PerPerPerjantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^^Ei mun mielestä ammu yli. Hauska lahja.

Voe helevetti noi tuoreet kirsikat on hyviä!
Sinkkumatti

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Ok. Näin siis teen. Pullo punkkua, paketti pattereita ja kylpyankka. Mitä muuta nuori nainen voisi muka tarvita? :P
Viimeksi muokannut Sinkkumatti, 02.06.2006 12:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
killkill

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

AarneAnkka kirjoitti:Kyseinen heebo on varannut oman biletysloosin pippaloihinsa.
Viimeksi kun olin tuolla, join ehkä kolme drinkkiä. Illan isäntä jakoi laskun myöhemmin osallistuneiden kesken ja osuuteni oli 50 euroa. Jos teillä on piikki auki, sen kun menoksi vaan. Sillä ilmaisella viinapöydällä on helppo haalia vosuja messiin... tosin siinä on aina se che-quevaara, että appeen loputtua böönat häipyvät kuin pieru Saharaan.
mustakikkeli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Lolita kirjoitti:Mustakikkeli voisi antaa kihlajaislahjaksi lupauksen hienosta häälahjasta ja kysyä samalla sitä tulevaa hääpäivää.
En viitsi painostaa heitä naimisiin noin julkeasti, lupailemalla lahjoja vain jos he menevät naimisiin. Eikä kyseessä ole varsinaisesti mikään tilaisuus, vaan menevät ravintolaan syömään kihlojen kunniaksi ja ilmoittivat lähimmille ystävilleen että saa liittyä mukaan.
Kid

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Huh, on taas koko aamun saanut puhua puhelimessa niin, ettei ääntä kohta enää lähde. Nälättäiskin. Maito on loppunu ja joutuu juomaan kahvia mustana..Yh.

Huomenna pääsee Peacock:n teatteriin kattoo Lisää Letkua. Isukki kehui kovasti ja halus välttämättä piffata meille liput. Sopii mulle!
Ja jos ei vettä tule viikonloppuna niin korkkaan Hietsun kirppis-neitsyyteni.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Missä mä äsken näin että puhuttiin paistinpannujen kierrätyksestä? Ajattelin hankkiutua kahdesta hirveimmästä eroon.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Georgina kirjoitti:Missä mä äsken näin että puhuttiin paistinpannujen kierrätyksestä?
http://kitina.net/viewtopic.php?t=3177
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Laiska vapaapäivän aamu. Ihanaa!! Pyykkiä koneessa ja tiskit tiskattu, en kyllä siivoa!

Kahvia tauluun ja sitten ehkä äidin luo pelaamaan canastaa, ihanaa!!
Tisseihin ja alvavatsaan sattuu. Olen siis raskaana, tai on menkat tulossa. Kumpikaan vaihtoehto ei ole ihan se ykkönen, Yyyh.

Ja miksi ulkona vaan sataa ja tuulee?? Onhan se ihanaa, mutta tahtoisin kesän, tahtoisin rannalle, uimaan, jäätelölle... Sandaalit jalassa, eikä saasta sentään villapaita päällä!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

1108 kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Missä mä äsken näin että puhuttiin paistinpannujen kierrätyksestä?
http://kitina.net/viewtopic.php?t=3177
Kiitos! Haku ei löytänyt, höh. Olipa kyllä asiallinen ja informatiivinen ketju.

Vien ne perkeleet roskiin, niissähän on muovikahvat.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Tsaari

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Nyt on takana kuukausi täysin savutonta aikaa. Tiedä häntä liittyykö siihen, mutta viime aikoina on tullut omituinen halu käydä juoksulenkillä. Niinpä olenkin löytänyt itseni jo useamman kerran pururadalta ja olen jopa harkinnut Cooperin testin tekemistä. Pitäisköhän mennä johonkin terapiaan...
Elukka

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Päivää.
No TPK today: Prossu lähti hautajaisiin viikonlopuksi, joten täällähän nökötän elukkavahtina. :|
Haluaako joku tulla tänne hornantuuttiin vaiks saunomaan? Pihasta löytyy myös tasokas kottikärrygrilli. Syötäviä & juotavia ei valitettavasti ole talon puolesta tarjota. :roll:
Noriyumi

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

mustaenkeli kirjoitti:ja helvetti ku eivät osaa puhua muusta ku asunnon tarpeesta ja viinasta. Tässä tulee itellekki jano....
:rofl:
mustakikkeli

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Päätin etten ostakaan kihlajaislahjaa, säästyy sekin raha ryyppäämiseen. Minun seurani tänä iltana on ihan tarpeeksi hyvä rangaistus molemmille.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:Ok. Näin siis teen. Pullo, punkkua, paketti pattereita ja kylpyankka. Mitä muuta nuori nainen voisi muka tarvita? :P
Loistava lahja, saa siunaukseni.

(Mä kirjoitan nykyään yli kymmenen viestiä päivässä, pakko tälläisillä komppauksilla ylläpitää tasoa...)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

ninnithequeen kirjoitti:En muuten koskaan ole ostanut kihlajaislahjaa. Enkä edes ollut kihlajaisissa. Se on kahden ihmisen välinen juttu, jota nyt ei tarvi retostella kaikille kavereille lahjanhimoisena joissain juhlissa....mutta se on vain mun mielipide. Häät onkin sitten jo eri asia.
Samikset! Kyllä ne kihlajaiskahvit voi ihan lähimpien ihmisten kanssa juoda, mutta että kinkerit tyyliin koko suvulle... kihlajaiset my ass!

Niin ja huomenta. Tänään on vapaapäivä. Ajattelin imuroida.
killkill

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:Nyt on takana kuukausi täysin savutonta aikaa
Hienoa äijä! Siitä se lähtee! Meinaatko jatkaa nollatoleranssi-linjalla, vai kenties cigarillokset joskus käräyttää?

Minäkin olen kevään aikana kokeillut hölkkäämistä/juoksemista vuosien tauon jälkeen, eikä se nyt niin kamalaa olekaan - edes polvet eivät tule kipeäksi.
Sinkkumatti

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Olkaahan tyytyväisiä etelä-suomalaiset noiden kihlajaisten kanssa. Pohjanmaalla on tapana pitää lähes samankaltaiset kekkerit kuin itse häätkin ovat. Juhlapaikka on täynnä mummuja, pappoja ja kylän miehiä kuivaajalta. Arvatkaas onko vituttanut ravata niissä kinkereissä aikoinaan jatkuvalla syötöllä.
Kid

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttäis näin sapuskan (oli pahaa) jälkeen. Kahvi ei auta yhtään, liikaa jos juon niin menee masu sekasin.

Söin taas jälkkäriks yhen daimin ja nyt ruoskin itteäni. Ois pitäny jättää väliin..Hei, mä olen Kid ja mä olen daimholisti.
Feiz

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Noriyumi kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:ja helvetti ku eivät osaa puhua muusta ku asunnon tarpeesta ja viinasta. Tässä tulee itellekki jano....
:rofl:
Mun mielestä on kans hauskaa jos joku kuuntelee juoppojen horinoita ja alkaa tehdä mieli viinaa. Lähinnä säälittävää.....
Tsaari

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

killkill kirjoitti: Hienoa äijä! Siitä se lähtee! Meinaatko jatkaa nollatoleranssi-linjalla, vai kenties cigarillokset joskus käräyttää?

Minäkin olen kevään aikana kokeillut hölkkäämistä/juoksemista vuosien tauon jälkeen, eikä se nyt niin kamalaa olekaan - edes polvet eivät tule kipeäksi.
Paras ja vissiin ainoa vaihtoehto kohdallani on tuo lätkästäkin tuttu nollatoleranssi. Kohtalaisen monta kertaa olen livennyt HC-käryttäjäksi "yhden" sikarin jälkeen. Saas kattoo kuinka äijän käy, mitään en ala lupailemaan puoleen enkä toiseen mutta koitetaan nyt selvitä. On muuten ihan eri fiilis mennä töistä kotiin kun vaatteet eivät haise tuhkakupille, meidän duunipaikan tupakkahuone kun on pieni ja savuinen.

Samaa minäkin ajattelin juoksemisesta nyt kun koitin sitä taas pitkästä aikaa. Ihan mukavalle tuntuu, jaksan juosta eikä tosiaankaan ole sattunut mihinkään. Sykemittari on ollut oiva apuväline, luulenpa että ilman sitä olisin vetänyt itseni hapoille 200 metrin jälkeen ja lopettanut lenkkeilyn jo siihen. Sykkeen kun malttaa pitää tarpeeksi alhaalla niin jaksaa juosta ja siitä voi jopa jossain vaiheessa nauttia. (outoa puhetta mieheltä joka on yleensä inhonnut lenkkeilyä)
ninnithequeen

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Feiz kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
mustaenkeli kirjoitti:ja helvetti ku eivät osaa puhua muusta ku asunnon tarpeesta ja viinasta. Tässä tulee itellekki jano....
:rofl:
Mun mielestä on kans hauskaa jos joku kuuntelee juoppojen horinoita ja alkaa tehdä mieli viinaa. Lähinnä säälittävää.....
Ja mua taas naurattaa huumorintajuttomat bodarit....
killkill

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tsaari kirjoitti:(outoa puhetta mieheltä joka on yleensä inhonnut lenkkeilyä)
Tuolla systeemillä sulla on hyvät mahkut onnistua. Jos vain lopettaisi ja jäisi kotiin puremaan kynsiään, ratkeaminen tulisi nopeasti. Kun hankkii uutta käytösmallia palkitsevia harrastuksia - lenkkeilyn jälkeinen euforia nikotiinipöhnän sijasta - on paheesta paljon helpompi pysyä irti.
ninnithequeen

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun mieheni on totaalisesti seonnut.

Se vie mut tänään ihan extemporee ulos :shock:
Ja oli hommannu jo lastenvahdinkin :shock: :shock: :shock:

Käsittämätöntä. Enks mä just jollekin kitissy, et ei olla oltu missään pitkään aikaan? (saakeli, se on lukenu Kityä taas....)

Mut nyt ensin itä-Helsingin pahimpaan räkälään (sipsi ja Dumis tietänee paikan ;) ) tapaamaan kotihomoa :h:
Feiz

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Feiz »

ninnithequeen kirjoitti:
Feiz kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti: :rofl:
Mun mielestä on kans hauskaa jos joku kuuntelee juoppojen horinoita ja alkaa tehdä mieli viinaa. Lähinnä säälittävää.....
Ja mua taas naurattaa huumorintajuttomat bodarit....
Mullahan on aivan sairaan hyvä huumorintaju. OMa huumorintaju on aina paras.
Noriyumi

Re: PerPerPerjantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:Mun mieheni on totaalisesti seonnut.

Se vie mut tänään ihan extemporee ulos :shock:
Ja oli hommannu jo lastenvahdinkin :shock: :shock: :shock:
Nauti, ja näytä se kans sille :)
Vastaa Viestiin