Muhahaa-nantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Dumari

Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Uus viikko on alkanut, ettex työ tiedä? Tähän väliin vielä olutta ja rokkia ennen nuqumista... Hyvää alkanutta kesän ekaa maanantaita!
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta =)

no kaikelviisii... mitäköhän tästä tulee... puhelinlaskut kotiin kasvaa varmaankin ainakin ihan hillittömiin mittoihin kesäkuun aikana...

hyvää maanantainta
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

sincian jos saisi takaisin tänne, niin sittenhän kaik olis ihqusti...
mustakikkeli

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Siirretääs oikean päivän ketjuun.
Lilo kirjoitti:Terveisiä Italiasta. Tuskin pääsen enää toiste häihin, joissa vapautetaan valkoisia kyyhkysiä ja syödään seitsämän lajin illallinen linnassa.(
Mulla olisi kohta serkkutytön häät Saksassa, mutta taidan tehdä oharit, ei pääse... (miksiköhän mä tänkin kerroin? Tuli vaan mieleeni ulkkarihäistä)

Kämppää taas tänään pikkaisen pintarempattu (maalausta ja lattialistojen paikoilleen hakkaamista), ja vähän huonekaluja kärrätty, mitä nyt yksin omalla autolla pystyy. Kassakriisi estää kaikkien haluamieni huonekalujen hankkimisen kerralla, taitaa mennä kaikki kesälomarahat kämpän sisustukseen? Mitä jos löytäisinkin jostain kierrätyskeskuksesta juuri haluamiani kaappeja sun muita kymmenesosahintaan? Ei ne suuret luulot, vaan pienet menot.

Jahans, jos asentaisi tuon Win2000:n kotikoneelle, kun ei viitsi maksaa XP:stä. Vaikka hyvin tämä Linukka edelleen toimiikin.
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Lilo kirjoitti:Terveisiä Italiasta. Tuskin pääsen enää toiste häihin, joissa vapautetaan valkoisia kyyhkysiä ja syödään seitsämän lajin illallinen linnassa.
Jos suostut miun morsiameksein, niin pääset.
1108

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Tälle tuli blondi taloon.
Siis vällyjen väliin!
Elukka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Hop, emäntä on taas tässäkin taloudessa kotosalla. :)
Kohta vissiin petiin ja sitte jokusen tunnin päästä ylös ruokkimaan elukat.
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

avasin ketjun, jonka poistin heti. arvatkaapa mitä aloitusviestissä luki...
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

flirttipuistossa ei ole muita kuin idlaava mcjanne... mihin kaikki ovat menneet?
Elukka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

RolloTomasi kirjoitti:flirttipuistossa ei ole muita kuin idlaava mcjanne... mihin kaikki ovat menneet?
Nukkumaan?
Se on työpäivä huomenna. :|
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

eikä ole, paitsi jos on jossain sellaisessa töissä, joissa täytyy olla maanantaina jossain...

mutta missä ovat kaikki vapaat taiteilijat?
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

pitkällisen harkinnan myötä olen tullut siihen johtopäätökseen, että rollo on typerys.
Mulli75

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

EKA TPK

Pyöräillessäni töihin huomasin että maa oli osittain valkoisena. Ei se ollut lunta, toiseksi luulin sitä sammutusvaahdoksi. Se oli kuitenkin siitepölyä ja sitä esiintyi melkein koko matkan ajan.

Ei muuta, kahvin kanssa aamu jatkuu.
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

huomenta

hyvää työpäivää tai mitä tahansa päivää vietättekään

nukuin viisi tuntia ja kohta avaan seuraavan punkkupullon. aamupalaruisleivät olen jo syönyt ja teen juonut. siis neljä. tuntia.

tämän viestin lähetti rollo, siis minä.
Dumari

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Huomenta, toka tpk!
AarneAnkka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mentaaaaa.... muhahaa. Taas piti pelata aamukahteen vaikka tiesin että tänä aamuna on aikainen herätys ja uinti. Mmmäh. :swirl:
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

nukutteko te koskaan vai miten te kaikki olette jo näin aikaisin hereillä?
AarneAnkka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

RolloTomasi kirjoitti:miten te kaikki olette jo näin aikaisin hereillä?
Työllä ja tuskallahan minä olen hereillä. Hyvä etten tuiskahda turvalleni tätä näpyttäessäni.
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

aarne, punaviinillä on piristävä vaikutus. kokeile josko auttaisi ettet vallan kuukahda.
Viimeksi muokannut RolloTomasi, 05.06.2006 7:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

AarneAnkka kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:miten te kaikki olette jo näin aikaisin hereillä?
Työllä ja tuskallahan minä olen hereillä. Hyvä etten tuiskahda turvalleni tätä näpyttäessäni.
Vähän sama vika, mutta enää kaksi aamua ennen saunaa!!!!11!!!11!!
AarneAnkka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

RolloTomasi kirjoitti:aarne, punaviinillä on piristävä vaikutus. kokeile josko auttaisi ettet vallan kuukahda.
Just joo, helvetillistä migreenikohtausta tässä vasta kaivattaisiinkin. Punaviini = nestemäistä päänsärkyä. :x
slam

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:nukutteko te koskaan vai miten te kaikki olette jo näin aikaisin hereillä?
Oli pakko herätä. Hammaslääkäriin... samalla reissulla voisi jatkaa töihin. Have to do something edes, että ei aivan kuivetu kotosalle.
RolloTomasi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

AarneAnkka kirjoitti: Just joo, helvetillistä migreenikohtausta tässä vasta kaivattaisiinkin. Punaviini = nestemäistä päänsärkyä. :x
kokeile buranaa?
AarneAnkka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

RolloTomasi kirjoitti:kokeile buranaa?
Üüüüüü! Sekakäyttöä!
Dumari

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt mua naurattaa :rofl: Siihen hommaan mihin mua pyydettiin, niin siihen valkattiin yksi kaveri joka on yleensä puoli vuotta saigonilla kun, ylityötunnit(330h/y) tulevat täyteen. Loistotyyppi huumorin kannalta, repeilen aina sen jutuille. Kahden pikkulapsen 4-kymppinen isukki, mutta silti on välillä kuin teini-ikäinen finninaama (vaikeeta tajuta jossei itse pääse työskentelemään persoonan kanssa).
Vastaa Viestiin