Kilisevä keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti: "Tuo on sitten tehnyt mahdottomasti elokuvia tuo The End." Aune, 80 v.
Tuosta tuli mieleen kaverini, joka yläasteaikoina alkoi hehkuttamaan tosi tuotteliasta ja monipuolista Various Artists -nimistä orkesteria.
Kid

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja Kid »

bedlam kirjoitti: Tuosta tuli mieleen kaverini, joka yläasteaikoina alkoi hehkuttamaan tosi tuotteliasta ja monipuolista Various Artists -nimistä orkesteria.
Ei voi olla totta. Päivän paras.


Tänään ollut mielettömän kiirus, kerenny muuta kun vastailee puhelimeen. Oma paikka on ihan sekasin ja sitä pääsen (jos hyvin käy) järjestelee huomenna.
Duunin jälkeen herkuttelemaan ja jos kykenen, niin illalla salille sulattelee läskejä. Ihanaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Kid kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Tuosta tuli mieleen kaverini, joka yläasteaikoina alkoi hehkuttamaan tosi tuotteliasta ja monipuolista Various Artists -nimistä orkesteria.
Ei voi olla totta. Päivän paras.
Ei se mitään, mun systeri pyysi multa lainaan Metallican "Elektra"- levyä. Kyseessä oli Black Album.. sattui vaan "jotain kumman syystä" levyssä lukemaan sivussa Elektra ;)
Viimeksi muokannut Elppis, 31.05.2006 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Väliaika, kahvia ja pi.. pullaa. Huh heijaa ku tätä roinaa riittää, ei o totta! Vielä lamput irti katosta, ja sitten kohta sisko jyräyttääkin pakulla pihaan, ja eiku lihakset taas heilumaan.
Ilimota jos jossain apua vielä tarttee!
Kyllä kiitos paljon, vaikkakin uskoisin että selviämme näistä lopuista kahden kesken joskin jossain määrin henkihieverissä ehkä.. Katsellaanpa illan päälle saldoa, kuinka monta televiisiota, tietokonetta sun muuta sydeemiä on vielä ehjänä.. Nää painaa muuten aika helevetisti.
bedlam

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Väliaika, kahvia ja pi.. pullaa. Huh heijaa ku tätä roinaa riittää, ei o totta! Vielä lamput irti katosta, ja sitten kohta sisko jyräyttääkin pakulla pihaan, ja eiku lihakset taas heilumaan.
Ilimota jos jossain apua vielä tarttee!
Kyllä kiitos paljon, vaikkakin uskoisin että selviämme näistä lopuista kahden kesken joskin jossain määrin henkihieverissä ehkä.. Katsellaanpa illan päälle saldoa, kuinka monta televiisiota, tietokonetta sun muuta sydeemiä on vielä ehjänä.. Nää painaa muuten aika helevetisti.
Tuo on todella reilua. "Ei tarvi apua, selvitään me kahdestaankin, mutta meillä hajoaa selät ja kädet ja jalat ja kamppeet". Oikeesti!
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Ilimota jos jossain apua vielä tarttee!
Kyllä kiitos paljon, vaikkakin uskoisin että selviämme näistä lopuista kahden kesken joskin jossain määrin henkihieverissä ehkä.. Katsellaanpa illan päälle saldoa, kuinka monta televiisiota, tietokonetta sun muuta sydeemiä on vielä ehjänä.. Nää painaa muuten aika helevetisti.
Tuo on todella reilua. "Ei tarvi apua, selvitään me kahdestaankin, mutta meillä hajoaa selät ja kädet ja jalat ja kamppeet". Oikeesti!
:lol: Eeeemmä sitä niin tarkottanu! Kyllä me selvitään, ollaan ennenkin selvitty. Ja jos ei selvitä ni mä soitan sulle! :)
ElanorRaven

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elppis kirjoitti:Ei se mitään, mun systeri pyysi multa lainaan Metallican "Elektra"- levyä. Kyseessä oli Black Album.. sattui vaan "jotain kumman syystä" levyssä lukemaan sivussa Elektra ;)
Ei hitto, aika paha :D (*pilkunnuss* ainakin mun levyssä lukee Vertigo)
Tämä nyt ei kuulu ihan samaan sarjaan näiden kanssa, mutta hupaisa kumminkin: Siskoni kerran syksyllä katseli maassa lojuvia männynneulasia kovin mietiskelevän näköisenä, ja jonkun ajan päästä sitten kysyi hieman varovasti "Eiks vaan että neulasista kasvaa mäntyjä?"
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ElanorRaven kirjoitti: (*pilkunnuss* ainakin mun levyssä lukee Vertigo)
Mulla Elektra :o
The great club outshines the individual, always and forever.
SikaMika

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

bedlam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: "Tuo on sitten tehnyt mahdottomasti elokuvia tuo The End." Aune, 80 v.
Tuosta tuli mieleen kaverini, joka yläasteaikoina alkoi hehkuttamaan tosi tuotteliasta ja monipuolista Various Artists -nimistä orkesteria.

