Tiukka tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Elppis kirjoitti: kannattamaan sitä!! Värjään hiukseni vaaleiksi, edes hetkeksi, ihan mielenkiinnosta.
Suosittelen, oigeesti blomdeilla ON hauskempaa. Mulla ainaki oli. Nyt oon tylsimys brunskuliini eikä oo yhtään kivaa. Ainaki rutkasti raitoja pitäis ottaa ni ois taas blomdimaisen kotoisa olo. Harmi vaan etten oo TAASKaan väleissä mun superhyperparhaan kampaajan kans :( ehkä mun pitää tehdä sille rauhantarjous, because im worth it.. :oops:
Prepare for the worstest.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Värjään hiukseni vaaleiksi, edes hetkeksi, ihan mielenkiinnosta.
(en usko että menee kotona läpi)
Pah, anna palaa vaan! Mä autan.
Coolio! Mä tiedän mitä siinä tapahtuu ;): mä laitan värin päähän, hiukset kuivaa, kirkaisen, juoksen lippis päässä kauppaan ja ostan ruskean värin ja pilaan hiukseni :D

Katotaas hei mökillä ko miehet nukkuu... siis niitä hiusvärejä :P
The great club outshines the individual, always and forever.
swirl

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mulla ei ainakaan ollut blondina hauskempaa. Taannoisen lyhyen blondiuteni aikana kärsin epätoivotuista huomionosoituksista vääränlaisilta miehiltä. Viimeinen pisara oli kun illansuussa Bulevardia pikkuhamosessa kävellessäni rinnalleni ilmestyi urheiluauto, jonka sisuksista joku sliipattu ällötys huuteli ”hei kultakutri, tuletko kyytiin”. Totesin, että en varmana tule ja painelin kotiin ja jo seuraavana päivänä olin taas onnellinen brunette.
mustakikkeli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

millivanilli kirjoitti:Jaahas, mulle juuri ilmoitettiin, että mut haetaan autoviihdykkeeksi puolen tunnin päästä .. kiwaa :h: Taitaapi nyt sitten siivoaminen jäädä vähän vaiheeseen. Onkohan se vaarallista jos jättää pesukoneen yksin tänne pyörimään?
Oletan että puhutaan pyykinpesu- eikä astianpesukoneesta. Ohjelman keskeytys kesken riippunee aika paljon siitä millaista pyykkiä ja missä ohjelman vaiheessa on? Jos on esim. puuvillaista valkopyykkiä (varsinkin huuhteluvaiheessa), ei sillä kaiketi juurikaan merkitystä ole vaikka vähän siellä likoaisivat.

Jos pyykkäri on kosteatiloissa eli pesuhuoneessa, mikä sitten lienee pahinta mitä voi tapahtua poissaollessa jos sen jättää käyntiin? Vedet valuvat lattialle? Menevät viemäriin, big deal? Kerran tosin rummun ripustus irtosi kesken linkousohjelman kun olin paikalla, kone heittelehti aika kivasti ympäriinsä.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Jos ne pyykit jää koneeseen pidemmäksi aikaa, ne alkaa dunkkaan ihan oksennukselta. Olen kokenut tämän, ja monesti. Nyt puhumme tosin jo päivistä.
Prepare for the worstest.
mustakikkeli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä sain äsken niin hassun idean päähäni, että alan melkein kannattamaan sitä!! Värjään hiukseni vaaleiksi, edes hetkeksi, ihan mielenkiinnosta. (en usko että menee kotona läpi)
Ei muuten mene läpi täälläkään päin :evil:
Olette molemmat niin tossun alla. Vai että avomiehet määräävät vielä hiustenvärinkin? Tuleeko lätäri jos tekee vastoin heidän tahtoaan?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustakikkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä sain äsken niin hassun idean päähäni, että alan melkein kannattamaan sitä!! Värjään hiukseni vaaleiksi, edes hetkeksi, ihan mielenkiinnosta. (en usko että menee kotona läpi)
Ei muuten mene läpi täälläkään päin :evil:
Olette molemmat niin tossun alla. Vai että avomiehet määräävät vielä hiustenvärinkin? Tuleeko lätäri jos tekee vastoin heidän tahtoaan?
Haha haha! Ninni vaan ei halua että mä värjäisin hiukset :D

Mies saattaa saada traumoja, kun on just päässyt sanomaan ettei katso enää yhtäkään blondia elämänsä aikana.
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Elppis kirjoitti:Mies saattaa saada traumoja, kun on just päässyt sanomaan ettei katso enää yhtäkään blondia elämänsä aikana.
Taitaa itse olla blondi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

mustakikkeli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mies saattaa saada traumoja, kun on just päässyt sanomaan ettei katso enää yhtäkään blondia elämänsä aikana.
Taitaa itse olla blondi.
Eipä oo. Katselee itseään peilistä enemmän kuin keskivertonainen.
The great club outshines the individual, always and forever.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Elppa: Vedä tollanen punanen, mikä sun avatarissakin on. Sopis sulle! 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

sipsi kirjoitti:Elppa: Vedä tollanen punanen, mikä sun avatarissakin on. Sopis sulle! 8)
Hullu :shock:
The great club outshines the individual, always and forever.
nokkaelain

