Tiukka tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pehmis

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Georgina kirjoitti:Kuolen just nyt. Oikeesti. Tai en ihan just nyt. Mutta lähellä on. Olin viikonlopun duuniurakan jälkeen jo poikki, eilen meni päivä heiluessa ja tänään vielä jotakuinkin selväjärkisenä selvisin taas yhdestä 13 tunnin päivästä. Pesulahommat on nyt kaput, ainakin syksyyn asti. Siirrymme siis 6 päiväiseen työviikkoon ja leirihässäkkään. Mutta mulla on sellainen kutina että se menee, yhteen putkeen ja samassa paikassa kaikki työ, ehtii nukkuakin yhdessä pätkässä ja ehkä harrastaa jonkinlaista sosiaalista elämääkin. Posiitiivisin odotuksin siis..
Kaikki on suhteellista. Eläinlääketieteellisen amanuenssit tekee ensin arkipäivät kello 16-08 mittaista vuoroa koko viikon (yksin, ilman mahdollisuutta nukkumiseen ja kunnon ruokailuun) ja sitten sen päälle perjantai-illasta maanantaihin kello 08 - yksin, ilman taukoa, mahdollisuutta kunnolla nukkumiseen tai ateriointiin. Ja ilman palkkaa aina pari viikkoa putkeen. Jos et tee, et valmistu. Auswitzch on todellisuutta Helsinginniemellä.
Viimeksi muokannut Pehmis, 30.05.2006 21:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:Vittu että on muuten tylsäääää, ja mulla on pää joku sekopallo.
kahvi on muuten terveellistä jos juo alle viis kuppia päivässä. Cityllä sanottiiin. Mun idoli aki :h:

Vittu ko sulla olis auto, voisit tulla tänne. Mä en enää JAKSA nousta tästä sohvalta vaikka nälkäkin ois.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Oululaisten kollektiivinen tajunta on mitä ilmeisemmin seonnut.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Pehmis kirjoitti:
Kaikki on suhteellista. Eläinlääketieteellisen amanuenssit tekee ensin arkipäivät kello 16-08 mittaista vuoroa koko viikon (yksin, ilman mahdollisuutta nukkumiseen ja kunnon ruokailuun) ja sitten sen päälle perjantai-illasta maanantaihin kello 08 - yksin, ilman taukoa, mahdollisuutta kunnolla nukkumiseen tai ateriointiin. Ja ilman palkkaa aina pari viikkoa putkeen. Jos et tee, et valmistu. Auswitzch on todellisuutta Helsinginniemellä.
Kyllä mä uskon sen. Mutta mä en lähtis tuollaiseen ruljanssiin, kai se jaksaminenkin on yksilöllistä. Mulla on yks kaverikin joka selviää ihan hyvin 4 tunnin yöunilla, mulle kaikki alle kahdeksan on velkaa.

Taas se ärsyttävä asiakas tekstaa. Noin 30 viestiä nyt kahdessa päivässä.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:Oululaisten kollektiivinen tajunta on mitä ilmeisemmin seonnut.
TÄH? Mä oon väsynyt, puhu nyt suomea mies!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Tai mä laulan! :twisted:
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Vittu että on muuten tylsäääää, ja mulla on pää joku sekopallo.
kahvi on muuten terveellistä jos juo alle viis kuppia päivässä. Cityllä sanottiiin. Mun idoli aki :h:

Vittu ko sulla olis auto, voisit tulla tänne. Mä en enää JAKSA nousta tästä sohvalta vaikka nälkäkin ois.
Niin. Joo, ja mulla loppu ruokakin. Ei viitti enää tänne ostella. Sitäpaitsi mäkään en oo tänään kyenny ulos ees. Ollu ihan sairaan sairas. Mä juon aamuisin kahvia noin litran! Mitä se tekee kupeissa..8? Mukiin menee semmonen vajaa 2dl + maito. Joo.
bedlam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Oululaisten kollektiivinen tajunta on mitä ilmeisemmin seonnut.
TÄH? Mä oon väsynyt, puhu nyt suomea mies!
Tämän vuotinen korvasienisato oli runsas ja kaikkiaan kesästä on odotettavissa hyvä sienikesä, mikäli kosteutta saadaan riittävästi myös myöhemmin kesällä
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Onneks ees kohta alkaa Baari senkin hullut norjalaiset!
ElanorRaven

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hitsi kun mulla on heppaikävä :cry:
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

bedlam kirjoitti:
Georgina kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Oululaisten kollektiivinen tajunta on mitä ilmeisemmin seonnut.
TÄH? Mä oon väsynyt, puhu nyt suomea mies!
Tämän vuotinen korvasienisato oli runsas ja kaikkiaan kesästä on odotettavissa hyvä sienikesä, mikäli kosteutta saadaan riittävästi myös myöhemmin kesällä
Mä ajattelinkin että sä tarkoitat tuota, mutta mun piti vielä varmistaa etten väsyneenä tulkitse väärin.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti:
Georgina kirjoitti: kahvi on muuten terveellistä jos juo alle viis kuppia päivässä. Cityllä sanottiiin. Mun idoli aki :h:
Niin. Joo, ja mulla loppu ruokakin. Ei viitti enää tänne ostella. Sitäpaitsi mäkään en oo tänään kyenny ulos ees. Ollu ihan sairaan sairas. Mä juon aamuisin kahvia noin litran! Mitä se tekee kupeissa..8? Mukiin menee semmonen vajaa 2dl + maito. Joo.
Täytyy olla tosi terveellistä. Maidossa on kalsiumia. Osanottoja sairaudesta ja jaksuja! Selviätkö sä sinne hämikseen? Sun pitää malttaa olla rauhassa siellä. ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
ninnithequeen

