Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Kid

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hoimenta. Mukavasti taas alkaa tämäkin työpäivä..Varausjärjestelmä ei toimi ja infon postiloota täynnä valituksia.
Onneks on hyvää kahvia mukissa ja taidanpa piruuttani käydä vielä röökillä.
Kaikesta huolimatta mukavaa tiistaita kaikille.
ninnithequeen

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenta Kitykansa.

Mies kotiutuikin jo yhden jälkeen, huppelissa tottakai. Oli ollut kiva reissu. Siihen se sammahti sohvalle sössöttäen jotain mun ishoishta tisheishtä...Jossain vaiheessa hain herran sänkyyn nukkumaan.

Ulkona muuten ON kylmä. Nyt kaffetta ja pyykkikone laulamaan.
bedlam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

666. Eli tänään pitäisi tehdä jotain muistiin jäävää, jotta voisi sitten vanhana kertoa että "arvaapa minä päivänä tuo tapahtui!?" Huhuu! Ei kyllä ukkonen jylise, vaan aurinko retkottaa. Blääh kun väsyttää.
mustakikkeli

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

nokkaelain kirjoitti:Varo vaan, jos kissat löytävät jotain josta pitävät. Vanhemmillani oli vielä viime vuonna kissa, joka suostui syömään lähinnä Shebaa ja suikalelihaa. Tavallinen kissanruoka meni vain syöttäen ja jos se ei ollut tuoreena juuri purkista otettua, syömättä jäi.
Kokemuksesta: kyllä se nälkä kissan kupille lopulta ajaa. Wanha kissa oppi vanhoilla päivillään syömään kuivamuonaa, vaikka aluksi tuntui pitävän niitä täysin syömäkelvottomina nappuloina. Saanut kai sitä ennen liian paljon tuorelihaa yms. vuosien aikana.
sanctus

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Argh.
nexie kirjoitti:Nussulle.
AarneAnkka

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Aattelin että kun tänään ei ole sporttipäivä, menisin aikaisin töihin ja olisin ahkera, kun kerran töitäkin tuli vihdoin. Vaan väsyttää aivan perkuleesti vieläkin. Kohta pitää kyllä jo lähteä suoriutumaan, ei tämmöinen peli nyt vetele.

Illalla menen baariin. Ooh. Kyseessä on tosin pelimiesten tapaaminen (kaikki pelialan miehet ja ne pari hassua naista kasassa), joten älkää tulko sinne jos olette allergisia nörttihielle.
mustakikkeli

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

AarneAnkka kirjoitti:Illalla menen baariin. Ooh. Kyseessä on tosin pelimiesten tapaaminen (kaikki pelialan miehet kasassa), joten älkää tulko sinne jos olette allergisia nörttihielle.
Pelimiehistä ja naisista tuli mieleeni että voisin koittaa palauttaa ne sun kumisaappaasi vaikka torstaina iltasella?
ninnithequeen

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

mustakikkeli kirjoitti:
AarneAnkka kirjoitti:Illalla menen baariin. Ooh. Kyseessä on tosin pelimiesten tapaaminen (kaikki pelialan miehet kasassa), joten älkää tulko sinne jos olette allergisia nörttihielle.
Pelimiehistä ja naisista tuli mieleeni että voisin koittaa palauttaa ne sun kumisaappaasi vaikka torstaina iltasella?
Mä olen utelias:
Miksi sulla on Aarnen kumisaappaat?
AarneAnkka

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

mustakikkeli kirjoitti:Pelimiehistä ja naisista tuli mieleeni että voisin koittaa palauttaa ne sun kumisaappaasi vaikka torstaina iltasella?
Shh! Hiljaa! Mehän sovittiin ettei tosta harrastuksesta puhuta julkisella kanavalla. Joo, torstai sopii. Itselläni ei ole silloin autoa (maalipinta hiottavana), mutta lienen kotona.
millivanilli

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja millivanilli »

Tpk!!

Tänään olenkin poikkeuksellisesti äidin toimistolla töissä.
swirl

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Prkle, reidet on ihan paskana... eilen aamuna jalkareeni ja illalla vielä pyöräilyä ja se venyttely jäi vähän vähemmälle. Nyt siitä sitten kärsitään.

Mikään ei taas huvita. Tai siis tämä duuni ei huvita. Tahtoo jo poes :(
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Vittu mä kiehun! Eikö nuo saakelin kurpat saa mitään tehtyä, jatkuvasti kaadetaan hommia meidän muiden niskoille, kun "ei ehditä". "Pitää auttaa nyt vähän aikaa, kun on niin kiirettä" ja sitten ne hommat jää lopullisesti taas meidän muiden hartioille. Ei olisi eka kerta. Nyt alkaa minun mittani olemaan niin täysi, että taidan jopa avata suuni ja käydä valittamassa "pomolle", tuolle saamattomuuden ja tietämättömyyden perikuvalle. Vastaus tulee olemaan yhtä tyhjän kanssa; "no kun XX on ollut niin kauan poissa ja töitä on rästissä ja YY ei jaksa yksin, se jää muuten taas sairaslomalle. Ne nyt on tuommoisia". Vittu, ruoska viuhumaan ja noihin vanhoihin laiskoihin lehmiin hieman vauhtia. Kyse ei ole mistään muusta kuin saamattomuudesta, joutuvat tässä muutkin tahtiaan kiristämään, kun töitä kasaantuu.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Nukuttipa makiasti siskon sängyssä. Tottakai heti pöllin kaverin punkan kun se ite ei oo maisemissa. Meni poikaystävälle yöksi. Ens yö sit toisinpäin. Ei oo kyl paljoo keretty tuon perheen kanssa tällä reisulla nähdäkään. No, tänään otetaan vähä takasin ja mennään soppaileen kaupungille.
ninnithequeen

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

No voi vittu. Olipa kiva avata Iltalehden sivut, kun ensmäisenä silmille hyppää tämä:

"
Mallimamma:
Kuusi kiloa pois, Ninni! "
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja nexie »

sanctus kirjoitti:Argh.
nexie kirjoitti:Nussulle.

:p:

Buahhaahhaahahah :twisted:
Don't Panic!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Suihkuun ja työkeikalle, on tämä elämä rankkaa.

Pitäisi varmaan teipata muistitikku otsaan ettei se olisi aina hukassa. Ja missä hemmetissä olikaan työlista. Tyhjästä päästä kärsii koko suku.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sanctus

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Aika keskenkasvuista hankkia koira ja viskoa sitä muiden hoidettavaksi. Vähän vastuuta nyt omaisuuden hoitoon sielläkin.
nexie kirjoitti: :p: Buahhaahhaahahah :twisted:
WanhaPervo

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja WanhaPervo »

Kuva
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Lolita kirjoitti:Vittu mä kiehun! Eikö nuo saakelin kurpat saa mitään tehtyä, jatkuvasti kaadetaan hommia meidän muiden niskoille, kun "ei ehditä". "Pitää auttaa nyt vähän aikaa, kun on niin kiirettä"
Tuo todella osaa ottaa päähän... Ja sitten, kun kerran erehdyt niitä töitä tekemään, se on olettamus ja itseisarvo, että tottahan sinä joustat ja venyt myöhemminkin ne työt tekemään, perkele.

Itsellänihän työnkuva on erilainen kun sinulla, mutta kyllä täälläkin osataan jättää muiden hoidettavaksi kaikki jutut. Vittu että vituttaa!!!
Ajattelin kyllä tiukkaa linjaa, ja jok'ikisestä asiasta huomauttamista. Mielellään sillä tavalla yliystävälliseen sävyyn: "Hei XXXX, et varmaan ollut huomannut, kai teillä oli ollut kiirettä tai jotain, mutta tämä oli tekemättä. Voisitko ensi kerralla tarkistaa tämän vähän paremmin? Ei mulla muuta :D "
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

Ikkunanpesualue loppui kesken. noin 2 painoin äskön...
mustakikkeli

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

ninnithequeen kirjoitti:Mä olen utelias:
Miksi sulla on Aarnen kumisaappaat?
Liittyy Elukan lampaisiin...
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

Olin tänne vääntämässä juuri tekstiä, mutta viddumainen virus sulki selaimen...

jääkööt salaisuudeksi
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Kiukutustyöpäivä täälläkin. Hemmetin postimaksukoneäijän piti tulla jo eilen, mutta soitti ja sano tulevansa sittenkin tänä aamuna. No soitin sit sille äsken, ku mun mielestä aamu on jo aika pitkällä..ni eiköhän se ollu jossain Mäntsälässä. Sano että on noin tunnin päästä täällä. Aivan varmasti juu. Enhän mä pääse näillä näkymin ikinä syömään. Vähemmästäkin tulee vihaiseksi.
Muutenki ärsyttää tää typerän tyontekeminen minimii-palkalla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

tairan laittaa videon pyöriin...
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Tiedättekö mikä on pirun ärsyttävää??

Oireiden etsintä.
Siis niinQ vaikka luet lääkärikirjaa, ja löydät ne kaikki oireet itsestäsi, ja olet aikalailla satavarma sairastavasi vähintään seitsemää eri mielisairautta ja lisäksi sinulla on lisäkives.

Tai sitten sinä olet voinut täydellisen hyvin, mutta sitten kuuletkin, että sinulla on joku tila tai sairaus; ja *POFF* kaikki oireet ilmestyvät minuutissa.

Miksi pään pitää kehittää näitä juttuja?!!?!?!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Vastaa Viestiin