sonta sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:No sul onkin vissiin enemmän sitä. Mulla vaan ton kahen lasillisen verran.
mul on vielä neljä avaamatonta pulloa... :D
tuu tänne, nii jaetaan...
No mie hyppään äkkiä tosta bussiin tai junaan.
Ei sinne niin pitkä matka oo ku et oo siel Jumalan selän takana :D
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Ihanaa, olin äidilläni kyläilemässä, siellä oli myös siskoni 7kk neiti ja serkkupojan vähän reilu vuotias termiitti.
Kyllä niissä vaan riittää ääntä ja virtaa, vaikka muille jakaa.

Nyt olen ja möllötän, ja mietiskelen, että joko tästä menisi nukkumaan, kun ei edellisinä öinä oikein ole nukuttanut.
Röökiäkin tekee tavallaan mieli, onhan tässä oltu jo reilu vuorokausi lakossa. Onneksi ei kuitenkaan ole mitään nikkiksiä, sellainen pieni tapariippuvuus vaan päällä.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Uudelleen järjestelyä kotona! Näyttää kivalta, nettailen nyt istualtani katsoen ikkunasta ulos. Näyttö on tuetty kukkapurkkiin. :D Ja meseihmisille tiedoksi että lahjakameralla on nyt paljon parempi paikka ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joo, tutumaan. Pitää mennä. Väskättää.

Öitä kaikille!!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

hammaslääkäri aamusta 8.00... ei jaksaisi oikein nousta petistä, niin aikasin, mut kait se pakko on... Sen jälkeen ikkunoita pesemään...

oh, uh, jeh... öitä
Vastaa Viestiin