sonta sunnuntai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Hitto että tää Guitar Hero on hyvä. Kitara vaan lähti, saapa nähdä joutuuko hankkimaan oman.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
killkill

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Tämä päivä onkin mennyt suunnitellessa heinäkuista matkaa Tanskaan. Jos kaikki menee putkeen, tuolla reissulla toteutuu yksi paatuneen sukellusvenehörhön unelma: päästä sukeltamaan saksalaisen U-bootin hylylle. Kyseessä tyypin VIIC -vene U-251

*lääh*

Kuva
ElanorRaven

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Sain onneksi armahduksen, piti vaan käydä laittamassa yksi tilaus kuntoon, loput saan laittaa vasta huomenna aamulla. Huhhuh. Nyt on suihkussa käyty ja lepuutan kipeitä kinttujani.

EDIT: Mulla on hikka.
ninnithequeen

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Plantagenissa käyty ja miehen veljen luona kahviteltu.
Ei ne perkeleen kaupat ollu auki, joten oli pakko hakea pari pussia lihapulla-perunoita R-kiskalta :?
No kaipa nuo maistuu.

Illalla tulee pari uutta sarjaa kolmoselta, joita kovasti innolla odotan. Mies mennöö varmaan aikaisin nukkumaan, koska lähtee huomenna Tampereelle. Joku duunijuttu. Ja pah. Mie en saanut lupaa mennä Tampereelle, mutta herra ite kyllä voi mennä :evil:
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja aasi »

Jösses, iskipä mojova tylsistyminen.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
tonttu

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti: Ja oliko reilua herättää nykkuva numba puhelinsoitolla ja lyödä luuri korvaan kun yritin vastata?
Oisit vastanut aiemmin. Mä kerenny oottamaan ku piti mennä töihinki.
1108 kirjoitti: Saatanan akka, tiskaat pimeässä tästä hyvästä!
In your dreams! Oon ens viikon lomalla enkä tee mitään. Katon taas sohvalta kaljapullo kädessä kun sä luuttuat perse pystyssä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Miten ihminen voi vetää päivärytminsä näin sekaisin parissa päivässä? Heräsin eilen kahden jälkeen iltapäivällä ja menin nukkumaan neljän aikoihin yöllä. Tänään heräsin puolilta päivin, luin hetken ja jatkoin uniani viiteen. Nyt sitten tuntuu ihanan aamuiselta ja mietin mitä tekisi päivällä... Saatana, kello on puoli seittemän!

Pyörälenkillä piti käydä ja syödä oikeaa ruokaa. Noh, tässä vielä istun nakuna ja olen syönyt vasta suklaata ja lakuja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
SikaMika

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Eilinen deitti joutui perumaan treffit, kokeilleen uudestaan perjantaina. Kiskaisin itkupotkukännit, joskin olin aika hyvässä nousussa jo uutisen saatuanikin.
Baarissa annoin ymmärtää väärin ammattini, kun sitten tulin katumapäälle ja kerroin totuuden, tyttönen alkoi empimään joten jätin sen istumaan pöytäänsä ja etenin seuraavaan kohteeseen. Se olikin sitten naimisissa, tämä olisi kai pitänyt kyetä päättelemään sormuksesta. Sitten joku Gattacan Helvetin tinttitukkahomo-tyttö kouri mun persettäni, mutta ihan periaatteesta en lämmennyt; en mäkään kouri kenenkään perseitä.

Nyt on vähän kapula. Olen pelleillyt iltapäivän kameran kanssa pizzaa mussuttaen. Laittelin pöhöttyneitä kuviani johonkin fucking deitti-ilmoitukseen, käykää katsomassa ja hurmatkaa mut!

Jospa laittaisin fillarin kuntoon ennen kuin lähden leikkimään asunnonvälittäjää erään Turbomiehen kanssa. Nih.
sanctus

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Asuntoesittelyissä on tunnelmaa. Tai sitten olen vain liian kyyninen.
ninnithequeen

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

sanctus kirjoitti:Asuntoesittelyissä on tunnelmaa. Tai sitten olen vain liian kyyninen.
Me ajeltiin just tuolla hienosto-alueilla, ja siellä olisi ollut yhen valtavan lukaalin esittely. Ei kehdattu mennä kuitenkaan.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Eilen käytiin amarillossa syömässä hyvät eväät, jäi sellainen nälkä päälle että menis vaikka uudelleen. Jatkot alakerrassa jossa näkysteltiin toista kaveria jota oli kiva nähdä! (:h: !sinne Exsatti jos luet tätä) Huono omatunto jäi kun läksin yhden aikaan vaihtamaan paikkaa ja toinen jäi sinne mutta kun ne biisit oli niin hirvittävää skeidaa, aivovaurion vaara. (tai liian vähän viinaa) Ei sinne onnelaankaan sitten jaksanut jonottaa vaikka serkkupoika lupas maksaa sisälle, heseltä jätskiä ja äijän kyydissä kotiin :)
Eipähän menny tämä päivä ihan harakoille, oon tehny vaikka mitä ja kello ei oo edes seitsemää.

