Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Nettiurasi aikana? 8)

fillaripalstat. 5000 + 2000 = 7000
city 5000
lautapalstat 5000 yhteensä
kity 5000

Itse arvelen kirjoittaneeni tähän mennessä noin yli 20 000tuhatta viestiä.

ps. kuinkahan moni niistä mahtaa olla tallella? hope sou ei montaakaan.
Geetzu

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tänään hogattiin, että oot slam kirjoittanut kitinään sanan 'nussi' 163 kertaa. Hogauksesta 2 min ja luku tais nousta jo parilla. Oon nyt miettiny tätä juttua koko päivän ja jatkan vielä huomiseen, unej!
ninnithequeen

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Geetzu kirjoitti:Tänään hogattiin, että oot slam kirjoittanut kitinään sanan 'nussi' 163 kertaa. Hogauksesta 2 min ja luku tais nousta jo parilla. Oon nyt miettiny tätä juttua koko päivän ja jatkan vielä huomiseen, unej!
:rofl:
Vittu mie nauroin tälle jutulle päivällä....

Itse olen kirjoittanut vähän yli 10 000 viestiä, Cityyn joku 4500 ja tänne joku 6200. Ai niin, mut sit oli viel Kity ykkönen. Eli vieläkin enempi.
slam

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Geetzu kirjoitti: 'nussi' 163 kertaa.
Nussintaa on syytä arvostaa päivittäin puhumalla siitä. Enhän myökään muuten olemas olis... 8)
slam

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:Arvioisin että noin 50000.
lasketko chätin mukaan? kohtalaisen reipas ponnistus? aloititko 95?
ninnithequeen

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No eikai ny sättiä lasketa urpo!!!11
slam

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja slam »

ninnithequeen kirjoitti:No eikai ny sättiä lasketa urpo!!!11
noh, pystyyhän senkin tuntikäytön perusteella arvioimaan, mutta tulos saattaa olla kohtuullisen suurpiirteinen...

:lol:
silsakenraali™

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Cityyn kirjoitin aikoinani, nörttiurani korkaten eli...2004 syksystä alkaen joku tuhat viestiä noin puolen-vuoden aikana. Sitten kityihin joku pari touhoa. Muihin foorumeihin ehkä yhteensä 10. Mitä siitä nyt sitten tulee...
slam

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti:
Yhteensä noin 2500, veikkaisin. Amatööri.
Junior...puske, puske, kyl sitä laattaa lentää ja lunta kasaantuu :lol:
slam

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja slam »

Suvinen kirjoitti: Näinkö? :lol:
Kannustan eristäytymään ja viljelemään ajatuksia... hyi minua... elämä on tuolla jossakin ihku muualla... xD

menen peseen alaversion karvoituksesta... jaksellaan
silsakenraali™

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

McJanne kirjoitti:1986
Onko tolle joku oma terminsä? Pusnuspioneeri?
1108

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kaikki palstat lukuun ottaen niin noin 10 578kpl (mukaan lukien tämä). En ottanut huomioon nollauksiani kitissä/kitinässä.
SikaMika

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Varmaan viitisen kiloa, sisältäen CityKityKitinä-jatkumon. Muualla ei ole pahemmin tullut turistua.
killkill

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Jatkokysymys: kuinka monta asiallista, merkityksellistä viestiä arvelette kirjoittaneenne?
huima

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja huima »

killkill kirjoitti:Jatkokysymys: kuinka monta asiallista, merkityksellistä viestiä arvelette kirjoittaneenne?
Setä ehti ensimmäisenä.

:hail:
mustakikkeli

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

McJanne kirjoitti:1986
Oho! Mä ilmestyin nettiin (BBS:t, Fidonet jne.) vasta kaksi vuotta tuon jälkeen, Amigan ja ensimmäisen modeemin myötä. Olin tosin sitä ennenkin soitellut joskus ympäriinsä esim. yliopiston koneille isoveljen avustuksella, koneena joku Kaypro II CP/M-kone tjsp.

Viestejä olen tänä aikana kirjoitellut eri puolille arviolta pari miljoonaa viestiä, plus miinus muutama miljoona. Tekstareita puolestaan olen elämäni aikana kirjoittanut vain sadasosan siitä mitä peruspissis kuukauden aikana, siitä huolimatta että välillä pitkien sellaisten kirjoittelu oli pelkkää juhlaa ja ruusunpiikeillä tanssimista Commarin näppäimistön ansiosta.

Kikkikkiä mukaillen jatkokysymys: kuinka monta kertaa olet saanut pildeä tai munaa netistä? Hänen kysymykseensä taas vastaisin että kaikki kirjoittamani viestit ovat olleet merkityksellisiä ja muuttaneet maailmaa ainakin piirun verran johonkin suuntaan.
swirl

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja swirl »

Yhteensä ainakin viitisentoista tuhatta viestiä on tullut naputeltua. Ja yleisesti ottaen niistä on ollut asiallisuus ja merkityksellisyys kaukana, mutta mun palstailuni onkin aina tehty rehellisellä paskanjauhantatarkoituksella enkä ole kiinnostunut vakavamielisistä keskusteluista netissä.
slam

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:0
Ääretön näkemys itsestään on kohtalaisen normaali nykynuorisomme keskuudessa. :lol: Poika, joka ei ole saanut pakkeja on korkein olento, mitä löytyy kansakunnastamme. Hän on murrosikäinen pillua saamaton rupinaama meille, ja täysi oman suhteellisuutensa nolla.

Varsinainen viestien suhteellisuusteorian toteuttava sijoituskatekoria tuo nolla, jollaista kuitenkaan ei ole.
Pehmis

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

En taida viitsiä ruveta laskemaan montako viestiä olen aikaa tapaakseni kirjoittanut city-kity-kitinä -akselilla. Liian monta joka tapauksessa. Varmastikin yli 8000 joista merkityksellisiä on <5% ja sellaisia, joiden sisällöstä voin tuntea jonkinlaista ylpeyttä on <1%.
menhir

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja menhir »

Tämä kerrassaan mainio kysely innoitti minutkin piiitkästä aikaa kirjautumaan! Vastaus: ihan untuvikko olen; liekö viitisenkymmentä kirjoitelmaa päässyt näppäimistöltäin internetin syövereihin. Asiasisältö on yleensä kiertänyt viestini kaukaa.
slam

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja slam »

McJanne kirjoitti:Siinä on totuus.
Olette muutoinkin kuin itse totuus, mutta ymmärrän, kun olettehan te Suomalainen testosmies. :D
Feiz

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja Feiz »

cityyn joku 500 ja risat, tänne on kuutisensataa kohta lasissa eli 1100 tienoilla. Yhdelle toiselle forumille parisataa eli alle 1500 vielä kokonaismäärä kevyesti.

Näistä varmaan 90% kirjoiteltu työaikana.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

killkill kirjoitti:Jatkokysymys: kuinka monta asiallista, merkityksellistä viestiä arvelette kirjoittaneenne?
Minusta jos viestin kirjoittaa & postaa tällaiselle foorumille sillä pitäisi olla:
1) informaatioarvoa tai 2) viihdearvoa tai 3) molempia. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Sudenhenki

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

killkill kirjoitti:Jatkokysymys: kuinka monta asiallista, merkityksellistä viestiä arvelette kirjoittaneenne?
Tälle forumille en yhtäkään.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Paljonko arvelet kirjoittaneesi viestejä?

Viesti Kirjoittaja Ann »

En tarpeeksi!

Villinä arvauksena: ~5000.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Vastaa Viestiin