WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Ärsyttääkö ainainen WANHA-huutelu?

Jaa
12
41%
Ei
7
24%
Tyhjiä
0
Ei ääniä
Poissa
3
10%
WANHA!!!1! / EVVVK / Tuulenpuiskaakin kiinnostaa.
7
24%
 
Ääniä yhteensä: 29

Elukka

WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

No niin, segman ehdotuksesta perustamma tämänkin äärettömän tarpeellisen gallupin, eli:
Onko "WANHA!!!1!" kommenttina jo niin WANHA!!!1! että se alkaa pikkuhiljaa jurppia?
Dumari

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Äänestin WANHA!!111!

Olinx ega? Paljo terkkui valvojan kissallE
Aito_Johanna

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Poissa. En ole edes huomannut, että tuollaista huudellaan. Eiku vissiin joskus, kun joku kertoo vanhan vitsin...? Ei kuitenkaan lainkaan häiritsevän usein.
Elukka

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Aito_Johanna kirjoitti:Poissa. En ole edes huomannut, että tuollaista huudellaan. Eiku vissiin joskus, kun joku kertoo vanhan vitsin...? Ei kuitenkaan lainkaan häiritsevän usein.
:shock: Miten tuohon on voinut olla törmäämättä?
Aina kun joku laittaa esiin linkin/vitsin/jonkunmuunminkä?________, jonka joku joskus jossain on jo kertaalleen nähnyt, siihen kuuluu tietenkin (primitiivi)reagoida vastaamalla "WANHA" niin monen huutomerkin ja ykkösen säestämänä kuin viestisysteemi vain sallii. :roll:
Aito_Johanna

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Elukka kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:Poissa. En ole edes huomannut, että tuollaista huudellaan. Eiku vissiin joskus, kun joku kertoo vanhan vitsin...? Ei kuitenkaan lainkaan häiritsevän usein.
:shock: Miten tuohon on voinut olla törmäämättä?
Aina kun joku laittaa esiin linkin/vitsin/jonkunmuunminkä?________, jonka joku joskus jossain on jo kertaalleen nähnyt, siihen kuuluu tietenkin (primitiivi)reagoida vastaamalla "WANHA" niin monen huutomerkin ja ykkösen säestämänä kuin viestisysteemi vain sallii. :roll:
Mulla on kai päässä jonkinlainen filtteri, joka suodattaa wanhat vitsit ennen kuin ne pääsevät tajuntaan.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Niin no, on se kevyesti ärsyttävää. Entäs sitten jos pääsetkin huutamaan Wanha? Oletko silloin nokkelampi, kenties viettänyt enemmän aikaa koneesi ääressä? On se juttu jollekin varmaan uusikin.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
hermine

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja hermine »

Yleensä tuota huudellaan asioista, jotka olisivat mulle uusia. Sitten harmittaa, kun muuten hauska juttu voi mennä ihan pilalle eikä siitä saa oivaltamisen iloa, kun ajattelee, että tämä olikin kaikkien muiden mielestä jo ihan vanha ja huono.
Leila

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Leila »

hermine kirjoitti:Yleensä tuota huudellaan asioista, jotka olisivat mulle uusia. Sitten harmittaa, kun muuten hauska juttu voi mennä ihan pilalle eikä siitä saa oivaltamisen iloa, kun ajattelee, että tämä olikin kaikkien muiden mielestä jo ihan vanha ja huono.
Komppausta ihan hulluna. Mulle menee vanhatkin jutut ihan täydestä.
WanhaPervo

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kuva
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

hermine kirjoitti:Yleensä tuota huudellaan asioista, jotka olisivat mulle uusia. Sitten harmittaa, kun muuten hauska juttu voi mennä ihan pilalle eikä siitä saa oivaltamisen iloa, kun ajattelee, että tämä olikin kaikkien muiden mielestä jo ihan vanha ja huono.
No kun Hebuli ei millään tule tähän ketjuun kirjoittamaan tätä asiaa, niin minä tuuraan: "wanhan" huutelussahan huutelijat nimenomaan huutavat tätä suhteellisen uusille jutuille korostaakseen, että he ovat sisäpiirissä ja kaikkien asioiden eturintamassa. Mitä iloa sitä nyt olisikaan huudella oikeasti vanhoille asioille? Ei siinä oma erinomaisuus korostusi.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
ninnithequeen

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pah.
Musta on ihanaa ärsyttää teitä tuolla wanhan huutelulla.
:twisted:
tonttu

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ei se simmottis vähäisinä annoksina ärsytä ollenkaan.
AarneAnkka

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Jotkut huutavat Wanha koska ovat itse linkanneet ihan samaan vitsiin samalla sivustolla joskus aikaisemmin...
WanhaPervo

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kuva
Bliss

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Tää wanha ei ymmärrä niiden ykkösien funktiota :roll:
WanhaPervo

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kuva
AarneAnkka

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Bliss kirjoitti:Tää wanha ei ymmärrä niiden ykkösien funktiota :roll:
Se on pissis-emulaatiota. Kun pissis pistää kauhian rivin huutomerkkejä pitämällä näpyköitä pohjassa, joskus Shift nousee ennen ykköstä, tuloksena !!!!!!!!!!!!11111 tai ?????????+++. Vittuillakseen takaisin tai käyttääkseen sitä tehokeinona nokkelammat laittavat niitä viesteihinsä tarkoituksella.
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Mä luulen, et Tuulenpuiskaaki kiinnostais.
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Bliss

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

AarneAnkka kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Tää wanha ei ymmärrä niiden ykkösien funktiota :roll:
Se on pissis-emulaatiota. Kun pissis pistää kauhian rivin huutomerkkejä pitämällä näpyköitä pohjassa, joskus Shift nousee ennen ykköstä, tuloksena !!!!!!!!!!!!11111 tai ?????????+++. Vittuillakseen takaisin tai käyttääkseen sitä tehokeinona nokkelammat laittavat niitä viesteihinsä tarkoituksella.
Mä taisin just menettää oikeuteni käyttää noita MissSixty-farkkuja :D
T. nimim. Anti-Pissis
1108

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Bliss kirjoitti:Mä taisin just menettää oikeuteni käyttää noita MissSixty-farkkuja :D
T. nimim. Anti-Pissis
Etpäs kun sait oikeuden!!! True pissis ei asiaa nimenomaan tiedä vaan kyselee sitä muilta!!!!!!!!!

*osoittelee sormella ja tansahtelee Bliss:in ympärillä huutaen: PISSIS, PISSIS*
Bliss

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

1108 kirjoitti:*osoittelee sormella ja tansahtelee Bliss:in ympärillä huutaen: PISSIS, PISSIS*
*Saa itkupotkuraivarin ja lähtee kantelemaan kymmenelle parhaalle kaverille*
Elukka

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

ninnithequeen kirjoitti:Musta on ihanaa ärsyttää teitä tuolla wanhan huutelulla.
:twisted:
:axe:
ninnithequeen

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Elukka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Musta on ihanaa ärsyttää teitä tuolla wanhan huutelulla.
:twisted:
:axe:
Mun hymiö!!!!111

Tos oon mie jahtaamassa miestäni. Nih.
Elukka

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Bliss kirjoitti:
1108 kirjoitti:*osoittelee sormella ja tansahtelee Bliss:in ympärillä huutaen: PISSIS, PISSIS*
*Saa itkupotkuraivarin ja lähtee kantelemaan kymmenelle parhaalle kaverille*
Pissistesti hyväksytty pistein 10+PKM[1] / 10. :P
[1]PapuKaijaMerkki
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: WWWanha!!!!1!1!½!!1!

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin