PerPerPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

swirl kirjoitti:Meidän vanha koirankäppänä nukkui eilen pois. Se olisi saavuttanut heinäkuussa kunnioitettavan 17 vuoden iän.
Ei voi olla totta. Parhaan ystäväni 14-vuotias collie joutui eilen piikille ja toissapäivänä lähti taivaaseen exän yhtä iäkäs koiruli. Ja Noriyumi suri eilen kaverinsa koiran poismenoa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täällä näyttäis olevan ihanainen aurinkoinen ilma! Vissiin joutuu käväseen Hämiksen terasseilla vähän näyttämässä naamaa pitkästä aikaa tänään, kunhan ihmiset pääsee töistä. Mutta kymmeneksi kotiin, äidin käsky käy. Huomenna sitten vasta kunnon piletykset. Joo, se tietsikkajuttu.. ehkä se ei oo hajalla.. tuli kämpiltä semmosta plondikuittiviestiä lankomiehen taholta, että enpä viitsi nyt siihen sen tarkemmin mennä edes.. :wink:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Vähäx tuol on nätti ilma. Ei pilven hattaraa. Tai sit iski värisokeus, ku nään pelkkää sinistä... Vähä nättiä. Vielku jaksais jonku tunnin väsätä tota haastattelun kirjotusta... ni vois vaiks mitä. Sit tulis toi kultanenki työmaalta... :P
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
mustakikkeli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Mikä on sopiva kihlajaislahja ystäväparille tai -naiselle? Ei mielellään mitään syötävää tai juotavaa, koska kyseinen ystävä on allerginen vaikka mille ruoka-aineille. Pitää myös olla helposti kuljetettavissa mukana, koska kihlajaisia juhlistetaan ravintolassa, ei kotona. Ei kallista. Hyvä ja halpa.
ninnithequeen

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustakikkeli kirjoitti:Mikä on sopiva kihlajaislahja ystäväparille tai -naiselle? Ei mielellään mitään syötävää tai juotavaa, koska kyseinen ystävä on allerginen vaikka mille ruoka-aineille. Pitää myös olla helposti kuljetettavissa mukana, koska kihlajaisia juhlistetaan ravintolassa, ei kotona. Ei kallista. Hyvä ja halpa.
Käsiraudat.
swirl

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

bedlam kirjoitti: Ei voi olla totta. Parhaan ystäväni 14-vuotias collie joutui eilen piikille ja toissapäivänä lähti taivaaseen exän yhtä iäkäs koiruli. Ja Noriyumi suri eilen kaverinsa koiran poismenoa.
Voi surku... ehkä nämä koirat vain odottivat nähdääkseen viimeisen kesänsä edes vilaukselta, jotta voisivat kuolla onnellisina.
mustakikkeli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Käsiraudat.
Sillä on jo. Muutkin seksiaiheiset lelut ja helyt ovat passé.
ninnithequeen

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustakikkeli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Käsiraudat.
Sillä on jo. Muutkin seksiaiheiset lelut ja helyt ovat passé.
Pistit muuten pahan.
En muuten koskaan ole ostanut kihlajaislahjaa. Enkä edes ollut kihlajaisissa. Se on kahden ihmisen välinen juttu, jota nyt ei tarvi retostella kaikille kavereille lahjanhimoisena joissain juhlissa....mutta se on vain mun mielipide.

Häät onkin sitten jo eri asia.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti: Joo, se tietsikkajuttu.. ehkä se ei oo hajalla.. tuli kämpiltä semmosta plondikuittiviestiä lankomiehen taholta, että enpä viitsi nyt siihen sen tarkemmin mennä edes.. :wink:
Mä kerroin eilen häpeällisestä fillarimokailustani, anna tulla vaan! Aina on mukava kuulla muiden törttöilystä, niin ei pidä itseään ihan maailman ainoana hökeltäjänä.
swirl

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

mustakikkeli kirjoitti:Mikä on sopiva kihlajaislahja ystäväparille tai -naiselle?
Kokeile Apuria.
mustakikkeli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:En muuten koskaan ole ostanut kihlajaislahjaa. Enkä edes ollut kihlajaisissa. Se on kahden ihmisen välinen juttu, jota nyt ei tarvi retostella kaikille kavereille lahjanhimoisena joissain juhlissa....mutta se on vain mun mielipide.
Niin mäkin itseasiassa luulin, en ollut edes ajatellut minkään "kihlajaislahjan" ostoa, enkä usko että sellaisia odottavatkaan. Mutkun eräs toinen paikalle saapuva sattui eilen kysäisemään mitä ajattelin ostaa...

Eli ostan hajukynttilöitä. Hyvä.

