Makea maanantai.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Päivä sen kun paranee vaan: tytöllä on 38,3 kuumetta. Raasu on ihan ventti pois.

Ja auton huolto tulee taas maksamaan 300 ekkeröö. Voi jessus että on taas hyvä päivä.
Kid

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä kävin ostaa 1v pojalle semmosen pienen uima-altaan (niitä puhallettivia) ja sitten semmosii vesileluja. Ku ne asuu rivarin pätkässä ja niillä on oma piha..Ja kesä tulee.
Toivottavasti tykkäävät.
Nyt mussutan Daimia ja voisin samantien hakee kaupasta vaikka kymmenen kappaletta lisää kun maistuu niiiin hyvältä!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:Nyt mussutan Daimia ja voisin samantien hakee kaupasta vaikka kymmenen kappaletta lisää kun maistuu niiiin hyvältä!
Mä jäin eilen (taas) koukkuun hapankorppuun. Ensin tein kaksi hapankorppua, päällä margista ja kermajuustoa. Taistelin 20 min kunnes kävin tekemässä neljä lisää :oops: Enhän ole ainut joka jää AINA koukkuun hapankorppuun?
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

vitutus on helpottanut. Mutta sen verran vetää vitutus ja kyynelehtiminen että ei ole nälän tunnetta.
millivanilli

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jahas, huomenna on sitten vapaapäivä. Siistiä. Mitäköhän kivaa huomenna voisi tehdä?

Nyt viuh, kotio.
slam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Olipas maukas pitza ja näyttäytyy tuo aurinkokin vaihteeksi... nukuttaa... petille
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nenä ja korvat on suurinpiirtein AUKI nyt, vähänks oon onnellinen! Siskon mies kävi tasotteleen aukkoja täällä. Tarjosin sille kahvia ja suklaata. Ite en oo tänään syöny kans mitään muuta vielä. Hyh. Näyttääpä siltä että se on kuitenkin huomenna jo mentävä siivoileen sinne kämpille ja vietävä osa näistä lopuista rojuista. Eli levättävä ihan kybällä tää päivä, että kerkee parantua! Rajua lepoa siis, ja vähä äkkii.
Kid

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä pääsen huomenna muuttamaan!!! Eli mä saan uuden kivan työpisteen :P
Ei tosin oo ikkunoita lähimaillakaan, mutta saan isomman pöydän ja oman rauhan. Ja rakkaideni kuvat esille. Helemee.

Nyt pitäs ruveta paketoimaan Artun lahjaa :h:
bedlam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei voi olla, että nukuttaa näin paljon. Kerrankin olisi töitäkin tehtävänä, mutta pakko oli siirtää huomiselle kun ei voi yksinkertaisesti keskittyä. Tuo sateenropina saa vielä entistäkin väsyneemmäksi. Yyh kun paapasuttaa!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Apuah, mulla saattaa sitte huomenna katketa netti täältä! :? Jos on sovittu, että se katkastaan 30.5.06 ni en tiiä tarkottaako se että se katkee niinku ens yönä klo 24, vai kenties seuravaana.. tai hä. Toivottavasti se nyt olis edes huomisen vielä! Vittu ku piti noin typerästi mennä toikin tekemään. Vaikka tosin sillon mä luulinkin että asun jo siellä uudessa tähän aikaan. Enkä tienny että makaan kipeenä kämpillä pari päivää..
Viimeksi muokannut irmelianneli, 29.05.2006 14:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti:Ei voi olla, että nukuttaa näin paljon. Kerrankin olisi töitäkin tehtävänä, mutta pakko oli siirtää huomiselle kun ei voi yksinkertaisesti keskittyä. Tuo sateenropina saa vielä entistäkin väsyneemmäksi. Yyh kun paapasuttaa!
Ihan sama meininki. Lomalla heräsin klo 6 siivoamaan tallit ja viemään hevoset ulos, kuppi kahvia ja takaisin sänkyyn. Herätys klo 11 uudestaan. Nyt tuli sama fiilis, herätys klo 6, töihin, ja nyt mä olisin valmista sänkykamaa :x