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:Moniko aikuinen lehmä juo maitoa, kysynpähän vaan.
:yo:
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Osanottoja sairaudesta ja jaksuja! Selviätkö sä sinne hämikseen? Sun pitää malttaa olla rauhassa siellä. ;)
Joo kiitos koitetaan selvitä. Just tuossa puhelin pirajas ja kuulin että olis sitte perjantainakin lähettävä liikenteeseen... Vaikka ne itse kemut onkin vasta lauantaina.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Joo kiitos koitetaan selvitä. Just tuossa puhelin pirajas ja kuulin että olis sitte perjantainakin lähettävä liikenteeseen...
Sairaana ei auta kuin jäädä kaksin peiton alle söpöilemään ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

bedlam kirjoitti:Nyt on valkokangas maalattu. Sitten pitäis kehittää kehykset jostain.
:shock: Otit sittenkin mun ehdotukseni käyttöön? Vai maalasitko seinän ja isket kehyslistat suoraan maalatun alueen ympärille?
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Joo kiitos koitetaan selvitä. Just tuossa puhelin pirajas ja kuulin että olis sitte perjantainakin lähettävä liikenteeseen...
Sairaana ei auta kuin jäädä kaksin peiton alle söpöilemään ;)
Sitä juoppoa nyt ei kotiin mikään saa jäämään! :D (on vähän samaa maata ku meikäläinenkin)

edit: oli kyllä just kastunu golfkentällä litimäräksi, ett jospa hänkin sairastuisi..
slam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja slam »

kylkiluut, jotenkin paskana... ties vaikka sitä jaksaisi täsä pesytyä tai jotain...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Sitä juoppoa nyt ei kotiin mikään saa jäämään! :D (on vähän samaa maata ku meikäläinenkin)

edit: oli kyllä just kastunu golfkentällä litimäräksi, ett jospa hänkin sairastuisi..
Toivotaan että se sairastuu! Sitä paitsi sä aliarviot nyt vetovoimasi, mä luulen että sillä vois olla hyväkin syy jäädä kotiin :P
Mä ainakin jäisin ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mojo kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Nyt on valkokangas maalattu. Sitten pitäis kehittää kehykset jostain.
:shock: Otit sittenkin mun ehdotukseni käyttöön? Vai maalasitko seinän ja isket kehyslistat suoraan maalatun alueen ympärille?
Seinään maalasin suoraan. Olipa muuten näemmä vanha maali just samaa sävyä kuin tuo suositeltu valkokangassävy. Paitsi puolihimmeän sijasta tämä on täyshimmeää, en tiedä kuinka paljon järkeä koko maalausurakassa oli sitten.
Viimeksi muokannut bedlam, 30.05.2006 22:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bliss

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mä jo luulin, että tästä ketjusta oli tullu oululaisten yksityinen temmellyskenttä... :o
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Bliss kirjoitti:Mä jo luulin, että tästä ketjusta oli tullu oululaisten yksityinen temmellyskenttä... :o
Kitinä on oululaisten hallinnassa, se on vanha tieto jo.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
segma

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja segma »

Voi öylätti. Kävin kuuntelemassa paikallisen (Kemijärven) musiikkiopiston päättäjäiskonserttia ja voi jumavita kun alkoi tehdä mieli taas soitella satoja ja taas tuhansia kymmeniä, jopa neljiä soittimia, mutq ei oo rahhoo. Taitoakin olisi vain yhdelle niistä neljästä. Klassinen musiikki. :h:
silsakenraali™

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Mulle tulee kiirus pakkaamisessa viikon etelänreissua varten. Reissu on vielä eka mihin lähden yksin, joten keneenkään en voi turvautua, jos jotain jäi. Viitsisikö kityläiset muistella niitä useimmiten unohtuvia mukaan otettavia asioita ja kertoa niistä mulle. Kiitos jo etukäteen!
Pikku-Akka

Re: Tiukka tiistai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

silsakenraali™ kirjoitti:Mulle tulee kiirus pakkaamisessa viikon etelänreissua varten. Reissu on vielä eka mihin lähden yksin, joten keneenkään en voi turvautua, jos jotain jäi. Viitsisikö kityläiset muistella niitä useimmiten unohtuvia mukaan otettavia asioita ja kertoa niistä mulle. Kiitos jo etukäteen!
PASSI saattaa joskus unohtua.
---
Tulin vasta kympiltä kotiin, kävin vetään jalkojenhoitoillan kaveriporukalle. Oli kivaa. Nyt on saunottu ja vois vaikka mennä köllölleen.
Vastaa Viestiin