Makea maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Olipahan aivan sairaan hauska viikonloppu. Miksei elämä voi aina olla tällästä? 8)
Serkkukin meni naimisiin, ja sen morsian oli kuvankaunis. Ite en tosin ollut, mutta haitanneeko tuo. Ehkä noi kukkahamemeiningit saa oottaa vielä ikääntymistä..
Pieni krapula ja yskä vaivaa, mut muuten kaikki menee loistavasti. Ei kiukuta, eikä oo minkäänlaista morkkista. Tosin töitä on enemmän ku tarpeeks, ku ollaan taas tuuraajaa kans tääl kahestaan..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
ninnithequeen

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Porvoon Tuomiokirkko on poltettu :shock:

http://yle.fi/
killkill

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bliss kirjoitti:Mikä Safarilla ei toimi/näy, ei ole katselemisen arvoista.... :roll:
Hevonpeetä, hani. Kyseisen selaimen tyylitiedosto-tuki on yksi heikoimmmista - Netscapen ohella. Eli helou, haistakaa kahvintuoksu siellä jossain Safari-lodgessa. CSS is here to stay.
Aito_Johanna

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

ninnithequeen kirjoitti:Porvoon Tuomiokirkko on poltettu :shock:

http://yle.fi/
Käsittämättömiä paskiaisia jotkut, jos tuo tosiaan on tuhopoltto :evil:
Onneksi sentään sisätilat säilyivät ja muutenkin on korjattavissa...
Noriyumi

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Vituttaa. Että hyvää maanantaita vain kaikille.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:En tiedä olenko julma, mutta kyllä minä pystyn jättämään elikkoni "yksikseen" maksimissaan kahdeksi vuorokaudeksi. Kunhan kaikilla on tarpeeksi evästä ja vettä ja puhtaat pisupaikat. Eivät pahastu lainkaan. Tosin mein kisut on jo vanhoja tuttuja, siun kisut taitaa ottaa yhteen vielä alkuhuumassaan?
Joo, kyse on siitä että ne on niin pieniä. Pekan kun jätti yksin aamusta yöhön, se sai julmettuja raivareita. Nyt ne ottavat Minnin kanssa yhteen oikein kunnolla, vähän pelottaa jättää niitä kaksin työpäivän ajaksi, mutta pakko ja pitää niitten jotenkin ratkaista arvojärjestyksensä. Kun edes hetken ehtisi käväistä kotona, mutta kun on tuota matkaa.
Noriyumi

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Aito_Johanna kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Porvoon Tuomiokirkko on poltettu :shock:

http://yle.fi/
Käsittämättömiä paskiaisia jotkut, jos tuo tosiaan on tuhopoltto :evil:
Onneksi sentään sisätilat säilyivät ja muutenkin on korjattavissa...
Mikä helkkarin pyromaanijuttu nyt on käynnissä?? Kaikki poltetaan! Lordi sentään pistää tulen pärähdyksiä vain ilmaan turvallisesti.
ElanorRaven

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hyväääääää huo-men-ta! (tuon oli tarkoitus imitoida sitä ekaluokkalaisten tervehdystä opettajalle)

Nukutti sitten ihan kunnolla, kymmeneltä vasta nousin ja sen jälkeen hääräilin vähän sitä sun tätä, tiskit alta pois ja aamiaista naamariin. Torstaina alkaa työt, kolme viimeistä lomapäivää meneillään... Tosin mun lomani on muutenkin ollut vähän sitä, että joka toinen päivä töissä kumminkin. Tuo firma ei pärjää ilman mua :D
slam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Hyväääääää huo-men-ta! (tuon oli tarkoitus imitoida sitä ekaluokkalaisten tervehdystä opettajalle)
heippa
Kid

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Se on ostosreissulle suunnattava sitten safkiksella. Onneks tossa on toi Anttila lähellä. Kait sieltä joku lelu ja kortti löytyy naperolle..

