Joskus sunnuntaisin

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustaenkeli kirjoitti:Kuulin juuri lauseen: "Ryöstän paikkasi sohvalta, ole siis hyvä ja siirry pienempänä tohon pienemmälle sohvalle...".
Luojan kiitos se lauantai meni jo, ja olokin huomattavasti parempi. Kokenu taas aikoihin moista baarireissua.... härreguud..
Kuka sen sanoi? Missä? Mä potkaisen sitä peppuseen!! :twisted: :twisted: :twisted:
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Varasin just äkkilähdön Alanyaan, 169,-, 6 päivää. Toivottavasti tärppää. Onko teillä kokemuksia Matkapörssin kautta varatuista matkoista? Talvella varasin Budapestiin, muttei kuulunut mitään jälkeenpäin?!?
huima

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja huima »

http://www.waiterrant.net/

Kylläpä mies osaakin kirjoittaa.

En kyllästy puffaamaan tätä blogia koskaan.

Paitsi jos joku yhdistää tissit ja noin hyvän kirjoittamisen.
Mulli75

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Savunhajuiset vaatteet pyykinpesukoneeseen äkkiä. Ei, en ole ollut leikkimässä mitään tulitikkuleikkejä yön aikana. Ollaan vaan grillattu eilen ja toissa päivänä niin paljon että kiintiö tuli vähäksi aikaa täyteen.
Dumari

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Töisä. Eipä pahemmin muuta ole liikkunut mielessä viimeiset päivät. Pesukoneenkin sain eilen futaamaan, ainoastaan huuteluaineen käyttö tuottaa päänvaivaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

huima kirjoitti: Paitsi jos joku yhdistää tissit ja noin hyvän kirjoittamisen.
*huomiohakuinen yskähdys*
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

silsakenraali™ kirjoitti:Varasin just äkkilähdön Alanyaan
Pidä kiva reissu! Ja pysy kaukana Turkish Delightseista :laatta: ;)
Prepare for the worstest.
silsakenraali™

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

nowaysis kirjoitti:
silsakenraali™ kirjoitti:Varasin just äkkilähdön Alanyaan
Pidä kiva reissu! Ja pysy kaukana Turkish Delightseista :laatta: ;)
Noi nettivaraukset on kyl aika lottoa, kun ei tiedä onko matka mennyt jo. Mut kiide silti. No, varasin toisenkin halvan samaan aikaan varmuuden vuoksi, taitaa olla 10 euroa peruutusmaksu, mut en mä sitä jaksa murehtia.
millivanilli

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Zädääm!! Hywää huomenta kaikille. Tästä tulee vielä ihana päivä.

Taisin juuri tappaa vatsalihakseni :D Päätin sitten tehdä yhden jumpan sijasta kaksi. Ihanan tehokasta, ja tehotouhuilu jatkuu kohta. Siivoaminen on erinomaista hyötyliikuntaa.
huima

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja huima »

nowaysis kirjoitti: *huomiohakuinen yskähdys*
Kultaseni, sä painit ihan omassa kategoriassasi.

Olisi epäreilua muita kohtaan pistää muut kilpailemaan sun kanssa, sillä kukaan ei pääse edes lähelle sun tasoa. Tai pyllyä.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hyvää luettavaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
huima

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja huima »

Pakko laittaa tänne.

Tää on niin sunnuntaivitsi.

Jack wakes up with a huge hangover the night after a business function.

He forces himself to open his eyes and the first thing he sees is a couple of aspirins next to a glass of water on the side table. And, next to them, a single red rose!

Jack sits up in bed and sees his clothing in front of him, all clean and pressed.

Jack looks around the room and sees that it is in perfect order, spotlessly clean. So is the rest of the house. He takes the aspirins, cringes when he sees a huge black eye staring back at him in the bathroom mirror and notices a note on the table:
"Honey, breakfast is on the stove, I left early to go shopping - Love you!!"

He stumbles to the kitchen and sure enough, there is hot breakfast and the morning newspaper. His son is also at the table, eating. Jack asks, "Son...what happened last night?"

"Well, you came home after 3 am, drunk and out of your mind. You broke the coffee table, puked in the hallway and got that black eye when you ran into the door."


So, why is everything in such perfect order, so clean, I have a rose and breakfast is on the table waiting for me?"

His son replies, "Oh, THAT!...Mom dragged you to the bedroom and when she tried to take your pants off, you screamed, "Leave me alone, bitch, I'm married!!!".

Broken table - $200
Hot breakfast - $5
Red Rose bud - $3
Two aspirins - $0.25
Saying the right thing, at the right time... PRICELESS!
tonttu

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.
Ihan kuin tää flunssa alkais helpottamaan. Oisin kyllä tosi tyytyväinen jos niin kävisi.
Baarissa tuli käytyä, tultiin jo ajoissa pois. Matkan varrelta mukaan tarttui todella ihana kukkakimppu miehen keräämänä.
Ollut vedessä hyvän tovin ja tulppaanit aukesi. <3

Rollo, kivaa kuulla sinustakin. :)
Sinkkumatti

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

aimohaiku kirjoitti:[ Matti haukkuikin jo keikan, mä en suhtaudu kokemaani ihan noin kielteisesti.
Mä oon kato perusnegatiivinen jätkä. Mutta tosiaan illan musiikkitarjonnan parasta antia oli teräsvilla. Se bändi rokkas.