Tosin päätin mennä kaupan kautta kotiin ja tiskata. Lyhyiden torkkujen jälkeen teen ruuan ja sitten mies onkin jo kotona. Sen elämä on niin helppoa... (en valita, mä rakastan kookkaamista )
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Luulin että olisin mennyt puolen tunnin duunaamisen jälkeen pillittäen vetämään viinaa, mutta tässä sitä yhä istutaan. Oho.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Noriyumi kirjoitti:Luulin että olisin mennyt puolen tunnin duunaamisen jälkeen pillittäen vetämään viinaa, mutta tässä sitä yhä istutaan. Oho.
Mitä sä duunasit 30 min? :jouden:
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elppis kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Luulin että olisin mennyt puolen tunnin duunaamisen jälkeen pillittäen vetämään viinaa, mutta tässä sitä yhä istutaan. Oho.
Mitä sä duunasit 30 min? :jouden:
Haha. Eiku siis kun aloin duunaamaan, ajattelin että kestän vain puoli tuntia kunnes hyökkään ulos Turmion Tielle. Mutta nyt monen tunnin jälkeen sitä tässä istutaan yhä ja tehdään duunia kun Kitinältä vain ehtii.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Oukei, saattaapi sittenkin olla että sain vaihdettua sen katkeamisen niin että keskiviikon vielä toimii täällä. Oon vähän semmonen hätähousu ja ennen tipahtamista nuoleskelija aina :roll:
tonttu

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Makoisaa ruokaa tiedossa seuraavaksi! :P
millivanilli

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

No voihan vinde. Opettaja hylkäsi mun kirjoittamani useamman sivun referaatin, koska sen taso oli huomattavasti parempi, kuin mitä tasoa mun tentti oli.. MITÄ VITTUA!?
Sudenhenki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Missä on LillyMunster? Minä tahdon Munsterin tai en ala!
Sinkkumatti

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Mulla on muuten töissä tylsää taas. Siis ihan vitun tylsää. Tylsempää olisi oikeastaan laskea puhelinluettelon numeroita sivuttain yhteen, tai yrittää saada tolkkua PFB:n kirjoituksista.

Jaksa jaksa jaksa. Kesälomien jälkeen sitten uuden duunipaikan haku aktiivisesti päälle ennen kuin on liian myöhäistä. :?
Sudenhenki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Sinkkumatti kirjoitti:Mulla on muuten töissä tylsää taas. Siis ihan vitun tylsää. Tylsempää olisi oikeastaan laskea puhelinluettelon numeroita sivuttain yhteen, tai yrittää saada tolkkua PFB:n kirjoituksista.

Jaksa jaksa jaksa. Kesälomien jälkeen sitten uuden duunipaikan haku aktiivisesti päälle ennen kuin on liian myöhäistä. :?
Voit aina tehdä käännöksiä slamin postauksista niin että niistä saisi tolkkua.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Komediaa päivään, ratkesi housut kesken puntin väännön persuksista. Tosimieshän ei tuommoisista hetkahda vaan vääntää setin loppuun.

Olikin niin onnistunut reeni, että voisi palkita itsensä jollain hyvällä. Tosin jääkaapissa ei ole kuin ilmaa ja mausteita.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Porvoon Tuomiokirkko on poltettu.
Kaikkealle se näppärä nuorimies ehtiikin ajelulle.
Kid

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Kyllä mä nyt tulen olemaan kaikkien lempitäti lasten synttärikutsuilla! Kävin ostaa tarjoustalosta 20 kappaletta Twixejä. Ne rakastuu muhun :P
Enää 15min tätä kidutusta ja sit yahooooo...kakkukesteille!
Sudenhenki

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Porvoon Tuomiokirkko on poltettu.
Kaikkealle se näppärä nuorimies ehtiikin ajelulle.
Ei se vitun tunari onnistunut siinä.
slam

Re: Makea maanantai.

Viesti Kirjoittaja slam »

Sudenhenki kirjoitti:
1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Porvoon Tuomiokirkko on poltettu.
Kaikkealle se näppärä nuorimies ehtiikin ajelulle.
Ei se vitun tunari onnistunut siinä.
pakanoitten töitä! prkle
Vastaa Viestiin