lanta lauantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

kappas ehdin.

nyt nukkumaan. jaksellaan elämätä mätänevässä ruumiissa. :)
bedlam

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ryystin iloliemiä aivan liikaa ajatellen, että huomenna pitäisi vasta olla varsinaiset 'pippalot'. Hassu olo. Tavallaan toivon kovasti yhtä juttua ja tavallaan kun en voi ja saa. Mutta sinä siellä jossain, tai no, kuulet sinä ajatuksein huutelemattakin. Öh. No mutta haaveilla aina saa.
Elukka

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Jaahans. Anatomy 2:sen laittaminen nauhoittumaan oli päivän viimeinen tehtävä, joten nyt vissiinkin nukQ. :krooh:
segma

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Voi kekäle.

Miten tämä Kemijärvi osaakin olla jotenkin niin saatanan vihamielinen paikka? Vai onko se vain joku mun oma mielikuva, mikä jyllää? Vai onkohan se kolmesta oluesta tullut hulppea laskuhumala, joka twistaa mielialani ihan päin vittua? Pitäisikö alkaa absolutistiksi? Vai pitäisikö vaihtaa vain pelkkä pää?

Ei ole ihme jos en tällaisessa ympäristössä ole pystynyt kehittymään sosiaaliseksi.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Noh, huomennahan ne oikeet pimppalot vasta on. Mutta kuinkas sattuikaan muutamat suuntaa antavat tuli otettua tuossa ja arskan paisteestakin nautittua,mutta kotiin piti äitin käskystä lennähtää ja ohoh, joutui punaviiniä huitelemaan ja kaiken maailman triviaaleja pelaamaan. Hävisin, yllätys ei liene se. Miksi ne valvottaa kunniallista nuorta naista, jonka pitäisi huomenna täydessä terässä olla ja juhlakunnossa klo 13.35? Mihin tää maailma on menossa. Kauniita unia toivottavasti.
millivanilli

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Kotiuduttu grillaamasta... huomenna taitaa uni maistaa..
ninnithequeen

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

EEEEEEEHANAAAA!

Moon ihan kännis. Mut tuo ukko vie kyl voiton, se on viel pahemmassa. Silmät ristissä yrittää kattoo rakasta Smackdowniaan vai RAW vai mikä se ny o....

Arvatkaa kuka saa huomenna aamupanon entsimmäist kertaa koko saakelin vuonna? Jösses. Ihanaa. Olenkohan jo toitottanu tarpeeks?

Ööt nussukat :h:
SikaMika

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

No nyt oli ihan pakko tulla vain sanomaan, että tänään/eilen oli eka perjantai piiiitkään aikaan, kun en ole juomassa viinaa! Ei vaan jaksa niitä monen päivän darrahaamuiluja minkä jo kahdenkin päivän tehokas viinan-imailu tuo tullessaan. Huomenna voikin sitten hieman reippailla, käydä katselemassa ilmaisia konsertteja ja ottaa muutaman huurteisen ilman pelkoa pystyynnukahtamisesta.

Tänään innostuin lähtemään suoraan töistä normaalia pidemmälle pyörälenkille. Viitisen kilometriä matka taittuikin ihan kivasti vitullisessa vastatuulessa, sen jälkeen ketjut sanoivat poks jossain jumalan perseen takana Espoossa, tarkemmin sanottuna Niittykummun ostarilla. Kyl mää niin kauhiast kirosin, mutta pääsin onneksi bussin kyytiin ja sillä perjantairuuhkassa ihmisten ilmoille. Huomenna siis ohjelmassa Operation Ketjujen Osto/vanhojen korjauttaminen.

Sviddu, menin yöpuulle täysin tapaojeni vastaisesti kahdeksan jälkeen, kun silmät eivät enää pysyneet auki. Kyllähän taas nyt sitten pysyvät, kun saisin jo olla unten takamailla.

Pokerivitutus-uutinen: kylläpä syljettää, kun menee all-iniin turnauksen kakkospelaajana ykköstä vastaan, huomaa pelaavansa akkaparilla hänen jätkiään vastaan, ja sitten tää urpo kiskaisee sen kolmannen jätkän kuleksimasta viimeisellä kortilla. Mulla olisi ollut n. 5 kertaa enemmän rahaa kuin seuraavaksi parhaalla pelaajalla pelaajia ollessa jäljellä enää viisi (ja viisi parasta sattumoisin saivat turnamentista rahaa). Nih.

Katsellaas hieman tuota saksalaista elokuvaa ja koitellaas nukkua...
Noriyumi

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hyvää lauantaita vain minunkin puolestani. ja kiitos iltaseuralaisille, sitten kun olette kotona ja luette tämän. Olin ensimmäinen (eli nössöin) joka kotiin lähti.
slam

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

Innoistun katsomaan batman beginsin... ja sitten jäin kuutelemaan musaa... vittu aamulla olisi pitänyt lähteä kepittään pyörällä kaupungin talolle, mutta saattaapi väsyttää :P

aina jää urheilut tekemättä. on tehtävä suunnan muutos. :P
slam

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja slam »

edelleen hereillä... vituksi meni lauantai, mutta eipä kai tuos muuta tekemistä kuin nukkua...
RolloTomasi

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

kävin parissa baarissa ja totesin, etteivät ole kahteen vuoteen muuttuneet mihinkään. en tykännyt. en tykännyt myöskään siitä kansasta, joka kiroili, sylki, oksensi ja kusi kaduille kaupungin keskustassa. haluan kotiin. siellä on turvallista ja lämmintä.

muutaman lonkeron kuitenkin join ja nyt olen kännissä. miten sitä voi tulla känniin muutamasta? johtuu varmaan lääkityksestä...

hyvää lauantaita.
Dumari

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta, eka tpk! Eipä ole vielä työmaa saapunut, joten kaffea napaan..
tonttu

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta! Toka TPK.

Johan muuten nukutti. Menin sänkyyn jo joskus 22:30 aikoihin ja olin näemmä nukahtanut. Seuraavan kerran heräsin neljän aikaan ja huomasin että tässähän on vielä muutama tunti aikaa nukkua.
Aika fantsuu kun ei nukuta.
Mulli75

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

bedlam kirjoitti:Ryystin iloliemiä aivan liikaa ajatellen, että huomenna pitäisi vasta olla varsinaiset 'pippalot'. Hassu olo.
No sen kyllä huomaa jos tarkoitat sanalla "huomenna" lauantaita. Aika moni muukin tekee niin että kirjoittaa viestejä lauantain ensi minuuteilla/tunneilla ja puhuu huomenna tuskin tarkoittaen sunnuntaita.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten jotkut pystyy nukkumaan vaahtomuovipatjoilla? Kaksi yötä takana ja olen ihan valmis syöksymään haulikon kanssa huonekaluliikkeeseen kaapatakseni mukaan joustinpatjan. Punkassa kuitenkin vietetään kolmasosa elämästä niin luulisi sen verran olevan mukavuudenhaluisuutta. Naiminenkin on parempaa kun jousi pamauttaa vastapalloon (tai niin ne isot pojat on kertoneet).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
AarneAnkka

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Huomenta, kityläiset / kitisijät. Palasin eilen illalla sopuaikaan (0:40) kaverin 30-vuotisbileistä LUX-yökerhon loosista. Rento meininki ja erittäin hyvää keskustelua. He olivat kaikki semmoisia, junou, luovemmanpuoleisia tietokonenörttejä, joten yhteisiä keskustelunaiheita ei tarvinnut kauaa hakea. Nolostuksekseni sain osakseni roppakaupalla imartelua, joka tuntui suorastaan kohtuuttomalta siihen verrattuna mitä oikeasti koen saaneeni aikaan / ansainneeni. :oops:

Ja niin monilla heistä oli niin kauniit, älykkäät ja viehättävät tyttöystävät, jotka olivat niin samanhenkisiä, sielunkumppaneita miehilleen. Aivan lottovoittajia nuo jätkät. *kade* Tämä todistaa että noita viehättäviä naisia joiden kanssa tulisin toimeen on olemassa. He ovat vaan kaikki joko jo varattuja, tai piilossa kivien ja kantojen alla, enkä minä heitä löydä nykyisillä lähestymistavoillani. Pitänee keksiä jotain uutta.

