Muhahaa-nantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja martza »

Jeeeee...
Olin eilen katsomassa ja kuuntelemassa Virve Rostin ulkoilmakeikan. Todella katsomisen arvoinen keikka. Kaikki vanhat ja uudet biisit nainen heitti tyylikkäästi ja mun mielestä Viki olin todella eroottisen/seksikkään näköinen, iloinen ja pirtsakka pakkaus. Ottaen vielä huomioon hänen ikänsä. Onhan hänellä sentää kolme lastakin jo tehty.
Tää oli vaan mun mielipide.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Jeeeee...
Olin eilen katsomassa ja kuuntelemassa Virve Rostin ulkoilmakeikan. Todella katsomisen arvoinen keikka. Kaikki vanhat ja uudet biisit nainen heitti tyylikkäästi ja mun mielestä Viki olin todella eroottisen/seksikkään näköinen, iloinen ja pirtsakka pakkaus. Ottaen vielä huomioon hänen ikänsä. Onhan hänellä sentää kolme lastakin jo tehty.
Tää oli vaan mun mielipide.
Mie tunnen sen siskon.
Siinäpä vasta todellakin iloinen ja pirtsakka mamma myös, aevan mahtava laulajakin kuten sisarensakin.
Noriyumi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

LillyMunster kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti::evil:
:h:
Minä voin kuvitella nämä naiset liikenteessä: Lolita osoittaa ilkimystä ja sanoo Ninnille; "Tuo se oli, se joka minua kiusasi!!" ...ja Ninni syöksyy taistoon sortajaa päin...
:rofl: :cheer:
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti:
Lolita kirjoitti:
:h:
Minä voin kuvitella nämä naiset liikenteessä: Lolita osoittaa ilkimystä ja sanoo Ninnille; "Tuo se oli, se joka minua kiusasi!!" ...ja Ninni syöksyy taistoon sortajaa päin...
:rofl: :cheer:
Hmph.
Noriyumi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:
LillyMunster kirjoitti: Minä voin kuvitella nämä naiset liikenteessä: Lolita osoittaa ilkimystä ja sanoo Ninnille; "Tuo se oli, se joka minua kiusasi!!" ...ja Ninni syöksyy taistoon sortajaa päin...
:rofl: :cheer:
Hmph.
Mitä?
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
Elukka kirjoitti:Kuolee ainakin onnellisena miehenä? :P
Keksitkö muka parempaa tapaa lähteä tästä matoisesta maailmasta? :P
Aiku tukehtua mun tisseihin?

No, mun mies ainakin haaveilee moisesta ainakin unissaan kun tunkee päätään niitten väliin kuola suupielestä valuen :roll:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja martza »

ninnithequeen kirjoitti: Mie tunnen sen siskon.
Siinäpä vasta todellakin iloinen ja pirtsakka mamma myös, aevan mahtava laulajakin kuten sisarensakin.
Niin Viki kertoi, että hänen uransa alkoi nimeomaan karaoke laulujen innoittamana eikä hän voisi tehdäö mitään muuta kuin laulaa.
Musikaalisuss on näköjään heidän lahjakkuutensa.

Vikissä oli todella sellaista iloisuutta, luonnollisuutta ja hänen äänensä ei ole muuttunut miksikään pitkän uran aikana.

Oli fantastista kuulla "Sata salamaa", "One way ticket", "Charlie Brown" "Survival" jne. Heitti kaikki hänen hittinsä ja bändi oli myös mahtava.
Friimanhan on yksi bändin kitaristeista ja soittivat hänen muutaman kappaleen myös. "Ajetaan Tandemilla", "Yksi lensi yli käenpesän" jne.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
killkill

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja killkill »

ninnithequeen kirjoitti:Aiku tukehtua mun tisseihin?
Tarkoitin ihan tolleen yleisellä tasolla, joten ei tarvitse/kannata pahastua :D
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

martza kirjoitti:Niin Viki kertoi, että hänen uransa alkoi nimeomaan karaoke laulujen innoittamana eikä hän voisi tehdäö mitään muuta kuin laulaa.
Musikaalisuss on näköjään heidän lahjakkuutensa.
Oli fantastista kuulla "Sata salamaa", "One way ticket", "Charlie Brown" "Survival" jne. Heitti kaikki hänen hittinsä ja bändi oli myös mahtava.
Friimanhan on yksi bändin kitaristeista ja soittivat hänen muutaman kappaleen myös. "Ajetaan Tandemilla", "Yksi lensi yli käenpesän" jne.
Tiekkö, juuri noita biisejä se sen siskokin laulaa aina karaokessa.
Eikä siitä äänestä tunnista, onko kyseessä tämä sisko vai Vicky itse :D
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noriyumi kirjoitti:Mitä?
Ku kaikki nauraa mulle ku mä oon niin pieni ja kiukkusena vaan lähinnä huvittava vai :evil:

Perkele! Lähtee musta sentään kova ääni.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Patz kirjoitti: Huomio: Vaasalaispojat on erittäin söpöjä ja kehityskelpisia, harmi vaan etten ole enää 18 vee... t:täti
Mitä? Missä?! :jouden: :mrgreen:

Fantsu päivä ja aurinkokin paistaa. Pian saa alkaa laskeen vikoja työpäiviä ennen lomaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Kid

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

Ihan kamala päivä taas kerran töissä. Taas tulee mieleen käydä tsekkaamassa mollin sivut. Mä olen lopen uupunut ja kaipaisin vaan pois täältä toimistolta.

Tänään kuitenkin käyn ostaas jumppapallon millä pääsen sitten illalla leikkimään. Toivottavasti selviän haavereitta..
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

[quote="syttiK]Pian saa alkaa laskeen vikoja työpäiviä ennen lomaa.[/quote]Mä en osaa laskea niin pitkälle.... Plääh!
Onneksi kuitenkin pääsen kotiin ihan kohta. Uhkasin jo kollegalle, että pesen partsinlattian tänään. Just joo, ihan varmasti.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Kid kirjoitti: Mä olen lopen uupunut ja kaipaisin vaan pois täältä toimistolta.
Ei se valittamalla parane. Uutta vaan tilalle! Johan loppuu ahistus. *tietää*
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

[quote="sipsi] Uhkasin jo kollegalle, että pesen partsinlattian tänään. Just joo, ihan varmasti.[/quote]

Mua oottaa tuolla takapihalla kukkapenkki ja läjä kiviä.. ja hiushommaa lisäks. Vuorokaudessa ei enää riitä aika mun aikatauluihin :?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Noriyumi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

ninnithequeen kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Mitä?
Ku kaikki nauraa mulle ku mä oon niin pieni ja kiukkusena vaan lähinnä huvittava vai :evil:

Perkele! Lähtee musta sentään kova ääni.
Höh, ei kukaan ilkeyttään naura :) Mutta "pieni ja pippurinen" on ihan söpö yhdistelmä ja sellainen tehopakkaus, ja kuvittelen kuinka sun pitkät hiukset hulmuavat kun käyt pahiksiin kiinni kuin Terminatorin Sarah Connor... <3
Viimeksi muokannut Noriyumi, 05.06.2006 15:54. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kid

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Kid »

syttiK kirjoitti:
Kid kirjoitti: Mä olen lopen uupunut ja kaipaisin vaan pois täältä toimistolta.
Ei se valittamalla parane. Uutta vaan tilalle! Johan loppuu ahistus. *tietää*
Ku en haluis ku on kuitenki niin ihana porukka täällä. Tää on vaan tää maanantai taas tämmönen. Kaikki asiat kusee ja pahasti.
Mut mä uskon parempaan huomiseen *tsemppaa itseään*
Edith

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Joo-o. Laiska paska olen, mutta nyt sitten vihdoinkin tein sen: sanouduin irti töistä tän viikon lopusta alkaen. Ei kaduta.
Sinkkumatti

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Patz kirjoitti:Huomio: Vaasalaispojat on erittäin söpöjä ja kehityskelpisia, harmi vaan etten ole enää 18 vee... t:täti
Mut hei. Eiks sun kannattas käyttää tilanne niiQ hyväks sellasena seksimatkana. Eihän niistäkään reissuista ikinä kerrota kun kotiin palataan. Otat vaan kato hoitoos semmosen pikkuhaaremin, joka on täynnä nuoria viriilejä kosseja. Sit vaan nautiskelet joka päivä eri sonnin kanssa. :wink:
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Sinkkumatti kirjoitti:
Patz kirjoitti:Huomio: Vaasalaispojat on erittäin söpöjä ja kehityskelpisia, harmi vaan etten ole enää 18 vee... t:täti
Mut hei. Eiks sun kannattas käyttää tilanne niiQ hyväks sellasena seksimatkana. :wink:
"Suomen aurinkoisin kiimakaupuNki!" 8)

Joo hyvä reissu oli.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
sanctus

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

"10 000 days in the fire is long enough, you're going home"

Perjantaina on tiedossa lainaneuvotteluja.

Vaikka kuinka olen tehnyt valintoja elämässäni sen suhteen, että nauttisin olostani mitään omistamattomien luokassa, alkaa nyt näyttää jo todella uhkaavalta. Tulevaisuudessa harrastanen ehkä jo erittäin pienimuotoista sijoittamista.

Eroottista.
1108

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen kirjoitti:Oonksmä niinku jotenkin koominen näky vai?
*tyrsk* Kiitti, nyt on novellet näppäimistöllä.
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

1108 kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Oonksmä niinku jotenkin koominen näky vai?
*tyrsk* Kiitti, nyt on novellet näppäimistöllä.
:axe:
Avatar
Mojo
Kitisijä
Viestit: 1417
Liittynyt: 14.08.2005 19:00

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Mojo »

Veto kokonaan pois.
Koko päivä mennyt puolivaloilla huonosti nukutun yön jälkeen. Rankkaa on se viikonloppuilu. Mutta kuitenkin niin :h:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Noriyumi

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Edith kirjoitti:Joo-o. Laiska paska olen, mutta nyt sitten vihdoinkin tein sen: sanouduin irti töistä tän viikon lopusta alkaen. Ei kaduta.
Onneksi olkoon. Jos duuni on pään seinään hakkaamista, parempi vain lopettaa ja mennä muihin tehtäviin.
Vastaa Viestiin