Makea maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Futisliput maksaa min. 650€ (tyyliin Sauri Arabia vs. Costa Rica) :shock: Perkele! Kerrankin ajattelin käyttää lomarahat "hyvään" tarkoitukseen ;)

No mutta, mä jatkan uneksimista (eli istun ja katson MM-kisat sohvalla).
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Taas vaihteksi heräsin yläkerran naisen valitukseen ja huutoon. Soitin Kissalan pojille, koska näin oli käsketty tehdä. Eivät kummiskaan juosseet apuun vaan käskivät soittaa isännöitsijälle 8) Sinne voi soittaa vasta puoli kymmeneltä. Tuota meteliä on hankala selittää, ei se mitään perusseksiä voi olla, ehkä joku vammainen tai sitten jotain s/m-settiä. Vituttaa vaan kun äänet kuuluu tosiaan usein ja pitkään ja mihin vuorokauden aikaan tahansa. Viimeksi eivät siis nuo mekkaloijat avanneet poliisille ovea, ja pollarit oli sanonu mun kavereille ketkä sillon majaili täällä että älkää menkö itse koputtelemaan, se saattaa olla vaikka joku paritusrinki tms. Kaverin alakerrasta tollanen paljastu viime syksynä.

Kaiken lisäksi TAAS on yks niistä päänsäryistä jotka jatkuu päiviä. Mutta huonomminkin voisi mennä :muu:
Prepare for the worstest.
millivanilli

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

:shock: joko mä olen tosi hyvä, tai sitten tein jotain ihan hemmetin väärin.. Olin laskenut tämän yhden asiakkaan tekemiseen menevän noin 3h, nyt meni tunti. Miten tämä on mahdollista? Vielä tarkistuslaskelmat ja sitten voinkin vaihtaa toiselle työpaikalle.
Dumari

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti: No mutta, mä jatkan uneksimista (eli istun ja katson MM-kisat sohvalla).
Prööt, sulla oli varmaan toosi tärkeetä askaa kun olit kilautellut lauantaina 23.30 :wink:
Moneybizneksistä btw, olitkohan maksanut mulle takas sen 50e, minkä silloin kerran lainasin kun keilauksen jälkeen liikuttiin ytimeen? (vähän kettua, mutta en ole varma astiasta)
bedlam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ääääk. Oisin mää vielä voinu päivän tai kaksi lomaillakin. Tosin jo kuukauden päästähän se alkaa jo 'oikeakin' loma. Phuh. Ja aina sataa.
swirl

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Grrrrhhh. Prkleen maanantai. Ei jaxa :cry:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:
Elppis kirjoitti: No mutta, mä jatkan uneksimista (eli istun ja katson MM-kisat sohvalla).
Prööt, sulla oli varmaan toosi tärkeetä askaa kun olit kilautellut lauantaina 23.30 :wink:
Moneybizneksistä btw, olitkohan maksanut mulle takas sen 50e, minkä silloin kerran lainasin kun keilauksen jälkeen liikuttiin ytimeen? (vähän kettua, mutta en ole varma astiasta)
Kröhöm, laitettu yv:tä.

(Jotkut asiat olis kiva saada alunperin yv:nä... :roll: )
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä olen pahapahapaha ihminen. Olen unohtanut ihanan työkaverini ja kahden kaverin lapsien synttärit. Hemmetin noloa!!! Kaikkien kolmen synttärit oli viime viikolla. :oops: Pahapahapaha! *vetää itseään turpaan*

Mitä mä keksin 1v pojalle tähän hätään??? Auttakaa!!!
millivanilli

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

On taas ihana huomata kuinka nauttii töidenteosta ja kuinka on todellakin valinnut itselleen niin sopivan alan...

Ja matka jatkuu... *pukee kypärän päähän*
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Kid kirjoitti:Mä olen pahapahapaha ihminen. Olen unohtanut ihanan työkaverini ja kahden kaverin lapsien synttärit. Hemmetin noloa!!! Kaikkien kolmen synttärit oli viime viikolla. :oops: Pahapahapaha! *vetää itseään turpaan*

Mitä mä keksin 1v pojalle tähän hätään??? Auttakaa!!!
Riippuu vähän hädän suuruudesta, eilen lahjottiin yhtä vanhaa äijää 80-86-senttisillä vaatteilla. Olihan siinä hiven kasvunvaraa, mutta ajan kanssa tuppaa sekin korjaantumaan.

Tosin pidemmän ajan kanssa mennään toisesta päästä metsään, kokeile sittenkin isoa autoa, kelpaa vanhempanakin :wink:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid- jos sää vaan jaksat, niin tsuugailes niitä matkoja ;)

Elokuun lopun ja syyskuun alun päätin tosiaan lomailla tädin kanssa. Kotona en tosiaan yksin istu ja siivoa; vois kerrankin lähteä ulkomaille. Sanoin meneväni vaikka yksin, mutta kiva kun seura ilmoittautui kerjäämättä.
Viimeksi muokannut Elppis, 29.05.2006 10:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Kid

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

pikkuego kirjoitti: Tosin pidemmän ajan kanssa mennään toisesta päästä metsään, kokeile sittenkin isoa autoa, kelpaa vanhempanakin :wink:
Pöh, mä ostan sille mialummin moottoripyärän!

Vaatteita sillä pojankoltiaisella varmaan on ihan tarpeeks ja liikaa lelujakin..En mä tiedä... Vaatteita - leluja? Vaikeeta.
killkill

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kreegah!

Miksi, oi miksi:
a) Windowsille ei ole kunnollista Safari-emulaattoria?
b) selaimet eivät voi käsitellä html:ää ja css:ää samalla tavalla?

