Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

LillyMunster kirjoitti:Tiedättekö mikä on pirun ärsyttävää??
Oireiden etsintä.
Siis niinQ vaikka luet lääkärikirjaa, ja löydät ne kaikki oireet itsestäsi, ja olet aikalailla satavarma sairastavasi vähintään seitsemää eri mielisairautta ja lisäksi sinulla on lisäkives.
Tai sitten sinä olet voinut täydellisen hyvin, mutta sitten kuuletkin, että sinulla on joku tila tai sairaus; ja *POFF* kaikki oireet ilmestyvät minuutissa.
Miksi pään pitää kehittää näitä juttuja?!!?!?!
Just tän takia lääkärikirjaa ei kannata tutkia.

Faijakin sano ihan samaa, ei kannata edes avata sitä opusta, kun kaikki maholliset oireet ilmestyy hetkessä.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

kakkakoe olisi tossa vajaan tunnin kuluttua. keskityn toivomaan että siellä kysytään kysymyksiä luokkaa: käsitelläänkö ruokaa puhtain vai likaisin käsin? eikä : kerro clostridium perfringens.istä? onko se anaerobinen vai aerobininen.

miehestä iso apu eilen. kyseli multa noita, ja jupisee sinne väliin, että ei tasan varmasti kumpikaan noista, ei bakteerit aerobickaa.. :roll: myös voiko kysymykset se jotenkin onnistu tuhomaan. "kyllähän se on fyysisesti ihan kykenevä..."
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Katsoiko kukaan eilen törkeän myöhään alkanutta uutta sarjaa nimeltä Yöperho? Räkätin ääneen ja varmasti häiritsin naapureita, aivan loistava ohjelma.

Päähenkilö saa tietää miehensä sairastavan syöpää ja suuntaa samantien etsimään uutta miestä. Tämä päähenkilö nainen on muutenkin ehkä maailman itsekeskeisin olio ja Hyacinth Bucketkin jää toiseksi epäkohteliaisuudessa. Hervotonta menoa, suosittelen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Katsoiko kukaan eilen törkeän myöhään alkanutta uutta sarjaa nimeltä Yöperho? Räkätin ääneen ja varmasti häiritsin naapureita, aivan loistava ohjelma.
Päähenkilö saa tietää miehensä sairastavan syöpää ja suuntaa samantien etsimään uutta miestä. Tämä päähenkilö nainen on muutenkin ehkä maailman itsekeskeisin olio ja Hyacinth Bucketkin jää toiseksi epäkohteliaisuudessa. Hervotonta menoa, suosittelen.
Mulla tais mennä nauhalle se, kun se tuli heti Jurassic Parkin perään. Pitänee siis katsoa tämäkin. Kuusiosainen sarjahan se oli, eikö?
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

par-sky kirjoitti:kakkakoe olisi tossa vajaan tunnin kuluttua. keskityn toivomaan että siellä kysytään kysymyksiä luokkaa: käsitelläänkö ruokaa puhtain vai likaisin käsin? eikä : kerro clostridium perfringens.istä? onko se anaerobinen vai aerobininen.

miehestä iso apu eilen. kyseli multa noita, ja jupisee sinne väliin, että ei tasan varmasti kumpikaan noista, ei bakteerit aerobickaa.. :roll: myös voiko kysymykset se jotenkin onnistu tuhomaan. "kyllähän se on fyysisesti ihan kykenevä..."
Hygieniaosaamistestaus??
Jos se on kyseessä, niin se on ihan läpihuutojuttu. Muutama vaikeampi kysymys saattaa olla, mutta ei se mitään, sillä saat tehdä ruhtinaalliset 8 virhettä :D Maalaisjärjellä pitäisi pärjätä!

Tsemppiä joka tapauksessa, oli koe mikä hyvänsä!

Nyt tämä lähtee asioille ja töihin. Yöllä palataan. Kivaa tiistaita kaikille!
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Jos mä päättäisin nyt yhtäkkiä palata baariin, niin pitäisikö minunkin hankkia hygieniapassi ja anniskelupassi?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Lolita kirjoitti:Katsoiko kukaan eilen törkeän myöhään alkanutta uutta sarjaa nimeltä Yöperho? Räkätin ääneen ja varmasti häiritsin naapureita, aivan loistava ohjelma.
Sarjahan tuli Subilta ajat sitten. Toivottavasti jatkavat sarjaa jossain vaiheessa toisen kauden merkeissä. Kauden päätösjakso oli makaaberisuudessaan mennä jo vähän liian pitkälle...
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Riemumieli kirjoitti:Sarjahan tuli Subilta ajat sitten. Toivottavasti jatkavat sarjaa jossain vaiheessa toisen kauden merkeissä. Kauden päätösjakso oli makaaberisuudessaan mennä jo vähän liian pitkälle...
Mulla on Sub näkynyt vasta puolisen vuotta, joten tämä oli mulle ihan uutta herkkua. Olen itse asiassa ollut hieman pettynyt Subiin; kun se ei vielä näkynyt, sieltä tuntui tulevan roppakaupalla hyvää ohjelmaa, mutta nyt ei tule niin mitään katsomisen arvoista.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lolita kirjoitti:Jos mä päättäisin nyt yhtäkkiä palata baariin, niin pitäisikö minunkin hankkia hygieniapassi ja anniskelupassi?
Pitäisi.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

