Muhahaa-nantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

K-Y-L-L-Ä-S-T-Y-T-T-Ä-Ä !!!!!!!!!!!
En viitti yhtään mitään :?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bliss kirjoitti:K-Y-L-L-Ä-S-T-Y-T-T-Ä-Ä !!!!!!!!!!!
En viitti yhtään mitään :?
Kyllä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja nexie »

:maanantai: :maanantai: :maanantai:

Tää on nyt aidosti sitä itseään. Miten pirussa yhden (1) opintoviikon tentissä voidaan vaatia vastaamaan kolmeen (3) ylettömän laajaan kysymykseen esseevastauksilla, joiden tulisi vieläpä olla "tydligt disponerade med mellanrubriker osv"??? Suhteellisuudentaju?

Korostettakoon vielä, että mun pitäisi saada tästä tentistä vähintään hyvät tiedot, jotta pääsisin syksyllä alkavaan graduseminaariin. Tulokset suvaitaan kuitenkin antaa vasta elokuussa. Että hv vaan (ihan sillä pejoratiivisella merkityssisällöllä)...
Don't Panic!
RuNkkuTonttu

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja RuNkkuTonttu »

Piru, kun tästä työn teosta ei tule mitään. Olenkohan vielä päissäni? Tällä hetkellä arvostan työni ns. vapautta, kuinka moni muu voisi istua kaameassa krapulassa toimistossa ja samalla juoda tasottavaa siideriä tupakkia poltellen. Kiva kun kukaan ei ole vahtimassa...
segma

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja segma »

Puolen vuoden THX 4 TEH INFO -tapahtuma viime yönä. Neljän aikaan tulee kaverilta viesti, jossa hän kehuu kuinka kiva se tyttö oli, jonka hän nenäni edestä nappasi viimeksi kun baarissa oltiin. Ja mitä parannettavaa oli. Ja kuinka oli kiva pussailla.

VITTUAKO MINÄ TUOLLAISESTA INFOSTA KOSTUN?
Elukka

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Elukka »

TPK MK VI.
PLääh, motivaatio- ja mielialamittarit pysyvät sinnikkäästi aivojen käynnistämiseen tarvittavien lukemien alapuolella. :|
(Steel Battalionia pelanneet ymmärtänevät. :wink: )
Toisinaan tekee mieli vaan antaa periksi ja jäädä tuleen makaamaan, kun lopputulos on kumminkin omista ponnisteluista riippumatta se inttisanastosta tuttu Vihtori-Matti.[1] :(
[1]Vituiks'-Meni.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

rontti26 kirjoitti:Kuis moni muu on jo heittäny talviturkin?
Joo, ei ole tapana. Ajattelin heittää talviturkin marraskuussa Kanarialla kuten viime vuonnakin.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

rontti26 kirjoitti:Olihan se vesi kyllä yhtä kylmää ku ryssän helvetissä...Meinas boltsit jäätyä :jouden:
Jäätyminen olisi ollut suotavaa ottaen huomioon taipumuksesi lisääntyä vahingossa. Kyllä kerta riittää sitä lajia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

segma kirjoitti:VITTUAKO MINÄ TUOLLAISESTA INFOSTA KOSTUN?
:paijaa:

Ehkä ensi kerralla saat erååttisemman viestin ja kostut.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vielä kerta kolmen suoran päälle. Pisteliäistä, jopa ilkeistä viesteistäni huolimatta olen äärimmäisen hyvällä tuulella ja pirteä ja rakastan teitä (melkein) kaikkia. Pusnus kaikille!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Vielä kerta kolmen suoran päälle. Pisteliäistä, jopa ilkeistä viesteistäni huolimatta olen äärimmäisen hyvällä tuulella ja pirteä ja rakastan teitä (melkein) kaikkia. Pusnus kaikille!
Nii mäki sua :h:

Nyt vihdoin vaatetta päälle ja ulkoilemaan. Pyykkiä voi pestä myöhemminkin.

