Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Pehmis

Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

Noniin keskenkasvuiset kitinäpallerot, kertokaapas nyt kaikki syntinne tänne niin Isontalon Pertti ja Rannanjärvi pääsee kertomaan kahren kesken miten huonoja ja syntisiä olitte ja miten toisin oli asiat silloin kun kaikki oli hyvin, soutuveneet tervattiin ja homot ja kommunistit muilutettiin!

Minä aloitan. Olen juonut juovutusjuomia humaltumistarkoituksessa, toistuvasti ja välillä ihan avoimesti julkisella paikalla. Tuomitse minut, Pertti, käännä kasvosi minun puoleeni ja jupise pahalla hengellä!
Geetzu

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Tämän iltapäivän syntini: olen himoinnut naapurini puolisoa. Uh.
(Pihalla vartin verran kattelin miten naapurinsetä paneskeli aivan ihanaa naisolentoa keittiön seinää vasten... )
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä kerran näin tuhmaa unta yhden ystävän poikikseta. Saanko nyt piiskaa?

Lisätäänpäs: Olen harrastanut esiaviollista seksiä, avioseksiä, aviossa ollessani seksiä muiden kuin aviomieheni kanssa(tosin erottuamme) ja kiroillut lasten ja vanhempieni läsnäollessa.

pehmis: sen pitäs olla kaharen kesken
Prepare for the worstest.
Pehmis

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Pehmis »

nowaysis kirjoitti:pehmis: sen pitäs olla kaharen kesken
Siitä päästääkin seuraavaan syntiini: en osaa kirjoittaa oikein.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pehmis kirjoitti: Siitä päästääkin seuraavaan syntiini: en osaa kirjoittaa oikein.
Luulen erheesi johtuvan siitä, ettet ole aito pohojalaanen.
Prepare for the worstest.
PerttiMakimaa

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Pehmis kirjoitti:Minä aloitan. Olen juonut juovutusjuomia humaltumistarkoituksessa, toistuvasti ja välillä ihan avoimesti julkisella paikalla. Tuomitse minut, Pertti, käännä kasvosi minun puoleeni ja jupise pahalla hengellä!
Tästä saisi loistavan alun Pertin känniketjulle, mutta ei taida känniä olla tänään luvassa... :(

Olen otettu tästä... :cheer:
killkill

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja killkill »

Olen pelannut Soundin Ilmakitara-kingi -peliä, ja nauttinut siitä!
PerttiMakimaa

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

killkill kirjoitti:Olen pelannut Soundin Ilmakitara-kingi -peliä, ja nauttinut siitä!
Pala helkutissa sinä vähäisen valon ruhtinaan palvelija. :)
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja martza »

On ollut niin kiirettä töissä, että ei ole kerennyt edes himoittamaan nuo ihqu ihanat eroottiset meiningit. Nyt alkaa hiukan helpottamaan työasiat ja on aika kääntä vipu päässä, ¨"erotic" asentoon ja putkiaivoni lukkiutuvat hyvin irstaisiin asioihin, mitä luulen tekevänäni viikonloppuna.
Kai sitä vanhanakin saa heittäytyä vapaalle ja antaa "pikku veitikalle" piristystä, jotta ei ihan kokonaan nuo elämän perusasiat unohdu. :wink:
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
bedlam

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja bedlam »

On ollut niin kiirettä töissä, että ei ole kerennyt edes himoittamaan nuo ihqu ihanat kylmät oluset. Nyt alkaa hiukan helpottamaan työasiat ja on aika kääntä vipu päässä kalsarikänniasentoon ja putkiaivoni lukkiutuvat hyvin kosteisiin asioihin, mitä luulen tekevänäni viikonloppuna.
Kai sitä vanhanakin saa heittäytyä vapaalle ja antaa kurkkuputkelle piristystä, jotta ei ihan kokonaan nuo elämän perusasiat unohdu. :wink:
mustakikkeli

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Söin eilen karkkia katsellessani vakavamielistä elokuvaa Good Night, and Good Luck. Puolet pussista jäi syömättä, merkkarit yms. odottelevat kotona paluutani innoissaan.

