Tiukka tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

silsakenraali™ kirjoitti:Mulle tulee kiirus pakkaamisessa viikon etelänreissua varten. Reissu on vielä eka mihin lähden yksin, joten keneenkään en voi turvautua, jos jotain jäi. Viitsisikö kityläiset muistella niitä useimmiten unohtuvia mukaan otettavia asioita ja kertoa niistä mulle. Kiitos jo etukäteen!
Mä unohdin kerran e-pillerit ku lähettiin landelle. Muistettiin vasta Jyväskylän kohdalla asia.
Mut sä et vissiin niitä tarvii joten muista kortsut :jouden:
slam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Georgina kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Mä jo luulin, että tästä ketjusta oli tullu oululaisten yksityinen temmellyskenttä... :o
Kitinä on oululaisten hallinnassa, se on vanha tieto jo.
tääl ei oooo ku yx kunkku, runkkut! Harmi vaan et tol ninnil on eNempi viestejä kasassa :P
Bliss

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

silsakenraali™ kirjoitti:Viitsisikö kityläiset muistella niitä useimmiten unohtuvia mukaan otettavia asioita ja kertoa niistä mulle. Kiitos jo etukäteen!
Riittää kun otat Visan matkaan. Kaiken unohtuneen saa Visa-ystävän avustuksella määränpäästä :)
Nimimerkillä "En oppinut kerrasta"
slam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti: Mut sä et vissiin niitä tarvii joten muista kortsut :jouden:
Eikös tuo silsa majaile lähinnä jalkovälissä... :lol: joku pussi kivesten taaks... :roll: myös...
ninnithequeen

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mut sä et vissiin niitä tarvii joten muista kortsut :jouden:
Eikös tuo silsa majaile lähinnä jalkovälissä... :lol:
No NIINNIIN!

Ellei se sitten taho tartuttaa ulkomaalaisia naikkosia tahalleen.
1108

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Georgina kirjoitti:Kitinä on oululaisten hallinnassa, se on vanha tieto jo.
Haista sinä hieho vittus, väittämäsi ei pidä millään tavalla paikkaansa.
bedlam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Kitinä on oululaisten hallinnassa, se on vanha tieto jo.
Haista sinä hieho vittus, väittämäsi ei pidä millään tavalla paikkaansa.
Kuin niin? Erään oululaisen ei tarvitse kuin vetää töpseli irti ja siinäs kityilette!
Viimeksi muokannut bedlam, 30.05.2006 23:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

1108 kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Kitinä on oululaisten hallinnassa, se on vanha tieto jo.
Haista sinä hieho vittus, väittämäsi ei pidä millään tavalla paikkaansa.
tyylilleen uskollinen avaus... mie oon tyylitön sometimes. :lol: Ei takkii ei frakkii...
Bliss

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä lähden nyt kuumaan suihkuun. Ajattelin, että haluatte tietää 8)
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Bliss kirjoitti:Mä lähden nyt kuumaan suihkuun. Ajattelin, että haluatte tietää 8)
Haluttiin. Postaa vielä kuva itestäs suihkussa, jooko?
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Joku virkaintoinen parkkipirkko oli sit päättänyt antaa mulle sakot vaikka autossani oli asukaspysäköintitunnus, prkle!

Muutenkin tää päivä alkoi niin hyvin, nukuin pommiin ja pääsin töihin vasta puol yhdentoista maissa.. hyvä hyvä.

Nyt vois lähtee saunomaan.
silsakenraali™

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

slam kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Mut sä et vissiin niitä tarvii joten muista kortsut :jouden:
Eikös tuo silsa majaile lähinnä jalkovälissä... :lol: joku pussi kivesten taaks... :roll: myös...
Hei, mä en ole vielä puoliakaan valmis avautumaan nikkini taustasta. Joku roti sentään tässäkin puljussa :D
slam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Bliss kirjoitti:Mä lähden nyt kuumaan suihkuun. Ajattelin, että haluatte tietää 8)
voisin oikeastaan matkia. ei kait alaharjaus pahitteeksikaan olisi...
RuNkkuTonttu

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Päädyin viime yönä sitten pusuttön kanssa vihdoinkin petiin... Yritin varoitella hänelle kierosta huumorintajustani esittemällä heti Ankkani oikealle nimellä ja ehdottamalla leikkimiellistä kilpailua, jossa häviäjä joutuu nukkumaan sperman päällä... Hän oli hieman hämmentynyt ja tupakalla käydessäni oli vaihtanut lakanat... Kestääköhän hän minua kauan?