Kysyinkin yhdeltä kaverilta kuinka hän ja hänen kaunis ja älykäs tyttönsä olivat tavanneet. Kuulemma baarissa, sattumalta, kun samana päivänä molemmille oli käynyt niin että kaverit olivat vastentahtoisesti raahanneet heidät baariin. Aika hyvä tuuri, ettenkö sanoisi.

Rupesin kotimatkalla miettimään työpaikkaani. Firma on todella hyvässä tilanteessa ja hyvissä rahoissa eli työpaikka on todella turvattu (mikä tällä alalla on lottovoitto), ja palkka on hyvä. Mutta ilmapiiri on hieman ikävä. Ikävä ilmapiiri tuntuu näivettävän luovuuttani ja positiivisuuttani, mutta roikun työsuhteessa koska puitteet ovat niin hyvät. Mikä olisi minulle tärkeintä? :|
1108

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

AarneAnkka kirjoitti:Mikä olisi minulle tärkeintä? :|
Junailla minulle previkka Alan Wakesta?
1108

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sairas olo, kurkkuun koskee ja nokka vuotaa solkenaan.

"HUS, Takas petiin numba!!!"
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jahas. Lievä kapula. Nukuin kahesta viiteen, valvoin pari tuntia, ja sitten taas noin yhdeksään. Vettä sataa helkuttivie, mut kyllähän tuo oli arvattavissa. Kiva bailusää. Ei tainnu tulla terassireissua. Synttärisankarille on kotiteatteri hankittuna, onnittelukortti vielä puuttuu.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jätinpä sitten lähtemättä serkun lakkiaisiin, sukulaispönötys ei tällä kertaa jaksanut kiinnostaa riittävästi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kid

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hoimenta. Aamiainen syöty, nyt oottelen kahvin tippumista. Nussu se vaan kuorsaa ja tuhisee. Mä lähden siis salille ja uimaan.
Piti hietsun kirppikselle mennä, mutta taitaa pian sataa täälläkin.
Eilen käytiin misterin kanssa syömässä ja vietettiin rauhallinen koti-ilta :h:
ninnithequeen

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul on ihan kaamee kapula...no ei sentään, vähän nuutunut olo vaan. Herätys taas ihan liian aikasin ku ois saanu nukkua, mut ei se mitään :mrgreen:

Nyt kahvia koneeseen. Multa tilattiin äsken valkosipuliperunat ja jauhelihapihvit. Itse tilasin 25 cl punaviiniä. Ihana, rauhallinen koti-ilta tiedossa, kunhan tuo kultamussukka pääsee sängystä ylös ja noutaa lapsosen kotiin.
RuNkkuTonttu

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Voiko ihmisellä olla huonompaa tuuria? Eilen (tai tänään) tullessani kotiovelle huomasin, että avaimeni olivat (taas) unohtuneet salille. Mitäs sitä voikaan muuta tehdä kuin mennä baariin ja alkaa käydä puhelinta läpi? En ollut nimittäin viimeisen avainreissun jälkeen muistanut viedä niitä pirun avaimia sinne huoltoyhtiölle.

No, tunnin näpyttelyn jälkeen sain yöpaikan daamilta, jonka oli treffannut kuukausi sitten. Ja Ankka raukka joutui maksamaan senkin yösijan..

Vituttaa, ahdistaa ja on niin likainen olo, että tekisi mieli harjata itsensä teräsharjalla verille. Vittu mä on tavan ääliö ja kusipää!!!
Avatar
Herttua
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 148
Liittynyt: 13.05.2006 20:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: lanta lauantai

Viesti Kirjoittaja Herttua »

iltapäivällä ohjelmassa keskimmäisen serkun lakkiaiset... vaikka menin yhdeltätoista eilen nuQ niin aamulla särki päätä vaikka mtn en oo edes juonu,tais olla kaffen puutetta,meni sillä ohi.Keskustassa varmaan rauhallista kun sataa... ellei muutu illaks poudaksi,ei muuta kommentoitavaa
Joskus tekee kipeää mutta ei haittaa
Vastaa Viestiin