Kiitolinja-nuoruusvuosiltani muistan vieläkin elävästi erään vanhemman muttei viisaamman elämäntapa-ahtaajan aprikoinnin erään paketin toimitusosoitteesta: paketissa luki "fragile", tyyppi arveli sen olevan menossa Ranskaan...
ElanorRaven

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Elppis kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: (*pilkunnuss* ainakin mun levyssä lukee Vertigo)
Mulla Elektra :o
Oho! No Vertigo on paljon parempi! :leuhka: :D
ninnithequeen

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ElanorRaven kirjoitti:
Elppis kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti: (*pilkunnuss* ainakin mun levyssä lukee Vertigo)
Mulla Elektra :o
Oho! No Vertigo on paljon parempi! :leuhka: :D
No sehän onki ihan eri levy!!!1111
Kid

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Kid »

Olipas taas pitkä ilo palkkapäivästä. Onneks on lounareita niin saa ruokaa :P
Viimenen puol tuntia kestettävänä ja sit pääsee tonne ulos aurinkoon. Jotenkin kamala väsy ollut koko päivän ja selkääkin särkee. Musta on siis tullut vanha ja raihnanen.
AarneAnkka

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Niskaa ja päätä särkee. Hieronta (mieluiten kokovartalosellainen mustaan kumipukuun pukeutuneen öljytyn thai-tytön toimesta) tai liikunta & ruumiillinen työ varmaan tepsisi, mutta siihen ei ole tilaisuutta, koska pitää istua tässä koneen ääressä valmiina tekemään mahdollista työtä.

:idea: Ai niin joo, mutta meillähän on toimistolla hierova tuoli. Sinne! :D
swirl

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja swirl »

AarneAnkka kirjoitti: :idea: Ai niin joo, mutta meillähän on toimistolla hierova tuoli. Sinne! :D
Oh... meillä oli sellanen testauksessa muutaman viikon, mutta eivät sitten hankkineetkaan sitä jostain syystä. Se oli aivan ihana! Vielä kun laittoi huovan päälleen ja jotain rauhoittavaa musiikkia soimaan. Täydellinen rentoutuminen kesken duunipäivän. Mmmm.
Viimeksi muokannut swirl, 31.05.2006 16:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
prosessi

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja prosessi »

SikaMika kirjoitti:aprikoinnin erään paketin toimitusosoitteesta: paketissa luki "fragile", tyyppi arveli sen olevan menossa Ranskaan...
Minulle Juornaankylään lähetetty kirje, joka ainakin minusta oli ihan selkeällä käsialalla kirjoitettu, oli tulkittu(=korjattu yliviivaamalla ja kirjoittamalla tikkukirjaimilla uusi tulkinta alle) meneväksi Hungaryyn, Unkarin kautta kiertänyt kirje viipyi matkalla lähes kuukauden...
ninnithequeen

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

prosessi kirjoitti:Minulle Juornaankylään lähetetty kirje, joka ainakin minusta oli ihan selkeällä käsialalla kirjoitettu, oli tulkittu(=korjattu yliviivaamalla ja kirjoittamalla tikkukirjaimilla uusi tulkinta alle) meneväksi Hungaryyn, Unkarin kautta kiertänyt kirje viipyi matkalla lähes kuukauden...
Mulle tuli aikoinaan Italiasta asti perille kortti, jossa luki:
Ninni xxxxxxxx
Soukan ostari, iso talo ja monta kissaa
02360 Espoo
Finland

:D
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Edith kirjoitti:
Herttoniemeen! Hottis tsiksi ja kirsikoita! Ja perunoita!

Tai siis vakavasti ottain, viestini sisältö on, että minun on taas mentävä töihin. Ja inhoan joka minuuttia ja sitäkin lyhyempää ajan yksikköä siellä.
Läheinen frendini on erittäin hottis, ja myy Herttoniemessä marjoja ja herneitä. Ei voi tietää, jos vaik tarkotetaan samaa tsiksiä. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ainiin, opelta tuli vahvistus, että eräs keväällä aloittamani kurssi on nyt sitten todellakin suoritettu ja tehtävät hyväksytysti suoritettu. Vitun hyvä homma, sillä ensi syksystä alkaen ko. (todella tylsä) kurssi laajenee huomattavasti ja sen suoritus vaatisi huomattavasti nykyistä enemmän viinaa ja kyyneliä. Hyvä mä, saan sentään jotain aikaiseksi.

Nyt kun vielä pääsisin yhteisymmärrykseen tuon Eclipsen kanssa, niin voi pojat kun alkaisikin syntymään paskaa koodia oikein urakalla!

Syömään, lukemaan ja säbäilemään...
millivanilli

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Juuh, mun naama on nyt mun viininpunasia verkkareita punaisempi, vähänx ziiztii?!?! Täytyis vissiin opetalla kuntoilemaan silleen, ettei vedä itseään niin piippuu, ettei sitten kotona mene eka puoli tuntia siihen, että yrittää saada hengityksen tasaantumaan.

Pakko hieman avautua. Ok, aamulla keskustassa zygäily oli megakivaa, mutta nyt iltapäivällä pyörätiet olivat täynnä ihmisiä! MUR!! Yritä siinä sitten päästä etanavauhtia nopeammin eteenpäin, kun saa väistellä kaikkia mummoja ja turisteja, jotka ovat "unohtuneet" pyörätielle. Ja toinen juttu, meinasin vetästä yhden auton kylkeen, kun olin kuskilla hieman liikennesäännöt unohtuneet (tarkistin avokilta, etten mä ollut kämmäillyt ko tilanteessa). On ihan pakko jollain tapaa korjata pyörän jarrut, oli nimittäin vähän liian lähellä se yhteenajo äsken.

Nyt vähän happea, kylmää juomaa ja sitten anoppilaan grillaamaan. Anoppiehdokas on jossain liesussa, joten saadaan taas omakotitalo ja ulkosauna ihan omix. Voisin käydä myös toisen koiruuden kanssa kävelyllä.
ninnithequeen

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

*röyh*

Pottumuussia ja jauhelihakastiketta kupu täynnä. Hyvää oli, kyllä mamma osaa :mrgreen:

Kohta iltakaffet ja Huonosti Käyttäytyvät Miehet. Perfect.
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Eilen aloitettu siivous saatettu päätökseen imuroimalla ja lattioita pesemällä.
Eli hyvä fiilis tukkoisuudesta huolimatta. Ja nyt kun on syönyt ehkä uskaltaa hilata itsensä kauppaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Sinkkumatti

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Hyi vittu. Gaysailorit on tulossa taas muotiin. :twisted:
Patz

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Patz »

Tui tui! Ilta töissä, kuten lähes aina näin kuun viimeinen päivä. Ihkupihku pomo kävi äsken moikkaamassa ja lupailemassa vaikka mitä kivaa.

Jalat ihan tönkkönä eilisen megaspinnaamisen jäljiltä, yritin vähän niitä tänään lämmitellä kevyellä Vaasan ympäriajolla, mutta turhaan. Miksi muuten sellaset ihan tavalliset 3/4 juoksu/pyöräilyhousut (ilman pehmusteita) on törkeen kalliita?? Shoppasin tänään ja vitutti housujen hinta. Ja miks ei meille isompikaliiberisille tehdä kunnollisia urheilurintsikoita? Koot loppu johonkin säälittävään deehen.. stana!

Mitäs muuta mun elämään, kiinnostaa kuitenkin. Ai niin, perjantaina työhaastattelu, pitäkää peukkuja! Niin, ja posti toi tänää armaasta pääkaupungistamme verhot! Enää puuttuu joku metriheikki niitä ripustamaan. Täytyy jallittaa joku rantaruottalainen...
Dumari

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vaola kirjoitti:"¤#/&)/=) :evil:
Hitto.
:tiistai:
Miusta sulla on kivat lapsoset, toki aina ei voi olla niin kivaa kuin meillä on pulkkamäessä. Jaksuja sulle, kyllä aherruksesi palkitaan!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja aasi »

Nupissa kilisee. Ensin viikko alkaa peukaloiden pyörittelyllä, sitten napsuu nakkia ja tehtävää niin että heikompaa hirvittää.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Vastaa Viestiin