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

mustakikkeli kirjoitti:Jos pyykkäri on kosteatiloissa eli pesuhuoneessa, mikä sitten lienee pahinta mitä voi tapahtua poissaollessa jos sen jättää käyntiin? Vedet valuvat lattialle? Menevät viemäriin, big deal?
Monissa remontoimattomissa n. 50-luvun taloissa ei ole edelleenkään vesieristystä lattioissakaan ja putket ovat niin huonossa kunnossa, ettei viemäri välttämättä vedä irronneesta letkusta tulevaa vesimäärää. Nykyisessä vuokralävessäni asiaa voi testata (f*ckng) istuma-ammeeseen päästettävän veden avulla: jos sen antaisi tyhjentyä rauhassa, vesi valuisi varmaan koko yksiöön.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Elppis kirjoitti:Mä tiedän mitä siinä tapahtuu ;): mä laitan värin päähän, hiukset kuivaa, kirkaisen, juoksen lippis päässä kauppaan ja ostan ruskean värin ja pilaan hiukseni :D
Hei, älä vedä millään 'kerralla-kusenpolttamaks-koko-pää' -metodilla, vaan laita vaikka ihan vaaleita raitoja täyteen koko pää, ainakin ens alkuun. Tulee vaalea ja raikas yleisilme, silti luonnollinen, kun ei ole tasaisen BLOMDI koko kuula!
Dumari

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Elppis kirjoitti:
mustakikkeli kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mies saattaa saada traumoja, kun on just päässyt sanomaan ettei katso enää yhtäkään blondia elämänsä aikana.
Taitaa itse olla blondi.
Eipä oo. Katselee itseään peilistä enemmän kuin keskivertonainen.
Ja sit miehes ihmettelee miks miitissä kaikki tuijjaa häntä "vähän" pitkään :D
Kid

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Nyt mä olen väsy. Pari tuntia raijannut kamoja ees taas, nostellut ja vatkannut toimiston sermejä. Paskalla selällä. Hyvä minä.
Loppupäivänä ei onneks tartte ku vähän järkkäillä kamoja ja siistiä paikkoja.

Duunin jälkeen kaverin luo joka kiltisti leikkaa taas kerran mun hiukset. Miks ne kasvaa aina kamalaa vauhtia kun haluaa pitää lyhkäsenä? Ja kun yrittää kasvattaa, niin ei vaan kasva.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Jaahas, isännöitsijä mennyt antamaan meikäläisen parkkipaikan jollekkin muulle. Eihän tuo ole ollut kuin pari vuotta vasta meikäläisen nimissä. Saa nähdä tuleeko sota.

Oli hiukan tuskaa kävellä kämpille salilta kunnon ylämäkeen maukkaan jalkatreenin jälkeen, tänään en liiku enää mihinkään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja nexie »

Elppis kirjoitti: Värjään hiukseni vaaleiksi, edes hetkeksi, ihan mielenkiinnosta.
Varoituskolmio ja vilkkuvat valot. Vaalennustöhnät tuppaavat melko suurella todennäköisyydellä tuottamaan uskaliaan testaajan päähän Jotain Aivan Muuta kuin mitä ennakoivissa minäkuvissa oli tarkoitettu, ainakin jos hiuksissa on ennestään jotain värituotetta. Ensimmäisen purkin jälkeen saavutetaan hehkeä oranssi, sen jälkeen kirkkaan keltainen värimaailma. Sen jälkeen voidaankin polttaa hiukset vitivalkoisiksi tai peitellä kuollutta pehkoa ruskeilla väreillä.

Suositellaan kampaamokäyntiä. Onpahan ainakin joku jota syytää, jos homma menee farssiksi.
Don't Panic!
Kid

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mun duunikamu otti tänään tatskan. Se on hiano! Taas tuli mullekkin hinku hankkia yks lisää..
No mutta, nyt hesen kautta kaverille ja tukan leikkuuseen. Huomiseen!
ElanorRaven

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Karkkihinku. ISO.
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

ElanorRaven kirjoitti:Karkkihinku. ISO.
Mulle voisit ostaa susupaloja :P .
millivanilli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ElanorRaven kirjoitti:Karkkihinku. ISO.
*heiluttelee suklaalevyä elanorin nenän edessä* lälläslää :P mulla on suklaata.
1108

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elppis kirjoitti:MITÄ MÄ SÖISIN?
PÄÄSI!!!
SikaMika

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Höhöö!

Duunit duunattu. Oli taas ihan lapsellisen iisi päivä, sain jopa yönkin nukuttua verrattain hyvin. Pirteä olo! :cheer: :perse:

Olen jo kuukausien ajan kiusannut meidän palkanlaskijatyttöstä tuntilippusten lähettelyn lomassa tarinoimalla mukaan jotain minulle ominaisia, häiriintyneitä, hassutteluja. Sittemmin siirryin pelkistä hassutteluista yhä kaksimielisempiin hassutteluihin, ja neito kai sekosi siinä määrin, että alkoi kärttämään mun valokuvaani. Enhän mä mitään vitun valokuvia kenellekään lähettele, vaan ilmoitin vastineessani notta mikset samaan rahaan ottaisi tarkasteluun koko äijää. Olen nyt sitten lupautunut siideriseuraksi, koska näin "hauskasti kirjoittavan tyypin on pakko olla hauska livenäkin"! Väitän käsi sydämellä ja toinen housuissa, että olen livenä paljon hauskempi, mutta eihän se sitä onneksi tiedä... 8)

Nyt menen ulkoistamaan muutamat Kakkelsbergin marjat arslokistani ilman lubrikanttia.
SikaMika

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:Kanki. ISO.
Kutsuitte, ma'm?
Avatar
Vadim
Kitisijä
Viestit: 3469
Liittynyt: 23.08.2005 12:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Vadim »

ElanorRaven kirjoitti:Kakkihinku. ISO.
SikaMika kirjoitti: Nyt menen ulkoistamaan muutamat Kakkelsbergin marjat arslokistani ilman lubrikanttia.
Persasioiden äärellä.
Vastaa Viestiin