Joskus sunnuntaisin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
RolloTomasi

Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Huomenta =)

Miksei kukaan ole vielä avannut sunnuntaiketjua? No kaikelviisii on maailma vinos...

Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 28.05.2006 1:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja slam »

eipä sitä kaikkea kerkee, kun pitänee muuallakin olla...
slam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja slam »

lievä abaut mäyrän humala... nukkumaan.

thank you suomi, thanks for aal. I love yuo aal.
prosessi

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita.
Sinua on kaivattu täällä.
RolloTomasi

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

prosessi kirjoitti: Sinua on kaivattu täällä.
Mitenköhän tuohon pitäisi suhtautua...

Anteeksi poissaoloni.
prosessi

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja prosessi »

RolloTomasi kirjoitti:
prosessi kirjoitti: Sinua on kaivattu täällä.
Mitenköhän tuohon pitäisi suhtautua...
Ilolla. :P
Anteeksi poissaoloni.
Saat anteeksi ainakin minun puolestani.
huima

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja huima »

Voi laiskuus.

Tulipa saatua vähän aikaan lauantaina.

Noh, vauhdikas sunnuntai tiedossa. Pitää varautua olemaan yötä myöten että saa valmiiksi.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kuulin juuri lauseen: "Ryöstän paikkasi sohvalta, ole siis hyvä ja siirry pienempänä tohon pienemmälle sohvalle...".
Luojan kiitos se lauantai meni jo, ja olokin huomattavasti parempi. Kokenu taas aikoihin moista baarireissua.... härreguud..
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mulla on niin semmoinen fiilis, että mä olen surkeaa ja innontappavaa baariseuraa. Hävisin pisteissäkin. Vaikka taksijonokin laskettaisiin mukaan. Mutta muuten mun on kyllä ihan hyvä, sain nimittäin grillimakkaraa, mitäs sitä nyt muusta saamisesta enää.
1108

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja 1108 »

prosessi kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita.
Sinua on kaivattu täällä.
Niin on.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RolloTomasi kirjoitti:Hyvää ja aurinkoista sunnuntaita.
Mun on ollut sua vähän ikävä. Miten sulla menee?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti:Mulla on niin semmoinen fiilis, että mä olen surkeaa ja innontappavaa baariseuraa.
Sä olit ihan loistavaa baariseuraa, kestit mun ala-arvoiset jutut ja miesten tuijottelun. Eikä mua edes hävetä sun seurassa olla oma typerä itseni. Laitan käytökseni lääkityksen piikkiin ja olen nyt jo hieman rauhoittunut.

Kiitokset myös muulle baariseuralle, hyvää seuraa tekin olitte :)

Yöpalaksi nautittu kaksi palaa täytekakkua ja siivottu kissankakkaa palasten välillä hiekkalaatikosta hajuhaittojen takia. Nykyään voin rehellisesti sanoa elämäni olevan yhtä paskaa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
nokkaelain

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Rullakebabia taas. Muuta en saanut.

En muuten ole koskaan käyttänyt taksia yksin kotimatkaan baari-illan jälkeen - en edes silloin kun matkaa oli 6 km.
Sinkkumatti

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Niin. Sitä mä vaan että kotiteollisuus oli perseestä. Keikka oli paska, mikseri oli vielä paskempi ja biisilista niin paska, ettei yleisö saanut edes kahdella encorella sitä biisiä mitä koko keikka odotettiin. Kaiken kruunasi hynysen piätäynnäkusta-kohta, jossa taiteilija räki yleisön päälle.

Ensimmäinen ja viimeinen kotiteollisuuden keikka mulle. Hynynen, ime vessaharjaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ihan kiva. En meinannu saada unta, piti nousta monta kertaa ylös, ja lukee uudestaan kirjaakin. Sit heräsin jo tossa viiden jälkeen. Ihan kipeä ja kuumeinen ja tukkoinen olo, mut ku mittasin kuumeen, ni 36,2! Täh? Miten voi olla? Ei mulla kyllä noin matala lämpö varmaan ikinä oo ollu.. Testasin mittarinkin, kyllä se ihan toimiva on.

Kämppä alkaa olla paketissa, isompien osalta. Aurinko paistaa. Toivottavasti mä saisin vielä hetken unta.. Keitin kyllä jo kahvitkin.

Rollolle moi!
Nighthawk

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Huomenta!

Takana ensimmäinen työpäivä (tai siis työyö) kahteen vajaaseen kahteen kuukauteen. Kyllä nukuttaa. Kohta pötköttämään, aah..
SikaMika

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No just joo. Onpa järkeä tulla baarista himaan, mennä kännipäissään muutaman sadan hengen pokeriturnaukseen jossa rahaa saa 20 parasta, pelata vähän vajaa 3 tuntia ja tippua pois 26. viimeisenä. Syljettää...