LillyMunster kirjoitti: Hygieniaosaamistestaus??
Jos se on kyseessä, niin se on ihan läpihuutojuttu.
Tsemppiä joka tapauksessa, oli koe mikä hyvänsä!
kyl, justiinsa se. toivottavasti, nolottaisi jos ei pääsisi läpi kokeesta jonka tiedän aivan täysien lotopäidenkin läpäisseen.

raportoin kahdelta miten meni.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Kid

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Väsyttää mut onneks maha on täysi. Kamalasti tekee taas mieli daimia. Mikä mulle on tullut?? Mä olen tainnut vaihtaa juustonaksuhimoni daimiin..
Kai sitä joutuu kauppaan lähtee..
SikaMika

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pidän näistä Dimmu Borgirin levynkansista. Tässäkin nyt kuunneltavassa alaston ja muhkearintainen naaras on sidottu kiinni johonkin piikkilangalla.

Tonnikala makaroonilla on pitkästä aikaa hyvää. Nyt hengitän sisään...ja ulos...ja sisään...*söi Slam-pillerin* :?:
Sudenhenki

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

SikaMika kirjoitti:Pidän näistä Dimmu Borgirin levynkansista. Tässäkin nyt kuunneltavassa alaston ja muhkearintainen naaras on sidottu kiinni johonkin piikkilangalla.
Heh, sain broidilta aikoinaan kyseisen paidan, koska oma muija ei antanut pitää sitä sen tähden että siinä näkyy tissit. :) Kaikenlisäksi kuvahan on sensuroitu, kys. akalta on isketty raajat ja pää poikki.

Voi helvetti mikä olo, tuntuu siltä kuin olisi junan alle jäänyt. Ja josta tulikin mieleeni, että pitääpä suihkun kautta lähteä junalle, vantaa forests kutsuu!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Duunit painettu ja nyt salille.

Raudan painaminen onkin huomattavasti antoisampaa kuin akan, euforian saavuttaminen on vain itsestään kiinni ja aina tuntee tehneensä miehen työn.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
bedlam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ensimmäisiä hämmästyttäviä 6.6.6-uutisia:

http://www.yle.fi/lista/listat/albumit.php?id=2671

Lordin levy 'The Arockalypse' sija 6, edellinen sijoitus 6, listaviikot 6. On ne sittenkin saatanan lähettiläitä.
Kid

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Hassua, mulle tuli tekstiviesti että mulle on lähetetty multimediaviesti. Viestissä näkyy numero ja soitin 118 saadakseni selville kuka on numeron omistaja. Joku heppu se on Helsingistä mut nimi ei sano mulle yhtään mitään.
En mä taida uskaltaa avata sitä jos siinä on vaikka viirus tai jotain :?
Enkä mä edes tiennyt että mulla on saunalahden meiliosote..
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja par-sky »

täysillä pisteillä läpi :cheer:
Me transmitte sursum, Caledoni!
killkill

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Darra alkaa valua hysterian puolelle.. hihityttää koko ajan. Yritä tässä sitten helpdesk-päivystää:
Soittaja: "Täältä päivää! Nyt menee kaikki päin mäntyä kun koneet ei toimi ja kiire on hirmuinen ja kuolema tulee etc"
Minä: "Hihihihiii..."
swirl

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Onpas hiljaista täällä... tämä diabolinen tiistaiko on saanut kitinäläiset tuppisuiksi? Ovatko kaikki sytyttelemässä kirkkoja?

Ei mullakaan kyllä ole mitään sanottavaa. Rankka päivä duunissa. Onneksi se on kohta ohi ja pääsen harrastamaan vesileikkejä, kun olen ensin käynyt hakemassa kissalle jotain mömmöjä, joilla saan sen hiljaiseksi :twisted:
1108

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Hassu olo. Tuntuu, et ois ihan pihalla tai jotai...
Selvis sitte hetki sitte, että oon joskus kakspuolvuotta sitte chattailly pitkin öitä töissä duunikaverini kanssa Cityn chatissä.... hassua.
Nii, ja sit joku radio Inarin häiskä soitti äskön ja pyys saaha haastattelua... lupas soitella huomenna uusiks ja haastatella, jotta saa puhelun nauhalle. Mihinköhä mä taas lupauduin...?
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
Patz

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Patz »

Jos joku kaipaa noita hygieniapasseja niin allekirjoittanut on Elintarvikeviraston hyväksymä hygieniaosaamistestaaja (phuuh mikä sana!) eli voin tarvittaessa järjestää testin. Enkä ota edes provikkaa!

