Laiskuuden huipennus?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja slam »

Mikä se on? ja miksi jaksatte painaa töitä? Miksi haluatte rahaa? Nautintoa? perhettänne varten ja asuntoa varten?

En tiedä löytyispä duuni, jossa olisi sänky... vuodevaatteiden testipaikatkin varmaan kovassa huudossa.

mitä on laiskuus?
ninnithequeen

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:Mikä se on? ja miksi jaksatte painaa töitä? Miksi haluatte rahaa? Nautintoa? perhettänne varten ja asuntoa varten?
No kas nimenomaan siksi.
Kyllä minäkin makaisin mielelläni kaiket päivät sängyssä ja joku maksaa sen lystin. Vaan kas kun ei käy.

Onneksi pääsen pian toisesta työstäni eroon, vaikka siihen tietysti pieni tulonmenetys toki tuleekin :?
Sannnu

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

ninnithequeen kirjoitti:
slam kirjoitti:Mikä se on? ja miksi jaksatte painaa töitä? Miksi haluatte rahaa? Nautintoa? perhettänne varten ja asuntoa varten?
No kas nimenomaan siksi.
Kyllä minäkin makaisin mielelläni kaiket päivät sängyssä ja joku maksaa sen lystin. Vaan kas kun ei käy.

Onneksi pääsen pian toisesta työstäni eroon, vaikka siihen tietysti pieni tulonmenetys toki tuleekin :?
Mä taidan sitten olla aika harvinainen poikkeus, sillä mä en kyllä makaisi sängyssä ja laiskottelisi vaikka palkka juoksisi. Musta ei vain ole siihen..tai no ehkä muutaman päivän, mutta viikon päästä olisin jo valmis töihin. Toki tää voi liittyä siihen, että olen haaveammatissani ja natin työstäni vielä. Tilanne voi olla toki toinen parin kymmenen vuoden päästä, kun olen vanha kehäraakki :roll:

Mutta joo, kyllä mä olen jotenkin vain niin tottunut aina jotain väsäämään..suunnitelmia on paljon ja tuppavat tosin jäädä hävettävän usein puolitiehen.
Avatar
JoeB
Kitinän uhri
Viestit: 776
Liittynyt: 22.02.2006 18:06
Paikkakunta: ~ 60°N 25°E

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja JoeB »

slam kirjoitti:Mikä se on? ja miksi jaksatte painaa töitä? Miksi haluatte rahaa? Nautintoa? perhettänne varten ja asuntoa varten?

En tiedä löytyispä duuni, jossa olisi sänky... vuodevaatteiden testipaikatkin varmaan kovassa huudossa.

mitä on laiskuus?
Jaahas
Mikä Laiskuuden huipennus on? Nakee unta muttei jaksa katsoa :roll: tassapas oli paivan mauton vitsi, olkaa hyva.

Miksi jaksatte painaa töitä?
Tahan on varsin yksinkertainen selitys, opiskeluaikana tein paatoksen etta jonain paivana tienaan niin paljon etta ruokakaupassa ei tarvitse pohtia onko minulla nyt varaa syoda tata vai pitaisiko ottaa tuo toinen kun se on 2mk halvempi... Vihasin niin paljon tuota penninvenytysta ruoka-aineiden suhteen etta se on vielakin kantavana voimana ja motivaattorina.
Sitten koitti se ensimmainen kerta kun tuli suurempi tili ja menin ensikertaa kauppaan vapaana rajoitteista (omasta mielesta), mita sitten ostin tuona paivana .... 1l maitoa ja ruisleivan (kulutusjuhlaa).

Taytyy kylla myontaa etta vaikka olisi rahaa enemman kun ehtisi koskaan tuhlata niin en usko etta sita joutenkaan osaisi jatkuvasti olla.
slam

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja slam »

Usein pitäisi vain jaksaa lähteä paikoiltaan liikkeelle, niin asiat yleensä hoituvat ja naistakin saa, kun jaksaa lähestyä. :lol:

Liikkeiden paikaltaan syrjäyttäminen nopeammin liikkuvaan kierteeseen tuottaa liikaa tuskaa. :lol:
ninnithequeen

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Sannnu kirjoitti:Mä taidan sitten olla aika harvinainen poikkeus, sillä mä en kyllä makaisi sängyssä ja laiskottelisi vaikka palkka juoksisi. Musta ei vain ole siihen..
Hmm. Juu no ei mustakaan taitaisi loppujen lopuksi.
Mutta kotiäitinä olisin varsin mielelläni ihan kokopäiväisesti. Kyllä täälläkin työsarkaa riittäisi :D
1108

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

slam kirjoitti:Mikä se on? ja miksi jaksatte painaa töitä?
Se on vaan niin vitun kivaa tehdä töitä!
tonttu

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

slam kirjoitti:Mikä se on? ja miksi jaksatte painaa töitä? Miksi haluatte rahaa? Nautintoa? perhettänne varten ja asuntoa varten?
Kyllä mulla ainakin pitemmän päälle leviäisi pälli, jos ei olisi mitään töitä. Raha nyt vaan on semmonen ns. "välttämätön paha" jota ilman ei tule toimeen. Ja minusta on kivaa että tulen toimeen omillani enkä ole taloudellisesti riippuvainen kenestäkään.
Sitten vielä jos on sellaisessa työssä mistä pitää, niin mikäs siinä on töitä tehdessä.
slam

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja slam »

tonttu kirjoitti: leviäisi pälli,
Kusipäisyys kokisi laajentuman? :roll: Jäin vaan kelaan, että mitÄH...
persuskin leviäisi, jos ei liikkuisi? :roll:
Sudenhenki

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

tonttu kirjoitti: Kyllä mulla ainakin pitemmän päälle leviäisi pälli, jos ei olisi mitään töitä. Raha nyt vaan on semmonen ns. "välttämätön paha" jota ilman ei tule toimeen. Ja minusta on kivaa että tulen toimeen omillani enkä ole taloudellisesti riippuvainen kenestäkään.
Sitten vielä jos on sellaisessa työssä mistä pitää, niin mikäs siinä on töitä tehdessä.
Hyvin sanottu. Työttömänä ei kannata olla hetkeäkään mikäli mahdollista. Kyllähän työttömänäkin tulee toimeen ihan mukavasti (itse ainakin), mutta voi helkkari että on kuula kovilla välillä :|. Onneksi on noita harrasteita sen verran ettei ihan peukalonpyörittelemiseksi mene.
Tiikeriankka

Re: Laiskuuden huipennus?

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Minä käyn töissä siksi, että elämä olisi vielä paskempaa kuin nyt, jos ei olisi ollenkaan rahaa. Vaikka tulot menivätkin nyt pohjaluokkaan, kun vaihdoin työpaikkaa. Tällä rahalla ei saisi edes nappeja nappikaupasta, jos ei vuokra olisi niin pieni.
Vastaa Viestiin