Tuursdaageni.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
segma

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja segma »

Tilanneraportti. Eilinen yhteydenottokohteeni ilmeisesti pelästyi minua, kun sen nimi oli muutamassa päivässä muuttunut Tiinasta Virpiksi, vaikka sain numeron sen kaverilta, joka vielä kysyttäessä väitti sen olevan ihan oikea numero. Ehkä sillä on huonoja kokemuksia psykopaattivainoajista tai se on patologinen valehtelija. Joka tapauksessa se ei nyt tiedä mistä jäikään paitsi.
RuNkkuTonttu

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Näin viime iltana/yönä ehkäpä viimeisen kerran pusutyttöä. Numero pyyhitty kännykästä jne. Soittakoon, jos siltä tuntuu. Vastaan, jos siltä tuntuu. Näin hänestä sellaisen kiukuttelen puolen, jota en naisesta halua ainakaan näin pian tutustumisen jälkeen nähdä... Taisi tässäkin käydä niin kuin kuvittelinkin. Olisi vaan pitänyt luottaa vaistoonsa. Kivaa oli hetken ja päättyi vitutukseen. On ne naiset hankalia.

Pitäisiköhän lähteä lenkille karistamaan vitutus pois?
RuNkkuTonttu

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Vaola kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Pitäisiköhän lähteä lenkille karistamaan vitutus pois?
Pitäisi. On todella harvoja asioita, joihin lenkki ei edes vähän auta (kuten hiertävät lenkkitossut). :P
.

Vielä ei taida jaksaa lähteä juoksemaan, sillä olen niin rapakunnossa vielä sen reilun parin kuukauden makoilun jälkeen, mutta jos kuitenkin laittaisi kunnon lenkkikengät jalkaan ja tekisi reippaan kävelylenkin... miettisi samalla viitsikö vastata pusutytön tekstiviestiin...

Vittu, mä en pidä "normaaleista" naisista, mutta jaksaisiko sitä lähteä mukaan tälläiseen suhteeseen...
segma

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja segma »

"Normaalit" on just niitä eksentrisimpiä. Ainakin itse olen tällaista huomannut. Tai no riippuu tietysti vähän miten normaali määritellään. Ehkä olen vain tutustunut eksentrisiin normaaleilta vaikuttaviin naisiin. Piru tietää muttei kerro.
segma

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja segma »

segma kirjoitti:Tilanneraportti. Eilinen yhteydenottokohteeni ilmeisesti pelästyi minua, kun sen nimi oli muutamassa päivässä muuttunut Tiinasta Virpiksi, vaikka sain numeron sen kaverilta, joka vielä kysyttäessä väitti sen olevan ihan oikea numero. Ehkä sillä on huonoja kokemuksia psykopaattivainoajista tai se on patologinen valehtelija. Joka tapauksessa se ei nyt tiedä mistä jäikään paitsi.
Jaa, meidän yhteinen kaveri oli sitten ilmeisesti erehtynyt numeronsa kanssa. Tai sitten se valehteli. Ensimmäinen vaihtoehto on kyllä todennäköisempi. Joka tapauksessa yritän uusiksi heti jos ja kun saan sen oikean numeron kätösiini. :o
ElanorRaven

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

No huhhuh. Työpäivä oli tänään vaivaiset 11 ja puoli tuntia. Päivän päätteeksi käytiin työkavereiden kanssa mättämässä itsemme ähkyyn Raxissa ja kotiin tultuani sulatin puolet itsestäni kuumassa suihkussa. Nyt pitäisi pikkuhiljaa nukkumaan mennä, niin jaksaisi huomennakin nousta!

Ja joo, tuo Beddiksen kuvailema housunlahjeäksidentti on sattunut monta kertaa täälläkin. Kerran pyöräilin ruuhkaisessa Aurajokirannassa, kun yhtäkkiä ikävästi nykäisi polkimessa ja siellä oli puoli lahjetta ketjujen välissä... Kivaa siinä vauhdissa ruveta riuhtomaan lahjetta kappaleiksi ja pois sieltä ketjujen välistä. Ja parin päivän päästä vasta keksin, miksi yksi vaihde toimi vähän kehnosti - siellä rattaan ja ketjun välissä oli vielä ihan mittava suikale niistä housuista.
Sudenhenki

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

segma kirjoitti:
segma kirjoitti:Tilanneraportti. Eilinen yhteydenottokohteeni ilmeisesti pelästyi minua, kun sen nimi oli muutamassa päivässä muuttunut Tiinasta Virpiksi, vaikka sain numeron sen kaverilta, joka vielä kysyttäessä väitti sen olevan ihan oikea numero. Ehkä sillä on huonoja kokemuksia psykopaattivainoajista tai se on patologinen valehtelija. Joka tapauksessa se ei nyt tiedä mistä jäikään paitsi.
Jaa, meidän yhteinen kaveri oli sitten ilmeisesti erehtynyt numeronsa kanssa. Tai sitten se valehteli. Ensimmäinen vaihtoehto on kyllä todennäköisempi. Joka tapauksessa yritän uusiksi heti jos ja kun saan sen oikean numeron kätösiini. :o
Kuulostaa tällaiselta "älä soita mulle, mä soitan sinulle" tapaukselta.
1108

