Tuursdaageni.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Kaverin koiruli on nukkunut pois :( Se koira oli mullekin tärkeä :cry: :cry: :cry:
:paijaa:
Kiitos.
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Noriyumi kirjoitti:Kaverin koiruli on nukkunut pois :( Se koira oli mullekin tärkeä :cry: :cry: :cry:
Joo nyyh nyyh.
Vittu, paras koiruli on kuollut koiruli! Sun ei auta nyt muutakuin runkata kuivaa vittuas ja itkeä.

Haa haa (Nelsonin äänellä)
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

McJanne kirjoitti:Heitä voltti, koirat on vakava asia.
Niinkö? Hassua luulin että ne on eläimiä. Ja jos joku vatipää vollottaa kaverin koiran perään niin olisi korkea aika hommata elämä.
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

:shock:
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Eläimet ovat perheenjäseniä ja ystäviä. Kyllä niitä saa surra. Kuolleen lemmikin sureminen on aivan normaalia.
bedlam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Helpompaa minun on melkeinpä surra kaverin lemmikin poismenon takia kuin jonkun sukulaisensa. 1108 nyt haluaa taas olla niin kovista.
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

bedlam kirjoitti:1108 nyt haluaa taas olla niin kovista.
En, pelkkä kusipää ainoastaan.
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ja sen kovismaisuuden varjolla sitten herjataan toisia ja vähätellään toisten tunteita. :shock:
Elukka

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Noriyumi kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Kaverin koiruli on nukkunut pois :( Se koira oli mullekin tärkeä :cry: :cry: :cry:
:paijaa:
Kiitos.

:paijaa: Sympatiat täältäkin... Tiedän kyllä, kuinka kovasti koirakaverin menettäminen voi kirpaista.
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Elukka kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
:paijaa:
Kiitos.

:paijaa: Sympatiat täältäkin... Tiedän kyllä, kuinka kovasti koirakaverin menettäminen voi kirpaista.
Kiitos kiitos.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kid kirjoitti:Jos huomenna ei ois duunia niin vetäisin varmasti pään täyteen viinaa ja nollaisin.
Tää on hyvä! (Kumman kaa-äänensävyllä)
Siis niin uskomattoman loistava lause, että suurennan sen, printtaan ja laitan seinälle..ja lueskelen sitä aina tiukan tilanteen saapuessa.
Mulla nimittäin oli eilen juurikin noin huono päivä..
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Noriyumi kirjoitti:ja sen kovismaisuuden varjolla sitten herjataan toisia ja vähätellään toisten tunteita. :shock:
Voi jeesus...

Mene nyt nyyhkyttään sängyn alle, luulin että ääliömäisyydellä on jokin raja mutta jatkat posautella uusia ennätyksiä jatkuvasti.

Voi itku ja harmi kun kaverin koira kuoli, ei mieleesi tullut surra sitä vitun rakin kuolemaa kaverisi kanssa?
Ei nähtävästi, nyyhkytät vain yhdellä haistapaskan foorumilla säälipinnoja kerjäten. Voi vitun monivammanen evoluution ihme, get a life.
ninnithequeen

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kotiuduttu töistä. Piti vielä toisellakin, hautausmaata kohti kulkevalla työpaikallakin käydä setvimässä palkka-asioita :tiistai:

Ulkona tuulee ja on pilvistä, mutta se ei mein perhettä ny haittaa. Meillä alkoi viikonloppu, grillataan pihalla kohta sisäfilettä ja makkaraa, teen ison kulhon salaattia ja keitän uusia perunoita, oluttakin löytyy pari kaapista. Sitten saunotaan ja illalla tulee Lost. Voiko elämä enää paremmaksi muuttua :dream:
Dumari

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Olen tullut seuraaviin tuloksiin:

1. Ei voi olla elämää ilman maustekurkkuja.
2. Keltaiset kirsikkatomaatit ovat parempia kuin punaset.

Jatkakee :sir:
tonttu

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Mä oon töissä. Mikä se paikka oikein? Onko se jotain syötävää? Mä en oo käynyt siellä vajaaseen kahteen viikkoon.
Mulla on muuten nälkä.
Mikään ei pysy käsissä, hymyillä sentään muistin.
Jos ei kioski räjähdä iltaan mennessä voin olla tyytyväinen itseeni.
Kyllä se siitä, niin.