Mutta joo, koko aamu meni shoppaillessa viittä yo-lahjaa ja erinäisiä rekvisiittoja liittyen MM-kisoihin. Älkää kysykö miksi. Nyt möllötän töissä ja taistelen henkistä lorvikatarria vastaan. 18:45 olis spinning muttei huvittais yhtään mennä. Mutta kun en eilenkään ehtinyt niin alkaa olla jo erittäin huono omatunto. Mutta ku mä haluaisin kattoa niitä tiss eiku bikinimalleja telkasta. Ja videot ei toimi. Plaaaah. Ihan hanurista.

Ja mullon nälkä. Toivottavasti on kotimatkalla myötätuuli.
Kid

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Kid »

1108 kirjoitti:Aika jännä!
:laatta:

Edit: Jaahans, taitaa se töipäivä lähentyä vihdoinkin loppuaan. Kun ei kerran frisbiitä heitellä, niin mä meen kotiin imuroimaan. Ja teen tilaa lipastolle. Ja syön suklaata ja katon iki-ihanan teinileffan Can`t buy me love.
RolloTomasi

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

heräsin. ei muuta. nukuin 13 tuntia tai jotain.
SikaMika

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Voi Saatana!

Olisi pitänyt pysyä kotona tänä Jumalan hylkäämänä päivänä.
Lähdin n. 50km pituiselle pyörälenkille mukanani myöhässä olleet kirjaston kirjat. Kirjat nakkasin Töölön kirjastoon ja heti päästyäni jatkamaan matkaa oli fiilis korkealla ja pyörä tuntui kulkevan kevyesti. N. 200 metriä kirjalainaamosta poljettuani huomaan kevyenliikenteenväylälle (liekö yhdyssana, AJ huom.) tuupatun ison roskalavan, joka peitti suurimman osan tiestä. Ohitin sen kuitenkin komeasti ja vauhdilla, eihän sieltä kuitenkaan ketään tulisi kun tien reunalla on vain taloja ja niiden edessä juuri tämä leveä kevyenliikenteenväylä. Paitsi että olihan siellä sittenkin jokin perkeleen autohalliin johtava ramppi, ihan heti roskalavan edessä. Sieltä tietenkin töytäisi aivan upouusi Auto (en minä niiden merkeistä mitään ymmärrä perkele), ja n. metrin matka reaktioille + jarrutukselle 20-30km/h:n vauhdissa ei oikein riittänyt. Seurauksena komea tömähdys auton keulaan, ilmalento yli auton keulan ja laskeutuminen hienolla semi-ukemilla tantereelle. Menevällä miehellä ei ole aikaa makoilla katujen varsilla, joten eikun ylös vaan ja toteamaan äkkiseltään että hengissä ollaan ja pyöräkin näyttäisi olevan ehjä. Välitän tämän tiedon myös auton kuskille, ja ollaankin melkein valmiita jatkamaan matkaa, mutta eikös sitten perkele huomata että sen tuliterän bilikan kyljessä on ilkeän näköisiä naarmuja! Todettiin, ettei kumpaakaan osapuolta kiinnosta pätkääkään niitä alkaa korvailemaan, joten soitimme polliisit paikalle. Vitun pitkän odotuksen, jonka aikana kävi pari kertaa nopeasti mielessä vain liueta paikalta, jälkeen nuo ihmisen kaltaiset oliot sinisellä pakettiautollaan saapuivat. Hetken pyöriteltyään silmiään totesivat, että kyllä se vaan niin on, että ei tämä mikään vitun kevyenliikenteenväylä ole, vaan ihan jalkakäytävältä näyttäisi. Totesivat (mielestäni ihan oikeutetusti), että kyseessä oli silkka vahinko josta ei suoranaisesti voi kumpaakaan syyttää huolimattomuudesta, mutta koska kyseessä ei ollut pyörätie niin homma menee valitettavasti mun piikkiini. Vaihdeltiin siinä sitten tiedot ja lähitulevaisuudessa saan arvion paljonko merkkihuoltamo viitsii laskuttaa mua pienistä palveluksistaan, saaaaaatanaaaaa!!
Sittenpä ei enää lenkkeilyt kiinnostaneet, ajoin suoraan ja aavistuksen normaalia varovaisemmin himaan ja tänne jään ikiajoiksi. Ainoa positiivinen asia koko rytäkässä oli (sen lisäksi että selvisin pienellä alaselkä- ja säärikivulla), että toinen poliisinvirkaa tehneistä tapauksista oli nainen ja varsin kivannäköinen sellainen; ruskeat silmät ja hiukset ja kauniit kasvot, se univormukin maihareineen kaikkineen jotenkin lisäsi kiksejä! Olisin vaihtanut mieluummin yhteystietoni hänen kanssaan...
Onneksi sentään kuitenkin jäin kiltisti mestoille odottelemaan. Tuntuu edes vähän siltä, että jossain tuolla lievän kivun keskellä on ehkä selkäranka...

Taidan alkaa selvittämään mitä kaikkea se liiton vapaa-ajanvakuutus taas
korvasikaan...
Vastaa Viestiin