Muutenkin ilta oli ihan perseestä, Espoo on aivan totaalisen vitun paska perseenreikä mesta. Onneksi sieltä pääsi pois ilman kummempia taksijonomuodollisuuksia, olisi kuvitellut useammankin ihmisen tahtovan poispäin...

Sähköpostissa oli sentään iloisia uutisia, jotain hyvää tähänkin päivään sentään. Nyt nuq, ihq...

P.s. Jos jotakuta kaunista naista sattuisi huomenna panettamaan, otan tarjouksia vastaan. Paras (ja ehkä toiseksi paraskin) palkitaan...
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Väsymys: 4/5
Panetus: 1/5
Fiiwis: 3/5

Tässäpä tuo stats. Niin, ja töissä ollaan. Muistakaa katsoa töllöstä klo 16 Suomi-Ruotsi säbäfinaali. Josko se ensimmäinen MM-titteli tulis kotiin - ainakin hyvältä näyttää.
Viimeksi muokannut silsakenraali™, 28.05.2006 9:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ElanorRaven

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Puolen tunnin päästä olen töissä. Tällä hetkellä istun koneella kylpytakki päällä ja järsin porkkana- ja kukkakaalipaloja. Kohta täytyy pistää töpinäksi, etten myöhästy!

Rollo, kivaa kun olet täällä taas :)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Uinahdin mä hetkeksi vielä, hyvä juttu. Sirdaludkin saattoi vaikuttaa asiaan, niskaa vihloo again. Kuppi kahvia ja sit Panadol Hottia. Mä oon oikeestaan pakannut kaiken mitä voin tällä erää.. mitähän sitä sitten tekis, ennen ku Gina ja co. tulevat tyhjennyskäynnille? Harrastaakaan ei oikein voi tämmösellä kondiksella.
aimohaiku

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

LeeWings mummotunnelissa. Ei tämä ollutkaan lainkaan huono (kiitos vinkistä Lolita). Bändi siis esitti siis vain ja ainoastaan covereita Leevi & And The Leavingsien kappaleista lisäten niihin hieman menoa ja meininkiä. Hyvä kitaristi, mutta ei ilmeisesti ollut bändin oma kitaristi, vaan lainassa joltain toiselta bändiltä, oiskohan se ollut Phil Harmonicilta.

Kotiteollisuus Virgin Oilissa. Matti haukkuikin jo keikan, mä en suhtaudu kokemaani ihan noin kielteisesti. Okei, biisilista olis voinut olla parempi. Ja Hynynen taitaa aina sylkeä yleisön päälle (ihmeäijä). Mutta puntti vipatti ja tuli hyvä rokkimieli. Narikassa näin työkaverin, joka oli varmaan juonut kaiken alkoholin, mitä minulle ei ehditty myymään.

Mutta sitten se paikka (Virgin Oil Co.). Helsingin parhaimpiin kuuluville paikoille on remontoitu hienot puitteet. Eikä se hullumpi paikka ole sisältäkään. Mutta miksi palvelu on niin perseestä? Kävin pari viikkoa sitten siellä syömässä seuralaiseni kanssa ja ruoka oli luokattoman huonoa, tarjoilu ammattitaidotonta ja laskukin oli väärin, tietenkin minun tappiokseni. Jos ravintola yrittää ottaa markkinaosuutta Helsingin rokkiklubien joukossa, miksi palvelu on niin hidasta, miksi äänentoisto on pielessä ja miksi siellä myydään asiakkaalle ylihintaista olutta ns. "lötkömukeissa"?

Ravintolan pizzoja kehutaan, paistavat kuulemma puu-uunissa, joten annan ravintolalla vielä mahdollisuuden. Mutta keikalla siellä saa kyllä olla vaikka Elvis, hyvää musiikkielämystä varten tarvitaan Tavastiaa tai hätätapauksessa Rocksia.

Tänään ohjelmassa, yllättäen pyöräilyä ja shoppailua. Tsemppiä sunnuntaihin! :)
ninnithequeen

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.
Siivousta ja pyykkiä tiedossa. Niin ja formulaa toki.
huima

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja huima »

Gnarls Barkley siivittää aamutoimet ja kohta lenkille.

Kertokaa joku sille CoqAuVinille että sen oikeasti kannattaisi harkita vielä pari kertaa tänne jäämistä, tehdä testamentti ja ainakin kertoa jollekin luotettavalle kaverilleen mitä on menyt tekmään.

Ei ole hyvä nähdä ihmisen satuttavan itseään tieten tahtoen.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Uhh, heräsin jo muutamaa tuntia aikaisemmin mutta otin vielä sitten poikkeuksellisesti makoisat jatkotorkut. Nyt on aika laiska olo.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Noriyumi

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Terppa. Kiitos eilisestä rafla- ja baariseurasta minunkin puolestani. Mukavaa oli :)
Vastaa Viestiin