Edit: En korjaa järjettömiä lauserakenteita, kärsikää paskiaiset :twisted:
Viimeksi muokannut Georgina, 04.06.2006 18:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
1108

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:In your dreams! Oon ens viikon lomalla enkä tee mitään. Katon taas sohvalta kaljapullo kädessä kun sä luuttuat perse pystyssä.
Helvetti.
ElanorRaven

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Hyvin, Hyvin Väsynyt Elanor lähtee nyt nukkumaan. Adjö!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Terveisiä Italiasta. Tuskin pääsen enää toiste häihin, joissa vapautetaan valkoisia kyyhkysiä ja syödään seitsämän lajin illallinen linnassa.

Karua palata arkeen. :(
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
huima

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja huima »

Lilo kirjoitti:Karua palata arkeen. :(
Ja heti Kityyn.

wb.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Kun runkkaa kunnolla yöllä pari kertaa, nukkuu koko päivän, siivoaa kissan oksennusta, tekee rankan pyöräilylenkin ja siivoaa kissan ripulipaskaa, ei paneta enää ollenkaan niin paljoa.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
AarneAnkka

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

No ni, ollaan palattu Turkkusest äiteliä auttamasta. Ei se ollutkaan niin kamalaa kuin alunperin pelkäsin. Oikeastaan ihan hauskaa ruumiillista työtä, aina se hiiren työntelyn päihittää. Varsinkin kun sai hakata vasaralla päreiksi yhden vanhan lastulevykaapiston, kun se piti purkaa paloiksi ja se oli koottu liimaamalla joten oli hyvä syy hakata. Kivaa. :twisted:

Vähän pöhkö äitini kyllä on kun yrittää eläkeiässä väkisin tehdä kaiken itse. Minun piti sähkösahalla paloitella hänelle raskas pöytälevy pois heitettäväksi, mutta hän keskeytti homman koska se piti meteliä ja kuulemma häiritsi naapureita, ja sanoi että hän sahaa sen itse käsisahalla tulevien viikkojen aikana. Vaikka kymmenen senttiä päivässä. Kyllä hänellä on eläkeläisenä siihen aikaa. Jaaha, kuule sen kun vaan sitten. Äiti maksoi bensakulut ja tarjosi vaivanpalkaksi kebabit Asossa.

Eip kai täs nys sit muuta. Loppuillan voin pelata Oblivionia pitkästä aikaa, jes. :kontrolli:
slam

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja slam »

hyvin tehdyt tinaukset tässä tietokonenäytössä... ravistelin hetken, niin sain kuvan esiin...

joo... tää on tätä halpa myyntiä! :P
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Tuntuu ihan hullulta aloittaa huomenna uusi työviikko, kun koko viikonloppu meni töissä.. Onneks tänään sai vähän nollattua aivoja kun käytiin Hietsussa ja vetämässä pitsat.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:... siivoaa kissan oksennusta...siivoaa kissan ripulipaskaa...
Kun tekee kissasta rukkaset, selviää elämästä helpommalla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
RolloTomasi

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

avasin illan toisen punaviinipullon. ketään seuraksi?
ninnithequeen

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:avasin illan toisen punaviinipullon. ketään seuraksi?
:yo:
Mä juon just ekaa lasillista, ja kohta otan toisen. Menee happamaksi muuten tuo litku, ellei äkkiä tuhoa :)
RolloTomasi

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:Mä juon just ekaa lasillista, ja kohta otan toisen. Menee happamaksi muuten tuo litku, ellei äkkiä tuhoa :)
mut mä ehdin alottaa jo kuudelta... 8)
ninnithequeen

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

RolloTomasi kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mä juon just ekaa lasillista, ja kohta otan toisen. Menee happamaksi muuten tuo litku, ellei äkkiä tuhoa :)
mut mä ehdin alottaa jo kuudelta... 8)
No sul onkin vissiin enemmän sitä. Mulla vaan ton kahen lasillisen verran.
RolloTomasi

Re: sonta sunnuntai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

ninnithequeen kirjoitti:No sul onkin vissiin enemmän sitä. Mulla vaan ton kahen lasillisen verran.
mul on vielä neljä avaamatonta pulloa... :D

tuu tänne, nii jaetaan...
Vastaa Viestiin