Tuursdaageni.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja swirl »

Bluntly kirjoitti: Pohkeet ei toimi, sattuu jokainen askel aivan turkasesti. Sen siitä saa kun aloittaa tauon jälkeen liian kovaa.
Ehkä kannattaisi kokeilla sitä venyttelyä, vaikka onkin vähän tyttöjen hommaa ;)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

swirl kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Pohkeet ei toimi, sattuu jokainen askel aivan turkasesti. Sen siitä saa kun aloittaa tauon jälkeen liian kovaa.
Ehkä kannattaisi kokeilla sitä venyttelyä, vaikka onkin vähän tyttöjen hommaa ;)
Kyllä ne siitä venyy kun lastaa tankoon tarpeeksi painoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustakikkeli

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kämpässä kittailemani kulma ja seinämä näyttivät edelleen hyviltä, eivät olleet painuneet yhtään sisään kuivuessaan. Valkoista maalia vaan päälle ja listat takaisin, eiköhän se ole siinä. Sohvia yms. tilailemaan että tulee olo kotoisaksi.

Työkaveri teki sen mistä niin monet vain puhuvat ja haaveilevat, otti lopputilin ja menee johonkin pikkufirmaan töihin. :jee: Mulla ei vielä ihan samanlaisia intohimoja, mutta voisihan vaihtelu tehdä terää. Paitsi jos niissä muissa työpaikoissa on sitten niin tosi ikävää ja ikäviä pomoja kuin täältä lukemalla voisi luulla... Ei sittenkään taida kannattaa.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 01.06.2006 12:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinkkumatti

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Edith

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bluntly kirjoitti:
swirl kirjoitti:
Bluntly kirjoitti: Pohkeet ei toimi, sattuu jokainen askel aivan turkasesti. Sen siitä saa kun aloittaa tauon jälkeen liian kovaa.
Ehkä kannattaisi kokeilla sitä venyttelyä, vaikka onkin vähän tyttöjen hommaa ;)
Kyllä ne siitä venyy kun lastaa tankoon tarpeeksi painoa.
Juueikai, toisin kuin venyttely, on valittaminen raavaiden miesten hommaa?

Mua vituttaa, kun näytän olevan niin laiska paska, etten millään kerkiä salille ennen kello 15 alkavaa iltavuoroa. Mulla on ihan taikinainen fiilis keskivartalolihaksissa (kyllä, jopa minullakin on sellaisia!) mutta kun ei ehdi, niin ei ehdi.
Viimeksi muokannut Edith, 01.06.2006 12:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

mustakikkeli kirjoitti:Työkaveri teki sen mistä niin monet vain puhuvat ja haaveilevat, otti lopputilin ja menee johonkin pikkufirmaan töihin.
Eipä tarvitse haaveilla enää kun on jo toteutettu. Pikkufirma kaatui alle vuoden päästä kun vaihdoin sinne.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
mustakikkeli

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Sinkkumatti kirjoitti:Cooooooooool!
Veikkaus: luolan auettua uudet löydetyt lajit kuolevat samantien ulkomaailmasta saapuneisiin vieraisiin pöpöihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Edith kirjoitti:Juueikai, toisin kuin venyttely, on valittaminen raavaiden miesten hommaa?
Mitäpä elämä olisi ilman kitisemistä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sinkkumatti

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

mustakikkeli kirjoitti: Veikkaus: luolan auettua uudet löydetyt lajit kuolevat samantien ulkomaailmasta saapuneisiin vieraisiin pöpöihin?
Tai sitten kasvavat kuin kauhuelokuvien madot, tai tai vaikka BLOB!
Elukka

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK VI.

Väsyttää. :swirl: Tänään ei taas taida saada mitään aikaiseksi. :|
Kid

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Kid »

ARGH! Mä hajoon tänne ihan just. Kaikki duunikamut on jotenki tosi huonolla tuulella ja ne saa mutkin pahalle tuulelle. Kohta vituttaa ja kybällä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

bedlam kirjoitti:Kaikkihan tietävät miltä tuntuu kun kengännauha jää polkupyörän ketjujen väliin. No entäs sen kun housunLAHJE jumittaa ketjujen väliin täydessä vauhdissa?
Ratkaisuksi ehdotan vastaisen varalle, että kiristät housunlahkeesi pyykkipojilla ulkosivuista tiukalle. Niin tehtiin jo muinaisina aikoina.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
huima

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja huima »

Örrörrör.

Pari tuntia sitten vedin sellaisen satsin perunamuusia ja lihapullia, että vieläkin pyöryttää.

Jos muutama oneliner vielä?
isohaara

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Tänään synttärit jee. Kaapit täynnä alkomahoolia ja illalla riittää ikä Hämeensiltaan.
Dumari

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

huima kirjoitti: Jos muutama oneliner vielä?
AnnapalaamälähdennyttöistäkotiaHeippa!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Tänään synttärit jee. Kaapit täynnä alkomahoolia ja illalla riittää ikä Hämeensiltaan.
:cheer: :cheer: :cheer:

Joo, onnee vaan. Mä olin sun ikäisenä ollut jo vuoden naimisissa ja ollut jo puoli vuotta nykyisessä työssäni.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Kaverin koiruli on nukkunut pois :( Se koira oli mullekin tärkeä :cry: :cry: :cry:
mustakikkeli

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Onko toi terassikeli? Jospa lähtisi työmaalta...
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja par-sky »

Edith kirjoitti:Juueikai, toisin kuin venyttely, on valittaminen raavaiden miesten hommaa?
tosimies venyttelee tupakalla :wink:
Me transmitte sursum, Caledoni!
bedlam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Lolita kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Kaikkihan tietävät miltä tuntuu kun kengännauha jää polkupyörän ketjujen väliin. No entäs sen kun housunLAHJE jumittaa ketjujen väliin täydessä vauhdissa?
Ratkaisuksi ehdotan vastaisen varalle, että kiristät housunlahkeesi pyykkipojilla ulkosivuista tiukalle. Niin tehtiin jo muinaisina aikoina.
Niin mutta katsos, kun sehän pilaisi mun imagon ja tyylin.
Ei kun hetkinen, eipä sittenkään.
Avatar
cardic
Kitisijä
Viestit: 1086
Liittynyt: 15.08.2005 8:54
Paikkakunta: unscandiclandic

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja cardic »

neljan tunnin koulutus takana. VOI PERSE!
oli tylsaakin tylsempi tilaisuus. paljo kannattavampaa ois ollu antaa pelkastaan monistenivaskat kouraan ja heittaa kouluttajalla vesilintua
'viinista tulee sekoboltsiks' -lapsi 7v
Dumari

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Anaali, nyt se sterling peruutti mun paluulennon Budapestistä takaisin Hesaan. Toivottavasti saan nyt jonkun älykkään lennon takas sieltä ettei vitutus iske.
Elukka

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti: Työkaveri teki sen mistä niin monet vain puhuvat ja haaveilevat, otti lopputilin ja menee johonkin pikkufirmaan töihin. :jee:
Hiljattain telkkarista tulleen leffan henkeen: "I want a job with the least possible responsibility.":?: :piru:
Kid

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huh huh. Tää päivä on ollut ihan kamala. Jos huomenna ei ois duunia niin vetäisin varmasti pään täyteen viinaa ja nollaisin.
Nyt kuitenkin syön daimia viinan korvikkeeks. Huomenna ei sit ainakaan oo kapulaa ja aamulla jaksaa virkeenä salille.
Elukka

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Päivän pelastus: Uusi työhaastattelukutsu ensi tiistaille. :cheer:
Vastaa Viestiin