No, sitten muutaman tuntien unien jälkeen päällikkökokoukseen ja sieltä kolleegojen kanssa muutamalle... Nyt olen sitten pikkuhönöissäni ja mieleni tekisi halia jotakin... mutta taitaa jäädä väliin...
1108

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:Kuin niin? Erään oululaisen ei tarvitse kuin vetää töpseli irti ja siinäs kityilette!
No vittu! Vetäskin!!!

Ja anteeksi jälkeenjäänyt ystäväni oikea palstan nimi on "Kitinä" josta voidaan johtaa "Kitisitte" sana lauseeseesi.
silsakenraali™

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Bliss kirjoitti:Riittää kun otat Visan matkaan. Kaiken unohtuneen saa Visa-ystävän avustuksella määränpäästä :)
Nimimerkillä "En oppinut kerrasta"
Tähän ajatukseen tuudittaudun pitkälti. Varmasti monet asiat, mitä tuntematon ihminen voi toiselle ehdottaa on niitä kaikkein helpoiten muistettavia. Mulla on muuten pettämätön intuitio siitä, että jotain jäi. Ainoa mutta on se, että en koskaan pysty tarkentamaan intuitiotani :D
SikaMika

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Päädyin viime yönä sitten pusuttön kanssa vihdoinkin petiin... Yritin varoitella hänelle kierosta huumorintajustani esittemällä heti Ankkani oikealle nimellä ja ehdottamalla leikkimiellistä kilpailua, jossa häviäjä joutuu nukkumaan sperman päällä... Hän oli hieman hämmentynyt ja tupakalla käydessäni oli vaihtanut lakanat... Kestääköhän hän minua kauan?
Hehhee!

Hitonko väliä sillä on, kauanko huumorintajuton pusutyttö kestää laatuseuraa? Toivotaan nyt kuitenkin, että hänen huumorintajuntansa vielä laajenee tuosta, jotta pääsisit esittelemään hänelle jotain oikeasti ällöttäviä juttuja!! :D :twisted:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8601
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Yritin varoitella hänelle kierosta huumorintajustani esittemällä heti Ankkani oikealle nimellä ja ehdottamalla leikkimiellistä kilpailua, jossa häviäjä joutuu nukkumaan sperman päällä... Hän oli hieman hämmentynyt ja tupakalla käydessäni oli vaihtanut lakanat...
Hieman tosikolta vaikuttaa. Vaikuttaa myös anaaliselta persoonalta siivousinnossaan. Kuka vaihtaa lakanoita keskellä yötä jonkun spermatahran takia??+

(PS. Miksi yhdynnässä ei käytetty kondomia? Vastuutonta meininkiä. Kohta juoksee pikkutonttuja nurkissa ja isompi tonttu jonottaa sukupuolitautien poliklinikalla.)
Sinkkumatti

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:(PS. Miksi yhdynnässä ei käytetty kondomia?
Jos ei ollut tarpeeksi isoja kumeja saatavilla?

Minusta ongelman tärkeämpi pointti on se, että miksi sperma meni lakanoille, eikä kieltä lipoen pusutytön kurkusta alas?
RuNkkuTonttu

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:
Lolita kirjoitti:(PS. Miksi yhdynnässä ei käytetty kondomia?
Jos ei ollut tarpeeksi isoja kumeja saatavilla?
Aivan oikein!!!


Mutta hieman yllätti, että hän ei oikein ymmärtänyt ankka yms. juttuja vaikka kaikin puolin villi tyttönen oli...

Mutta jos tyttönen ei voi sietää pientä huumoria sängyssä, niin onkohan hän oikea minulle? Toisaalta se oli vasta eka kerta.. ehkä myöhemmin hänelle selviää, että lapsellisen, itsekkään, lapsia inhovan kuoren alla pillee kiltti, rauhallinen (lähes) uskollinen tonttu, joka pitää kissoista ja tykkää pusutella niitä...
bedlam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

1108 kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kuin niin? Erään oululaisen ei tarvitse kuin vetää töpseli irti ja siinäs kityilette!
Ja anteeksi jälkeenjäänyt ystäväni oikea palstan nimi on "Kitinä" josta voidaan johtaa "Kitisitte" sana lauseeseesi.
"Kitisette", ääliö!
Vastaa Viestiin