Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
swirl

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Pulikoitu on. Olipa kiva että sain itseni raahattua. Harmitti vaan, kun joku suattanan tollo oli raahannut kersansa mukaan vesijuoksuradalle ja tämä kakara pyöri kuin puolukka pillussa siinä keskellä rataa ja törmäili ihmisiin. Niitä lapsia ei prkle tarvis joka paikkaan ottaa mukaan :x

Nyt olen vaan niin uupunut, etten jaksaisi mitään safkaa vääntää. Ja lupasin bänditreeneistä palailevalle sulhollekin jotain luxussalaattia... kai se pittää. Kun on se kuri ja nuhdekin.

Huomenna pääsee Santikseen ampumaan. Jeah!
ElanorRaven

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Huhhahhei. Tänään sain itseni kasattua ja pyöräilin vanhempien luokse hetkeksi istuskelemaan (ja syömään), nyt on mukavan liikkunut olo. Siellä tulee vaan aina syötyä sen verran, että iltapalaksi söin vaan porkkanoita. Ihme, etten jo ole kovin oranssi, kun porkkanoita kuluu varmaan puolisen kiloa päivässä. Nyt on suihkun jälkeen kovin leppoisa olo, kohta voisi varmaan jo lähteä lekottelemaan ja lueskelemaan ja valua siitä pikkuhiljaa unten maille!
RolloTomasi

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

niijuu, nukkumaan vois kohta mennä.
SikaMika

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Katsos, nukahdin oppikirjan ääreen. Toimii aina, suosittelen.

Tajusin tänään, että ElanorRavenin nimi ei olekaan EleanorRaven, kuten olen tähän asti luullut. Aivan upea fiilis, kun kerrankin tajuaa tajunneensa jotain! Kaikki menee tietenkin munille saadessani kuulla, ettei kyseessä olekaan hänen oikea nimensä...

Vituttaa vieläkin. Ilmoittauduin jo sunnuntaiksi töihin, tulee varmaan painettua hommia joka päivä vähän aikaa. Sanokaas autoimmeiset, mitä tuollainen parin naarmun ja todella pienen klommon kuntoonlaittaminen merkkikorjaamolla mahtaa maksaa? Kaikki vammat siis auton eturenkaan päällä.

Kokeilen jatkaa lukemista...
Ebola

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

1108 kirjoitti:Mentiin kihloihin tytsyn kanssa. Ei muuta, kiitos.

:h: Onnea meiltä molemmilta! :h:
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

Saamarin keskisormi vitun kipeä... Urheiluvamma tai joku :P
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

Ebola kirjoitti:
1108 kirjoitti:Mentiin kihloihin tytsyn kanssa. Ei muuta, kiitos.

:h: Onnea meiltä molemmilta! :h:
Onnea. Lapsi pystyy vaan, että 1v päästään synttäreille. 8)
ElanorRaven

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

SikaMika kirjoitti:Tajusin tänään, että ElanorRavenin nimi ei olekaan EleanorRaven, kuten olen tähän asti luullut. Aivan upea fiilis, kun kerrankin tajuaa tajunneensa jotain! Kaikki menee tietenkin munille saadessani kuulla, ettei kyseessä olekaan hänen oikea nimensä...
Hurraa! Hienosti huomattu :D Kyseessä on kyllä ihan oikea nimi, mutta ei etu/puhuttelunimeni. Kolmas itse asiassa.
safi

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja safi »

Pikainen kysymys. Olen tilaamassa tavaraa Matkahuollon kautta ja netissä luki, että ne toimitetaan jälkivaatimuksella. Siis lasku myöhemmin postissa vai mitä tuo jälkivaatimus oikein tarkoittaa..?
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tajusin tänään, että ElanorRavenin nimi ei olekaan EleanorRaven, kuten olen tähän asti luullut. Aivan upea fiilis, kun kerrankin tajuaa tajunneensa jotain! Kaikki menee tietenkin munille saadessani kuulla, ettei kyseessä olekaan hänen oikea nimensä...
Hurraa! Hienosti huomattu :D Kyseessä on kyllä ihan oikea nimi, mutta ei etu/puhuttelunimeni. Kolmas itse asiassa.
Ella, noora, elanor... Oliko oikein arvattu?
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

safi kirjoitti:Pikainen kysymys. Olen tilaamassa tavaraa Matkahuollon kautta ja netissä luki, että ne toimitetaan jälkivaatimuksella. Siis lasku myöhemmin postissa vai mitä tuo jälkivaatimus oikein tarkoittaa..?
Maksat sen Matkahuollon toimistoon sen summan.
RolloTomasi