Ainiin, mulla on tikkari. Odottaa taskussa syömistä. Sokerihumala, täältä tullaan...
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Kid kirjoitti:Huh huh. Tää päivä on ollut ihan kamala.
Komppu!
Vitun perselesbot ja logistiikkahomot. Miks kaikki työ on aina ängettävä just torstaihin. Miksei sitä voi jakaa tasaisesti ympäri viikkoa. Mä en tajuu... pitäisi kai itse mennä sinne pääkondoorille vähän edes niitä mouhoja opastamaan.

Mut nou hätä. Lohtu ja ilo tulee illemmalla :D
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

1108 kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:ja sen kovismaisuuden varjolla sitten herjataan toisia ja vähätellään toisten tunteita. :shock:
Voi itku ja harmi kun kaverin koira kuoli, ei mieleesi tullut surra sitä vitun rakin kuolemaa kaverisi kanssa?
Tehty jo. Ja se ei ole "vitun rakki", vaan se oli ihana koira. Mutta kyllä muutkin pistävät tänne surujaan ja murheitaan. Pitääkö sun aina loukata muita?!
ninnithequeen

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti: Tehty jo. Ja se ei ole "vitun rakki", vaan se oli ihana koira. Mutta kyllä muutkin pistävät tänne surujaan ja murheitaan. Pitääkö sun aina loukata muita?!
Muista nauraa sille kun se taas teloo jalkansa :roll:
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: Tehty jo. Ja se ei ole "vitun rakki", vaan se oli ihana koira. Mutta kyllä muutkin pistävät tänne surujaan ja murheitaan. Pitääkö sun aina loukata muita?!
Muista nauraa sille kun se taas teloo jalkansa :roll:
Ai onko se telonut? Melkein huvittaa kun TOLLAISET loukkaa ja haukkuu, vaikka olisi kovasti muutettavaa itsessään. Mä en tajua mitä kiksejä tollaiset saa vittuilusta...
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Muista nauraa sille kun se taas teloo jalkansa :roll:
Hipsi hoitoon huora. Ja lopeta se viinan vetäminen, pysyy se nenäkin kuosissaan. Toisaalta sinun lärvissä on arpikin kaunistus.
ninnithequeen

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Muista nauraa sille kun se taas teloo jalkansa :roll:
Hipsi hoitoon huora. Ja lopeta se viinan vetäminen, pysyy se nenäkin kuosissaan. Toisaalta sinun lärvissä on arpikin kaunistus.
Kyllä kulta. Viikko sitten join viimeksi. Ykkösoluen saunan päälle nääs.
Ja tiedän muruseni, mie oon kaunis arpinenikin :gee:
slam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

netti hieman renkkaa. tänään siivoamassa. huomenna jatkaan. easya hommaa ja aikataulut ei kuse, kun niitä ei oikeastaan edes ole. :)
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:...
Nyt meni hyvä vittuilu hukkaan, perse.

Hop, tämä lähtee hipsiin ulos syömään. YKSIN, koska olen paras. Vaihtoehtoina Plevna (makkarapannu) tai Katupoika (pippuripihvi). Elämä on täynnä valintoja....
ninnithequeen

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:...
Nyt meni hyvä vittuilu hukkaan, perse.
Haa-haa!
Hop, tämä lähtee hipsiin ulos syömään. YKSIN, koska olen paras. Vaihtoehtoina Plevna (makkarapannu) tai Katupoika (pippuripihvi). Elämä on täynnä valintoja....
Vain luuserit syö yksin.
Nimimerkillä herkut kohta pöydässä, ja pers...eiku perhe.

:perse:
slam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

"Entäs se värikypärä!?" sairaan raivostuttava tv-mainos. Työntäkööt kypäränsä persiiseen... äräh
Viimeksi muokannut slam, 01.06.2006 17:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin