PerPerPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

millivanilli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:
Ai hitto. Pitäisi muistaa nuokin hakea postista ennenkuin lähettävät takaisin.
Olis kyllä syytä, ettei jää Tool väliin :)
Ei jää. Vaikka murtaudun alueelle sitten! Tai kysyn Gattacalta vinkkejä, sehän paineli Tuskaankin muistaakseni muina miehinä ilman lippua pari kesää sitten.
killkill kirjoitti:Mulla oli omat varmasti yli kaks viikkoa, eivätkä olleet palauttaneet. Tavalliset postipaketit muistaakseni lähtee takaisin 10 työpäivän jälkeen, mutta nuo postiennakot odottaa vissiin kauemmin..
Taitaa se raja tosiaan vähintään sen kaksi viikkoa olla.
Viimeksi muokannut bedlam, 02.06.2006 15:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
slam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja slam »

jospa tuos nauttis vaikka päiväunet
Kid

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti:
Kid kirjoitti:Väsyttääahistaanälättääjanottaajapanettaa.
*joins the club*
Luuletko et panetusta ja nälätysä lukuunottamatta aamusali huomenna auttais? Mä ajattelin mennä...

Edit:Se aukeekin vasta ysiltä. Kun meinasin sinne hietsuun lähteä säävarauksella.
Viimeksi muokannut Kid, 02.06.2006 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

bedlam kirjoitti:Ei jää. Vaikka murtaudun alueelle sitten! Tai kysyn Gattacalta vinkkejä, sehän paineli Tuskaankin muistaakseni muina miehinä ilman lippua pari kesää sitten.
:P Ehkä on yksinkertaisempaa käydä vain hakemassa lippu. Ostetiin vain sunnutaille liput, ei tartte miettiä yöpymistä. Mä vaan joudun huristelemaan sitten Turkkusesta takaisin Vantaalle, pelottavaa ( ei Vantaa, vaan se ajaminen).
swirl

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

millivanilli kirjoitti: Olis kyllä syytä, ettei jää Tool väliin :)
Voe ei... tuosta tuli mieleeni viimeöinen painajaiseni. Olin katsomassa Toolia, joka esiintyi jossain koulun juhlasalilta näyttävässä mestassa, jossa oli valtavan korkea näyttämö ja tummanruskea samettinen esirippu. Kaikkien piti istua omalla penkillään. Kun bändi tuli lavalle lähdin muiden joukossa juoksemaan kohti lavaa ja jäin ihmisten jalkoihin. Tunsin luideni murskautuvan, mutta silti päässä oli vain ajatus, että nyt jää lempparibändi näkemättä :shock:

Ruisrokki-liput ovat olleet plakkarissa jo piitkään, tänään ostettiin myös Tuska-liput 8)
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

millivanilli kirjoitti:
bedlam kirjoitti:Ei jää. Vaikka murtaudun alueelle sitten! Tai kysyn Gattacalta vinkkejä, sehän paineli Tuskaankin muistaakseni muina miehinä ilman lippua pari kesää sitten.
:P Ehkä on yksinkertaisempaa käydä vain hakemassa lippu. Ostetiin vain sunnutaille liput, ei tartte miettiä yöpymistä. Mä vaan joudun huristelemaan sitten Turkkusesta takaisin Vantaalle, pelottavaa ( ei Vantaa, vaan se ajaminen).
Ehkä näin. Mikäs tuo on Suomen valoisassa kesäyössä ajella hissuksiin ja keikan jälkitunnelmissa fiilistellen. Minä painelen keikan jälkeen hotellihuoneeseen kylpemään.
swirl

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Kid kirjoitti: Luuletko et panetusta ja nälätysä lukuunottamatta aamusali huomenna auttais? Mä ajattelin mennä...
Voisin lähteä, mutta aikasintaan siinä kymmenen-yhentoista aikaan. Tarkoituksena on nukkua univelat poes ja herätä uutena ihmisenä. Ja uimaan sitte kans!
Sannnu

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Uus tukka piristää...ja se tuoksuu NIIN hyvälle..ihania tuotteita Minnalla.

Iltavuoro edessä ja kympiltä himaan, unta ja aamulla jo ajoissa ylös kun kahdeltatoista pitää olla jo ajelemassa Mäntsälään hakemaan yo-juhliin menijöitä. Kaksissa pitäisi piipahtaa...
Kid

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

swirl kirjoitti: Voisin lähteä, mutta aikasintaan siinä kymmenen-yhentoista aikaan. Tarkoituksena on nukkua univelat poes ja herätä uutena ihmisenä. Ja uimaan sitte kans!
Ok, mä katon aamulla mikä keli ja mietin et meenkö hietsuun vai en. Himottaa nyt kummasti noi kirpparit.
Mun tarttee se uikkari ostaa..Käyn tos duunin jälkeen sitä ettimässä.
Mut mä laitan vaik aamulla viestii et kuin käy.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Pimpelipom! Kiireiseen iltavuoroon saavuttu ja pari tuntia sitten, nyt on pieni hetki hengähtää kun saatiin hirmuinen nippu *KIIRE KIIRE*- töitä pois alta.

En sitten eilen päässyt leffaan ja syömään kuten oli sovittu. Mies sai kouluhommiaan varten läppärin lainaan kaverilta, ja kaveri oli kotona klo 16-17, eli just puolessa välissä suunnitelmia.
MUTTA! Herra yllätti, kerrankin. Eihän tässä mennyt kuin vuosi ;) Tuli kotiin, laittoi keittiön oven kiinni ja uhkasi peppuraiskauksella jos avaan oven. Tunnin se siellä ähelsi, kuului tiskaamisen ääniä ja kalan tuoksu tuli oven alta. Ovi kun aukes, oli pöydällä pari kynttilää, lasit valkoviiniä (nam), uunijuustokalaa, pottuja ja vihanneksia :h: Ihana mies! Ei haitannut suunnitelmian peruuntumiset olleskaan.. :oops:

Tänään suunnitelmissa työvuoron (klo 22) jälkeen lähteä bilistämään tmv. Kotiin ei jaksais kaupungistä ihan heti lähteä. Mut nyt mää jatkan.

*hehkuu*
The great club outshines the individual, always and forever.
mustakikkeli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Kämpälle, suihkuun, ravintolaan syömään ilman kihlalahjaa. Viikonloppuja.
Elukka

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

*growl* Me hungry! Me go eat! Kuva
*poistuilee hetkeksi*
Edith

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

http://www.sea.fi - Den svenska synden ja Maunu Kurkvaara - pari hyvää syytä lisää sanoa itsensä irti työstä. Vielä kun sais soitettua pomolla, joka on kyllä niin mukava, ettei kehtais.
AarneAnkka

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kohta on istuttu töissä se vaadittu määrä tunteja, ja voi lähteä asioille, jepujeeeeeee. Ja illalla on ne bileet. :ohyeah: :pimp: :miitti:
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Perskele, en muistanut että Alice in Chainsin keikka näkyy livenä netistä. Viimeisen biisin kerkesin katsoa ja tuo vokalistihan vetää itse asiassa aika hienosti. En taida silti Provinssiin jaksaa lähtä katsastamaan.

Onks tuon nyt soittavan Stone Sour-bändin vokalisti Slipknotin laulaja? Hassun näköinen käkkäräpää maskin takaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti: Onks tuon nyt soittavan Stone Sour-bändin vokalisti Slipknotin laulaja? Hassun näköinen käkkäräpää maskin takaa.
Sama jätkä. Myönnän, googletin kun ei ko. juttu näy työkoneella.
The great club outshines the individual, always and forever.
Dumari

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Kallioon-> :beer:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Dumari kirjoitti:Kallioon-> :beer:
Toi olis parempi näin:

Dumari + auto + :beer: + KALLIOON! + mun luokse (tapaturma-asema) ;) Mähän suunnittelen nää miitit aika hyvin!

Voi juma että voi olla tylsää. Pahemmat tapaukset lähti suoraan leikkuriin, ja nyt tuolla ei ole ketään. Onneksi en ole viikonloppuna töissä; koulun loppumiset taitaa aiheuttaa aika paljon kallioilta tippumisia ja humalapäissään kompastumisia.. :roll:

Tahtoo OLUEN. NiinQ nyt. Onhan perjantai, ja kello jo lähes 19.
The great club outshines the individual, always and forever.
segma

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Pöhkö olo. Toimin huomattavasti paremmilla kierroksilla ja paremmassa vireessä kun on "päivän nallit" vielä tallella. Pitäisi opetella hillitsemään itsensä.
Mulli75

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Oli tänään ihmisillä ihmettelemistä aulassa, jossa nuori nainen jätti veritahran tuoliin ja sen vaaleat housutkin oli reisien kohdalta ihan veressä. Vaikutti siltä ettei se itse huomannut koko asiaa. Aulasta sitten auditorioon pehmustetulle tuolille istumaan kahdeksi tunniksi.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mulli75 kirjoitti:Oli tänään ihmisillä ihmettelemistä aulassa, jossa nuori nainen jätti veritahran tuoliin ja sen vaaleat housutkin oli reisien kohdalta ihan veressä. Vaikutti siltä ettei se itse huomannut koko asiaa. Aulasta sitten auditorioon pehmustetulle tuolille istumaan kahdeksi tunniksi.
Voi raukkaa :shock: Pari kertaa on tapahtunut niin ettei "henkilökohtaisia" ole ollut mukana- ja sen on JÄRKKYÄ! Olis nyt edes hetkeksi lähtenyt vaikka kauppaan käymään. Halpispökät ja pari sidettä = avot.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mulli75 kirjoitti:Oli tänään ihmisillä ihmettelemistä aulassa, jossa nuori nainen jätti veritahran tuoliin ja sen vaaleat housutkin oli reisien kohdalta ihan veressä. Vaikutti siltä ettei se itse huomannut koko asiaa. Aulasta sitten auditorioon pehmustetulle tuolille istumaan kahdeksi tunniksi.
Jaiks!

Olut maistuu muuten aikas hyvälle tänään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

bedlam kirjoitti: Olut maistuu muuten aikas hyvälle tänään.
Oles ihan hiljaa vaan! Kävin hakemassa ruokaa ja tuli HIKI :shock: Loistava ilma. Nyt kismittää.. Toivottavasti illaksi on oikeasti jotain ohjelmaa, eikä sohvaperunana olemista.
The great club outshines the individual, always and forever.
bedlam

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Elppis kirjoitti:
bedlam kirjoitti: Olut maistuu muuten aikas hyvälle tänään.
Oles ihan hiljaa vaan!
Nokun...ei vaan voi mitään! Aurinko paistelee olohuoneen ikkunasta, aavikkorokki soi ja jääkylmä olut röyhtäyttää. Mainiota! Kesä!
Mulli75

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bedlam kirjoitti:
Olut maistuu muuten aikas hyvälle tänään.
Mullakin ois jääkaapissa vaikka mitä mutta kun ei maistu, ainakaan vielä.
Vastaa Viestiin