lanta lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihan saatanan tylsää. Kävin ostamassa ärrältä kympillä karkkia ja olen katsonut Dahmeria puoleen väliin. Dahmer on tylsä leffa.

Tänään olisi kyllä päästävä baariin viettämään sosiaalista elämää. Suraa?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
bedlam

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eilinen kalsarikänni oli vikatikki. Ensimmäinen lonkero on jo melkein ehtinyt väljähtyä ja kylmää vettä täytyy viskoa kasvoille virkistyäkseen. Olen mää sittenkin liian wanha.
ninnithequeen

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Krapula voitettu.
Ei siihen tarvita kuin seksiä, saunomista, päivätorkut, hyvää mässyruokaa ja olut. Nyt on hyvä olla.

Ukko huutelee mammaa pelaamaan Unoa. Taidetaan tahkota sitä sitte aamuun asti taas :roll:
Dumari

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

HYVÄÄ NIMIPÄIVÄÄ ORVOKEILLE!!!

Juu, nyt alkaa olemaan väsytylsää. Enää n. 4 tuntia töitä, yippiaiee!! (ens perjantaina kyllä tuntuu tilinauhassa)
Edith

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Lolita kirjoitti: Tänään olisi kyllä päästävä baariin viettämään sosiaalista elämää. Suraa?
Näh, saat pahan olon paljon halvemmalla, jos 1) juot liikaa kahvia ja 2) käyt polkemassa kuntopyörää liian kovalla sykkeellä. Kokeiltu täällä tänäään. Ehkä tupaakkaakin on kulunut vähän enemmän kuin reippaaseen urheilijaelämään kuuluisi.

Oksettaa-poksettaa, mutta turhaan lie lupailee, ei se osku tule kumminkaan ja vapaaehtoisesti musta ei ole sitä käynnistämään.

Eli, siitä huolimatta, että:"Lolita - Edit: 92%
Erinomainen parivaljakko viinahuuruisiin kekkereihin" en siis ole lähdössä.
Viimeksi muokannut Edith, 03.06.2006 20:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
millivanilli

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Päivän saldo: häät (olin valokuvaajan assarina), vanhusten morjestus, shoppailu ikeassa ja häröilyä kehä III:lla.. ei huono päivä :P

Nyt lettuja cosmon ohjeen mukaan, ainakin tuoksu on hemmetin hyvä.
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

naiset lahjottu&halittu ja herkkuja mässäilty... kummitätiä yökylään odotellessa ... nähtykään varmaan yli puoleen vuoteen
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
1108

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Herttua kirjoitti:naiset lahjottu&halittu ja herkkuja mässäilty... kummitätiä yökylään odotellessa ... nähtykään varmaan yli puoleen vuoteen
Juma, jätkä pääsee neitsyydestään!!! Onneksi olkoon!
ElanorRaven

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Gudaa, gudaa! Lakkiaispirskeistä on selvitty kunnialla kotiin, ja kakut tekivät hyvin kauppansa, hyvä minä! Olin aamun lakkiaistilaisuudessa aika itku silmässä, kun paras ystäväni lauloi siellä Somewhere-biisin (West Side Story -musikaalista), ja oli niiiiin kaunista... Nyt on jalat rakoilla korkkareilla kävelystä ja vatsalihakset hellinä kaikesta nauramisesta. Hauskaa oli! Olisin muuten saattanut jopa lähteä ihan illanviettoon, mutta huomenna on työvuoro.
1108

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Elanorraven - 1108: 57%

1108 haalii viinakaupasta liikaa antimia käsiinsä, ja pari pulloa putoaa kassajonossa, mikä tietenkin jarruttaa menoa.
ElanorRaven

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

McJanne kirjoitti:Mcjanne - Elanorraven: 34%
Illasta tulee viihtyisä, mutta on parempi jos Mcjanne piiloutuu siinä vaiheessa, kun Elanorraven lähtee hakemaan kirvestä.
*reps*

Koska te kaikki suuren maailman kitisijät uskaltaisitte Turkkuseen päin lähteä? Voisin kutsua teidät kylään, olisi kivaa tavata sakkia ihan livenä :)
Viimeksi muokannut ElanorRaven, 03.06.2006 21:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Himassa! Oli kunnon kolarikin tuossa matkan varrella, onneksi oli jo sen verran ihmisiä pysähtynyt etten jaksanut itse tehdä sitä.