Töissä on hiljasta...
Huomenaamulla oli tarkotus suunnata salille mut perkeleet päättivät siirtää palaverin aamuun :roll:
En kyllä tiedä onko se hyvä vai huono selän kannalta.. Kamalasti himmottais mennä huhkimaan, mutta tuo pirun selkä on vieläkin jäykkä ja kipee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita, jaksatko sä lähteä mun kanssa huomenna märkimään?
The great club outshines the individual, always and forever.
1108

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sain ihan ikioman työmaan!!! :cheer:

Lällätilää!!!!!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Eiijjumalaut, miten kellään voi riittää untä näin paljon?? Heräsin viideltä taas, otin Panadol Hotia jne ja menin takas nukkumaan. Sit heräsin seittemältä. Ja sitten yhdeltätoista!! Pää täysin tukossa ja lukossa ja nenä ja korvat. Haista eikä maista yhtn mitn. Pitäis lähtee ostaan varmaan jtn nenänaukasujuttua ja jotain. Vettä tulee kaatamalla. Naamaa kuumottaa. Karmea olo.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kohta pitäs lähteä hinautumaan virastoja kohden. ei jaksaisi, mutta ne vaan pitää hoitaa. perkule.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:Lolita, jaksatko sä lähteä mun kanssa huomenna märkimään?
Joo jaksan. Mä olen kasvattanut niin hyvän rasvakerroksen itselleni että kellun varmasti ilman sitä vyötäkin.
tonttu

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Kyllä tämä flunssa taitaa parannella siihen malliin, että huomenna aion mennä töihin. Se onkin eka työvuoro näin loman jälkeen.
Kunhan tämä viikko kuluu niin uusi lomaviikko alkaa taas ensi maanantaista.
Ja kohtahan se on jo Sauna Open Air. Jiihaa! :ohyeah:
bedlam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Pää täysin tukossa ja lukossa ja nenä ja korvat. Haista eikä maista yhtn mitn. Naamaa kuumottaa. Karmea olo.
Voe raatoraasu. Van nythän sulla on hyvä vain makoilla ja sairastella, jos keskiviikkona kerran on loppuroudaukset.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Pää täysin tukossa ja lukossa ja nenä ja korvat. Haista eikä maista yhtn mitn. Naamaa kuumottaa. Karmea olo.
Voe raatoraasu. Van nythän sulla on hyvä vain makoilla ja sairastella, jos keskiviikkona kerran on loppuroudaukset.
Niin on, tänkskood. En kykenisi nyt kyllä mihinkään, pakko myöntää. En pääse tästä ees vessaan näköjään, kohta on pissat housussa :)
Dumari

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tonttu kirjoitti:Ja kohtahan se on jo Sauna Open Air. Jiihaa! :ohyeah:
:axe: SINNE TAHTOOPI! :D Mulla alkaa saunaloma ens keskiviikkona duunin jälkeen...
tonttu

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:
tonttu kirjoitti:Ja kohtahan se on jo Sauna Open Air. Jiihaa! :ohyeah:
:axe: SINNE TAHTOOPI! :D Mulla alkaa saunaloma ens keskiviikkona duunin jälkeen...
Täytyy vaan toivoa parempia ilmoja kuin tota vesisadetta.
Dumari

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

tonttu kirjoitti:Täytyy vaan toivoa parempia ilmoja kuin tota vesisadetta.
Joo, ei silloin saa sataa. Tehdään kimppatilaus säämiehelle että ennustaa poutaa ja aurinkoa :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jeeeeeeee, mä just maistoin mun teeni maun, ihan tosissaan!!! Maistamattomuus on kauheimpia asioita maailmassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Oho, meillä on Officen 2003- paketti koneella nyt 8) Vähän parempi kun toi vanha paska mikä oli vielä pari viikkoa sitten.

Hyvä satsi bambunautaa nuatittu, jälkkäriksi Muru-eskimo. Jäätelö on yksi kesän parhaista asioista :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
silsakenraali™

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Pari työvuoron vaihdosta ja kas seitsemän päivän vapaa. Lähden torstaina yksin kuudeksi päiväksi Turkkiin hakemaan tänit tauluun. Äkkilähdön hintakin oli vain parisataa veroineen.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Nonniin,nyt on tiskit tiskattu,jeah.Heh,mikähän helvetin kodinhengetär must on tullu?Sitä se rakkaus teettää...
Vastaa Viestiin