Tiukka tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
millivanilli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Jaahas, mulle juuri ilmoitettiin, että mut haetaan autoviihdykkeeksi puolen tunnin päästä .. kiwaa :h: Taitaapi nyt sitten siivoaminen jäädä vähän vaiheeseen. Onkohan se vaarallista jos jättää pesukoneen yksin tänne pyörimään?
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Mitä autoviihdykkeen tehtäviin kuuluu?
ninnithequeen

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

millivanilli kirjoitti:Onkohan se vaarallista jos jättää pesukoneen yksin tänne pyörimään?
Mä en jätä ikinä pesukonetta yksin pyörimään. Vakuutus ei näet korvaa jos jotain sattuu...
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sudenhenki kirjoitti:Mitä autoviihdykkeen tehtäviin kuuluu?
Räpsytellä silmäripsiä, ottaa suihin valoissa ja hipelöidä lopun matkaa? Daaa-aah!
The great club outshines the individual, always and forever.
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Elppis kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mitä autoviihdykkeen tehtäviin kuuluu?
Räpsytellä silmäripsiä, ottaa suihin valoissa ja hipelöidä lopun matkaa? Daaa-aah!
Kokemusta ilmeisesti löytyy? Mitäs jos on nainen ajamassa ja mies autoviihdykkeenä? Sama homma? :P
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Sudenhenki kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mitä autoviihdykkeen tehtäviin kuuluu?
Räpsytellä silmäripsiä, ottaa suihin valoissa ja hipelöidä lopun matkaa? Daaa-aah!
Kokemusta ilmeisesti löytyy? Mitäs jos on nainen ajamassa ja mies autoviihdykkeenä? Sama homma? :P
Ei muuten mikään huono idea! Tosin teoriassa hyvän asennon löytyminen saattaa olla vaikeaa.

Hei, kyllähän nyt jokainen nainen on jossain vaiheessa autokyytiä JOSKUS ottanut suihin?!
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Hei, kyllähän nyt jokainen nainen on jossain vaiheessa autokyytiä JOSKUS ottanut suihin?!
:yo:

Perustapa gallup.
slam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

Elppis kirjoitti:
Sudenhenki kirjoitti:Mitä autoviihdykkeen tehtäviin kuuluu?
Räpsytellä silmäripsiä, ottaa suihin valoissa ja hipelöidä lopun matkaa? Daaa-aah!
imutin venäjän rajan tuntumasta... harmi vaan, että rekkatyö on niin kiireellistä, että ei paljon muualla kun rahalla ehdi saada viihdykettä rekan koppiin...
ElanorRaven

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Grääh... Mulla pitäisi tänään ja huomenna olla viimeiset vapaapäivät, mutta olen silti menossa töihin tänään ja huomenna. Tosin vaan pariksi tunniksi, mutta kuitenkin... :maanantai:
millivanilli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

ninnithequeen kirjoitti: Mä en jätä ikinä pesukonetta yksin pyörimään. Vakuutus ei näet korvaa jos jotain sattuu...
No voi pylly.. Onko se sitten ihan ok, jos sammutan sen nyt ja laitan jatkamaa siitä mistä jäi, vai pitäisikö sitten laittaaa uudestaan alusta koko ohjelma kun olen taas kotona?
millivanilli

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Sudenhenki kirjoitti:Mitä autoviihdykkeen tehtäviin kuuluu?
Kas, elppis ehti jo :P

EDIT: ja eväsleipien tarjoilu...
Viimeksi muokannut millivanilli, 30.05.2006 12:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:Grääh... Mulla pitäisi tänään ja huomenna olla viimeiset vapaapäivät, mutta olen silti menossa töihin tänään ja huomenna. Tosin vaan pariksi tunniksi, mutta kuitenkin... :maanantai:
Kait sentään heinäkuussa pidät vapaata ja uiskentelet meressä?
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

Elppis kirjoitti:
Ei muuten mikään huono idea! Tosin teoriassa hyvän asennon löytyminen saattaa olla vaikeaa.

Hei, kyllähän nyt jokainen nainen on jossain vaiheessa autokyytiä JOSKUS ottanut suihin?!
Ei muuta kuin patistat ukkos hommiin ja nautinnollisia ajohetkiä ;). Minen muuten tunne tällaisia naisia ollenkaan.
tonttu

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.