Luulin saaneeni sivuston valmiiksi. Kyläillessä erehdyin vilkaisemaan sitä Macin Safari-selaimella. Kehys räjähti, koska ainoana noin kymmenestä eniten käytetystä selaimesta tuo ei ymmärrä box width ja -height:iä. Eipä muuta kuin revi kaikki palasiksi ja aloita alusta...
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

killkill kirjoitti:Kreegah!

Miksi, oi miksi:
a) Windowsille ei ole kunnollista Safari-emulaattoria?
b) selaimet eivät voi käsitellä html:ää ja css:ää samalla tavalla?
Meinasin jo antaa mukahauskan vinkin tehdä sivut kokonaan kuvina, kunnes tuskaisen hauska takauma yllätti mielen. Olin nyhräämässä asiakkaalle sivuja, kunnes huomattiin yhdessä puolenkymmenen hengen asiakastiimin kanssa, että yhden kuvalinkin Ä-kirjain ei toimi yhdellä koneella. Puolenkymmentä muuta konetta näytti sen oikein, samoin tämä yksi epatto muut Ä-kirjaimet, mutta yhden kuvalinkin se onnistui sössimään.

Joten yleispätevänä vinkkinä suosittelen taikasauvaa ja onnenamuletteja :pliis:
Bliss

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

killkill kirjoitti:erehdyin vilkaisemaan sitä Macin Safari-selaimella
Mikä Safarilla ei toimi/näy, ei ole katselemisen arvoista.... :roll:
safi

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja safi »

Solvallasta palattu. Tod hauska reissu oli ja komeita timmissä kunnossa olevia miehiä niin paljon, ettei edes heti kyennyt päättämään keneen kyntensä iskisi. Yksi kohosi kyllä ylitse muiden, eikä ollut virhearvio uuh mikä poju.

Hävisin sitten näköjään kuvakisan letkulle. Noh eipä haittaa. Sen verran tuo kuva kyllä itseäkin ilettää, että pakko oli laittaa hiukan parempi kuva viereen. Nyt purkamaan kasseja ja uudet kamat tilalle ja uuteen paikkaan jatkamaan lomailua.. *vilkuttaa*
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja BrianW »

aimohaiku kirjoitti:Huomenta!

Nyt kahvia ja vähitellen myös töitä Martti Servon tahdittamana... :)

Hauskaa päivää kitinäläiset!
Hauskaa, täällä on myös joku muu M Servon taiteen ystävä.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ninnithequeen

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä en kestä enää :tiistai:

Räkätauti jatkuu, poskeen ja nenään sattuu, selkään sattuu, mahaan koskee, ja nyt tyttöraukallakin on kauhia flunssa. Koko ajan saa juosta perässä nenäliinan kanssa. :(

Parin tunnin katkonaisten yöunien jälkeen nyt kahvia kiitos ja sitten pyykkiä pesemään. Ja pitäis jatkaa siivoustakin. Mä en kyl haluais ku takas sänkyyn mutku ei voi :swirl:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:Mä en kestä enää :tiistai:

Räkätauti jatkuu, poskeen ja nenään sattuu,
Kuulostaapa lähes varmasti poskiontelon tulehdukselta. Mars lekuriin ja antibiotit.
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Kuulostaapa lähes varmasti poskiontelon tulehdukselta. Mars lekuriin ja antibiotit.
Kultaseni. Miun nenä on murtunut....
Niistäminen ei oikeen onnistu.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tässä teille hyvä esimerkki vallitsevaan lemmikki+nainen -keskusteluun:

Keskiviikkona suuntaan töistä palaveeraamaan syyttäjänvirastoon ja illalla olisi Hamletissa katsastamisen arvoista ohjelmaa. Olisi todella näppärä jatkaa Ruoholahdesta keskustaan jatkoille, mutta ongelma on kissat kotona. Niitä ei voi jättää keskenään niin pitkäksi aikaa. Juhlallisuuksien välillä olisi parhaassakin tapauksessa niin vähän aikaa, että Ruoholahti-Koivukylä-Keskusta on aivan järjetön reissu.

Tarvitsen babysitterin kissoilleni. Anyone? Kertokaa hintanne, minun on päästävä katsastamaan helluntaiheilamarkkinat Hamletiin (ja tietty myös se bändi).
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Kuulostaapa lähes varmasti poskiontelon tulehdukselta. Mars lekuriin ja antibiotit.
Kultaseni. Miun nenä on murtunut....
Niistäminen ei oikeen onnistu.
Tän siitä saa kun on hetken poissa. Miten helvetissä sä nenäsi mursit? Joko mies käräjille- tai osta lasit- syndrooma?
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:osta lasit- syndrooma?
Juurikin se.

Duunin alakerrassa kompastuin vanhaan terassinaitaan. Tosin siellä ei ole valoja eikä ikkunoita joten lasit ei paljon auta :roll:
Dumari

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Lolita kirjoitti: Tarvitsen babysitterin kissoilleni. Anyone? Kertokaa hintanne, minun on päästävä katsastamaan helluntaiheilamarkkinat Hamletiin (ja tietty myös se bändi).
Olisin mielelläni kisuille vahtina, mutta kun on se allergia :?
ninnithequeen

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita psst.

En tiedä olenko julma, mutta kyllä minä pystyn jättämään elikkoni "yksikseen" maksimissaan kahdeksi vuorokaudeksi. Kunhan kaikilla on tarpeeksi evästä ja vettä ja puhtaat pisupaikat. Eivät pahastu lainkaan. Tosin mein kisut on jo vanhoja tuttuja, siun kisut taitaa ottaa yhteen vielä alkuhuumassaan? :think:
Vastaa Viestiin