Oli muuten vielä keikan jälkeen pari tuntia korvat ihan lukossa, vaikka seistiin takarivissä. Hevin on soitava lujaa, mutta ei sentään niin lujaa, että laulu hukkuu musiikin alle ja korvista valuu veri.
Paikkana Virgin Oil on kyllä ihan hyvä, lukuunottamatta mainitsemaasi paskaa palvelua. Ihme juttu, että ravintoloihin ei saa ammattitaitoista porukkaa nykyään millään.
swirl

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt on aika hämärä olo. Neljä päivää tullut juopoteltua, onneksi ei kuitenkaan ihan hulluja kännejä... Kamala morkkis vaan päällä salin skippaamisesta, pizzan sun muun roskan syömisestä ja valtavasti rahanmenosta :cry: Mut ainakin ulkomaanelävälle on näytetty suomalaista juhlimista oikein olan takaa.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja nexie »

Himpula. Kurkussa tuntuu omituiselta. Ei kai muhun taas ole joku hyppykuppa pesiytymässä :shock:

Omituista sinänsä; ruokavalioni on sisältänyt viime päivinä sen verran runsaasti valkosipulia, ettei pöpöillä pitäisi olla elintilaa...
Don't Panic!
Edith

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Sä olit ihan loistavaa baariseuraa, kestit mun ala-arvoiset jutut ja miesten tuijottelun. Eikä mua edes hävetä sun seurassa olla oma typerä itseni. Laitan käytökseni lääkityksen piikkiin ja olen nyt jo hieman rauhoittunut.
Nooo, saatoin mäkin jotain typeriä jutella. Mutta sitä mä vaan tarkotin, että mä en oo sitä seuraa, joka innostais riisuutumaan ja tanssimaan pöydillä. Mä oon sikäli vähän vaisu. Mutta tulipahan käytyä. Riittää minulle vähäksi aikaa.

Terveiset myös muulle seuralle minultakin tietysti!
bedlam

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Krääh, eipä tullut kauhiasti nukuttua viime yönä, hyvä jos yhtään. Kyllä mä vaan olen liian vanha tällaiseen rellestykseen. Vähän kurkussa ja keuhkoputkissa tuntuu myös jonkinlainen esiflunssainen hiekkapaperisuus.
ninnithequeen

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bedlam kirjoitti:Vähän kurkussa ja keuhkoputkissa tuntuu myös jonkinlainen esiflunssainen hiekkapaperisuus.
Siis kaikilla on jonkinlaista flunssaa...
Niin ja mie lahoon muutenkin vaan :roll:

Oli pakko pittää taukoo siivouksesta kun selkä sanoo että nou-nou.
huima

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja huima »

nexie kirjoitti:uokavalioni on sisältänyt viime päivinä sen verran runsaasti valkosipulia, ettei pöpöillä pitäisi olla elintilaa...
Haha. Neiti syö valkosipulia ja alkaa tuntumaan oudolta. Ja on valtion verenimi.. virkamies.

Eikö kukaan muu osaa laskea 1 +1 ?
huima

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja huima »

Tilasin safkaa taas Gastronautista. MtEverestistä tällä kertaa.

Mässäilyä tiedossa - ja illalla uintia.
Aito_Johanna

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Tervetuloa takaisin rollo. Ihmettelinkin jo, mihin olet kadonnut.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo, ei ainakaan parempaan suuntaan olo täällä päässä ole menossa, puuuuh. Todella, todella hyvään saumaan tuli.. Lähden kauppaan kun en muutakaan keksi. Miks mun tekee vaan mieli syödä jotain koko ajan, ei kipeenä kuuluis himoita mitään paskaa. Mä ostan kyllä karkkia saatana. Ja lojun.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja nexie »

huima kirjoitti:
Haha. Neiti syö valkosipulia ja alkaa tuntumaan oudolta. Ja on valtion verenimi.. virkamies.

Eikö kukaan muu osaa laskea 1 +1 ?
Siis valkosipulillahan perinteisesti soujaudutaan niitä verenimijöitä vastaan. Joten loogisesti ajatellen paHempi puoliskoni on siis vampyyri, jonka hampailta yritän öisin epätoivoisesti pelastautua :think:
Don't Panic!
ninnithequeen

Re: Joskus sunnuntaisin

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:Miks mun tekee vaan mieli syödä jotain koko ajan, ei kipeenä kuuluis himoita mitään paskaa. Mä ostan kyllä karkkia saatana. Ja lojun.
Mä oon huomannu joskus ihan saman, kipeenä tekeekin mieli vaan mässätä.
Very strange.
Vastaa Viestiin