Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
hermine

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja hermine »

En ole itkenyt aidosti varmaan yksissäkään hautajaisissa, olen saanut mielihyvää pikkusiskoni lyömisestä ja tuntenut voitonriemua tuhottuani erinäisten elinkeinonharjoittajien omaisuutta tai häirittyäni tarkoituksellisesti heidän liiketoimintaansa.

Mutta hei, mä nyt vaan tunnen tällä tavalla ja tunteethan ovat aina oikeassa joten ei mua saa syyllistää myöskään teoistani?
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Edit: En kehtoo sannoo..
Yli nelikybänen landeäijä mutaisissa saappaissa ja flanellipaidassa kuolaa ja tumputtaa teinitytöille salaa mustassa jeepissään.
-Quarter
RuNkkuTonttu

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Reili reissulle lähtiessäni minulla ja kaverilla ei ollut hvttipaikkaa. Emme haluneet nukkua sitä yötä lattialla, joten iskimme kaverin kanssa mahdollisimman rumat naiset. Hytissä annoin naisen hieman kopeloida minua, jonka jälkeen kömmin kaverini viereen nukkumaan. Aamulla tyttöjen vielä nukkuessa laskutin omatoimisesti 200 mk, ottamalla sen rahan yöpödällä olleesta lompakosta, Ankkani hipelöinnistä.
Edith

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

hermine kirjoitti:En ole itkenyt aidosti varmaan yksissäkään hautajaisissa
En mäkään, oon ollut ihan vaan basic-ilmeellä ja yrittänyt näyttää siltä, etten ole tavattoman kiusaantunut, kuten aina Jumalasta/jumalasta puhuttaessa (olen siis ollut vain kristillisissä hautajaisissa läsnä). Lisäksi olen vannonut kristillisen kumminvalan, vaikka en aio koskaan sanallakaan mainita lapselle koko Jeesusta (tai edes puolikasta, ehe-hee).

Lisäksi ne tavalliset esiaviolliset seksit yms. (joista on kyllä kauan) ja sitten vielä se, että olen edelleenkin hassulla tavalla riemuissani siitä vanhasta ja moneen kertaa mainitusta jutusta, kun pyörryin baarin vessaan ja oksensin narikkaan (harmi, että syynä oli vain tavallinen vatsatauti; 4-5 olutta useamman tunnin kuluessa ei sitä voinut aiheuttaa).
Edith

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

segma kirjoitti:
Edith kirjoitti:
segma kirjoitti:Kaikkien syntien äiti: Irstaita ajatuksia kaverin äidistä. Onneksi siitä on jo ainakin viisi vuotta aikaa.
Tuo olisi yksi (ehkä ainoa?) hyvä syy lisääntyä. Mua mietityttää, millä ajalla mä oikein treenaan ittsestäni sen kaikkien pojujen unelman, joka tahdon nelikymppisenä ehdottomasti olla. Kyllä pitäis panemisen kohta alkaa kiinnostaa tai muuten tulee kiirus!
Bogus. Ko. nainen ei ole todellakaan mikään überhottis kovinkaan monen mielestä. Minen tiiä miksi siihen tykästyin. :p
Siis mä tarkotan niitä temppuja, mitä ne hottikset nelikymppiset naiset osaa sitten siirtää eteen päin nuoremmalle polvelle lakanoiden välissä. Missä välissä mä ne treenaan?
Noriyumi

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Reili reissulle lähtiessäni minulla ja kaverilla ei ollut hvttipaikkaa. Emme haluneet nukkua sitä yötä lattialla, joten iskimme kaverin kanssa mahdollisimman rumat naiset. Hytissä annoin naisen hieman kopeloida minua, jonka jälkeen kömmin kaverini viereen nukkumaan. Aamulla tyttöjen vielä nukkuessa laskutin omatoimisesti 200 mk, ottamalla sen rahan yöpödällä olleesta lompakosta, Ankkani hipelöinnistä.
Perkele, sinäkö se olit!! Ne rahat oli tarkoitettu mun seksiostosreissulle Tallinnaan kun tahdoin panna siellä transuja strap-onilla arslokkiin!!
ninnithequeen

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Reili reissulle lähtiessäni minulla ja kaverilla ei ollut hvttipaikkaa. Emme haluneet nukkua sitä yötä lattialla, joten iskimme kaverin kanssa mahdollisimman rumat naiset. Hytissä annoin naisen hieman kopeloida minua, jonka jälkeen kömmin kaverini viereen nukkumaan. Aamulla tyttöjen vielä nukkuessa laskutin omatoimisesti 200 mk, ottamalla sen rahan yöpödällä olleesta lompakosta, Ankkani hipelöinnistä.
Perkele, sinäkö se olit!! Ne rahat oli tarkoitettu mun seksiostosreissulle Tallinnaan kun tahdoin panna siellä transuja strap-onilla arslokkiin!!
Päivän reps :lol:
Herra Manala

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

RuNkkuTonttu kirjoitti:Reili reissulle lähtiessäni minulla ja kaverilla ei ollut hvttipaikkaa. Emme haluneet nukkua sitä yötä lattialla, joten iskimme kaverin kanssa mahdollisimman rumat naiset. Hytissä annoin naisen hieman kopeloida minua, jonka jälkeen kömmin kaverini viereen nukkumaan. Aamulla tyttöjen vielä nukkuessa laskutin omatoimisesti 200 mk, ottamalla sen rahan yöpödällä olleesta lompakosta, Ankkani hipelöinnistä.
Tää kyllä menee kärkeen melkoisella kaulalla. Uskomatonta, miten alas ihminen voi vajota.

PS. Ei siis millään pahalla tai mitään.
RuNkkuTonttu

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Herra Manala kirjoitti: Tää kyllä menee kärkeen melkoisella kaulalla. Uskomatonta, miten alas ihminen voi vajota.

PS. Ei siis millään pahalla tai mitään.
Olen huono ihminen...
Noriyumi

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti:
RuNkkuTonttu kirjoitti:Reili reissulle lähtiessäni minulla ja kaverilla ei ollut hvttipaikkaa. Emme haluneet nukkua sitä yötä lattialla, joten iskimme kaverin kanssa mahdollisimman rumat naiset. Hytissä annoin naisen hieman kopeloida minua, jonka jälkeen kömmin kaverini viereen nukkumaan. Aamulla tyttöjen vielä nukkuessa laskutin omatoimisesti 200 mk, ottamalla sen rahan yöpödällä olleesta lompakosta, Ankkani hipelöinnistä.
Tää kyllä menee kärkeen melkoisella kaulalla. Uskomatonta, miten alas ihminen voi vajota.

PS. Ei siis millään pahalla tai mitään.
*pitää lompakostaan lujasti kiinni ja valitsee kännystä valmiiksi 10022 kun näkee Runkkiksen seuraavan kerran*
Vastaa Viestiin