Naisille kans kumman kaa!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Nainen, valitse omasi

Koirallinen mies
1
3%
Kissallinen mies
1
3%
Olkoon vaikka eläintarhallinen, kunhan on MIES
7
23%
Aivan sama kunhan ei saa mun otuksistani allergisia erektioita :P
7
23%
Mieluusti ei mitään, mies on yksisteenkin tarpeeksi sika
3
10%
Jotain ihan muuta, mitä?
2
7%
Olen mies ja en osaa klikata alareunasta Näytä tulokset-kohdasta, valitsen siis tämän
9
30%
 
Ääniä yhteensä: 30

Avatar
KisSandra
Kitisijä
Viestit: 1126
Liittynyt: 14.08.2005 21:43
Paikkakunta: Hevonvitunjeera jota Tyrnäväksikin kutsutaan

Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja KisSandra »

Naisille oma galluppi.

Vaihtikset:
Koirallinen mies
Kissallinen mies
Olkoon vaikka eläintarhallinen, kunhan on MIES
Aivan sama kunhan ei saa mun otuksistani allergisia erektioita :P
Mieluusti ei mitään, mies on yksisteenkin tarpeeksi sika
Jotain ihan muuta, mitä?
Olen mies ja en osaa klikata alareunasta Näytä tulokset-kohdasta, valitsen siis tämän
Pikku Myy veti henkeä nenän kautta ja puhalsi sen ulos hampaiden välistä hyvin keljulla tavalla, joka merkitsi:En-ole-eläissäni-kuullut-mitään-näin-hullua.
(T. Janson: Muumipappa ja meri)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kunhan on mies. Olen kyllä aina ollut taipuvainen viehättymään eläimellisistä miehistä. Kertoohan se kyvystä ja halusta huolehtia avuttomasta, eli selvä isäpiste.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Noriyumi

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Pallotin kolmosen.
Bliss

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Jotain ihan muuta.

= Koira ilman miestä, kiitos :)
pajazzo

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja pajazzo »

Minusta todella paljon ihmisestä kertoo se, miten hän suhtautuu eläimiin ylipäätään. En voisi koskaan seukata henkilön kanssa joka ei pitäisi eläimistä. Allergiakin olisi tässä tapauksessa varmaan suuri este. Tosin allergia ei määrittele ihmistä. Sitä saattaa pitää eläimistä, vaikkei niiden kanssa pysty mitään tekemään. En kuitenkaan haluaisi luopua eläimistä elämässäni toisen allergian tähden. Siispä "tervettä" eläinrakasta miestä vaan kehiin. :roll:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Mieluusti ei mitään, olen itse tarpeeksi sika. No ei vaan, olen hieman siisteysintoilija itseasiassa, joten enää en kovin mieluusti haluaisi elukoita samaan asuntoon kanssani, ja muutenkaan. Eläimetön mies olisi paras vaihtoehto, en ole itse mikään kovin eläinrakas, mutta olenhan kyllä kissarakas, itselläkin ollut kissoja ex-elämässä. Aivan tosissaan jos asiaa ruvetaan pohtimaan, niin jos sitä rakastuu todenteolla helkutti niin eihän siinä paljon kai jotkut elikot paina kyllä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä haluan akvaarion. eli mies ilman mitään tai akvaarion kanssa kelpaa. tai sitten kärmes...tai kilpikonna...mähän nyt innostuin :wink: kissikin olisi kiva, mutta olen niille jonkun matkaa allerginen.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Sudenhenki

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

par-sky kirjoitti:kilpikonna
Kilpikonnat on :h:
Sinkkumatti

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Sudenhenki kirjoitti:
par-sky kirjoitti:kilpikonna
Kilpikonnat on :h:
Keitossa?
Sudenhenki

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Sinkkumatti kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
par-sky kirjoitti:kilpikonna
Kilpikonnat on :h:
Keitossa?
EIIIII! Kun ihan silleen niinq yleisesti ottaen :).
Bliss

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:
par-sky kirjoitti:kilpikonna
Kilpikonnat on :h:
Mulla oli niitä 2, ne ei ihan oikeesti ole kovin :h: :shock:

Nämä kyllä asustelivat akvaarionomaisessa lasikopperossa, vesikilpikonnia kun olivat
prosessi

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja prosessi »