Vetoja, mihin aikaan yöstä mieheni kotiutuu Tampereelta ja missä kunnossa? Saako mamma taas siivota oksennukset eteisen matolta? Sammuuko herra sohvalle kengät jalassa? Kouriiko tissejä sössöttäen? Vai tuleeko ollenkaan kotiin?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mun tuli nyt jo paha mieli. Anteeksi Rontti, anteeksi Segma.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ninnithequeen kirjoitti: Saako mamma taas siivota oksennukset eteisen matolta?
Siivoaisitko todella? Myönnetään että olen minäkin siivonnut jopa miehen kuseman hellan, mutta kerrasta oppi. Eritteet korjaa ne sopimattomaan paikkaan askarrellut kun aikuisista ihmisistä puhutaan.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Saako mamma taas siivota oksennukset eteisen matolta?
Siivoaisitko todella? Myönnetään että olen minäkin siivonnut jopa miehen kuseman hellan, mutta kerrasta oppi. Eritteet korjaa ne sopimattomaan paikkaan askarrellut kun aikuisista ihmisistä puhutaan.
Kerran joutunut himassa tuon tekemään, ja kerran vanhempieni luona :roll:
Oli itse siinä kunnossa, ettei olisi kyennyt. Ja juo tosiaan niin harvoin, että sille kihahtaa hetkessä hattuun kaikki alkoholipitoinen.

Soitti äsken, että on saapunut Tampesteriin, ja että ovat koto-Helsingissä vasta klo 23. Ja taatusti muuten menevät siitä vielä baariin, arvaan ma.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Lolita kirjoitti:Mun tuli nyt jo paha mieli. Anteeksi Rontti, anteeksi Segma.
Joo,melkein purskahdin itkuun ku keljuilit mulle.
tonttu

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Huomenta.

Kyllä lomalla on sitten mukavaa. Lähen ulos ihan varmasti kun aurinko paistaa. Ihkuu.
Tännään shoppailemaan liput Saunaan. Ja jotain muutakin. ;)
Ei mulla sitten muuta, jatkakaa.

Hyvää kesäistä maanantaita.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Huomenta. Tosin olen herännyt jo monta kertaa, mutta vasta nyt pääsin ylösnousemukseen asti.

Ihana päivä!
Huomenna on jännittävä päivä... Miten maltan odottaa?!? Toivottavasti jaksan... Mutta koska olen utelias kuin silakka, on kaikki odottaminen kamalaa. Kaikki tieto pitäisi saada heti paikalla nyt heti heti heti.

Mukavaa maanantaita kaikille! :h:
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Dumari

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Nyt tulee Shakiraa Energyltä... MAI HIPS DONT LAI!1
(tein proteesin ja vaihdoin Cityn vekka)
huima

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja huima »

Peppua.

Huomenna pitäisi lähteä ulkomaille.

Ja torstaina kanssa. Tai siis Tampereelle.

Ja paljon asioita tehtävänä.

Saatiinpa kuitenkin hyvin asioita johdon kanssa liikkeelle. Keskiviikoksi workshopin pitämistä.
tonttu

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Dumari kirjoitti:MAI HIPS DONT LAI!1
Suomennettuna: Minun hipit ei valehtele?
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Melnais »

ninnithequeen kirjoitti: Kerran joutunut himassa tuon tekemään, ja kerran vanhempieni luona :roll:
Oli itse siinä kunnossa, ettei olisi kyennyt. Ja juo tosiaan niin harvoin, että sille kihahtaa hetkessä hattuun kaikki alkoholipitoinen.
EIIH! Kuka mies siivoaisi turpajurrisen naisen oksennukset tai kuset, häh?! Opetelkoon juomaan vähemmän tai siivoamaan. Hyyh, mikään hemmottelu ei korvaa toisen nöyryyttämistä noin.

Tähän liittyy oksennustrauma, muita eritteitä kestän aika hyvin työkyllästyksen vuoksi, mutta laatta ja lima tekevät heikkoa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Kerran joutunut himassa tuon tekemään, ja kerran vanhempieni luona :roll:
Oli itse siinä kunnossa, ettei olisi kyennyt. Ja juo tosiaan niin harvoin, että sille kihahtaa hetkessä hattuun kaikki alkoholipitoinen.
EIIH! Kuka mies siivoaisi turpajurrisen naisen oksennukset tai kuset, häh?! Opetelkoon juomaan vähemmän tai siivoamaan. Hyyh, mikään hemmottelu ei korvaa toisen nöyryyttämistä noin.
No mut hei....herran mokailusta saakin sitten kuittailla vaikka kuinka kauan, ja se vasta hauskaa onkin :D
sanctus

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kv-henkilöverotus - siinäpä vasta jotain mielenkiintoista!

Muuten melko Tool.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Niin, tänään olisi ollut myös Laurean pääsykokeet, mutta en saapunut paikalle. Oli päällekäistä ohjelmaa aamulla ja sitten kun se toinen peruuntui, oli jo liian myöhäistä suunnata Tikkurilaan. En olisi varmaan muutenkaan mennyt, mun rohkeus riitti tähän asti tänä vuonna.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Muhahaa-nantai

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

Höh,väsyttää...
Vastaa Viestiin