Nyt kapteeni Sandels palkitsee suuntäydeltä hyvyyttä. Tätä ei ole hankala houkutella baariin tänään.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Dumari

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Vikat kahvit ja sitä rataa. Eta kotiin n. klo 0.30
Ej paaria today.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Edith kirjoitti: Eli, siitä huolimatta, että:"Lolita - Edit: 92%
Erinomainen parivaljakko viinahuuruisiin kekkereihin" en siis ole lähdössä.
Mutta me oltiin aivan loistava parivaljakko! Voit olla varma, että kinuan sinua ottamaan tuon illan kanssani uusiksi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
tonttu

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Nyt vasta tajusin: mulla on lauantai-ilta vapaa. Enkä ole lomalla enkä ole pyytänyt sitä erikseen vapaaksi. Miten ihmeessä kukaan ei ole sairastunut tjsp. :shock:

*ruksi seinään*

Vietä itsekseni rauhallisen koti-illan. :jee:
Aito_Johanna

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

:cheer: :cheer: :cheer: KESÄLOMA! :cheer: :cheer: :cheer:
RolloTomasi

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Aito_Johanna kirjoitti::cheer: :cheer: :cheer: KESÄLOMA! :cheer: :cheer: :cheer:
No kaikelviisiii on maailma vinos...

"RolloTomasi - Aito_Johanna: 66%
Pieni leikkimielinen kisailu verenmaku suussa voi häiritä iltaanne."
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Aito_Johanna kirjoitti::cheer: :cheer: :cheer: KESÄLOMA! :cheer: :cheer: :cheer:
HV :beer: :cheer:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
1108

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mä rakastuin tähän Duactiin!!!! Ihana lääke, nuha poissa ja henki kulkee. Nuuuuuuuuuuuhhhhhhh!!!!!11111 Saatana!!!!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

1108 kirjoitti:Mä rakastuin tähän Duactiin!!!! Ihana lääke, nuha poissa ja henki kulkee. Nuuuuuuuuuuuhhhhhhh!!!!!11111 Saatana!!!!
Oletko varma, ettei se ollut se snapsi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

millivanilli kirjoitti:Päivän saldo:
Ai tätäkö kyseltiin? Noh ilmoitusluontoisesti:

- Herätys
- Aamupalaa
- Seksiä
- Kaverin lakkiaiset
- Seksiä
- Olutta
- Seksiä
- Lisää olutta
- Kaverit kylään
- Humala
- Baariin ------->


... jatkuu!
Viimeksi muokannut Mojo, 03.06.2006 23:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Lähteäkö baariin vai mennäkö peiton alle lukemaan?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
RolloTomasi

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lolita kirjoitti:Lähteäkö baariin vai mennäkö peiton alle lukemaan?
ottaen huomioon, että olemme eri kaupungeissa ja minä en edes ole menossa baariin, suosittelisin sinulle peiton alle menemistä kirjan kanssa.
AarneAnkka

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Suoritettu paluu Elukkalasta. Lähellä on myös kunta nimeltä Nalkkila. Sinne ei kannata mennä, koska sieltä ei pääse enää pois. Öhhöhö.

Nyt nukkumaan.
Aito_Johanna

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Mojo kirjoitti:HV :beer: :cheer:
Mitä toi HV tarkoittaa? Mulle ei tule noilla alkukirjaimilla alkavia sloganeita mieleen muita kuin "haista vittu", mutta käyttäisikö Mojo muka niin karkeaa kieltä?
Vastaa Viestiin