En sitten menekään tänään töihin, olo sen verran hutera. Turha sitä mennä puolikuntoisena töihin, eihän sitä parane ikinä jos sitä ei sairasta kunnolla pois.
*menee sohvalle viltin alle*
Dumari

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Ainiin, muistin että olin tilannut parturoinnin pikkusiskoilta täksi illaksi, onko kellään mitään neuvoa, kuinka kotikonstein saisi tukkaa "ohennetuksi" elikäs joka toista hiusta lyhyemmäksi kuin toista?
Tänään lähtee sivuilta turhat pois elikä korville fleda ei tule ihan taas, muuten aion kasvattaa pitemmän fledan... (älkää kuitenkaan ihmetelkö jos olen huomenna kuitenkin kalju)

Ei kait tässä muuta, pari timmaa vielä töitä.
Kid

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Dumari kirjoitti:Ainiin, muistin että olin tilannut parturoinnin pikkusiskoilta täksi illaksi, onko kellään mitään neuvoa, kuinka kotikonstein saisi tukkaa "ohennetuksi" elikäs joka toista hiusta lyhyemmäksi kuin toista?
Osta ohennussakset (toinen terä normaali ja toinen semmonen "sahalaitanen ja harva"piikkinen" en ossoo selittää..) . Löytyy esim. Anttilasta. Toimii ainakin mulla.
Dumari

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kid kirjoitti: Osta ohennussakset. Löytyy esim. Anttilasta. Toimii ainakin mulla.
Samalla kun ostan hiusvärin, niin skouttaan noi sakset kanssa Prismasta :D
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä istun taas sen työkaverin vieressä joka syö suu auki ja juttelee itsekseen. ARGH!!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Pitikin sitten taas ruveta riehumaan oikein urakalla.. :roll: vaikka huomikseksikin oli tarkoitus vielä jättää hommia. Nyt on sitten huono olo. Ku ei vaan malta lopettaa ni ei malta lopettaa. Äkkiä sitä hottia taas kurkusta alas.
Dumari kirjoitti:Kauhian aikuinen siusta on tullut, ehkäpä sitä kaikki kasvaa sittenkin joskus aikuiseksi :shock:

Mä taasen eilen läksin kavereitten kaa illalla ulos, käytiin hietsussa juomassa bisset ja sit mentiin Sibelius-puiston minigolf-radalle juopottelemaan sekä pelaan golffia (toki sinne koska se oli suljettu).
Kuulostaa kivalta!

Ei kai sen 'aikuiseksi' kasvamisen tarvi törpöttelyn lopettamista sentään tarkoittaa, höpsis ja pois se minusta ainakin. Nimim. suht aikuinen ikuinen kaljasieppo
Sudenhenki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

irmelianneli kirjoitti:Pitikin sitten taas ruveta riehumaan oikein urakalla.. :roll: vaikka huomikseksikin oli tarkoitus vielä jättää hommia. Nyt on sitten huono olo. Ku ei vaan malta lopettaa ni ei malta lopettaa. Äkkiä sitä hottia taas kurkusta alas.
Ennuste: Tuota menoa paranet ehkä ensi vuonna. Koita nyt hyvä ihminen levätä, tuo jatkuva stressaaminen ja heiluminen takaa vain sen ettet parane, ja siinä ei auta vaikka litrakaupalla litkisit hotteja tai muita litkuja. Kun on sairas niin se pitää vain sairastaa.
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Jee! Saan kisun hoitoon pariks viikoks luokseni kun sisko on matkoilla. Saas nähä mitä siitä tulee kun sillä on nykysin kauheen tarkat ruokavaliot ja muut hoidot. Mä kun olen tunnetusti se hyvämuistinen... Hyvä muisti, mutta lyhyt!
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Sudenhenki kirjoitti:Ennuste: Tuota menoa paranet ehkä ensi vuonna. Koita nyt hyvä ihminen levätä, tuo jatkuva stressaaminen ja heiluminen takaa vain sen ettet parane, ja siinä ei auta vaikka litrakaupalla litkisit hotteja tai muita litkuja. Kun on sairas niin se pitää vain sairastaa.
Oot ihan oikeassa! Mutku.. mutku..

Huomenna kämpän pitää olla tyhjä ja avaimet jättää ja.. iiik kaikkeee
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä sain äsken niin hassun idean päähäni, että alan melkein kannattamaan sitä!! Värjään hiukseni vaaleiksi, edes hetkeksi, ihan mielenkiinnosta.

:twisted: :twisted:

(en usko että menee kotona läpi)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elppis kirjoitti:Mä sain äsken niin hassun idean päähäni, että alan melkein kannattamaan sitä!! Värjään hiukseni vaaleiksi, edes hetkeksi, ihan mielenkiinnosta. (en usko että menee kotona läpi)
Ei muuten mene läpi täälläkään päin :evil:
Kid

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Elppis kirjoitti:Värjään hiukseni vaaleiksi, edes hetkeksi, ihan mielenkiinnosta.
(en usko että menee kotona läpi)
Pah, anna palaa vaan! Mä autan. Saathan sä ne sit takas tummiks. Vaihtelu virkistää!!!111

Niin ja mä olen nyt muuttanut. Nyt meillä on täällä ihan officella nimiäkin. Peksis avenue ja Kid´s road :P
Vastaa Viestiin