Olen myös joskus harrastanut seksiä punatukkaisen naisen kanssa. How kinky is that?
Elukka

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Elukka »

mustakikkeli kirjoitti:Olen myös joskus harrastanut seksiä punatukkaisen naisen kanssa. How kinky is that?
Eww, sick, dude!!!!!!!1!½!!§! :shock: :laatta: :barf: :leuhka:
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä olen antanut seksiä ekoilla treffeillä :oops:

Kevytkenkäisyydelleni vetää vertoja ainoastaan kykyni imeä alkoholijuomia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sanctus

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja sanctus »

En ole vieläkään uskaltanut viedä vanhaa filmirullaa kehitettäväksi, koska siellä on uskoakseni onnistuneita otoksia alastomasta ihmisvartalosta ja pelkään, että joku kehittämön runkkari jakaa ne verkkojen väliseen.

Muodostuukohan tästä ketjusta viesti viestiltä ns. tunnustusten luola tahi rippituoli.
segma

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Kaikkien syntien äiti: Irstaita ajatuksia kaverin äidistä. Onneksi siitä on jo ainakin viisi vuotta aikaa.
Edith

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Edith »

segma kirjoitti:Kaikkien syntien äiti: Irstaita ajatuksia kaverin äidistä. Onneksi siitä on jo ainakin viisi vuotta aikaa.
Tuo olisi yksi (ehkä ainoa?) hyvä syy lisääntyä. Mua mietityttää, millä ajalla mä oikein treenaan ittsestäni sen kaikkien pojujen unelman, joka tahdon nelikymppisenä ehdottomasti olla. Kyllä pitäis panemisen kohta alkaa kiinnostaa tai muuten tulee kiirus!
segma

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja segma »

Edith kirjoitti:
segma kirjoitti:Kaikkien syntien äiti: Irstaita ajatuksia kaverin äidistä. Onneksi siitä on jo ainakin viisi vuotta aikaa.
Tuo olisi yksi (ehkä ainoa?) hyvä syy lisääntyä. Mua mietityttää, millä ajalla mä oikein treenaan ittsestäni sen kaikkien pojujen unelman, joka tahdon nelikymppisenä ehdottomasti olla. Kyllä pitäis panemisen kohta alkaa kiinnostaa tai muuten tulee kiirus!
Bogus. Ko. nainen ei ole todellakaan mikään überhottis kovinkaan monen mielestä. Minen tiiä miksi siihen tykästyin. :p
1108

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Lolita kirjoitti:Kevytkenkäisyydelleni vetää vertoja ainoastaan kykyni imeä alkoholijuomia.
Ja mitään muuta et osaa imeä?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kevytkenkäisyydelleni vetää vertoja ainoastaan kykyni imeä alkoholijuomia.
Ja mitään muuta et osaa imeä?
Noup. I suck.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Kevytkenkäisyydelleni vetää vertoja ainoastaan kykyni imeä alkoholijuomia.
Ja mitään muuta et osaa imeä?
Noup. I suck.
Me 2 (?)
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Elppis kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
1108 kirjoitti:
Ja mitään muuta et osaa imeä?
Noup. I suck.
Me 2 (?)
Mitä? Ehdotteletko sä mulle jotain yhteisimentöjä? Hyi sinua!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Lolita kirjoitti: Mitä? Ehdotteletko sä mulle jotain yhteisimentöjä? Hyi sinua!
:rofl: :oops: NO ehkä vähän, mehujään muodossa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Noriyumi

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Olen kamalan syntinen. Olen harrastanut seksiä vaikka kuinka monen vuoden ajan enkä ole naimisissa. En käy sunnuntaisin kirkossa. En sulje silmiäni kun telkkarissa näkyy vähäpukeisia ihmisiä, esim. Libresse-mainoksissa. Joskus unohdan suihkussa pestä korvien taukset. :D
ninnithequeen

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Minäkin olen harrastanut esiaviollista seksiä. Ja minulla on lapsikin, vaikken koskaan ole ollut naimisissa. Lisäksi yksi parhaista ystävistäni on homo. Olen todella syntinen, ainakin PetriFB:n mukaan.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Pertti-sedän moraalis-eettinen kasvatusketju

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Esiaviollista seksiä,päihtyminen ja yleisesti on vaan tosi jumalaton meno.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Vastaa Viestiin