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti:
segma kirjoitti:
segma kirjoitti:Tilanneraportti. Eilinen yhteydenottokohteeni ilmeisesti pelästyi minua, kun sen nimi oli muutamassa päivässä muuttunut Tiinasta Virpiksi, vaikka sain numeron sen kaverilta, joka vielä kysyttäessä väitti sen olevan ihan oikea numero. Ehkä sillä on huonoja kokemuksia psykopaattivainoajista tai se on patologinen valehtelija. Joka tapauksessa se ei nyt tiedä mistä jäikään paitsi.
Jaa, meidän yhteinen kaveri oli sitten ilmeisesti erehtynyt numeronsa kanssa. Tai sitten se valehteli. Ensimmäinen vaihtoehto on kyllä todennäköisempi. Joka tapauksessa yritän uusiksi heti jos ja kun saan sen oikean numeron kätösiini. :o
Kuulostaa tällaiselta "älä soita mulle, mä soitan sinulle" tapaukselta.
Ei, nyt on aika lähettää herutusviesti.
segma

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja segma »

Sudenhenki kirjoitti:Kuulostaa tällaiselta "älä soita mulle, mä soitan sinulle" tapaukselta.
Nyt en kyllä ihan seuraa. Selvennettäköön, etten ole ollut minkäänlaisessa kommunikaatioyhteydessä siihen varsinaiseen "kohteeseen" sen jälkeen kun sitä sen ainoan kerran näin. Kaikki kommunikaatio on tapahtunut minun ja sen yhteisen kaverin välillä. Yksi viesti, joka oli TARKOITETTU "kohteelle" meni väärään numeroon johtuen tämän edellämainitun yhteisen kaverin vahingossa antamasta väärästä numerosta (tai voi se valehdellakin ihan piruuttaan, en vain keksi sille mitään hyvää syytä).
bedlam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi pahus. Olin jo veskielellä ajatellut maiselevani huomenna olutta, mutta kuulemma lauantaina ihan järkyt megakännitysbileet. Hitto, miksi keväällä aina iskee tällainen kaljajano.
slam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

kait täsä voisi kaljaa samalla juodessa kirjoitella...
RuNkkuTonttu

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Vaola kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Vielä ei taida jaksaa lähteä juoksemaan, sillä olen niin rapakunnossa vielä sen reilun parin kuukauden makoilun jälkeen, mutta jos kuitenkin laittaisi kunnon lenkkikengät jalkaan ja tekisi reippaan kävelylenkin...
Kannattaa tehdä niin että lähtee lenkille lönköttämään juosten. Sit kun ei jaksa, niin kävelee siihen saakka kunnes taas jaksaa.
RuNkkuTonttu kirjoitti:Vittu, mä en pidä "normaaleista" naisista, mutta jaksaisiko sitä lähteä mukaan tälläiseen suhteeseen...
Voihan olla että olet herkkänahkainen ääliö, mutta jos nyt lähdetään siitä että et ole, niin se että on sellaisella elämänmyönteisellä tavalla hullu (niin hyvässä kuin pahassakin), on aikalailla eri juttu kuin se että on oikeasti skitso ämmä.

Tuo kannattaa muistaa.

Aika helpolla luovutat, MUTTA... Mä oon aina ollut vähän sitä mieltä, että jos mielitietystä saa vähän outoja tai huonoja viboja jo suhteen alkumetreillä, niin se tietää hankaluuksia.
Äh, en jaksa tämän läppärin hiiren kanssa lainailla "fiksusti", joten vastataan näin...

Reipas kävely lenkki teki hyvää. Sai hieman ajateltua rauhassa pitkästä aikaan. Seuraavan kerran sitten täytyykin lähteä kuten Vaola mainitsi...

En todellakaan viitsisi lopettaa mitään "suhdetta" vain jättämällä vastaamatta puheluihin ja viesteihin... Mutta olin itsekkin aika vitun kiukkuinen kun sain kuulla ihme kiukuttelua työpäivän jälkeen. Ihan kun sitä ei saisi kuunnella töissä tarpeeksi...

Mutta päätin kuitenkin katsoa vielä kerran pari mitens se suhde jatkuukaan... Kaikesta huolimatta mitä vaisto sanoo...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Voihan apua, rikottiinkohan me sittenkin jotain eilen..? Ainakaan mun keskusyksikköön ei tuu virtaa mistään pistorasiasta uudessa kämpässä. Näyttöön kyllä tulee. Voihan olla että mä oon taas jotenkin niin plondiki vaa. Vituttaa hieman kuitenkin. Sinne kyllä on tehty sähkötöitä ja asenneltu pistokkeita, voisko se siitä johtua.. Mutta kai se ny jossain huoneiston rasioissa pitäis toimia jumankekka sentään saatana. Noh, sinne mä sen rakkineen kuitenkin jätin hyvillä mielin ja juoksin junalle. Tänään reffailtu vanhoja tuttuja pitkän ajan takaa, ajeltu vanhoissa tutuissa maisemissa jiiänee jiiänee juunou.
slam

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja slam »

Harakka tai joku haaskalintu söi makkaroita, kun jätin ne tunniksi ulos pöydälle... eipä oikein viitsinyt siitä paketista syödä enempiä...

jospa joisi pienet humalat, koska kaljaa riittää... tylsää yksin, mutta eipä ole ainakaan seuran valinnan vaikeutta.
Noriyumi

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

slam kirjoitti:Harakka tai joku haaskalintu söi makkaroita, kun jätin ne tunniksi ulos pöydälle... eipä oikein viitsinyt siitä paketista syödä enempiä...
Et viitsinyt riskeerata ja ottaa ekana suomalaisena lintuinfluenssatartunnan? 8)

EDIT: Ekat pandemiatapaukset tänä fågelinfluensajaksona on löydettä Kaakkoi-Aasiasta :shock:
mustakikkeli

Re: Tuursdaageni.

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Noriyumi kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Kaverin koiruli on nukkunut pois :( Se koira oli mullekin tärkeä :cry: :cry: :cry:
:paijaa:
Kiitos.
Ole hyvä.
Vastaa Viestiin