahan oli.
Nätti juttu joo. Kavereita kiva nähdä merkeissä kuin merkeissä, munkin vitutuskäyrä putos pois punaselta. Sinikka tykkää muuttaa, se on hyvä siinä. Vähän ahdistaa puuttuva viikonloppu mutta kolme aamuherätystä enää... Kyllä tää tästä. Koittakaapa sairaat ihmiset jaksaa, hitto olis pitänyt tuoda ia:lle niitä röörien aukaisu pillereitä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei vitsi, kylläpäs mukavasti laittoi ramasemaan tuo touhuilu. Vesisadekin ropisee ja ukkonen jyskyy, pitäisiköhän tuo kääräytyä lakanoihin jo tähän aikaan. Olisi jo harvinainen nukkumaanmenoaika tämä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:Ei vitsi, kylläpäs mukavasti laittoi ramasemaan tuo touhuilu. Vesisadekin ropisee ja ukkonen jyskyy, pitäisiköhän tuo kääräytyä lakanoihin jo tähän aikaan. Olisi jo harvinainen nukkumaanmenoaika tämä.
Niinpä laittoi. Tai no tiiä siitä mukavasta.. naama meinaa räjähtää. Määpäs oonkin kääräytyny lakanoihini ihan paraikaa, hih. Apua, salamoita ja ukkostuksia!
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:naama meinaa räjähtää
Tuo ei kuulosta kyllä hyvältä. Kai sää nyt jotain kuumelääkettä olet popsinu?

Yhtäkkiäpä tuo kauhia ukkostus ja salamointi iski päälle. Ihan virkistävää sinänsä.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Hei toi on jotenkin tarttuvaa, mäkin jo nukkumisia mietin. Jos voileivän söis ja menis vällyjen väliin. Ei niin aamulla väsyttäis.

Ja en oo vieläkään tottunut siihen ihanuuteen että on tuo "lämmitin" vieressä, mielelläänhän tuonne menee :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:pitäisiköhän tuo kääräytyä lakanoihin jo tähän aikaan.
Määpäs oonkin kääräytyny lakanoihini ihan paraikaa, hih. Apua, salamoita ja ukkostuksia!
Onks teillä joku juttu? Nyt ilmeisesti beddiksen tarttis pelastaa kirkuva nainen peiton huomaan?
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ihanaa! Salamointia! Jytinää! Luonnon muistutus voimastaan!
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Niinpä laittoi. Tai no tiiä siitä mukavasta.. naama meinaa räjähtää.
Selvitäänkö siellä? Pitääkö tuoda niitä rööripillereitä?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Olen popsinut parasetamolia aika paljon. Nuo ontelot vaan aina kipeytyy heti flunssassa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

silsakenraali™ kirjoitti:Onks teillä joku juttu? Nyt ilmeisesti beddiksen tarttis pelastaa kirkuva nainen peiton huomaan?
Mulla on yhen illan juttu yhen kirkuvan naisen kanssa.
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Onks teillä joku juttu? Nyt ilmeisesti beddiksen tarttis pelastaa kirkuva nainen peiton huomaan?
Mulla on yhen illan juttu yhen kirkuvan naisen kanssa.
Ja mulla on tuhansien iltojen juttu yhen kirkuvan kissan kanssa. Tasan ei käy onnen lahjat.
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

irmelianneli kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Onks teillä joku juttu? Nyt ilmeisesti beddiksen tarttis pelastaa kirkuva nainen peiton huomaan?
Mulla on yhen illan juttu yhen kirkuvan naisen kanssa.
Joo, joo hyväksytään. Ei kai nyt siis teillä kahdella, herranjestas mitä mä oikein ajattelin :D
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

silsakenraali™ kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Onks teillä joku juttu? Nyt ilmeisesti beddiksen tarttis pelastaa kirkuva nainen peiton huomaan?
Mulla on yhen illan juttu yhen kirkuvan naisen kanssa.
Joo, joo hyväksytään. Ei kai nyt siis teillä kahdella, herranjestas mitä mä oikein ajattelin :D
Kyllä minäkin jo vähän ajattelin, että ihan hullunako pidät.
Vastaa Viestiin