Kanttura keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Edith

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Edith »

killkill kirjoitti:Kiitos Edithin kielenkäännöksen, vastauksiakin on tullut.
Hienoa! Onnistuin siis kirjoittamaan ihan ymmärrettävää tanskaa!

Minunkin toiveissani elää tanskaantuminen, kaupunkiloma Kööpenhaminaan, äitini lupautui sponsoriksi (kun Kitinän herroista ei kerta siihen ole). Elokuussa mennen, äidin kanssa, jos äidin terveys kestää.
killkill

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja killkill »

Edith kirjoitti:Minunkin toiveissani elää tanskaantuminen
Mä en tiedä maasta oikeastaan muuta, kuin että a) se on pieni, tasainen ja jakaantunut useisiin saariin b) voileivät ovat maailman parhaita c) viina on halpaa. Jo yksin b-c riittää syyksi matkustaa sinne - ja jos ympäröivillä vesillä jököttää runsaasti hylkyjä, ei se ainakaan haittaa :)
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Olin sitten jättänyt autonvalot päälle.. Piti soittaa miehisiä apuvoimia paikalle, ja työnneltiin sitä joidenkin ystävällisten poikien kanssa tossa pihalla :D
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Joku ottaa valikuvia salaman kera pimeältä näyttävässä asunnossa naapuritalossa. Ensin luulin, että minua kuvataan (istun tissit paljaana tässä ikkunan vieressä), mutta eihän tuolta alemmasta asunnosta näe tänne. Sammutin kuitenkin valot ja kaivoin kiikarit esille. Vastapäisessä talossa näkyy asuvan joku nätti tyttö, joka ei myöskään osaa pitää verhojaan kiinni, katselen sitä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
1108

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ötyä, äpärät.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

killkill kirjoitti: Istuin pahaa-aavistamatta ensimmäisenä päivänäni Bangkokissa tuk-tukiin ja pyysin viemään keskustaan. Hetken päästä huomasin olevani esikaupunkialueen vaatturiliikkeessä, jossa pidkin-englantia molottavat fanaattiset sikhiräätälit jahtasivat minua ympäri taloa karjuen "veri nais suit, suits you sar!"
Kuinka keskiluokkaista. Ihan kuin viitsisin luopua rakkaista tietokonestani niin pitkäksi aikaa, että matkustan jonnekkin Venäjän virtsarakon alapuolelle. Jos räätäli haluaa kauppoja, saa hän matkustaa kotiini (tai ainakin työpaikalleni kuten tässä tapauksessa).
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

Joo, ötyä vaan, aamulla aikaisin ylös ja töihin, plääh.

Nyt runQ ja nuQ.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kanttura keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Lolita »

SAATANA!!!1 Se valokuvausasunto läjähti verkkokalvoille hieman yllättäen. Ne on nuo virolaiset nuoret miehet naapuritalossa ja näytti kuin ne olisi kytännyt mua. Piti käydä laittaan paita päälle ja kiikaroida niitä kirkkaassa valossa varmuuden vuoksi, että oppivat olemaan, jos mua yrittivät tirkistellä. Varmistin kyllä täällä pimeän turvin, että tissien pitäisi olla kriittisen rajan alapuolella ja ei näkyä ulos. Nyt siellä vaan surffaillaan netissä ja niillä on jo vähän valojakin kämpässä. Ihan vaan paljain silmin pelkän tietsikan valossa katselen. Kiikareilla katsottuna yksi on ilma paitaa.

Nyt ne vilkutti mulle :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin