Kilisevä keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Mille kilistettäisiin? Mä menen harrastusporukan kaa tänä iltana ulos! Jeejee! :)
slam

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

moron, tupajumi. taas nakertelemassa kityn sisältöä.. soo,soo
ElanorRaven

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Ziisus, joko me eletään keksiviikkoa? Apuva, kohta nukkumaan.

Seuraa hyvin tärkeä tiedotus: Ostin tänään parhaan hammasharjan, mikä mulla on ikinä ollut. Pepsodent-hymy sen kun kirkastuu.
Noriyumi

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

slam kirjoitti:moron, tupajumi. taas nakertelemassa kityn sisältöä.. soo,soo
Moi håmåpetterineitsyt :D Ole hiljaa kun fiksummat kirjoittelevat. Ja mie teen ihan ihan mitä mie tahon!! ;)
Viimeksi muokannut Noriyumi, 31.05.2006 0:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ElanorRaven kirjoitti:Ziisus, joko me eletään keksiviikkoa? Apuva, kohta nukkumaan.

Seuraa hyvin tärkeä tiedotus: Ostin tänään parhaan hammasharjan, mikä mulla on ikinä ollut. Pepsodent-hymy sen kun kirkastuu.
Onko sähköhammasharja?
Bliss

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ainoa päivä tällä viikolla kun ei ole (ehkä) mitään kiireellistä duunia. Laiskottelenko, vai olenko viisas ja teen etukäteen jotain, mikä on torstaille suunniteltua?!?!?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joudun kuulma aamusta työkeikalle. Kohdetta ei ole vielä päätetty, joko ytimen liepeille tai sitten noin kolmensadanviidenkymmenen kilometrin päähän. Kumpi kohde sitten onkaan, siellä pitäisi olla ysin maissa.

Paljos postinjakajat tienaa? Olisi ainakin suhteellisen selvät työajat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
slam

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:
slam kirjoitti:moron, tupajumi. taas nakertelemassa kityn sisältöä.. soo,soo
Moi håmåpetterineitsyt :D Ole hiljaa kun fiksummat kirjoittelevat. Ja mie teen ihan ihan mitä mie tahon!! ;)
pysy aina lintusena... xD

jos vetelis ruokoa mahaansa.
silsakenraali™

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja silsakenraali™ »

Ei tässä mun touhussa ole enää mitään järkeä, äkkiä omaan säkkiin. Ödyt!
slam

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

silsakenraali™ kirjoitti:Ei tässä mun touhussa ole enää mitään järkeä, äkkiä omaan säkkiin. Ödyt!
salvaa haaras ja putsaa silsas veitsellä
Noriyumi

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kuva

Huj...
ElanorRaven

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Noriyumi kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:Ziisus, joko me eletään keksiviikkoa? Apuva, kohta nukkumaan.

Seuraa hyvin tärkeä tiedotus: Ostin tänään parhaan hammasharjan, mikä mulla on ikinä ollut. Pepsodent-hymy sen kun kirkastuu.
Onko sähköhammasharja?
Ei ole. Kaikki sähköiset suristimet on kovin arveluttavia :D Ihan perus-Pepsodent Xperience hammasharja. Ja olikin todellinen kokemus 8)
ElanorRaven

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Maha tuli liiasta suklaansyönnistä niin kipeäksi, että nyt on pakko mennä nukq. Öitä Kitinä!
Bliss

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ElanorRaven kirjoitti: Kaikki sähköiset suristimet on kovin arveluttavia :D
Aaaaa...Reps!!!
Nyt on aika mennä nukkumaan, etten toistamiseen putoa tuolilta :D
slam

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

Noriyumi kirjoitti:Kuva

Huj...
esikuvani ja profeettani. Häntä et herjaa. pliide
ninnithequeen

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mää katon ton Henkien Meren ny loppuun ja sit nuq.

Ööt nussut.
SikaMika

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Huomenna taas vapaapäivä, saatana.

Tänään herätty seiskalta, joten luulisi kohta väsyttävän. Teen väsymiskokeen Lostin vimosten jaksojen avulla.

Ja jottei totuus unohtuisi, kerron teille vielä iltasadun väärinpäin:

"Suut, otti kieli se tosi isot esileikit; totuus".

Hyvää yötä, kuukkelit!
slam

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja slam »

lueskella voisi ehkäpä hetken... yleensä yksi sivu riittää ja alkoo, niin ramasoon...

öitä
mustakikkeli

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Ei mikään yllätys että Ikeassa on vain paskoja ja rumia sohvia, mutta sopiva ovilla suljettava kulmatyöpiste + sivuhylly sieltä löytyi (yhteensä noin 500€), kuten myös just sopiva TV-taso (jotain 200€ muistaakseni?). Sohvan ostan Sotkasta, hakemalla hakien (kolmessa liikkeessä pyörien) sieltä löytyi vihdoinkin Se Oikea ja kaikin puolin täydellinen, vieläpä melkein sentilleen oikean pituinenkin soffa siihen koloon mihin sen ajattelin pistää, 499€. Värivaihtoehdotkin miellyttivät, joko tummansininen tai -punainen.

Nuo siis pitäisi ostaa pikimmiten, kunhan ensin varmistan ettei tili mene taas punaiselle vahingossa ostoinnossa. Niin ja mattoja, verhoja jne. Aloin jo miettiä, otankohan mä mitään kalusteita vanhasta kämpästä uuteen kämppään? Ei niitä lastulevyhökötyksiä jaksa, suurin osa niistä päätyi roskiin samantein... Pyöreä ruokapöytä olisi kiva ottaa sinne, mutta vie mielestäni liikaa tilaa, tilalle nelikulmainen. Ainoa mitä ikkunashoppailun ohella oikeasti ostin tällä reissulla oli vaahtomuovipatja (90€?), josta joudun vieläpä leikkaamaan huomenna veitsellä 10cm siivun pois, kun sänky on valitettavasti sen mittainen ettei sille löydy valmista vakiomittaista patjaa. Pläh. Kaikkea ei voi saada vaikka kuinka haluaisi.

Nyt nuq. 24 jo katsottu.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja brona »

Hei Bro! Tuliko lattiasta hyvä lakkoineen? Hitsi kun pääsis itekin sisustelemaan, tähän nukkekotiin ei enempiä kalusteita kyllä mahdu. Uuden maton vois kyllä... ja ainakin uudet verhot tai siis uusi verho.
...
Mulli75

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK ja heti aamusta pinetä kiirettä mutta selätän sen hetkessä.

Kahvikin ehti jäähtyä äsken mukissa takoessa näppistä.
Dumari

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Haamenta, toka tpk. Keitin just kahvia kun nää apinat eivät osaa sitä tehdä ottaessaan vikan kupillisen...
huima

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

Joskus on vaan nastaa.

Eilen tavattiin seitsemän aikaan ja käytiin Stockan herkusta hakemassa pieniä hyviä asioita - ja isoja hyviä asioita, eli Ben & Jerryä. Ja sitä ennen olin käynyt hakemassa Body Shopista uutta kylpyvaahtoa ja hierontaöljyä - sekä tietysti hyvää punaviiniä ja juustoja.

Nautiskeleva kävely Töölön siimekseen - ja nautiskelemaan elämän pienistä asioista. Sitä huomaa että on ollut todella hauskaa, kun yllättäen havahtuu että kello on jo puoli kaksi - vaikka sisäinen kello sanoisi että eihän se vielä voi olla kuin yhdeksän tai kymmenen.

On hyvä huomata viihtyvänsä toisen ihmisen seurassa niin että aika menettää merkityksensä - ja voi todella vain keskittyä siihen hetkeen. Kuuntelemaan Katie Meluaa ja tuntemaan toisen iho - läheisyys.

Kylpyvaahto ja ruuat jäivät käyttämättä, mutta hierontaöljy täytti tehtävänsä. Iltapalaksi sängyssä Ben & Jerry-jäätelöä suoraan purkista.

Elämä on :h: :h:

Tänäänkin edessä fantsu päivä.
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

3. TPK. Vatsaa vääntää ja kääntää, oisko joku vatsatauti taas tulossa. Jos mulla sellanen tauti on, niin en varmasti lähde kotia ennen kuin olen tartuttanut sen muihinkin täällä toimistolla, paskiaiset.
Älä löi! En ole hurrit!
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kolmatta päivää ~4-6 tunnin sikatreenejä. Jalat ovat notkeat kuin kakkosneloset, ja eilinen maksimivoimapenkkitreeni puuduttaa tissejä.
Jos joku törkkäisi minuu tissiin niin nännistä tulisi todennäköisesti maitohappoa.
7.45 kahden tunnin palauttavalle juoksulenkille.
Hukkasin viiskasin koppalakin, ja vituttaa ankarasti.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin