Kilisevä keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mojo kirjoitti:Eilen aloitettu siivous saatettu päätökseen imuroimalla ja lattioita pesemällä.
Eli hyvä fiilis tukkoisuudesta huolimatta.
Ei kai sulla vaa oo kuumetta?!! Ton tukkoisuuden lisäksi.... :shock:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

mustaenkeli kirjoitti:Ei kai sulla vaa oo kuumetta?!! Ton tukkoisuuden lisäksi.... :shock:
Ei suinkaan. Hyvillä mielin ollaan... ei pieni tukkoisuus mun elämää tuhoa.

Mutta kiitos huolenpidosta :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herttua »

RÄYH alkuvkosta tein kivasti ylitöitä pääsin työmaalta jo viideltä,taas kävin uimassa,nyt jo uskaltauduin kylmävesialtaaseen Mäksyrinteessä.
2 pvää enää vkonloppuun jee jee jee 8)
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Bliss

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Perheemme kasvoi tänään Kity(Kitinä)vehkalla. Hän on soman pyylevä ja nimeltään Annikki.
1108

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herttua kirjoitti:...
Kuva
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun pitäis tänään mennä katsastamaan itselleni helluntaiheilaa yksistä bileistä. Siellä soittaa pari bändiä, jotka uteliaisuuttani haluaisin nähdä. Nyt on vaan niin etten millään jaksaisi käydä suihkussa, pukeutua ja lähteä keskustaan. Mieli tekisi käydä vähän kurkkaamassa, mutta liikaa vaivaa ja helluntaiheilat eivät ole vielä koskaan hakeneet ketään kotoa. Aamulla myöhästyin reilusti töistä, kun nukuin pommiin ja univajetta olisi edelleen, sekin puhuu kotiin jäämisen puolesta.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mojo kirjoitti: Ei suinkaan. Hyvillä mielin ollaan...
Emmää siittä tukkosuuesta nii huolissani ookkaan, mutta tuo imurointi ja lattioitten pesu.... :think:
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Edith

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

sipsi kirjoitti: Läheinen frendini on erittäin hottis, ja myy Herttoniemessä marjoja ja herneitä. Ei voi tietää, jos vaik tarkotetaan samaa tsiksiä. 8)
Ei, kyllä mä olin ihan itse siellä tänään. Haaveilin taas uljaasta ritarista, joka veisi minut pois, pois, pois sieltä, siis ihan kerta kaikkiaan pois! Kirsikat oli tänään raakoja, mutta tsiksi ois voinut olla hellä...

Jos sä tarkotat sitä, jota mä voisin arvella, niin se on nykyään enempi Rautatieasemalla.
Noriyumi

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Olipas kivaa ulkona. Siideriä otettu vaikka ei tietenkään pitäisi, ja uusi känny tuli kotiin kanssani. Nyt se latautuu ja vois sitten katsoa miten se toimii.
ElanorRaven

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Kaivoin tänään vanhempien takapihalle 2 uutta kukkapenkkiä ja istutin varmaan miljoona kukkaa sinne. *huoh* Mutta oli kivaa!
segma

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja segma »

Fuck me. Fuck me! FUCK ME! FUCK ME!1

En soittanut tänään. Miksi? No venytin tapani mukaan ihan vitun myöhälle kun halusin kuitenkin suunnitella koko puhelun alusta loppuun ja sanatarkasti (virhe, tiedän). Huomenna! Tsemppaan itseäni! Enkä runkkaa ennen soittamista rentouttamistarkoituksessa, vie samalla kaikki soittohalut, saatana.
tonttu

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja tonttu »

segma kirjoitti: Huomenna! Tsemppaan itseäni!
Tää on ihan oikea asenne! Kohta muuten joku muu kerkeää ennen sinua ja sittenkös se vasta vituttaakin kuin pientä oravaa!
Tiedän, ettei se ole välttämättä ole niin helppoa ottaa luuria käteen ja soittaa, niin hassulle kuin se kuulostaakin.
Toivotan tsemppiä!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

NYT mä jaksaisin lähteä sinne baariin ja olen suihkussakin käynyt, mutta ei nyt keskellä yötä mihinkään lähdetä, kun kohta jo pitäisi tulla takaisin. Saatana!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Mojo »

mustaenkeli kirjoitti: Emmää siittä tukkosuuesta nii huolissani ookkaan, mutta tuo imurointi ja lattioitten pesu.... :think:
Niin, jotkut sanoo sitä normaaliksi tavaksi tasasin väliajaoin. Mä taas ajattelin että jotain tarttis tehdä ku kotona käveleminen värjäsi valkoiset sukat mustiksi.

Toki hoitajan voin ottaa ihan koska vaan vaikkei kuumetta oliskaan.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
SikaMika

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

segma kirjoitti:Fuck me. Fuck me! FUCK ME! FUCK ME!1

En soittanut tänään. Miksi? No venytin tapani mukaan ihan vitun myöhälle kun halusin kuitenkin suunnitella koko puhelun alusta loppuun ja sanatarkasti (virhe, tiedän). Huomenna! Tsemppaan itseäni!
Kuulostaa hyvältä, sinuna soittaisin saman tien. Huomaan sanatarkasti suunnitellusta puheestasi, että olet pelimiehiä, joten turhaan jännität. Niin, kai se puheesi siis on tuo ensimmäisellä rivillä esittämäsi ajatelma...? :)
Elukka

Re: Mummojen suusta

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti: Ninni xxxxxxxx
Soukan ostari, iso talo ja monta kissaa
02360 Espoo
Finland
:kele: Opetellaan ne osoitteet jos tarvii postia lähettää, prkl.
*entinen postimiäs :9mm:*
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja saira »

Käytiin tänään Porissa sanomassa hyvästit pikkuiselle kummipojalle. Kaikki energia menee hengittämiseen pojalla. Jaksoi kuitenkin hymyillä ja "jutella". Kauheaa katsoa kun pieni kärsii! Vilkuili välillä äitiään ja hymyili ihan kuin olisi koittanut sanoa, että äiti, olen lähdössä, mutta näemme sitten joskus Taivaassa... Itkettää...








Lisäsin sanan...
Viimeksi muokannut saira, 31.05.2006 23:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elukka

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Äääh.
Panikoin ja kämmäsin työhaastatteluni totaalisesti. :(
Sanoivat palaavansa asiaan ensi viikolla, mutta taitaa tulla se perinteinen "valitettavasti valintamme ei kohdistunut juuri sinuun, mutta hjaada hjaada..." -vastaus.
Hyvä Minä. :tiistai:
huima

Re: Kilisevä keskiviikko

Viesti Kirjoittaja huima »

SikaMika kirjoitti: Niin, kai se puheesi siis on tuo ensimmäisellä rivillä esittämäsi ajatelma...? :)
:hail: :hail:

SikaMika on.
Vastaa Viestiin