Sudenhenki kirjoitti:
par-sky kirjoitti:kilpikonna
Kilpikonnat on :h:
Riippuu erittäin paljon lajista. Harmillista kyllä sekä se yleisin maakilpikonna, nelivarvaskilpikonna, ja se yleisin vesikilpikonna, punakorvakilpikonna, ovat todella agressiivisia, sekä lajitovereitaan että muita kohtaan. Kilpikonnan puremat eivät tunnu kivoilta. Sen sijaan maakonnista espanjankilpikonnat ja vesikonnista reevesinkilpikonnat ovat sympaattisia, mutta tietenkin niiden saatavuus on aivan liian huono.
AarneAnkka

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Vaihtoehdoista puuttuu vielä "mikä eläin tahansa, kunhan omistaa elukan joka on hyvin hoidettu, sillä se on osoitus siitä että mies kykenee ottamaan vastuuta ja sitoutumaan".
Sudenhenki

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti: Mulla oli niitä 2, ne ei ihan oikeesti ole kovin :h: :shock:

Nämä kyllä asustelivat akvaarionomaisessa lasikopperossa, vesikilpikonnia kun olivat
Niin minullakin oli, ja olivat aivan upeita elikoita :). Luovuin niistä tosin aikoinani kun tilaisuus tuli, sillä niitten hoito oli todella työlästä.
prosessi kirjoitti: Riippuu erittäin paljon lajista. Harmillista kyllä sekä se yleisin maakilpikonna, nelivarvaskilpikonna, ja se yleisin vesikilpikonna, punakorvakilpikonna, ovat todella agressiivisia, sekä lajitovereitaan että muita kohtaan. Kilpikonnan puremat eivät tunnu kivoilta. Sen sijaan maakonnista espanjankilpikonnat ja vesikonnista reevesinkilpikonnat ovat sympaattisia, mutta tietenkin niiden saatavuus on aivan liian huono.
Minulla olleet punakorvat eivät olleet kovinkaan aggressiivisia, mutta kilpikonna ei kuitenkaan ole mikään hellittelylemmikki niinkuin koira tai kissa. Reunuskilpparin ottaisin oitis jos voisin, otuksista pyydetään ihan järjettömiä hintoja.
Bliss

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Sudenhenki kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Mulla oli niitä 2, ne ei ihan oikeesti ole kovin :h: :shock:

Nämä kyllä asustelivat akvaarionomaisessa lasikopperossa, vesikilpikonnia kun olivat
Niin minullakin oli, ja olivat aivan upeita elikoita :). Luovuin niistä tosin aikoinani kun tilaisuus tuli, sillä niitten hoito oli todella työlästä.
Nämä punakorvat olivat meille muuttaessaan noin 2 euron kolikon kokoisia. Ne kasvoivat VALTAVIKSI, toinen oli kuollessaan Ø26cm ja painoi reilut 2 kiloa, toinen oli hiukan pienempi ja lähti eläköitymään sinne mistä tulikin.
Ne muuten sotkee altaansa aika tehokkaasti :?
Sudenhenki

Re: Naisille kans kumman kaa!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:
Bliss kirjoitti: Mulla oli niitä 2, ne ei ihan oikeesti ole kovin :h: :shock:

Nämä kyllä asustelivat akvaarionomaisessa lasikopperossa, vesikilpikonnia kun olivat
Niin minullakin oli, ja olivat aivan upeita elikoita :). Luovuin niistä tosin aikoinani kun tilaisuus tuli, sillä niitten hoito oli todella työlästä.
Nämä punakorvat olivat meille muuttaessaan noin 2 euron kolikon kokoisia. Ne kasvoivat VALTAVIKSI, toinen oli kuollessaan Ø26cm ja painoi reilut 2 kiloa, toinen oli hiukan pienempi ja lähti eläköitymään sinne mistä tulikin.
Ne muuten sotkee altaansa aika tehokkaasti :?
Mie taas tykkäsin kun kasvoivat niin hervottoman kokoisiksi. Haittapuolena oli taas se, että sen valtavan akvaarion vedenvaihtaminen oli helvetin rankkaa puuhaa, ja sitä saikin tehdä melko usein kun, niinkuin sanoit, olivat melkoisen tehokkaita tuossa sottaamisessa.

Sain kuitenkin hyvän kodin molemmille.
Vastaa Viestiin