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

miksi täällä on näin joulukuinen sää?
SikaMika

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

slam kirjoitti:
ElanorRaven kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:Tajusin tänään, että ElanorRavenin nimi ei olekaan EleanorRaven, kuten olen tähän asti luullut. Aivan upea fiilis, kun kerrankin tajuaa tajunneensa jotain! Kaikki menee tietenkin munille saadessani kuulla, ettei kyseessä olekaan hänen oikea nimensä...
Hurraa! Hienosti huomattu :D Kyseessä on kyllä ihan oikea nimi, mutta ei etu/puhuttelunimeni. Kolmas itse asiassa.
Ella, noora, elanor... Oliko oikein arvattu?
Bzzzzzt, väärin.

Se on jotain malliin Suvi-Sirkka Säde ElanorRaven Kuosmanen.
tonttu

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Ebola kirjoitti:Onnea meiltä molemmilta!
Kiitos ihqset!!
ElanorRaven

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

SikaMika kirjoitti:
slam kirjoitti:
Ella, noora, elanor... Oliko oikein arvattu?
Bzzzzzt, väärin.

Se on jotain malliin Suvi-Sirkka Säde ElanorRaven Kuosmanen.
Niin, siis se Raven ei tietenkään kuulu oikeisiin nimiini :D Mutta eipä ne muutkaan nimet noin perussuomalaisia ole.

EDIT: Hitto kun quotet menee päin p****ttä.
Sudenhenki

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Sudenhenki »

1108 kirjoitti:Mentiin kihloihin tytsyn kanssa. Ei muuta, kiitos.
No saatana! Onnea teille tänä infernaalisena päivänä! 666!!!
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

RolloTomasi kirjoitti:miksi täällä on näin joulukuinen sää?
Paska sää on juu, :P
Edith

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja Edith »

...tu mä missään leffassa ole. Olen kotona odottelemassa, josko tämä jo monta päivää kestänyt oksetus-poksetusolo vihodoinkin saavuttaisi täyttymyksensä. Siltä nimittäin tuntuu. Jos osku ei tule ensi yönä, on mieleni ja ruumiini kyky lukea toistensa antamia viestejä aivan nollasssa.

Poksis.
slam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja slam »

ElanorRaven kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
slam kirjoitti:
Ella, noora, elanor... Oliko oikein arvattu?
Bzzzzzt, väärin.

Se on jotain malliin Suvi-Sirkka Säde ElanorRaven Kuosmanen.
Niin, siis se Raven ei tietenkään kuulu oikeisiin nimiini :D Mutta eipä ne muutkaan nimet noin perussuomalaisia ole.

EDIT: Hitto kun quotet menee päin p****ttä.
Marjatta, kristiina, onerva, minerva. sukunimi: mäntynen-elanor-kekkonen
SikaMika

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
slam kirjoitti:
Ella, noora, elanor... Oliko oikein arvattu?
Bzzzzzt, väärin.

Se on jotain malliin Suvi-Sirkka Säde ElanorRaven Kuosmanen.
Niin, siis se Raven ei tietenkään kuulu oikeisiin nimiini :D Mutta eipä ne muutkaan nimet noin perussuomalaisia ole.
Whitelilly Izhmael Elanor Kuosmanen?
bedlam

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ElanorRaven kirjoitti:Niin, siis se Raven ei tietenkään kuulu oikeisiin nimiini :D
Mutta onhan se oikea ihmisnimi tuokin.
1108

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Sudenhenki kirjoitti: No saatana! Onnea teille tänä infernaalisena päivänä! 666!!!
Kiitos!!
ElanorRaven

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

SikaMika kirjoitti:Whitelilly Izhmael Elanor Kuosmanen?
Voi ei, arvasit sen! :D
ElanorRaven

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mitä tarkoittaa, kun yritän poistaa jotain kansiota, mutta ruutuun läjähtää: "Cannot delete xxxxxx: It is being used by another person or program." Kun kyseisestä kansiosta ei ole yhtään tiedostoa auki edes!
SikaMika

Re: Tiddi Tii Tiistai!!!1!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

ElanorRaven kirjoitti:Mitä tarkoittaa, kun yritän poistaa jotain kansiota, mutta ruutuun läjähtää: "Cannot delete xxxxxx: It is being used by another person or program." Kun kyseisestä kansiosta ei ole yhtään tiedostoa auki edes!
Buuttaa kone ja kokeile uudestaan. Yleensä tuo auttaa.

Mä piristän itseäni tiskaamalla astiat Samaelia kuunnellen... :evil:
Vastaa Viestiin