EDIT: Eiku hitto. Käyn Pulju.Netissä, ostan sieltä jonkun hassun turhakkeen. Ajatus on tärkein, ei toiminta. Sain idean Swirlin linkistä, kiitos siitä. (eiku myikös nuo vaan sittenkin vain netin kautta? Apurissa näkyi kuitenkin käyntiosoite Kielotielle) EDIT EDIT EDIT: Soittamalla selvisi että myyvät varastostakin Hämeentie 157:ssa, mutta pitää sopia tapaamisesta tuntia ennen. Eli sinne.
Viimeksi muokannut mustakikkeli, 02.06.2006 10:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Sinkkumatti

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Joo pärkkeles. Mun tarttis kans ostaa huomenna 28 vuotta täyttävälle neitokaiselle joku pieni lahja. Joku siis ihan vain parinkymmenen euron arvoinen. Kaalimatoa en kehtaa sille ostaa, mutta jotain muuta?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

bedlam kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Joo, se tietsikkajuttu.. ehkä se ei oo hajalla.. tuli kämpiltä semmosta plondikuittiviestiä lankomiehen taholta, että enpä viitsi nyt siihen sen tarkemmin mennä edes.. :wink:
Mä kerroin eilen häpeällisestä fillarimokailustani, anna tulla vaan! Aina on mukava kuulla muiden törttöilystä, niin ei pidä itseään ihan maailman ainoana hökeltäjänä.
No voehan vitu sun kanssas. Nooooooooooooo, virtanappi takaosassa... ja silleen :vihelt:

Jos mä en itse siihen oo koskenu ni kai mä nyt oletan ett se on samassa asennossa ku lähtiessäkin! Sitäpaitsi kyllä mä sitäkin mielestäni räpsyttelin.


Kerroin muuten sun pyöräseikkailuista äitille ja siskollekin, oli pakko :lol: Niitä nauratti.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Viimeinen päivä "vapaata"
Voisin käyttää aikani tehokkaasti tiskaten ja siivoten. Sen sijaan makaan sohvalla ja kitisen. Pitää huomenna vissiin baarissa pyörähtää, tänä iltana seuran kokous joka kiinnostaa muuten ihan -5.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
killkill

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Sinkkumatti kirjoitti:mutta jotain muuta?
Kääri punainen russu vehkeen ympärille, eiköhän se riitä?

Kuva
Pikku-Akka

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Tälle päivälle olis ollu ihan tarpeeksi harmia siinä, että muksu piti viedä vara-varahoitoon. Sitten aamukahvipöydässä pomo ilmoitti, että mun pitää tuurata meijän hallintosihteeriä tänään. Onneksi ei olekaan kuin johtotiimin kokoukseen meno, pöytäkirjan kirjoittaminen yms. just tänään. No, jos sitä osais.
Sinkkumatti

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

killkill kirjoitti:Kääri punainen russu vehkeen ympärille, eiköhän se riitä?
Siihen vyöruusun kaveriksi?

Mä haen näitä parin:

Kuva
ninnithequeen

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voe ku ihanaa, tää pääsee tänään terassille yhelle, koska rakas kotihomoni tulee Helsinkiin käymään :h:
En ees muista millon oltais viimeksi nähty.

Keskustaan pitäs mennä mut siel on varmaan terassit aevan tupaten täys. Onko ehdotuksia?
killkill

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Päivän tuote: Persettä muokkaavat alushousut - miehelle

Kai tämäkin oli vain... ajan kysymys. Kikkelitoppauksella varustetut uimahousuthan ovat jo vanha juttu.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

irmelianneli kirjoitti:Nooooooooooooo, virtanappi takaosassa... ja silleen :vihelt:

Kerroin muuten sun pyöräseikkailuista äitille ja siskollekin, oli pakko :lol: Niitä nauratti.
Ai, no kiitti vaan tosi kovasti!! Kyllähän mun fillarisekoilu toisaalta ton virtanappijutun voittaa 6-0.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:En muuten koskaan ole ostanut kihlajaislahjaa. Enkä edes ollut kihlajaisissa. Se on kahden ihmisen välinen juttu, jota nyt ei tarvi retostella kaikille kavereille lahjanhimoisena joissain juhlissa....mutta se on vain mun mielipide.
Myös minun mielipide. Kihlajaiset ovat korkeintaan lähimmän suvun juhlat, kahvitilaisuus vanhemmille, isovanhemmille ja sisaruksille. Mikä nykynuorisoa vaivaa, kun kihlajaisista tehdään leikkihäät kaveripiirille. Pöh.

Mustakikkeli voisi antaa kihlajaislahjaksi lupauksen hienosta häälahjasta ja kysyä samalla sitä tulevaa hääpäivää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

killkill kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Lux-yökerhossa
Aika karsee paikka. Toki jos teillä on piikki firman puolesta auki tai loosi varattuna, niin siä saattaa olla hauskaakin.
Sitä se onneksi nimenomaan onkin. Kyseinen heebo on varannut oman biletysloosin pippaloihinsa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:Joo pärkkeles. Mun tarttis kans ostaa huomenna 28 vuotta täyttävälle neitokaiselle joku pieni lahja. Joku siis ihan vain parinkymmenen euron arvoinen. Kaalimatoa en kehtaa sille ostaa, mutta jotain muuta?
swirl kirjoitti:Kokeile Apuria.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sinkkumatti

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lolita kirjoitti:
swirl kirjoitti:Kokeile Apuria.
Pah. Siellä mitään 20 euron juttuja ollut. Omakotitalon hintaisia lahjoja vaan.


Hmm. Sillä ois kyllä kylpyamme..

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=144

Ampuuko moinen lahja yli, kun lahjan saaja on puolituttu naapurin flikka?
RuNkkuTonttu

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Sinkkumatti kirjoitti:[

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=144

Ampuuko moinen lahja yli, kun lahjan saaja on puolituttu naapurin flikka?
Hmmm.... Tuossahan olisi Ankalleni hyvä lomittaja... Taitaa mennä ostoskoriin...
Vastaa Viestiin